Staat daar dat er donderdag 5 cm sneeuw ligt in utrecht?quote:Op maandag 15 januari 2024 15:27 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de mensen die Paul heten komt er nog eens 30 cm bij.quote:Op maandag 15 januari 2024 15:41 schreef Paul het volgende:
[..]
Staat daar dat er donderdag 5 cm sneeuw ligt in utrecht?
even serieusquote:Op maandag 15 januari 2024 15:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Voor de mensen die Paul heten komt er nog eens 30 cm bij.
Ja totale neerslag t/m donderdag.quote:Op maandag 15 januari 2024 15:42 schreef Paul het volgende:
[..]
even serieusik snap die tekeningen niet
Meeste kans op 0 cm, misschien 5 cm.quote:Op maandag 15 januari 2024 15:42 schreef Paul het volgende:
[..]
even serieusik snap die tekeningen niet
quote:Op maandag 15 januari 2024 15:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee, dit is de sneeuwdiepte, niet de totale neerslag.
De kans is vrij groot dat alleen België en zuidelijk Limburg echt sneeuw krijgt overigens.quote:
momo liegt dusquote:Op maandag 15 januari 2024 15:46 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De kans is vrij groot dat alleen België en zuidelijk Limburg echt sneeuw krijgt overigens.
Nee, de modellen lopen enorm uiteen maar ik denk dat het niet zo noordelijk komt dat neerslaggebied.quote:
Laat maar komen. Sneeuw-BBQ, zin inquote:Op maandag 15 januari 2024 15:57 schreef INViCTuS het volgende:
Alleen pakketten in limboland
[ twitter ]
quote:Op maandag 15 januari 2024 16:10 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Laat maar komen. Sneeuw-BBQ, zin in
Goede hack squats waarschijnlijk.quote:Op maandag 15 januari 2024 15:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die vrouw heeft ook wel pakketten van benen.
Ik bedoel, ik zou best mee willen doen in mijn thermo ondergoed incl gevoerde broek en dikke winterjas.quote:
haha overal in NL hahaquote:Op maandag 15 januari 2024 17:03 schreef Wereldgozer het volgende:
Het wordt hier opeens ERG donker @:rambodirk
OMG!quote:Op maandag 15 januari 2024 15:45 schreef Paul het volgende:
[..]
DUS TOCH 5 CM SNEEUW IN UTRECHT
@:MISSHOBJE HOOR JE DAT
quote:Op maandag 15 januari 2024 17:10 schreef MissHobje het volgende:
[..]
OMG!dan gaan we een sneeuwpop maken in het bos bij de vijver
![]()
Ik zie op Weerwoord genoeg kaartjes van verschillende weermodellen waar de sneeuwgrens net onder Nederland blijft m.u.v. Zuid-Limburg. Ik ga er wel van genieten als de winterautisten zich weer de haren uit de kop trekken als alle sneeuw uitblijft.quote:Op maandag 15 januari 2024 15:57 schreef INViCTuS het volgende:
Alleen pakketten in limboland
[ twitter ]
En ik ga ook genieten als het noordelijker komt.quote:Op maandag 15 januari 2024 17:28 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ik zie op Weerwoord genoeg kaartjes van verschillende weermodellen waar de sneeuwgrens net onder Nederland blijft m.u.v. Zuid-Limburg. Ik ga er wel van genieten als de winterautisten zich weer de haren uit de kop trekken als alle sneeuw uitblijft.
Rotterdam-Zuid @KingRolandquote:Op maandag 15 januari 2024 17:03 schreef Wereldgozer het volgende:
Het wordt hier opeens ERG donker @:rambodirk
Ja storm euh sneeuw in een glas water toch, maar....stel dat he zou tou toch erg tof zijn een lading sneeuwquote:Op maandag 15 januari 2024 17:28 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ik zie op Weerwoord genoeg kaartjes van verschillende weermodellen waar de sneeuwgrens net onder Nederland blijft m.u.v. Zuid-Limburg. Ik ga er wel van genieten als de winterautisten zich weer de haren uit de kop trekken als alle sneeuw uitblijft.
Het is echt veel minder lekker dan vanochtend hier, en het vriest niet eens. Gevoelstemperatuur wel -4.quote:Op maandag 15 januari 2024 19:02 schreef Straatcommando. het volgende:
Het voelt niet echt koud aan terwijl het wel vriest
quote:Op maandag 15 januari 2024 19:02 schreef Straatcommando. het volgende:
Gaat dit over de kut van tante sjaan?quote:Op maandag 15 januari 2024 19:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is echt veel minder lekker dan vanochtend hier, en het vriest niet eens. Gevoelstemperatuur wel -4.
Dat vond ik ook..alhoewel in het bos vanmiddag was het zeer fris..later thuis totaal nietquote:Op maandag 15 januari 2024 19:02 schreef Straatcommando. het volgende:
Idd. Dat merk ik hier ook, zo'n dun laagje van slush waar je schoenen vrij vlug op op wegglijden. Als het 's nachts weer gaat vriezen dan wordt dat een gladde bende.quote:Op maandag 15 januari 2024 18:02 schreef d.k. het volgende:
Hier rond Eindhoven is het op het gras etc al wit. En de sneeuw smelt telkens wel weer op de stoepen, maar vriest nu ook weer aan, het is op sommige stukken dus spekglad
Haha, zou het wel relax vinden om te doen. Denk wel dat het snel ook voor mij wat fris gaat zijnquote:Op maandag 15 januari 2024 16:23 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik bedoel, ik zou best mee willen doen in mijn thermo ondergoed incl gevoerde broek en dikke winterjas.
Echter zoals deze guy erbij zit zou ik ws vrij snel huilend afhaken![]()
Precies genoeg dusquote:Op maandag 15 januari 2024 19:42 schreef Nattekat het volgende:
Net genoeg sneeuw om mij te irriteren, maar ook niet meer dan dat.
Dit voelt altijd wel als hét account wat van het meest extreme model het meest extreme lijntje paktquote:
Het was sowieso prima te doen vandaag, alleen de momenten met een straf windje waren wat frisquote:Op maandag 15 januari 2024 19:02 schreef Straatcommando. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |