Punt is dat wat nu gebeurt dat niet stopt.quote:Op dinsdag 29 april 2025 19:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
Boeit ook niemand
Zolang ze geen raketten op onze schepen afschieten hebben ze van ons geen last verder
Ongetwijfeld een goed idee. Maar hoe gaat dat nu wel werken terwijl dat de afgelopen tien jaar niet lukte?quote:Op dinsdag 29 april 2025 19:29 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Lees mijn oplossing, funding wegnemen
Vraag me af of dat kloptquote:Op dinsdag 29 april 2025 19:17 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Punt is dat wat nu gebeurt dat niet stopt.
Okquote:
De VS doet graag het vuile werk voor Israël hè.quote:Op woensdag 30 april 2025 09:13 schreef theunderdog het volgende:
Het is eigenlijk best bijzonder dat regering Trump hier nog zin in heeft. Want de houthi's zijn voornamelijk ons probleem.
Vooral een probleem voor Israël, Saoedie Arabie en Egypte. De beste matties van de VS.quote:Op woensdag 30 april 2025 09:13 schreef theunderdog het volgende:
Het is eigenlijk best bijzonder dat regering Trump hier nog zin in heeft. Want de houthi's zijn voornamelijk ons probleem.
Probleem Iran laat zien dat dat allemaal wel meevalt. Maar gezien de bovenstaande reactie zit dat idee heel diep bij mensen.quote:Op woensdag 30 april 2025 09:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Vooral een probleem voor Israël, Saoedie Arabie en Egypte. De beste matties van de VS.
Nou ja, afgelopen tien jaar zijn ze zeer regelmatig keihard onder vuur genomen. Eigenlijk met weinig effect. Weet niet of nog tien jaar bommen gooien dan beter werkt.quote:Op dinsdag 29 april 2025 20:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
Vraag me af of dat klopt
Op een gegeven moment moeten ze op de pier kalashnikovs afschieten omdat alles kapot is
Nou ja, de Saudis hadden de afgelopen tien jaar hele andere doelen dan de Amerikanen nu hebben dus of de twee echt vergelijkbaar met elkaar zijn? Weet nietquote:Op woensdag 30 april 2025 09:38 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Nou ja, afgelopen tien jaar zijn ze zeer regelmatig keihard onder vuur genomen. Eigenlijk met weinig effect. Weet niet of nog tien jaar bommen gooien dan beter werkt.
Dank voor de tip. Is daar ook geen BBC serie overgemaakt?quote:Op dinsdag 29 april 2025 16:19 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Dat moet je die Britten nageven, ze hebben heel veel uitstekende schrijvers geproduceerd, zelfs memoires en biografieën hebben sterk literaire kwaliteiten. Eastern Approaches van Fitzroy Maclean is er ook zo eentje. Als het geen biografie was, was het een uitstekende thriller.
Hij was wel een prominent lid van de SAS in hun begintijd, maar kwam in de TV Serie SAS Rogue Heroes niet voor. Hij was niet lang bij de SAS in Noord Afrika, omdat ie als Liason Officier in Yugoslavie werd gedropt en de Britse contactpersoon voor Tito werkte. In het kort, hij zat in Rusland in de jaren 30 voor de oorlog, kwam in Noord Afrika terecht bij de SAS en vocht daarna met de troepen van Tito in Yugoslavie. Had zijn boek al eens gelezen toen ik in een heel klein Museum in Korcula stad, op Korcula fotos tegen kwam waar hij (niet genoemd) ook op stond.quote:Op woensdag 30 april 2025 10:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dank voor de tip. Is daar ook geen BBC serie overgemaakt?
Het begin komt mij bekend voor.
Wat een islamofoben zeg.quote:Op woensdag 30 april 2025 09:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ok
Tegen de oorlog in Jemen, kleine greep:
https://www.amnesty.org.uk/thankyouforacting-UKstoparmingsaudi
https://www.google.com/am(...)-rally-against-visit
https://www.middleeasteye(...)-saudi-led-war-yemen
Tegen de huidige Amerikaanse acties nu:
Niks kunnen vinden ..
quote:
I rest my casequote:
Dat lijkt me sterk dat Iran geen luchtverdediging heeft.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:07 schreef Haags het volgende:
[ x ]
In de avond ziet het er wel wat toffer uit die beelden.
De houthi's krijgen het zwaar te verduren 😈
Ik vermoed dat dat in het eerste kwartier wordt uitgeschakeld met kruisraketten enzo.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk dat Iran geen luchtverdediging heeft.
Daarna niet meer nee, ouwe Ruzzische of zelfs Sovjet meuk.quote:Op dinsdag 6 mei 2025 16:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dat in het eerste kwartier wordt uitgeschakeld met kruisraketten enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |