Hier krijg je een goed idee van hoe groot zo'n lavastroom wel niet isquote:
Er werd idd nog hard gegraven ... hadden ze dat al nie veel eerder kunnen doen? Ja ok , je weet niet waar het gaat gebeuren , maar tochquote:Op zondag 14 januari 2024 21:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Heb em al de hele avond aan, momenteel niet heel veel updates wat wordt vrijgegeven.
Wel zijn ze nog steeds bezig met de dijk, ze waren iig flink bezig.
Ze hadden natuurlijk niet kunnen graven voordat die nieuwe scheur er was.quote:Op zondag 14 januari 2024 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Er werd idd nog hard gegraven ... hadden ze dat al nie veel eerder kunnen doen? Ja ok , je weet niet waar het gaat gebeuren , maar toch
Zou die inmiddels geroosterd zijn?quote:Op donderdag 11 januari 2024 07:38 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Er is iemand in de scheur bij Grindavik gevallen, ze hebben hem nog steeds niet gevonden.
Zonsopkomst is dan ook pas om 10:54. https://www.timeanddate.com/sun/@3416888quote:Op maandag 15 januari 2024 10:07 schreef DemonRage het volgende:
Zelfs om 9:00u IJslandse tijd nog weinig daglicht te zien op de webcams.
We gaan het zien vandaagquote:Op maandag 15 januari 2024 10:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Het wordt langzaamaan licht. Dan kunnen we binnenkort zien hoeveel verder de lava is gekomen in het dorp. Maar van wat ik nu kan zien lijkt die stroom min of meer gestopt te zijn. Is het dan ook bij 3 huizen gebleven?
quote:Op maandag 15 januari 2024 11:11 schreef Ebinas het volgende:
Ik ben op zoek of er nog veel activiteit is.
Kan niet zo veel vinden.
Het enige wat ik zie is dit:
[ afbeelding ]
Een fantastische geologie-les. Het ontstaan van IJsland live op youtube.quote:Op maandag 15 januari 2024 09:10 schreef Tekaschi het volgende:
Beetje langs mij heengegaan. Maar zag gisteren de beelden, zo ook hier, wat een pracht maar ook een geweld zeg, blij dat ik er niet woon maar machtig om zoiets te zien.
Idd, spannender dan naar een webcam van zandvoort te kijken om te zien hoe Nederland langzaam wegslaatquote:Op maandag 15 januari 2024 11:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een fantastische geologie-les. Het ontstaan van IJsland live op youtube.
Dat sowiesoquote:Op maandag 15 januari 2024 14:22 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Idd, spannender dan naar een webcam van zandvoort te kijken om te zien hoe Nederland langzaam wegslaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |