SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 23:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Klopt, maar in mijn hoofd maak ik er dit altijd van.
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 23:37 schreef livelink het volgende:
Ilse Delange met Waylon - The calm after the storm
Oh ja, zo heetten ze toen. Eigenlijk ongelooflijk dat dit nummer nog tweede is geworden.quote:
ESF blijft voor mij sowieso een raadsel als je ziet wat er soms wint.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 23:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh ja, zo heetten ze toen. Eigenlijk ongelooflijk dat dit nummer nog tweede is geworden.
En hij is inderdaad altijd een bachelor boy gebleven.quote:
Ongelofelijk eigenlijk. Hij deed het toch wel goed bij de dames, volgens mij.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 23:41 schreef livelink het volgende:
[..]
En hij is inderdaad altijd een bachelor boy gebleven.
Ik dacht dat hij een homosexueel was die nooit echt uit de kast is durven komen.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 23:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Ongelofelijk eigenlijk. Hij deed het toch wel goed bij de dames, volgens mij.
Dat zou natuurlijk ook kunnen.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 23:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij een homosexueel was die nooit echt uit de kast is durven komen.
Ik op zich ook, maar ik weet noch titel, noch artiestquote:
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 23:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik op zich ook, maar ik weet noch titel, noch artiest
Wat doet Cher daar ineens?quote:
Cher?quote:Op zondag 14 januari 2024 00:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat doet Cher daar ineens?
Demis Roussos - Forever and ever
Onderaan dat hoesje van George Baker.quote:
Ah......quote:Op zondag 14 januari 2024 00:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Onderaan dat hoesje van George Baker.
Rataplan luistert nog mee, volgens mij en mijn broer(tje) tijdens zijn werk ook.quote:Op zondag 14 januari 2024 00:06 schreef livelink het volgende:
Ben ik de enige luisteraar nog? Of heb je nog wat luisteraars buiten het topic?
Is je broer nog aan het werkquote:Op zondag 14 januari 2024 00:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Rataplan luistert nog mee, volgens mij en mijn broer(tje) tijdens zijn werk ook.
Ah, wel leuk als R49 door de bus schalt. Heb je nog veel meer luisteraars.quote:
quote:Op zondag 14 januari 2024 00:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, wel leuk als R49 door de bus schalt. Heb je nog veel meer luisteraars.
Soms wordt je nog wel eens verrast als ik draai.quote:
quote:Op zondag 14 januari 2024 00:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Soms wordt je nog wel eens verrast als ik draai.
quote:Op zondag 14 januari 2024 00:14 schreef livelink het volgende:
Nog een keer Barbra Streisand samen met Barry Gibb - Guilty
Ja, even in de war met Love is all. Ik had het zelf al door, maar jij was sneller.quote:
Kan gebeuren.... het is ook al laat.quote:Op zondag 14 januari 2024 00:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, even in de war met Love is all. Ik had het zelf al door, maar jij was sneller.
Nou, dat ook. Kwam pas laat mijn bed uit, maar ben alweer moe.quote:Op zondag 14 januari 2024 00:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Kan gebeuren.... het is ook al laat.
Dna gewoon je bed in gaan. Dit is het voorlaatste nummer. Daarna ga ik ook plat.quote:Op zondag 14 januari 2024 00:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, dat ook. Kwam pas laat mijn bed uit, maar ben alweer moe.
Nee hoor, ik luister het gewoon af.quote:Op zondag 14 januari 2024 00:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Dna gewoon je bed in gaan. Dit is het voorlaatste nummer. Daarna ga ik ook plat.
Dan moet dit wel aanslaan.quote:Op zondag 14 januari 2024 00:30 schreef livelink het volgende:
Muziek wordt ook wat mooier als je wat doezeliger bent, vind ik altijd.
Zeker. Sowieso lekkere muziek vanavond.quote:
Dank je.quote:Op zondag 14 januari 2024 00:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Zeker. Sowieso lekkere muziek vanavond.
Dank je wel Melting. Ik heb een fijne luisteravond gehad. Ik duik nu ook mijn bed in (met boek). Fijne nachtrust gewenst. Doe je broer en Rataplan de groeten.quote:Op zondag 14 januari 2024 00:32 schreef Melting het volgende:
En toen zat het er weer op.
Bedankt allemaal weer voor het luisteren.
Wellicht tot de volgende keer.
[ afbeelding ]
Doe ik..... welterusten en lees ze nog.... ga ik ook nog even doen.quote:Op zondag 14 januari 2024 00:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Dank je wel Melting. Ik heb een fijne luisteravond gehad. Ik duik nu ook mijn bed in (met boek). Fijne nachtrust gewenst. Doe je broer en Rataplan de groeten.
Goedemorgen Symph. Nog plannen voor vandaag?quote:
Goedemorgen:)quote:Op zondag 14 januari 2024 09:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Symph. Nog plannen voor vandaag?
Goedemorgen aRd. Jij nog plannen voor vandaag?quote:
Ik ga vandaag denk ik toch maar een lange wandeling maken ondanks het weer.quote:Op zondag 14 januari 2024 10:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Goedemorgen:)
Nee niet echt, vanmiddag sport kijken. Het is vervelend weer, dus het wordt een dagje binnenblijven denk ik.
Goedemiddag livelinkquote:Op zondag 14 januari 2024 10:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen aRd. Jij nog plannen voor vandaag?
Heb gezocht naar een officieuzer punt om deze man te bedanken voor uitstekend bewezen diensten, maar kon het niet vinden.quote:
Ja hoi. Heb jij de Top2000 en de topics nog wel echt gevolgd?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Heb gezocht naar een officieuzer punt om deze man te bedanken voor uitstekend bewezen diensten, maar kon het niet vinden.
Dus bij deze!![]()
en hallo, allemaal
Jazeker, ergens rond de 14e plek geëindigd bij de veelposters geloof ik.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja hoi. Heb jij de Top2000 en de topics nog wel echt gevolgd?
Ik vond het qua luisteren niet meer te doen, dus dan houdt het qua posten helaas ook wel een beetje op. Wel jammer, de gezelligheid en de flauwe grappen enzo heb ik wel gemistquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jazeker, ergens rond de 14e plek geëindigd bij de veelposters geloof ik.
Snap ik wel, het is minder jouw lijst geworden.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik vond het qua luisteren niet meer te doen, dus dan houdt het qua posten helaas ook wel een beetje op. Wel jammer, de gezelligheid en de flauwe grappen enzo heb ik wel gemist
quote:
Heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Heb gezocht naar een officieuzer punt om deze man te bedanken voor uitstekend bewezen diensten, maar kon het niet vinden.
Dus bij deze!![]()
en hallo, allemaal
Dat zag ik niet aankomen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hij is weer zwart
MED / MadMaster stopt ermee
Ach, dat is jammer, MadMaster. Hopelijk geen vervelende aanleiding.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hij is weer zwart
MED / MadMaster stopt ermee
Wel mooi dat het gewaardeerd werd, wat je hebt gedaan.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:19 schreef MadMaster het volgende:
Het was vandaag een drukke dag en meer dan op de like knop drukken, ging vanmiddag niet.
Maar dank voor jullie positieve woorden…
Euh, hier in dit topic wel…quote:Op woensdag 17 januari 2024 05:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Wel mooi dat het gewaardeerd werd, wat je hebt gedaan.
Kun je daarvoor niet beter een kassier hebben?quote:Op woensdag 17 januari 2024 15:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Hovenier gaat morgen verder, de kas is aan de beurt
Goedenavond. Gezellig.quote:Op woensdag 17 januari 2024 17:58 schreef MTheBassman het volgende:
goedenavond
Laat ik maar weer eens proberen hier wat meer rond te hangen. Ik weet niet hoe veel ik hier kan luisteren maar wat kletsen moet nog wel lukken
Goedemorgen Melting.quote:Op donderdag 18 januari 2024 05:06 schreef Melting het volgende:
Goedemorgen.
Mededeling van huishoudelijke aard: Vanavond kan ik niet draaien, helaas.
Dat is een waarheid als een koe.quote:
Dat is incorrect en tevens onjuistquote:
Goedemorgen livelink.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is een waarheid als een koe.
Goedemorgen Symph en Melting.
Goedemorgen Tjoent, ook dat is incorrect en tevens onjuist.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:31 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Dat is incorrect en tevens onjuist![]()
Zaterdag is de laatste dag van de week. Vrijdag is de laatste dag van de werkweek.
Hier in het normale gedeelte van Nederland is zondag de eerste dag van een nieuwe weekquote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Tjoent, ook dat is incorrect en tevens onjuist.![]()
De laaste dag is zondag. Wat wel klopt is dat vrijdag de laatste dag van de werkweek is.
Goedemorgen brother.quote:
Zondag is gewoon de 7e dag van de week.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:35 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Hier in het normale gedeelte van Nederland is zondag de eerste dag van een nieuwe week
Dat is geheel correct ende juist.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:31 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Dat is incorrect en tevens onjuist![]()
Zaterdag is de laatste dag van de week. Vrijdag is de laatste dag van de werkweek.
Dat is geheel incorrect ende onjuist.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Symph is nog niet wakker.
Heeft het bij jullie ook gesneeuwd?
Kijk aan zulke mensen heb je nou eens ietsquote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is geheel correct ende juist.
[..]
Dat is geheel incorrect ende onjuist.
Ik heb er letterlijk al een paar dagtaken opzitten
Goedemorgen
Blijft leuk hè?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:55 schreef Tjoent het volgende:
Bij het gebruik van 'ende' moet ik altijd aan deze denken![]()
[ afbeelding ]
Voor mij is zondag ook de 1e dag van de week. Daar ben ik mee opgegroeid ende opgevoed, dus dat is juist ende correct.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Tjoent, ook dat is incorrect en tevens onjuist.![]()
De laaste dag is zondag. Wat wel klopt is dat vrijdag de laatste dag van de werkweek is.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:55 schreef Tjoent het volgende:
Bij het gebruik van 'ende' moet ik altijd aan deze denken![]()
[ afbeelding ]
Symph.... zeg er eens iets van!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Voor mij is zondag ook de 1e dag van de week. Daar ben ik mee opgegroeid ende opgevoed, dus dat is juist ende correct.
De dominee schreeuwde naar het volk: jullie waren allen absentquote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De dominee schreeuwde naar het volk: jullie waren allen absent
Waarop de grootste antwoordde, doorgaans een vrome en nette vent
Dominee, op de dag des Here
Rusten wij ons de kolere
God vond dat hij dat goed zag
en sindsdien is zondag den eerste dag.
quote:
Goedemorgen aRd.quote:
Goedemorgen Meltingquote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen aRd.
Ook aan het genieten van de kou?
Dat geloof ik graag.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:12 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting,
Valt op zich mee, kan beter tegen de kou (tot op zekere hoogte) dan tegen warmte.
Maar ben blij dat de kachel het doet
Dat is dan een goed vooruitzichtquote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag.
Hier ook. Heb nu de balkondeuren nog open, dus ik vries zowat dood hier.:P
Maar zo meteen kachel aan, dan wordt het weer warm.
Dat 2e inderdaad. Lekker rustig aan dus.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:24 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Dat is dan een goed vooruitzicht.
Nog plannen voor je weekend of voornamelijk huishoudelijke taken en vanavond draaien?
Niks mis mee, zelf heb ik weinig plannen dit weekend.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat 2e inderdaad. Lekker rustig aan dus.
Jij nog wel plannen?
Veel plezier alvast.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:39 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Niks mis mee, zelf heb ik weinig plannen dit weekend.
Waarschijnlijk wat opruimen/schoonmaken en nog wat lezen en gamen.
Ik hoor al weken niks anders van ongeveer iedereen. Collega's en familie, iedereen is ziek en verkouden en is aan het hoesten. In de bus is ongeveer de helft van de passagiers aan het hoesten, maar ik heb nog steeds nergens last van. Ik zit er ook niet op te wachten, dus afkloppen maar.quote:
Vooraf-track rond 18:55:30quote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - Thin Ice
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Goedenavond DJ11quote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:55 schreef DJ11 het volgende:
De vooraf-track van uitzending 424:
• Jamie xx - It's So Good
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:57 schreef DJ11 het volgende:
Anders vergis je je gewoon een minuut met het instarten van het nummer...
Je kunt dus stellen dat Yoko Ono precies niets toevoegde aan het nummer.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:01 schreef DJ11 het volgende:
Door de (beperkte) ijspret van afgelopen weken kreeg ik zin om deze weer eens te draaien:Yoko Ono - Walking On Thin Ice (Pet Shop Boys 7-inch mix)
Nummer 35 in de Engelse hitlijst in 2003, precies dezelfde plek als het origineel in 1981 haalde.
Klopt, maar toch heeft het nummer wel wat. Ook recenter zijn er nog nieuwe versies van gemaakt. Zingen kan ze echter niet.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Je kunt dus stellen dat Yoko Ono precies niets toevoegde aan het nummer.
Gelukkig maar. Ik ben trouwens wel blij dat het niet meer zo koud is. Helaas komt er regen voor terugquote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:04 schreef livelink het volgende:
Ik heb vandaag nog wel een hoop geglibberd trouwens. Veel verraderlijk gladde stukken tijdens het wandelen. Maar goede wandelschoenen met veel grip, dus overeind gebleven
Ja, niet te missenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:06 schreef DJ11 het volgende:
Eén van de weinige nummers uit m'n Top 250 allertijden die je niet op Spotify kunt vinden:2K - Fuck The Millennium (radio edit)
Uiteraard een projectje van The KLF.
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:03 schreef DJ11 het volgende:
Vanavond onder meer:
• een onverwachte, nieuwe remix
• een aantal zeer fijne, nieuwe liedjes
• van alles wat, met o.a. een leuke mash-up
En natuurlijk is er ruimte voor verzoekjes / suggesties; welkom via DM
Hier valt er niet aan de wind te ontsnappen. Het wordt hier maandagochtend vroeg helemaal dramatisch met die voorspelde storm, windkracht 9 vind ik niet grappigquote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:08 schreef livelink het volgende:
Goedenavond DDM en Symphonic. Ja, je moest wel uit de wind blijven vandaag. In het zonnetje en uit de wind was het wel lekker.
Ah, die geluidjes in het outro van 2K bedoel je. Ja, die lijken wel wat op de MadMaster-sound, ja.quote:
Het was echt niet grappig. Ik ben niet winterhard. Nooit een liefhebber van koude geweest ook.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:08 schreef livelink het volgende:
Goedenavond DDM en Symphonic. Ja, je moest wel uit de wind blijven vandaag. In het zonnetje en uit de wind was het wel lekker.
Nee, dat vind ik helemaal niet grappig inderdaad. Ik wist niet dat er storm voorspeld was, hoewel het bij ons wel mee lijkt te vallen, zie ik net.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hier valt er niet aan de wind te ontsnappen. Het wordt hier maandagochtend vroeg helemaal dramatisch met die voorspelde storm, windkracht 9 vind ik niet grappig
PSB en Sparks lijken soms op elkaar. Ik dacht dus dat het PSB was.quote:
Vooral ten tijde van Gratuitous Sax & Senseless Violins (Sparks) en Very (PSB) was de sound vrij identiek, inderdaad.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:12 schreef livelink het volgende:
[..]
PSB en Sparks lijken soms op elkaar. Ik dacht dus dat het PSB was.
Ik hoor toch liever de oude nummers van ze.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:15 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb het gevoel dat je deze band op de radio enorm veel hoort. Altijd met die ge-ijkte 80s-hits van ze. Daarom bewust een veel recenter nummer:Tears For Fears - Break The Man
Oh, jullie hebben ook helemaal geen sneeuw gehad? Hier was donderdagnacht nog wel wat gevallen. Genoeg voor een wit landschap in ieder geval.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Heel Nederland had sneeuw en zon, wij hadden poolwind. Leuk joh, dat hoge Noorden
Dat kan en magquote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik hoor toch liever de oude nummers van ze.
Het heeft wel het nodige van elkaar weg jaquote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:12 schreef livelink het volgende:
[..]
PSB en Sparks lijken soms op elkaar. Ik dacht dus dat het PSB was.
Ja, fijn nummer.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:17 schreef DJ11 het volgende:
Verzoekje van Livelink, waarvoor dank:Icehouse - Crazy
Eigenlijk helemaal niets. Dinsdag was het een heel klein beetje wit, maar dat was voornamelijk hagelquote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, jullie hebben ook helemaal geen sneeuw gehad? Hier was donderdagnacht nog wel wat gevallen. Genoeg voor een wit landschap in ieder geval.
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:30 schreef DJ11 het volgende:
Het gebeurt niet heel vaak dat mijn smaak en datgene dat commercieel zeer succesvol is elkaar nog treffen. Maar hoewel het jaar nog piepjong is, is er nu al een prominente uitzondering. Een fijn, erg retro klinkend nummer dat met superstip op #12 in de Top 40 staat, inmiddels.... hierna.
Wat mij betreft zijn we gewoon weer in de vroege 90s beland. Madonna, Janet Jackson, etc.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:32 schreef livelink het volgende:
Ai, ik hoop dat het niet blijft bij die blikkerige computerstem.
Ariana Grande staat natuurlijk altijd wel garant voor een hit.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:33 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wat mij betreft zijn we gewoon weer in de vroege 90s beland. Madonna, Janet Jackson, etc.
En daar heb ik net zo’n grote hekel aanquote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ariana Grande staat natuurlijk altijd wel garant voor een hit.
Maar ik hoor Madonna er wel in, ja.
Even afzien dan. Hopelijk hierna weer iets beters.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En daar heb ik net zo’n grote hekel aan
Ik had hem herkend inderdaad.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:41 schreef DJ11 het volgende:
Deze zag ik helemaal niet aankomen. Een fonkelnieuwe remix van mijn #1 van 2023; dit weekend uitgebracht:Bobby Bazini - Waterfallin' (Gilles Peterson remix)
Ik ook. En ik ben zeer aangenaam verrast. De kans dat zo'n nummer kapot wordt geremixt is groot, maar het nummer blijft keurig intact.quote:
Ik heb meer met de vroege Hozier dan z'n recente muziek, hoewel die helemaal niet slecht is.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:44 schreef livelink het volgende:
Kijk, inmiddels een gouwe ouwe. Ik heb altijd ruzie met mijn zoon over Hozier. Hij vindt het maar niks namelijk.
Ik ookquote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:45 schreef Symphonic het volgende:
Ik vind dit echt een geweldig nummer
Ik ook hoor. En nog meer nummers van hem, maar helaas...quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:45 schreef Symphonic het volgende:
Ik vind dit echt een geweldig nummer
Ja, dat is dus wel grappig. Mijn zoon heeft dan weer meer met zijn recente muziek.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb meer met de vroege Hozier dan z'n recente muziek, hoewel die helemaal niet slecht is.
Bijzonder nummer wel.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:48 schreef DJ11 het volgende:
Scott Walker - The Old Man's Back Again (Dedicated To The Neo-Stalinist Regime)
Hierna springen we weer naar 2024, maar dat nummer heeft iets ouds over zich heen en doet wat aan Roy Orbison denken (vind ik). Dus de overgang zal meevallen.
Ik wil het oeuvre van die man nog eens verder doorspitten. Hij heeft veel bijzondere muziek gemaakt.quote:
Herkenbaar pingeltje. Maar dan houdt het op voor me.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:58 schreef DJ11 het volgende:
Benieuwd of jullie de volgende plaat zo herkennen....
Het antwoord zo wel eens heel snel kunnen volgen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Herkenbaar pingeltje. Maar dan houdt het op voor me.
Ja, weer herkende ik het. En ook een nummer waar ik onenigheid mee heb met mijn zoon, want hij vind Yellow geweldig van Coldplay. En ik dus niet.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:00 schreef DJ11 het volgende:
![]()
Deze artiest maakt de meest geweldige mash-ups (naast ook alleraardigste eigen muziek). Ik kon het niet laten om toch eens zo'n mash-up te draaien:Deco - If Coldplay Released 'Yellow' In The 80s
Oh, dat had ik er inderdaad helemaal niet uitgehaald.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:03 schreef DJ11 het volgende:
Het was inderdaad een cover van Yellow van Coldplay, maar dan volledig op de muziek van dit nummer:Erasure - A Little Respect
Het werkt verrassend goed samen, vind ik
Wel weer dat bekende pingeltje van NO.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:06 schreef DJ11 het volgende:
Dat intro van deze plaat, zo geweldigNew Order feat. Elly Jackson - Plastic
Hoe ontdek je die dan?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:13 schreef DJ11 het volgende:
Letterlijk vanmiddag ontdekt, deze Britse 80s-hit die Nederland nooit heeft bereikt:Wah! - The Story Of The Blues (Part One)
Alvast een fijne avond gewenst. Bedankt voor het luisterenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, aansluitend op wat Elfje net draaide: https://www.tvgids.nl/film/control
Die heb ik ooit gezien, maar Symph niet, dus we gaan ‘m weer (terug)kijken
Veel plezier, fijne avondquote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:17 schreef Symphonic het volgende:
Dank voor de muziek. Zo weer naar het EK handbal kijken. Ik word verwend deze weken
Veel plezier. Hopelijk een mooie wedstrijd dan.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:17 schreef Symphonic het volgende:
Dank voor de muziek. Zo weer naar het EK handbal kijken. Ik word verwend deze weken
Duitsland speelt leukquote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Veel plezier. Hopelijk een mooie wedstrijd dan.
Waarom dat dan?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:25 schreef livelink het volgende:
Dit nummer geeft me altijd zo'n unheimisch gevoel.
Ja, kan ik niet uitleggen. Gewoon alsof er iets heel ergs te gebeuren staat.quote:
Laten we hopen dat dat niet gebeurd dan.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, kan ik niet uitleggen. Gewoon alsof er iets heel ergs te gebeuren staat.
Nee, daar ga ik maar vanuit.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Laten we hopen dat dat niet gebeurd dan.
Bijzonder. Het gaat namelijk over een spraakmakende affaire in de Britse politiek, in de jaren 60. De zogeheten Profumo-affaire.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, kan ik niet uitleggen. Gewoon alsof er iets heel ergs te gebeuren staat.
Ja, ik heb de film zelfs gezien indertijd.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Bijzonder. Het gaat namelijk over een spraakmakende affaire in de Britse politiek, in de jaren 60. De zogeheten Profumo-affaire.
Het instrument zit vast?quote:
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:33 schreef DJ11 het volgende:
Nu we toch in de huilmodus zitten:The Beach Boys - Tears In The Morning
Je zit wel in een vrolijk gedeelde van je show.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:33 schreef DJ11 het volgende:
Nu we toch in de huilmodus zitten:The Beach Boys - Tears In The Morning
Het wordt zo weer wat beterquote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Je zit wel in een vrolijk gedeelde van je show.
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:38 schreef DJ11 het volgende:
Ik kom helemaal niet goed uit. Te weinig muziek. Even zien...
Ik heb me ergens verrekend, maar ik heb het alweer opgelostquote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Van 1 minuut teveel, naar teweinig muziek.
Je hebt altijd nog het Melting-nummer als redding.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb me ergens verrekend, maar ik heb het alweer opgelost(hoop ik)
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Je hebt altijd nog het Melting-nummer als redding.
Welk spel is het?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:44 schreef Fogel het volgende:
Ik ga even een spel spelen, maar met r49 erbij
Jij kent mij te goedquote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Je hebt altijd nog het Melting-nummer als redding.
Blijft mooi. Heb je in 2022 erg veel gedraaid.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:45 schreef DJ11 het volgende:
Deze moest ook maar weer eens:The Howl & The Hum - 27 (radio edit)
Nog meer in 2020, toen het op #2 in mijn jaarlijst eindigdequote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Blijft mooi. Heb je in 2022 erg veel gedraaid.
Alweer zolang geledenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:47 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nog meer in 2020, toen het op #2 in mijn jaarlijst eindigde
Blijkbaar.quote:
Ja, de tijd vliegtquote:
Ja, ik denk sinds 2016quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Hoelang luister jij eigenlijk al mee, met de radio? Ook al heel wat jaartjes, toch?
quote:
Inderdaad.....quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:50 schreef livelink het volgende:
Veel gebeurd in al die jaren, wel. Niet allemaal even positief, helaas.
Was ook het jaar dat ik begon met draaien. Dus ik ben de 7,5 jaar inmiddels ook al voorbij.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:50 schreef Melting het volgende:
[..]Al zo lang?
Dat had ik niet in de gaten.
Balen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:50 schreef livelink het volgende:
Veel gebeurd in al die jaren, wel. Niet allemaal even positief, helaas.
Ja, ik bedoelde ook meer R49 zelf eigenlijk. De dood van Muis en van just me. Het plotselinge verdwijnen van spijkerbroek, dat soort dingen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Balen.Hier is het een beetje een mixed bag. Het hoort bij het leven, helaas.
Uiteraard, dat ook.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde ook meer R49 zelf eigenlijk. De dood van Muis en van just me. Het plotselinge verdwijnen van spijkerbroek, dat soort dingen.
Ja, het verliest in deze versie iets van de magie. Nu is het alleen een mooi gezongen liedje.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:52 schreef DJ11 het volgende:
Een iets andere uitvoering van de Ph.D-megahit:Jim Diamond - Won't Let You Down
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |