De uitverkorenen kregen een telegram.quote:Op maandag 15 januari 2024 11:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wel een beetje gek om een seizoen met onbekende Nederlanders te maken en je dan nergens te hebben kunnen inschrijven voor dat seizoen..
Dat zou wel een kleine misleiding zijnquote:Op maandag 15 januari 2024 12:34 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Tenzij dit stiekem de aanmelding was
[ twitter ]
Dat is wel heel goed mogelijk natuurlijk als je dat zo leest.quote:Op maandag 15 januari 2024 12:34 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
[ twitter ]
Nou nee gelukkig niet zeg.quote:Op maandag 15 januari 2024 13:35 schreef NailQueen het volgende:
Gepresenteerd door Hila Noorzai. Beter hadden ze Chris Zegers gevraagd.
Die is te druk met dirigerenquote:Op maandag 15 januari 2024 13:35 schreef NailQueen het volgende:
Gepresenteerd door Hila Noorzai. Beter hadden ze Chris Zegers gevraagd.
''Ik lees altijd de Prive bij de kapper. Ja, ik neem altijd de Prive mee van huis als ik naar de kapper ga''quote:Op zondag 14 januari 2024 14:47 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Niet iedereen leest de Telegraaf en Story bagger.
dit was het inderdaadquote:Op maandag 15 januari 2024 12:34 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
[ twitter ]
Hoi!quote:
Dit is niet leuk.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, er kan weer geld worden verloren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |