Het zal wel bij Monty python genot blijvenquote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het zal wel bij Monty python genot blijven
Jaquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het zal wel bij Monty python genot blijven
Ik mag vast wel, zolang ik maar nergens aan zit.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Elk 2 paar van aanwezig.
Ik zal even informeren of ze er open voor staat
Maar jij hebt @:Lenny77 ?!![]()
Mag dat?
En @:TheStigsDutchCousin dan....??
Ja hoor... de dames willen maar weer één ding. Typisch hoor.quote:
Daar betalen we jullie toch voor, als chippendales...?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja hoor... de dames willen maar weer één ding. Typisch hoor.![]()
Wat schuift dat?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Daar betalen we jullie toch voor, als chippendales...?![]()
![]()
Mwah, ik wil nog wel meer dan alleen een striptease hoorquote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja hoor... de dames willen maar weer één ding. Typisch hoor.![]()
Maar daar begint t meestal meequote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mwah, ik wil nog wel meer dan alleen een striptease hoor
Wat de gek ervoor geeft.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Niet altijd even uitgebreid uitgevoerd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're making me laugh, but your jokes ain't funny 🎶
Ik stuur je wel even een DM met de voorwaarden.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Voorwaarden?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik stuur je wel even een DM met de voorwaarden.
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Wat de gek ervoor geeft.Nou, ik hoor de kassa al rinkelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Le Diable
Dat ligt natuurlijk aan jezelf, en wat je zoal meebrengtquote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:52 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Nou, ik hoor de kassa al rinkelen
Euhhh... okee.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Daar betalen we jullie toch voor, als chippendales...?![]()
![]()
Wat dan?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ja, goeie.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Voorwaarden?Zit er ook een offerte bij?
quote:
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat ligt natuurlijk aan jezelf, en wat je zoal meebrengt
Moet ik ook nog wat meebrengen? Tsss...quote:
Aan "lichamelijke eye candy", natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:04 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Moet ik ook nog wat meebrengen? Tsss...
Haha, wat verwacht je dan?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Aan "lichamelijke eye candy", natuurlijk.
Tenminste, daar doelde ik op
Jaja, de liefde van deze vrouw gaat door de mond maagquote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:04 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Moet ik ook nog wat meebrengen? Tsss...
Wij hadden het duidelijk niet over hetzelfdequote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Aan "lichamelijke eye candy", natuurlijk.
Tenminste, daar doelde ik op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |