Zal wel veel meegemaakt hebben jaquote:Op maandag 15 januari 2024 19:31 schreef MizzezAmy het volgende:
18 jaar, benieuwd naar zn levensverhaal
Die naam begreep ik nooit. Draagt hij altijd highlighter of bij deelname ER zweethoofd?quote:
Hij slijmt bij iedere BN’erquote:Op maandag 15 januari 2024 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die naam begreep ik nooit. Draagt hij altijd highlighter of bij deelname ER zweethoofd?
Oh. Oh jaquote:
Mooie nieuwe TTquote:Op maandag 15 januari 2024 19:31 schreef XSbig het volgende:
[..]
Heerlijk warm bad in deze koude dagen.
Ziek, ziek!quote:
Ziek ziekquote:
Sowieso die van glimmeneer.quote:Op maandag 15 januari 2024 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
Ik twijfel welke outfit ik het ergst vind @:alpeko
Zelfde hier.quote:Op maandag 15 januari 2024 19:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Daarom kom ik er niet. Links bolwerk.
We kijken hier een seriequote:Op maandag 15 januari 2024 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
Ik twijfel welke outfit ik het ergst vind @:alpeko
42 had ik ook wel geloofd.quote:
Graag review schoenen.quote:Op maandag 15 januari 2024 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Volgens mij is Esmee te leuk voor deze man die geen arrogante vrouw zoekt ()
Lekker gespeeld niet-zenuwachtig. Stukje krampachtigquote:Op maandag 15 januari 2024 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Volgens mij is Esmee te leuk voor deze man die geen arrogante vrouw zoekt ()
3/10quote:
Xenos-spreukmeuk aan de muur genotquote:Op maandag 15 januari 2024 19:36 schreef Joop_W het volgende:
Zo eentje die zegt “Je moet zelf de slingers ophangen” is deze vrouw.
Komt ook door de kaki broek en shirtquote:
Uit het Gooi?quote:
Ik heb gemist waar hij woontquote:
Iris wagenwijd. Hij zegt ja.quote:Op maandag 15 januari 2024 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een vervelende ogen heeft homo rechts
Pretentieuze jongen
Maar misschien is hij nerveus
Amfetamine oogjes @Calandquote:
Dat lijkt wel het thema van de avond te zijn.quote:
Ik vind vooral dei ski-haai eng. BLegh.quote:Op maandag 15 januari 2024 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
Homo links eet alsof hij rechts aan het pijpen is
Sorry @:coco even voor achten
@cherrycoke heeft wel mega creatiesquote:Op maandag 15 januari 2024 19:40 schreef Joop_W het volgende:
Lego verzameling, wie deed ook alweer in dit warme bad?
Het is natuurlijk best eng om tegen iemand te praten die daadwerkelijk werkt.quote:Op maandag 15 januari 2024 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben hovenier
- mooi man
Victor, ga wat anders doen
Om erop te kruipen?quote:Op maandag 15 januari 2024 19:42 schreef NoCigar het volgende:
Waar heb je een vrouw voor nodig als je de hele dag met een kruiwagen met mest rond kunnen lopen?
Boerin?quote:Op maandag 15 januari 2024 19:42 schreef NoCigar het volgende:
Waar heb je een vrouw voor nodig als je de hele dag met een kruiwagen met mest rond kunnen lopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |