quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Zekerquote:
Wat drijft jequote:
Quasi mysterieus doenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:08 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Gladde boi zijn prive gedrag is al doordrenkt van verkooptruukjes.
geleerd van Boydquote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat drijft je
Hoe oud is hij ook alweer
Pisces is stapelgekquote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:08 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
@:Pisces29 zou je bestempelen als jaloers
Als ik dit niet had gezegd had je afgehaakt.quote:
quote:
Ik wilde wel weg jaquote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ik dit niet had gezegd had je afgehaakt.
Je krijgt straks 2 dagen pauzequote:
kijk je uit, straks wordt Pisces boosquote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:11 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Vind zichzelf wel heel interessant
Leuke vrouw, ze is er veel te weinig helaasquote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:12 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Met haar naar Patagonië is wel ok denk ik
Zeggen weinige nee tegenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:12 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ah, dat kan ik wel hebben van haar hoorquote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kijk je uit, straks wordt Pisces boos
De one night stand meid?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:12 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Sowieso kan je niet teveel in Patagonië zijnquote:
Nee die van de crew die daar wel keer naar toe wil. Ik kan spaansquote:
Ah die, zijn wel veel leuke serveersters jaquote:
Senior Associate ESG at PwC https://nl.linkedin.com/in/emmy-huijsser-a43987170quote:
Maar het plannen lukte uiteindelijk nietquote:
Durfde geen nee te zeggenquote:
Good girlquote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:15 schreef RipCity het volgende:
[..]
Senior Associate ESG at PwC https://nl.linkedin.com/in/emmy-huijsser-a43987170
Zou haar datenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:15 schreef RipCity het volgende:
[..]
WTF!! Senior Associate??quote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:15 schreef RipCity het volgende:
[..]
Kom je volgende week een keertje meeposten?quote:
Misschien als er een Aziaat of een big 4 persoon aanschuift.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kom je volgende week een keertje meeposten?
Is Kim ook een high potentialquote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
WTF!! Senior Associate??
PwCgoden big4 genot![]()
![]()
![]()
@:nober @:coco @:rambodirk @:3rr0r @:afcniels @:wereldgozer @:fetx @:monkyyy @:oriente @:Pisces29 @:Kukelecucktsju10
Aziaten krijgen ze geen subsidie voor want je ziet er zelden een. Misschien als er eentje is die pikzwart is.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Misschien als er een Aziaat of een big 4 persoon aanschuift.
Haai haaiquote:
Nee joh, de moeite niet waardquote:Op maandag 15 januari 2024 19:24 schreef Gibson88 het volgende:
@:Pisces29 ik had een mention gemist. Foto's van de dame in kwestie, of iemand anders ? Heb niet teruggekeken
Meest irritante reclame, die 2 gastenquote:Op maandag 15 januari 2024 19:28 schreef DKUp het volgende:
Linkse avond bij Van Roosmalen & Groenteman
Heel leuk
Dat toneelspel is niet leukquote:Op maandag 15 januari 2024 19:29 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Meest irritante reclame, die 2 gasten
Welkom thuisquote:
Zal wel veel meegemaakt hebben jaquote:Op maandag 15 januari 2024 19:31 schreef MizzezAmy het volgende:
18 jaar, benieuwd naar zn levensverhaal
Die naam begreep ik nooit. Draagt hij altijd highlighter of bij deelname ER zweethoofd?quote:
Hij slijmt bij iedere BN’erquote:Op maandag 15 januari 2024 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die naam begreep ik nooit. Draagt hij altijd highlighter of bij deelname ER zweethoofd?
Oh. Oh jaquote:
Mooie nieuwe TTquote:Op maandag 15 januari 2024 19:31 schreef XSbig het volgende:
[..]
Heerlijk warm bad in deze koude dagen.
Ziek, ziek!quote:
Ziek ziekquote:
Sowieso die van glimmeneer.quote:Op maandag 15 januari 2024 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
Ik twijfel welke outfit ik het ergst vind @:alpeko
Zelfde hier.quote:Op maandag 15 januari 2024 19:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Daarom kom ik er niet. Links bolwerk.
We kijken hier een seriequote:Op maandag 15 januari 2024 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
Ik twijfel welke outfit ik het ergst vind @:alpeko
42 had ik ook wel geloofd.quote:
Graag review schoenen.quote:Op maandag 15 januari 2024 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Volgens mij is Esmee te leuk voor deze man die geen arrogante vrouw zoekt ()
Lekker gespeeld niet-zenuwachtig. Stukje krampachtigquote:Op maandag 15 januari 2024 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Volgens mij is Esmee te leuk voor deze man die geen arrogante vrouw zoekt ()
3/10quote:
Xenos-spreukmeuk aan de muur genotquote:Op maandag 15 januari 2024 19:36 schreef Joop_W het volgende:
Zo eentje die zegt “Je moet zelf de slingers ophangen” is deze vrouw.
Komt ook door de kaki broek en shirtquote:
Uit het Gooi?quote:
Ik heb gemist waar hij woontquote:
Iris wagenwijd. Hij zegt ja.quote:Op maandag 15 januari 2024 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een vervelende ogen heeft homo rechts
Pretentieuze jongen
Maar misschien is hij nerveus
Amfetamine oogjes @Calandquote:
Dat lijkt wel het thema van de avond te zijn.quote:
Ik vind vooral dei ski-haai eng. BLegh.quote:Op maandag 15 januari 2024 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
Homo links eet alsof hij rechts aan het pijpen is
Sorry @:coco even voor achten
@cherrycoke heeft wel mega creatiesquote:Op maandag 15 januari 2024 19:40 schreef Joop_W het volgende:
Lego verzameling, wie deed ook alweer in dit warme bad?
Het is natuurlijk best eng om tegen iemand te praten die daadwerkelijk werkt.quote:Op maandag 15 januari 2024 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben hovenier
- mooi man
Victor, ga wat anders doen
Om erop te kruipen?quote:Op maandag 15 januari 2024 19:42 schreef NoCigar het volgende:
Waar heb je een vrouw voor nodig als je de hele dag met een kruiwagen met mest rond kunnen lopen?
Boerin?quote:Op maandag 15 januari 2024 19:42 schreef NoCigar het volgende:
Waar heb je een vrouw voor nodig als je de hele dag met een kruiwagen met mest rond kunnen lopen?
Bah. Dealbreakerquote:
Dat kan in principe ook op de kruiwagen met mest!quote:
Goed dakje?quote:
Sowieso niet een type truckerscafequote:Op maandag 15 januari 2024 19:45 schreef Gibson88 het volgende:
Vrachtwagenchauffeur de geen bal uit de jus wil
Ja, hij gaat er vol in. Maar misschien stelt hij vragen, omdat hij zn eigen verhaal kwijt wil.quote:
Balletje aan de pompquote:Op maandag 15 januari 2024 19:45 schreef Gibson88 het volgende:
Vrachtwagenchauffeur de geen bal uit de jus wil
Potentieel TBS’erquote:Op maandag 15 januari 2024 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Welk stempeltje moet ik kale man geven? Nee ik hou het bad warm
Eensquote:Op maandag 15 januari 2024 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
Esmee kleedt zich wel een beetje als 50, maar is te leuk voor hem.
Kan ook inddquote:Op maandag 15 januari 2024 19:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, hij gaat er vol in. Maar misschien stelt hij vragen, omdat hij zn eigen verhaal kwijt wil.
Puuselenquote:Op maandag 15 januari 2024 19:47 schreef XSbig het volgende:
Mensen die ‘zeuven’ zeggen vertrouw ik niet.
Potentieel onderwerp in docu op Netflix?quote:
Smetvreesquote:Op maandag 15 januari 2024 19:46 schreef NoCigar het volgende:
Iets te intense blik. Vast iemand die zijn vrouwen erg nadrukkelijk corrigeert en dan strak aankijkt..
Hij is wel heel erg serieusquote:Op maandag 15 januari 2024 19:47 schreef Joop_W het volgende:
Als die kale het niet eens is met zijn vriendin, krijgt ze strafregels.
Heb jij een kattenallergie?quote:Op maandag 15 januari 2024 19:42 schreef MizzezAmy het volgende:
Misschien heeft ze zelf wel een kattenallergie. Zou iig het nasale stemgeluid verklaren
Ja die is veel sympathieker.quote:Op maandag 15 januari 2024 19:48 schreef Joop_W het volgende:
Glim haai is veel te vriendelijk voor corporale haai.
Ik ben benieuwd of we hem nog zien lachen. Hij was het toch die graag andere mensen laat lachen, maar het ook leuk zou vinden als zn date humor had?quote:Op maandag 15 januari 2024 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben echt de meest serieuze persoon ever maar Frederik is echt te serieus
Hij eist ook etherdiscipline in het telefoonverkeer.quote:Op maandag 15 januari 2024 19:47 schreef Joop_W het volgende:
Als die kale het niet eens is met zijn vriendin, krijgt ze strafregels.
Oei. Snel de puzzeldoos naar zolder.quote:Op maandag 15 januari 2024 19:48 schreef XSbig het volgende:
[..]
Ik krijg hier eenzelfde gevoel bij als wanneer je met je vork over je bord gaat.
Ligt eraan welke.quote:Op maandag 15 januari 2024 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oei. Snel de puzzeldoos naar zolder.
Verrek, het is gewoon de broer van Ellie Lust.quote:Op maandag 15 januari 2024 19:48 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hij eist ook etherdiscipline in het telefoonverkeer.
Ook zo’n brok humor.quote:Op maandag 15 januari 2024 19:49 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Verrek, het is gewoon de broer van Ellie Lust.
Ik ga er maar vanuit dat de zenuwen ook meespelen. Hoop ik.quote:Op maandag 15 januari 2024 19:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of we hem nog zien lachen. Hij was het toch die graag andere mensen laat lachen, maar het ook leuk zou vinden als zn date humor had?
Vooral Dirk-Jan.quote:
Eng eng engquote:Op maandag 15 januari 2024 19:50 schreef Mortaxx het volgende:
Zo stel ik me de users van de sex sc voor
Welke mag ik laten staan?quote:
In de erfenis van Joop den Uyl, Arbeiders verheft uzelf.quote:Op maandag 15 januari 2024 19:50 schreef DKUp het volgende:
Zwaar
Fysiek
Hoveniersopleiding nu aan het volgen
Vroeg laaggeletterd
Nu alle opleidingen volgen
Kan je wel respect voor hebben.quote:Op maandag 15 januari 2024 19:51 schreef XSbig het volgende:
[..]
In de erfenis van Joop den Uyl, Arbeiders verheft uzelf.
Hij is goed bezig.quote:Op maandag 15 januari 2024 19:50 schreef DKUp het volgende:
Zwaar
Fysiek
Hoveniersopleiding nu aan het volgen
Vroeg laaggeletterd
Nu alle opleidingen volgen
quote:Op maandag 15 januari 2024 19:52 schreef XSbig het volgende:
[..]
Het is vrij zeldzaam, maar ik was een keer niet cynisch.
Ik mis wat wenkbrauwenquote:
Ik voel hier veel meer sympathie voor dan een stel proleten die zichzelf heel wat vinden omdat ze toevallig lekker konden lerenquote:Op maandag 15 januari 2024 19:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah, een beetje warmte in het bad
Nee dit kan nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |