quote:The international songstress from Tbilisi has participated in (and won) many different song contests over her career, including a top 12 finish at American Idol in 2023 where she performed a duet with Kylie Minogue on her classic track Can’t Get You Out Of My Head.
In recent years, Nutsa has lived in both Los Angeles (where she wrote, performed and shot music videos) and Dubai (where she signed a contract with Theater Dubai and performed at Expo) but calls Georgia home.
In 2019 she released her debut album under the name Nutsa22, covering not only Georgian songs but also compositions in English, but it was Gelodebi that became her breakout hit leading her to tour the country with a live band.
Nutsa describes herself as a self-motivated, active, energetic girl who is a real hard worker and a workaholic, simply loving what she does.
Ze durft zelfs iets van Queen te doen. Ik ben ook benieuwd naar haar nummer.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 19:02 schreef Cyan9 het volgende:
Als je samen met Kylie Minogue op het podium hebt staan zingen, verwacht ik automatisch dat je heel goed bent. Ik ben benieuwd.
Gaat ze wel met een Royal Caribbean cruise schip naar de Bahama's? (Terwijl ze Morrocan Oil in haar haar doet en Baileys drinkt)quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:39 schreef Fred_B het volgende:
[ twitter ]
De onderste mededeling is wel mijn favoriet.
Daar lijkt Georgië zelf achter te zitten. Het is geen continue stroom, maar af en toe opeens grote bedragen waarmee ze als een olifant door de porseleinkast gaan.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:27 schreef TheVulture het volgende:
Er wordt ineens als een dolle ingezet bij bepaalde bookies, tot odds onder de 5. Da's nu wel weer gecorrigeerd.
Ze hebben daar wel iets met matige Engelse teksten, vorig jaar met "Thing is Known"quote:Op maandag 11 maart 2024 15:38 schreef Nexum het volgende:
VERSCHRIKKELIJKE cliché tekst met echt alle songfestival troefen die ze maar kunnen gebruiken. Maar de productie is wel leuk. Wel heel erg standaard
Lightning flashes like a phoenix from the ashes, burning with desire to light my fire. Zoiets.quote:Op maandag 11 maart 2024 15:38 schreef Nexum het volgende:
VERSCHRIKKELIJKE cliché tekst met echt alle songfestival troefen die ze maar kunnen gebruiken. Maar de productie is wel leuk. Wel heel erg standaard
Ik heb nog steeds weinig met het liedje, maar na een aantal niet-kwalificaties, terwijl ze wel telkens moeite doen, gun ik het Georgië toch een stuk meer dan zo’n luie inzending als van Denemarken ofzo, wat ook een borderline qualifier is.quote:
Zo, dit houdt ze vocaal wel goed in stand in combinatie met al die choreoquote:
Precies alles wat Fred hier zegt ben ik het mee eensquote:Op maandag 8 april 2024 05:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds weinig met het liedje, maar na een aantal niet-kwalificaties, terwijl ze wel telkens moeite doen, gun ik het Georgië toch een stuk meer dan zo’n luie inzending als van Denemarken ofzo, wat ook een borderline qualifier is.
Malta en Georgie zitten in dezelfde semi, en ik kan geen enkel scenario bedenken waarin Malta ten koste van Georgie door zou gaan.quote:Op maandag 8 april 2024 17:36 schreef molloot200 het volgende:
Wat ik vooral vervelend zou vinden is als een land als Cyprus of Malta straks wel in de finale zou staan met een matiger popdeuntje en dan Georgië niet
In dit nummer van Georgië zit tenminste nog wat eigens in. Sarah Bonnici van Malta doet er alles aan om op Chanel te lijken.quote:Op maandag 8 april 2024 17:36 schreef molloot200 het volgende:
Wat ik vooral vervelend zou vinden is als een land als Cyprus of Malta straks wel in de finale zou staan met een matiger popdeuntje en dan Georgië niet
Dat is natuurlijk behoorlijk subjectief.quote:Op maandag 8 april 2024 17:36 schreef molloot200 het volgende:
Zeker waarquote:Op maandag 8 april 2024 21:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk behoorlijk subjectief.
Ik zou het Georgië best gunnen hoor, maar ik vind het nummer (vooral door de lyrics) een stuk minder fijn om naar te luisteren dan een Cyprus.quote:
Ik had er niet zoveel verwachtingen van maar ze is een steengoede zangeres. Finale haalt ze. Dat verdiend Georgië ook wel.quote:Op maandag 15 april 2024 09:55 schreef molloot200 het volgende:
Iemand anders die na die pre-party performances ook denkt: “dit kan nog weleens top 10 scoren”? Als zij een dikke vette staging heeft, zou zij alle andere popmeisjes met Engelse liedjes zo weg moeten blazen.
Ze had een beter nummer verdiend.quote:Op maandag 15 april 2024 09:55 schreef molloot200 het volgende:
Iemand anders die na die pre-party performances ook denkt: “dit kan nog weleens top 10 scoren”? Als zij een dikke vette staging heeft, zou zij alle andere popmeisjes met Engelse liedjes zo weg moeten blazen.
Ik denk niet dat ik het daar helemaal mee eens ben.quote:Op maandag 15 april 2024 10:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat had Israel vorig jaar ook en die werden ook derde
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |