abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 januari 2024 @ 14:59:34 #211
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_212038371
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2024 14:05 schreef Red_85 het volgende:
En Israel is genocide jankers, is Gaza al compleet leeg gedeporteerd?
Worden de bevolkingsgroepen gescheiden in kan werken en kan niet werken?
Wordt de 'kan niet werken' al met bosjes tegelijk afgemaakt?
Nee, de groep van 20.000 die kon en wilde werken is door Hamas misbruikt en nu dus tot in de eeuwigheid onmogelijk gemaakt om te werken in Israël. Dat komt Hamas natuurlijk wel goed uit, want dan kan niemand positieve verhalen over de babyeters meenemen.

Verslag (via een zionistische bron) in twee delen van en over zo'n werker:
https://www.israelnieuws.(...)umn-van-simon-soesan
https://www.israelnieuws.(...)aardoor-schokkende-o

Niet te verifiëren, maar het beeld klopt wel met de stukjes informatie die we wel hebben, namelijk de situatie omtrent de voedseltransporten en de onzichtbare helden van Hamas.
pi_212038381
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2024 14:00 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik herinner mij een Bulbasaur en Bassie en Adriaan. Zegt dat je wat?
Ja B100 zegt me ook wat
pi_212038435
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2024 14:05 schreef Red_85 het volgende:
En Israel is genocide jankers, is Gaza al compleet leeg gedeporteerd?
Worden de bevolkingsgroepen gescheiden in kan werken en kan niet werken?
Wordt de 'kan niet werken' al met bosjes tegelijk afgemaakt?
Mannen worden gescheiden van vrouwen en kinderen. In veel gevallen dat zeer jonge kinderen op straat worden gedumpt en dat ouders niet weet waar hun kinderen of gezinnen zijn. Veel gevallen gerapporteerd door getuigen dat ze groepen ouders en kinderen hebben ontdekt die geëxecuteerd zijn. Veel mensen worden hun huizen uitgehaald en gestript en zo gelaten na het strippen in de kou.
Dagelijks sterven er gemiddeld 250 Palestijnen door Israëlisch geweld in Gaza.
70% van alle huizen in Gaza is beschadigd of verwoest. Geen medicijnen, 26 ziekenhuizen zijn allemaal gebombardeerd of buiten werking gesteld.
pi_212038465
quote:
10s.gif Op maandag 15 januari 2024 15:01 schreef Chadi het volgende:

[..]
Ja B100 zegt me ook wat
Gaaf. Ben blij dat je inziet hoe correct mijn eerste post over voetbal was.
  maandag 15 januari 2024 @ 15:15:37 #215
505059 Cpt.Crow
Kapitein Kraai
pi_212038486
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2024 15:07 schreef Chadi het volgende:

Mannen worden gescheiden van vrouwen en kinderen.
Dan zijn ze waarschijnlijk op weg naar de moskee.
pi_212038621
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2024 15:11 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Gaaf. Ben blij dat je inziet hoe correct mijn eerste post over voetbal was.
Zou erg correct zijn als hier met dezelfde maatstaf gereageerd zou worden op de voorbeelden die ik noemde.
pi_212038662
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2024 15:30 schreef Chadi het volgende:

[..]
Zou erg correct zijn als hier met dezelfde maatstaf gereageerd zou worden op de voorbeelden die ik noemde.
Wellicht even uitschrijven wat die jongens voor onrecht is aangedaan om welke reden.
pi_212038781
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2024 15:34 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Wellicht even uitschrijven wat die jongens voor onrecht is aangedaan om welke reden.
Doe jij het even dan kijk ik wel of alles goed onderbouwd is
pi_212038813
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2024 15:47 schreef Chadi het volgende:

[..]
Doe jij het even dan kijk ik wel of alles goed onderbouwd is
Ze deden wat doms en kregen vervolgens terechte kritiek en vervolging.
pi_212038818
Hebben de terroristen van Hamas zich al overgegeven? Zijn alle gijzelaars al vrijgelaten?

Nee? dan carry on.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  maandag 15 januari 2024 @ 15:56:14 #221
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_212038876
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2024 15:49 schreef Montagui het volgende:
Hebben de terroristen van Hamas zich al overgegeven? Zijn alle gijzelaars al vrijgelaten?

Nee? dan carry on.
Welnee die smerige sadisten hebben een filmpje gepubliceerd van Noa en er een leuke poll van gemaakt:

twitter

Die hele Gaza strook moet compleet geruimd worden van elke Hamas sympathisant, tot op de laatste. Smerig sadistisch uitschot is het.
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
  maandag 15 januari 2024 @ 16:09:58 #222
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_212039020
twitter

Eh... Het was toch de bedoeling dat er minder Palestijnse kindertjes doodgingen? Wat draagt het normaliseren van slachtpartijen daaraan bij denkt deze idioot? :?
  maandag 15 januari 2024 @ 16:17:23 #223
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_212039091
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2024 16:09 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]

Eh... Het was toch de bedoeling dat er minder Palestijnse kindertjes doodgingen? Wat draagt het normaliseren van slachtpartijen daaraan bij denkt deze idioot? :?
Moest van Asha ten Broeke en consorten
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 15 januari 2024 @ 16:40:26 #224
168739 Red_85
'echt wel'
pi_212039302
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2024 15:07 schreef Chadi het volgende:

[..]
Mannen worden gescheiden van vrouwen en kinderen. In veel gevallen dat zeer jonge kinderen op straat worden gedumpt en dat ouders niet weet waar hun kinderen of gezinnen zijn. Veel gevallen gerapporteerd door getuigen dat ze groepen ouders en kinderen hebben ontdekt die geëxecuteerd zijn.
Kom met bewijs dan. Heb nog nergens gezien dat Israel massaal onschuldigen executeert. Andersom maakt het hamas niet veel uit. Een jood is een jood en een jood moet dood. Hoe maakt niet uit. Moet dood. En het liefst zo ziek mogelijk.
quote:
Veel mensen worden hun huizen uitgehaald en gestript en zo gelaten na het strippen in de kou.
Vrouwen werden ook gestript. Daarna verkracht, verminkt en moet wel toegeven, ze kregen het wel warm daarna. Van de vlammen nadat ze in de brand waren gestoken om pijnlijk te sterven.
quote:
Dagelijks sterven er gemiddeld 250 Palestijnen door Israëlisch geweld in Gaza.
Ja kut. Alleen dat krijg je als een hamas aanvallen pleegt op Israel.
quote:
70% van alle huizen in Gaza is beschadigd of verwoest.
Moet je bij hamas zijn die huizen gebruikt om meer dan 1 reden
quote:
Geen medicijnen,
Moet je bij hamas zijn die vast nog wel ergens een voorraadje heeft ergens in een tunnel
quote:
26 ziekenhuizen zijn allemaal gebombardeerd of buiten werking gesteld.
Moet je bij hamas zijn die ziekenhuizen gebruikt als ingangen voor tunnelcomplexen.

Dus, ga lekker ergens anders janken.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 15 januari 2024 @ 16:41:19 #225
168739 Red_85
'echt wel'
pi_212039311
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2024 16:09 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]

Dat dit soort shit gewoon mag in de openbaarheid van London.
Sick.
1947-2016
pi_212039538
Als je zou uitspreken, dat je Joodse levens wilt redden, dan ben je niet anti-semitisch (duh)

Als je zou uitspreken, dat je Joodse levens wilt redden, die gevaar lopen door het Jodendom zelf.. is het dan plots wel anti-semitisch?

Stel nu dat het zo is, heel tragisch, dat ze door hun -hoe zeg je dit netjes- 'afwijkende manier van leven' enig onheil en wantrouwen over zichzelf afroepen, hoe kan je je dan nog correct verwoorden zonder anti-semitisch over te komen / te "zijn"? Terwijl je enige insteek vrede is, en het redden/sparen van levens notabene.

M.a.w... als 1 persoon aan zelf-mutilatie doet, maar diegene heeft een speciale status.. betekent dit dan dat je zo iemand nooit kan helpen?

Immers:

Als je zegt dat diegene het zichzelf aandoet, dan ben je -vanuit het perspectief van die persoon- tégen de persoon, je spreekt de waarheid en dat bevalt diegene niet.

Maar, als je niet helpt en ook niets zegt, dan gaan de zelf-mutilatie door en dat is in zekere zin ook tégen die persoon.

Snappen jullie hem nog? :{ volgens mij hebben ze door die speciale status, een situatie gekweekt waarbij ze zelf niet meer te helpen zijn, tegen zichzelf.
pi_212039545
Hier wordt het leed van de inwoners van Gaza toch ook gebagatelliseerd dus waar maken jullie je druk om? Wat er ook gebeurd of gezegd wordt het is allemaal oké want Hamas. Dan lijkt me dat met peuters en kleuters die hun huis, een beentje, een armpje en broertjes/zusjes verliezen ook gewoon normaal. Harder slaan beëindigt t conflict niet
pi_212039816
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2024 17:09 schreef opgebaarde het volgende:
Hier wordt het leed van de inwoners van Gaza toch ook gebagatelliseerd
Door wie? Heb je voorbeelden?
quote:
dus waar maken jullie je druk om? Wat er ook gebeurd of gezegd wordt het is allemaal oké want Hamas
Er is hier volgens mij niemand die claimt dat dode kinderen oké zijn omdat Hamas verantwoordelijk is voor hun dood. Er wordt alleen gezegd DAT Hamas verantwoordelijk is voor hun dood, en dat is inderdaad zo. Zij hadden dit allang moeten stoppen toen ze beseften dat de oorlog niet gewonnen kon worden en doorgaan alleen maar meer slachtoffers maakt. Zij hadden, voor hun eigen volk, zich moeten overgeven. Zoals je weet, gebeurt precies het omgekeerde.
quote:
Dan lijkt me dat met peuters en kleuters die hun huis, een beentje, een armpje en broertjes/zusjes verliezen ook gewoon normaal. Harder slaan beëindigt t conflict niet
Jawel. Net zolang slaan tot Hamas dood is, of zich heeft overgegeven. Dat is wat er nu gebeurt en dat is wat niemand bagatelliseert.
Intolerant voor intolerantie
pi_212040115
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_212040238
Second Israeli soccer player detained and released by Turkish authorities, slated to return to Israel
A second Israeli soccer player in Turkey has been detained by Turkish authorities over expressing solidarity with the hostages in Gaza.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_212040265
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2024 18:16 schreef Aether het volgende:
Second Israeli soccer player detained and released by Turkish authorities, slated to return to Israel
A second Israeli soccer player in Turkey has been detained by Turkish authorities over expressing solidarity with the hostages in Gaza.
Hypocriet Turkije, wel volop handel drijven met Israël, maar voor de bühne dit doen.
pi_212040295
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2024 17:08 schreef Buikbrein het volgende:

- Joden hebben alle ellende over zichzelf afgeroepen. Ben ik nou een antisemiet? -
:Y
  maandag 15 januari 2024 @ 18:24:57 #233
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_212040312
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2024 18:16 schreef Aether het volgende:
Je zou maar aan de goede kant staan en opkomen voor gegijzelden, dat mag blijkbaar niet in het Turkije van Erdogan.
quote:
Hier wordt het leed van de inwoners van Gaza toch ook gebagatelliseerd dus waar maken jullie je druk om? Wat er ook gebeurd of gezegd wordt het is allemaal oké want Hamas. Dan lijkt me dat met peuters en kleuters die hun huis, een beentje, een armpje en broertjes/zusjes verliezen ook gewoon normaal. Harder slaan beëindigt t conflict niet
Dit kan helaas gebeuren in een oorlog. In het Zuiden van Israël zijn ook velen hun huis kwijt en familie verloren. En in landen zoals Somalia en Syrië natuurlijk nog veel meer mensen, dus wat maakt de Palestijnen zo speciaal in dit opzicht?

Het lijkt mij ook erg belangrijk om aandacht en steun te geven aan de mensen die echt een slachtoffer zijn, zoals de Somaliërs, Syriërs en Israëliërs. En niet aan een volk dat het allemaal over zichzelf heeft afgeroepen zoals de Palestijnen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 15 januari 2024 @ 18:31:37 #234
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_212040354
quote:
Hamas moet dood , zo snel mogelijk anders gaat het weer gebeuren en dan nog erger
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_212040489
En de volgende twee gijzelaars zijn dood. :{

Hamas reporting Yossi Sharabi and Itai Svirsky dead
https://www.jpost.com/breaking-news/article-782292

Ik vrees dat dit uiteindelijk voor ze allemaal gaat gelden. Ze worden vastgehouden door terroristen, niet door redelijke mensen.
pi_212040569
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2024 18:49 schreef Cuendillar het volgende:
En de volgende twee gijzelaars zijn dood. :{

Hamas reporting Yossi Sharabi and Itai Svirsky dead
https://www.jpost.com/breaking-news/article-782292

Ik vrees dat dit uiteindelijk voor ze allemaal gaat gelden. Ze worden vastgehouden door terroristen, niet door redelijke mensen.
twitter

Dat blijkt -buiten de gebeurtenissen van 7/10- ook uit de manier waarop ze deze bekendmaking uitsmeren over meerdere filmpjes, waaronder een luguber soort van 'raad-hun-lot' teaser. Walgelijk.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_212040663
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2024 18:59 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
[ twitter ]

Dat blijkt -buiten de gebeurtenissen van 7/10- ook uit de manier waarop ze deze bekendmaking uitsmeren over meerdere filmpjes, waaronder een luguber soort van 'raad-hun-lot' teaser. Walgelijk.
Walgelijke actie weer.

Dichter bij huis is het typisch hoe de "mensen van het licht" posters vandaag net zo afwezig als op 7 oktober zijn.
  maandag 15 januari 2024 @ 19:14:06 #238
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_212040695
Kijk de islamofascisten genieten

twitter
  maandag 15 januari 2024 @ 19:19:10 #239
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_212040751
Roei dat tuig gewoon uit
  maandag 15 januari 2024 @ 19:21:29 #240
168739 Red_85
'echt wel'
pi_212040776
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2024 18:59 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
[ twitter ]

En wat was het ook alweer? 72% van de gazanen steunt hamas, ook na de aanvallen van 7 oktober. Met wetens wat er op 7 oktober is gebeurd.

Ow wat zielig zijn ze daar in gaza...
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')