Als jij je laat leiden door TikTok media oorlogen ben ik bang voor je antwoord op de vorige post.quote:Op maandag 15 januari 2024 13:32 schreef Chadi het volgende:
Steeds meer mensen die altijd achter israel stonden, gaan de werkelijkheid inzien. Zo ook deze Ex CIA die zovaak Israel geholpen heeft bij verschillende projecten en ze nu beschrijft als "They are doing the same ansd acting as nazi's". Israel is dankzij TikTok de media oorlog waarin ze alle schijn ophielden een humanitaire democratie te zijn die een moreel leger heeft , eindelijk aan het verliezen.
Stoere moslims met grootheidswaanzin die met enthousiasme in de broekzak zitten van China. Een land dat daadwerkelijk bezig is met genocide op moslims en het uitwissen van hun cultuur.quote:Op maandag 15 januari 2024 13:38 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Dit zegt Slayage ook al jaren (tenminste, zo lang ik in dit topic meeloop). Hetzelfde verhaal gaat over de groei van de islam in het westen.
Heeft een korreltje zout nodig.
Dat is meestal zo als je een eenzijdige invalshoek hanteert.quote:Op maandag 15 januari 2024 13:38 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed waar je heen wil.
VS 18-26 maakt een swing . De jeugd heeft de toekomst. Die jongen heeft het dus goed gezien.quote:Op maandag 15 januari 2024 13:38 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Dit zegt Slayage ook al jaren (tenminste, zo lang ik in dit topic meeloop). Hetzelfde verhaal gaat over de groei van de islam in het westen.
Heeft een korreltje zout nodig.
Aah oke. We volgen het IDF nieuws .quote:Op maandag 15 januari 2024 13:39 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als jij je laat leiden door TikTok media oorlogen ben ik bang voor je antwoord op de vorige post.
Ik herinner mij een Bulbasaur en Bassie en Adriaan. Zegt dat je wat?quote:Op maandag 15 januari 2024 13:44 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat is meestal zo als je een eenzijdige invalshoek hanteert.
Hamas is dus een verlengstuk van de Amerikanen. Anders wisten ze in maart nog niet dat ze de controle over tiktok nodig hadden.quote:Op maandag 15 januari 2024 13:47 schreef Chadi het volgende:
[..]
Aah oke. We volgen het IDF nieuws .
Tiktok is tegenwoordig zo bedreigend voor de gevestigde orde dat ze het mond dood willen maken. Gedecentraliseerde toegang tot nieuws door social media.
Wij hebben hier Bianci en Chadiaan.quote:Op maandag 15 januari 2024 14:00 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik herinner mij een Bulbasaur en Bassie en Adriaan. Zegt dat je wat?
EINDELIJK!!!!quote:Op maandag 15 januari 2024 13:32 schreef Chadi het volgende:
Steeds meer mensen die altijd achter israel stonden, gaan de werkelijkheid inzien. Zo ook deze Ex CIA die zovaak Israel geholpen heeft bij verschillende projecten en ze nu beschrijft als "They are doing the same ansd acting as nazi's". Israel is dankzij TikTok de media oorlog waarin ze alle schijn ophielden een humanitaire democratie te zijn die een moreel leger heeft , eindelijk aan het verliezen.
Nee, de groep van 20.000 die kon en wilde werken is door Hamas misbruikt en nu dus tot in de eeuwigheid onmogelijk gemaakt om te werken in Israël. Dat komt Hamas natuurlijk wel goed uit, want dan kan niemand positieve verhalen over de babyeters meenemen.quote:Op maandag 15 januari 2024 14:05 schreef Red_85 het volgende:
En Israel is genocide jankers, is Gaza al compleet leeg gedeporteerd?
Worden de bevolkingsgroepen gescheiden in kan werken en kan niet werken?
Wordt de 'kan niet werken' al met bosjes tegelijk afgemaakt?
Ja B100 zegt me ook watquote:Op maandag 15 januari 2024 14:00 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik herinner mij een Bulbasaur en Bassie en Adriaan. Zegt dat je wat?
Mannen worden gescheiden van vrouwen en kinderen. In veel gevallen dat zeer jonge kinderen op straat worden gedumpt en dat ouders niet weet waar hun kinderen of gezinnen zijn. Veel gevallen gerapporteerd door getuigen dat ze groepen ouders en kinderen hebben ontdekt die geëxecuteerd zijn. Veel mensen worden hun huizen uitgehaald en gestript en zo gelaten na het strippen in de kou.quote:Op maandag 15 januari 2024 14:05 schreef Red_85 het volgende:
En Israel is genocide jankers, is Gaza al compleet leeg gedeporteerd?
Worden de bevolkingsgroepen gescheiden in kan werken en kan niet werken?
Wordt de 'kan niet werken' al met bosjes tegelijk afgemaakt?
Dan zijn ze waarschijnlijk op weg naar de moskee.quote:Op maandag 15 januari 2024 15:07 schreef Chadi het volgende:
Mannen worden gescheiden van vrouwen en kinderen.
Zou erg correct zijn als hier met dezelfde maatstaf gereageerd zou worden op de voorbeelden die ik noemde.quote:Op maandag 15 januari 2024 15:11 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Gaaf. Ben blij dat je inziet hoe correct mijn eerste post over voetbal was.
Wellicht even uitschrijven wat die jongens voor onrecht is aangedaan om welke reden.quote:Op maandag 15 januari 2024 15:30 schreef Chadi het volgende:
[..]
Zou erg correct zijn als hier met dezelfde maatstaf gereageerd zou worden op de voorbeelden die ik noemde.
Doe jij het even dan kijk ik wel of alles goed onderbouwd isquote:Op maandag 15 januari 2024 15:34 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Wellicht even uitschrijven wat die jongens voor onrecht is aangedaan om welke reden.
Ze deden wat doms en kregen vervolgens terechte kritiek en vervolging.quote:Op maandag 15 januari 2024 15:47 schreef Chadi het volgende:
[..]
Doe jij het even dan kijk ik wel of alles goed onderbouwd is
Welnee die smerige sadisten hebben een filmpje gepubliceerd van Noa en er een leuke poll van gemaakt:quote:Op maandag 15 januari 2024 15:49 schreef Montagui het volgende:
Hebben de terroristen van Hamas zich al overgegeven? Zijn alle gijzelaars al vrijgelaten?
Nee? dan carry on.
Moest van Asha ten Broeke en consortenquote:Op maandag 15 januari 2024 16:09 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Eh... Het was toch de bedoeling dat er minder Palestijnse kindertjes doodgingen? Wat draagt het normaliseren van slachtpartijen daaraan bij denkt deze idioot?
Kom met bewijs dan. Heb nog nergens gezien dat Israel massaal onschuldigen executeert. Andersom maakt het hamas niet veel uit. Een jood is een jood en een jood moet dood. Hoe maakt niet uit. Moet dood. En het liefst zo ziek mogelijk.quote:Op maandag 15 januari 2024 15:07 schreef Chadi het volgende:
[..]
Mannen worden gescheiden van vrouwen en kinderen. In veel gevallen dat zeer jonge kinderen op straat worden gedumpt en dat ouders niet weet waar hun kinderen of gezinnen zijn. Veel gevallen gerapporteerd door getuigen dat ze groepen ouders en kinderen hebben ontdekt die geëxecuteerd zijn.
Vrouwen werden ook gestript. Daarna verkracht, verminkt en moet wel toegeven, ze kregen het wel warm daarna. Van de vlammen nadat ze in de brand waren gestoken om pijnlijk te sterven.quote:Veel mensen worden hun huizen uitgehaald en gestript en zo gelaten na het strippen in de kou.
Ja kut. Alleen dat krijg je als een hamas aanvallen pleegt op Israel.quote:Dagelijks sterven er gemiddeld 250 Palestijnen door Israëlisch geweld in Gaza.
Moet je bij hamas zijn die huizen gebruikt om meer dan 1 redenquote:70% van alle huizen in Gaza is beschadigd of verwoest.
Moet je bij hamas zijn die vast nog wel ergens een voorraadje heeft ergens in een tunnelquote:Geen medicijnen,
Moet je bij hamas zijn die ziekenhuizen gebruikt als ingangen voor tunnelcomplexen.quote:26 ziekenhuizen zijn allemaal gebombardeerd of buiten werking gesteld.
Dat dit soort shit gewoon mag in de openbaarheid van London.quote:Op maandag 15 januari 2024 16:09 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Eh... Het was toch de bedoeling dat er minder Palestijnse kindertjes doodgingen? Wat draagt het normaliseren van slachtpartijen daaraan bij denkt deze idioot?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |