weer een slapeloze nacht dusquote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:02 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik gok dat we met zijn allen rustig kunnen gaan slapen.
[..]
Maar ook:quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:02 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik gok dat we met zijn allen rustig kunnen gaan slapen.
[..]
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:07 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Doe maar wel ja dan kan ik eventueel nog 's avonds proberen
Eventueel.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:07 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Doe maar wel ja dan kan ik eventueel nog 's avonds proberen
Vertel.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:07 schreef Pistolero het volgende:
Ik heb trouwens een tactiek toegepast deze ronde waarvan ik niet eens zeker weet of het helemaal volgens de regels is, maar goed.
Het totaalbedrag van al mijn 10 biedingen is ruim meer dan het budget dat ik nog over heb. Maar aangezien ik nog maar maximaal 5 renners kan binnen hengelen zal ik nooit boven de 100 miljoen uit komen.quote:
Dat lijkt me niet.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:09 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het totaalbedrag van al mijn 10 biedingen is ruim meer dan het budget dat ik nog over heb. Maar aangezien ik nog maar maximaal 5 renners kan binnen hengelen zal ik nooit boven de 100 miljoen uit komen.
Dat mag gewoon, toch?
Zou ik niet op rekenen.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:09 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het totaalbedrag van al mijn 10 biedingen is ruim meer dan het budget dat ik nog over heb. Maar aangezien ik nog maar maximaal 5 renners kan binnen hengelen zal ik nooit boven de 100 miljoen uit komen.
Dat mag gewoon, toch?
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denken dat @:hhh38 voor morgen om 19:59 zijn bod heeft verzonden
Nee dat mag niet, dan worden alleen de biedingen meegenomen waarmee je je budget niet overschrijdtquote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:09 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat mag gewoon, toch?
Niet gedaan, maar ik was hier inderdaad wel benieuwd naarquote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nee dat mag niet, dan worden alleen de biedingen meegenomen waarmee je je budget niet overschrijdt
Ik ben erg benieuwd hoe knijn hier over denkt.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nee dat mag niet, dan worden alleen de biedingen meegenomen waarmee je je budget niet overschrijdt
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
Niet gedaan, maar ik was hier inderdaad wel benieuwd naar
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:17 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd hoe knijn hier over denkt.
Deze regel uit de OP die al sinds de eerste editie geldt is niet echt voor een andere interpretatie vatbaarquote:Het totaal van je biedingen in een biedronde mag niet groter zijn dan je resterende budget
Ik denk dat ie bedoelt dat ie z'n budget niet gaat overschrijden. Ofzo. En anders gaat Pistolero hier nat.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Staat gewoon in de OP.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:17 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd hoe knijn hier over denkt.
Dat kan, maar er wordt gekeken naar "het totaal van je biedingen", dus los van teamgrootte en of je ze wel of niet binnen haalt.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie bedoelt dat ie z'n budget niet gaat overschrijden. Ofzo. En anders gaat Pistolero hier nat.
Ik kan het ook niet vinden nee.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Staat gewoon in de OP.
Edit: Of stond![]()
Ik herinner me ook dat zoiets in de OP stond, maar blijkbaar is het er uitgehaald?quote:
Ik had nog expres de OP gecheckt voor de regels maar daar staat dit dus niet (meer). En ook in de sheet staat het niet.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Deze regel uit de OP die al sinds de eerste editie geldt is niet echt voor een andere interpretatie vatbaar
Ik heb dus letterlijk mijn resterende budget gedeeld door 5 gedaan (want nog maar 5 renners nodig) en dat bedrag als bod gedaan voor al mijn 10 renners. Hierdoor komt het totaal van mijn 14 renners nooit boven de 100 miljoen uit.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:21 schreef DeLuna het volgende:
Eigenlijk wel gek toch want dan kan je eigenlijk je budget niet opmaken met 14 renners? Als je altijd op 10 renners biedt tenminste
Hmmm dat zie ik nu ook. Zie dat het er in 2018 al niet meer in stond en dat @wimderon sindsdien steeds die versie van de OP heeft gebruikt voor de volgende edities. Blijft staan dat iedereen zich daarna aan die regel bleef houden en dat je dit eerst zou moeten vragen voor je daarvan afwijkt lijkt me.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:22 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik had nog expres de OP gecheckt voor de regels maar daar staat dit dus niet (meer). En ook in de sheet staat het niet.
Of ik ben inmiddels stomdronken en blind.
Ik heb nota bene 2x een bod verstuurd, lol. Eerste keer eentje waarmee het totaal netjes mijn budget was en daarna nog een aanpassing waarin ik enkel de bedragen heb aangepast nadat ik op dit briljante idee was gekomen.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hmmm dat zie ik nu ook. Zie dat het er in 2018 al niet meer in stond en dat @:wimderon sindsdien steeds die versie van de OP heeft gebruikt voor de volgende edities. Blijft staan dat iedereen zich daarna aan die regel bleef houden en dat je dit eerst zou moeten vragen voor je daarvan afwijkt lijkt me.
@:maxi-mus heeft hierdoor ook niet op 10 renners kunnen bieden afgelopen ronde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |