Ik wil graag een derde optie toevoegen:quote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:43 schreef Faraday01 het volgende:
We wensen ons aller konijn in ieder geval veel wijsheid over deze storm in een glas water
Hoe het ook zij, je hebt in elk geval lekker voor wat ouwehoeren en discussie en reuring gezorgd, zo op de zaterdagavond, niks mis meequote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de 2 links naar de sheets in de OP gebruikt en daar staat dit niet, of ik word gek.
Maar zoals @:Faraday01 ook zegt, het is ook maar een storm in een glas water. Negeer alles wat ik hierover heb gezegd en pak lekker mijn eerste bod en er is niks aan het handje.
(Al blijf ik benieuwd hoe vaak dit vorig jaar is voorgekomen zonder dat iemand het door had)
Het veldje wordt ook rood bij overschrijdingquote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, er staat ook in de sheet voor ronde drie 'maximaal 100 miljoen', maar dat is na ronde één natuurlijk niet meer het geval
Technisch gezien al bij exact het maximale bod, maar voor de rest lijkt het mij duidelijk.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:56 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Het veldje wordt ook rood bij overschrijding
Ik denk eigenlijk dat het zo wel prima is toch? 0,1 overhouden is niet megalastigquote:Op zaterdag 13 januari 2024 23:01 schreef wimderon het volgende:
De minimumprijs naar 0 verlagen zou overigens wel prima zijn hoor. Dan kun je gewoon je biedingen doen die je nu zou doen en dan tot 10 namen aanvullen met 0-biedingen. En als je in ronde 1 of 2 iemand voor 0 binnenhaalt kun je het hele jaar zeggen dat je hem GRATIS binnen gehengeld hebt.
Dat ook natuurlijk, hoewel zo'n automatisch berekent iets wellicht niet al te duidelijk is als de sheet bij sommige handelingen (zoals simpelweg een team selecteren in de lijst met renners) helemaal van z'n apropos isquote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:56 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Het veldje wordt ook rood bij overschrijding
Je totale bod mag niet over je huidige budget heen gaan, makkelijker kan het niet zijn. Ben verbaasd dit ook anders is opgevat.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:13 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Op basis waarvan kom je tot die conclusie ? De regels in de OP laten ruimte. Prima om die aan te scherpen voor de toekomst, alleen kun je nu niet stellen dat het op basis daarvan niet mag.
14 renners, 100 mio budget en minimaal 0,1 bieden per renner. That's it.
Dat is bij het spel waar je het van heb overgenomen wel zo iddquote:Op zaterdag 13 januari 2024 23:01 schreef wimderon het volgende:
De minimumprijs naar 0 verlagen zou overigens wel prima zijn hoor. Dan kun je gewoon je biedingen doen die je nu zou doen en dan tot 10 namen aanvullen met 0-biedingen. En als je in ronde 1 of 2 iemand voor 0 binnenhaalt kun je het hele jaar zeggen dat je hem GRATIS binnen gehengeld hebt.
Maar degene die het nu doet is ook niet de bedenker hèquote:Op zondag 14 januari 2024 01:55 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Dat is bij het spel waar je het van heb overgenomen wel zo idd
https://dm.fok.nl/quote:Op zondag 14 januari 2024 08:34 schreef knijn1985 het volgende:
DM's kan je niet terugzien zeker?
@:franklop
och op zondagochtend niks mis meequote:Op zondag 14 januari 2024 08:41 schreef Fretwork het volgende:
Je mag al mijn vieze dm's skippen knijn
Kopje koffie, croissantje, smerig erotisch eposquote:Op zondag 14 januari 2024 08:42 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
och op zondagochtend niks mis mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |