Ze is prachtig maar is onwijs fel. Absoluut geen schootkat. En hoewel het met onze stuiterjongens maar goed is dat ze geen teer zieltje is (daar hebben we haar ook wel op uitgezocht), vind ik het toch jammer somsquote:
Wij hebben hazen, telt dat ook?quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:25 schreef Morgane89 het volgende:
Leuk al die beessies![]()
Niemand met konijnen?
Jawel, ik.quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:25 schreef Morgane89 het volgende:
Niemand met konijnen?
Die vond ik ook zo gezellig. Misschien als onze kat er niet meer is.quote:
Als ik jouw tuin had, zou ik zeker kippen willen!quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Wij hebben hazen, telt dat ook?
Ik wilde eigenlijk kippen en konijnen enzo. Maar nooit van gekomen
Poes hè die zijn vaak feller. Die van ons zijn ook geen schootkatten helaas. We hebben er al heel wat versleten helaas. Dit zijn herplaatsers en tja anders dan de katten die we als kitten hebben gekocht.quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:25 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ze is prachtig maar is onwijs fel. Absoluut geen schootkat. En hoewel het met onze stuiterjongens maar goed is dat ze geen teer zieltje is (daar hebben we haar ook wel op uitgezocht), vind ik het toch jammer soms.
Zo jammer he, dat ze maar rond de 2 jaar worden. De eerste dwerg van dochter werd 2,5 jaar.quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:14 schreef Schanu het volgende:
Campbellis zijn héél leuk, wij hebben er ook 1 (nadat z'n broertje recentelijk is overleden)![]()
En daarnaast hebben we 2 gerbils
Ja, want daar kwam het eten uit gok ikquote:Op donderdag 11 januari 2024 21:41 schreef Mushanga71 het volgende:
Oooh @:BE die onderste lijkt heel erg op mijn vroegere kat! Alleen had mijne een wit snorretje onder zn neus, kin was zwart.
En dochter had een cavia. Elke keer dat de koelkast open ging, begon dat beest te gillen
Ja! Moest even graven voor een foto samen.quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:25 schreef Morgane89 het volgende:
Niemand met konijnen?
Ja, ik vind konijnen ook heel leuk. Ik word er gewoon blij van om naar ze te kijken. Veel meer kun je er ook niet mee, want het zijn zeker geen knuffeldieren die graag opgepakt willen worden of zo.quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:28 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Die vond ik ook zo gezellig. Misschien als onze kat er niet meer is.
Ik had er 2,een supersociale en een brompot. De leuke lag zomaar ineens dood in het hoken toen heb ik voor de brompot een ander huisje gezocht
Jup, zn worteltjes. Maar de koelkast ging zó vaak open... Dat het beest nooit schor geworden isquote:Op donderdag 11 januari 2024 21:46 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, want daar kwam het eten uit gok ikDat gefluit van cavia's
![]()
Schildpad?quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:52 schreef LeSage het volgende:
Op foto’s vind ik het zo schattig allemaal, maar wij zijn hier alle 4 zo mega allergisch dat we weinig huisdieren zouden kunnen nemen.
Misschien ooit weer een hond, maar vind ik nu nog niet handig in ons leven.
Vogels sowieso niet, want fobie.quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:55 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Schildpad?
Heb ik ook serieus overwogen. Maar geen zin om steeds poep te scheppen.
Daarom ook géén papagaai. Wil man graag maar ik weet wie er voor de verzorging opdraait
Omg cavia’squote:Op donderdag 11 januari 2024 21:41 schreef Mushanga71 het volgende:
Oooh @:BE die onderste lijkt heel erg op mijn vroegere kat! Alleen had mijne een wit snorretje onder zn neus, kin was zwart.
En dochter had een cavia. Elke keer dat de koelkast open ging, begon dat beest te gillen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |