SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 januari 2024 19:01 schreef Nebelwerfer het volgende:
[ afbeelding ]
Twitter: Latest updates | Volodymyr Zelensky | Ukraine gov | Ministry of Defence UK | Illia Ponomarenko | Kamil Galeev | Christo Grozev | Ukraine Weapons Tracker | KyivPost | NEXTA | BNO News | WorldOnAlert | Shaun Walker | Michael Kofman | Michael A. Horowitz | Nathan Ruser | Rob Lee | TpyxaNews | Dmitri | UkrInform | Thomas C. Theiner
Newssites: Geenstijl | Nu.nl | Al Jazeera | BBC News | Washington Post | NY Times | Guardian | Pravda | Oryxspioenkop
Russie-desk
Wikipedia: 2022 Russian invasion of Ukraine | Russo-Ukrainian War | Current Events
Daily Summary: MilitaryLand
Maps: Deepstate | ScribbleMaps | Liveuamap | FlightRadar24 | UKRdaily
Reddit: Ukraine | UkraineConflict | Worldnews | WorldNews Live | UkraineWarReports | CombatFootage | CredibleDefense | LessCredibleDefence
Quora: Ukraine | Battle for Ukraine | Truth About Russia | Russian Bear | Roland Bartetzko
Youtube: Crux | Zolkin Volodymyr |1420 | Perun | Caspian Report | Task and Purpose | Jake Broe | Joe Blogs
Filmpjes: Tiktok | Funker530 | Russoldat | Fok memes en spotprenten
Handig: Mooi overzicht van de oorlogsmisdadigersDe titel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een hele hoop aannames waar jij je strategie op berust, hoop dat Oekraïne er niet zo over denkt.quote:Ze hebben maar één strategie: Zoveel mogelijk mobiks naar de Oekraïense linies laten rennen, zoveel mogelijk burgers terroriseren en ondertussen de wereld proberen te overtuigen dat ze dat kunnen blijven volhouden in de hoop dat men daarom stopt met steun. Maar het grote gevaar is wel dat de mobiks daar op een bepaald moment geen zin meer in hebben. En dan breekt de pleuris wel uit. En goed ook.
Dat....en een lel links eronder waar je weinig echt nieuws kan halen. En zo mag je dan openen als TS.quote:Op donderdag 11 januari 2024 19:05 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Yeah, wat mij betreft sarcasme. Sommige users kijken zo blijkbaar tegen de oorlog aan,
Beiden kun je niet 1 op 1 vergelijken met deze oorlog. De Taliban waren onderdeel van de bevolking en de westerse steun van Vietnam is niet te vergelijken met Rusland.quote:Op donderdag 11 januari 2024 18:40 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Is een kwestie van geduld hebben. De Taliban hebben iets van 20 jaar lopen wachten tot de aggressor weg ging. De Vietnamezen ook zo iets.
Op is al zo’n jaar hetzelfde?quote:Op donderdag 11 januari 2024 19:09 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat....en een lel links eronder waar je weinig echt nieuws kan halen. En zo mag je dan openen als TS.
Wss. Dat vind ik dan wat raar. Steeds opnieuw starten.quote:Op donderdag 11 januari 2024 19:12 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Op is al zo’n jaar hetzelfde?
Van mij mag je best een nieuwe OP maken. Linkjes naar de kaarten ed mogen van mij blijven staan. Weet niet in hoeverre de rest gebruikt wordt.quote:Op donderdag 11 januari 2024 19:13 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Wss. Dat vind ik dan wat raar. Steeds opnieuw starten.
Hopen? Ze rekenen erop !quote:Op donderdag 11 januari 2024 19:03 schreef BEFEM het volgende:
Mensen vergeten hier denk ik dat hoe langer dit duurt hoe sneller Oekraïne leegloopt.
Net alsof Oekraïne ff 5 jaar kan hopen dat Rusland instort
Steeds hetzelfde. Ga dan in nieuw topic gelijk door met de discussie. Die links ken ik nu wel.quote:Op donderdag 11 januari 2024 19:15 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Van mij mag je best een nieuwe OP maken. Linkjes naar de kaarten ed mogen van mij blijven staan. Weet niet in hoeverre de rest gebruikt wordt.
Tt is prima in lijn met het geen besproken in het topic.
Zullen we er elke keer een nieuwe sudoku inzetten voor de afwisseling ?quote:Op donderdag 11 januari 2024 19:16 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Steeds hetzelfde. Ga dan in nieuw topic gelijk door met de discussie. Die links ken ik nu wel.
Ja. Nu je het zo brengt......leuk idee.quote:Op donderdag 11 januari 2024 19:25 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Zullen we er elke keer een nieuwe sudoku inzetten voor de afwisseling ?
Ze hebben wat moeite met de oorlogsmisdaden van Rusland.quote:Op donderdag 11 januari 2024 18:40 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Waarom juicht Oekraïne niet ! Ze hebben de oorlog immers gewonnen !!!
Zie jij een andere strategie bij de Russen?quote:Op donderdag 11 januari 2024 19:04 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Een hele hoop aannames waar jij je strategie op berust, hoop dat Oekraïne er niet zo over denkt.
quote:Op donderdag 11 januari 2024 19:05 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Yeah, wat mij betreft sarcasme. Sommige users kijken zo blijkbaar tegen de oorlog aan,
quote:
Medvedev toont nog maar eens de ware aard van het Russische volk.quote:Op donderdag 11 januari 2024 19:58 schreef Frutsel het volgende:
Ah Medvedev dreigt weer nukes te gebruiken
Zweden waarschuwt eigen burgers dat oorlog met Rusland dichtbij is
En wij knikkeren rustig verder
Ik weet ook niet wat het is met dat deel van de Nederlandse bevolking. Of dat men denkt dat het slechts een lokaal conflict tussen Oekraïne en Rusland betreft(nIeT oNzE oOrlOg), dat het te ver weg is voor de gemiddelde Nederlander, of dat het al zo lang duurt dat men het eigenlijk al per ongeluk expres vergeten is en men er liever niet meer teveel over hoort, teveel andere zaken die spelen... Ik weet het niet helaas.quote:Op donderdag 11 januari 2024 19:58 schreef Frutsel het volgende:
Ik vind het vreselijk overdreven iig. Rusland gaat geen NAVO gebied aanvallen. En wat Medvedev doet is hetzelfde als "China's final warning"quote:Op donderdag 11 januari 2024 19:58 schreef Frutsel het volgende:
En als er fallout op een navo land terechtkomt?quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:08 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk overdreven iig. Rusland gaat geen NAVO gebied aanvallen. En wat Medvedev doet is hetzelfde als "China's final warning"
True maar jaquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:08 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk overdreven iig. Rusland gaat geen NAVO gebied aanvallen. En wat Medvedev doet is hetzelfde als "China's final warning"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |