Hier nog strak blauwquote:Op donderdag 11 januari 2024 12:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wat een weersverandering vergeleken met de afgelopen dagen, nu grijs en de temperatuur knalt de lucht in.
Wel merk je gewoon dat de wind naar het vochtigere hoek draait, condensatie begint hier wel een rol te spelen. (Lees wegen worden nat zonder regen).
Zoals Momo jou daar al meerdere keren op gewezen heeft, was dat clickbait.quote:Op donderdag 11 januari 2024 12:15 schreef Paul het volgende:
Weten we al meer over de 20 cm sneeuw volgende week?
quote:Op donderdag 11 januari 2024 12:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zoals Momo jou daar al meerdere keren op gewezen heeft, was dat clickbait.
dan woon je dus onder de lijn Rotterdam - Nijmegen ? Bewolking is rap aan het afzakken zuidelijker nuquote:
Wat? Geen HORROR SNEEUWATOOMBOMSPLIJTING DES DOODS EN DES ONDERGANGS?quote:Op donderdag 11 januari 2024 12:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zoals Momo jou daar al meerdere keren op gewezen heeft, was dat clickbait.
Limburg inderdaad ja.quote:Op donderdag 11 januari 2024 12:18 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
dan woon je dus onder de lijn Rotterdam - Nijmegen ? Bewolking is rap aan het afzakken zuidelijker nu
Net onder Nijmegen hier.quote:Op donderdag 11 januari 2024 12:18 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
dan woon je dus onder de lijn Rotterdam - Nijmegen ? Bewolking is rap aan het afzakken zuidelijker nu
quote:Op donderdag 11 januari 2024 12:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Net onder Nijmegen hier.
Het leven is goed in PatatFrietland![]()
Dat dat altijd zo makkelijk wekenlang kan duren, hè. Setting van de afgelopen dagen helaas niet. Vorig jaar juni was uitzonderlijkquote:Op donderdag 11 januari 2024 12:15 schreef Straatcommando. het volgende:
Binnen een minuut of twee is het weer "default setting" weer. Man man man
Stuur maar weer terugquote:
Vorig jaar juni was ook kut. Veel te heet, nul verkoelingsmomentenquote:Op donderdag 11 januari 2024 12:27 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dat dat altijd zo makkelijk wekenlang kan duren, hè. Setting van de afgelopen dagen helaas niet. Vorig jaar juni was uitzonderlijk
GFS gaat voor 0 sneeuw in heel Nederland. Zullen we alsjeblieft die onzin op Weerwoord latenquote:
Qua weerbeeld doelde ik vooral op. Wat dat betreft de mooiste maand in jaren. Heerlijk helder met een relatief lage luchtvochtigheid. Goed te doen. Soms wat warm, dat welquote:Op donderdag 11 januari 2024 12:34 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Vorig jaar juni was ook kut. Veel te heet, nul verkoelingsmomenten
quote:Op donderdag 11 januari 2024 11:58 schreef Elan het volgende:
Is dit geen leuke toevoeging voor in de OP? Wellicht met een iets bredere range, 6 of 12 uur.
[ afbeelding ]
Ja leuk elandquote:Op donderdag 11 januari 2024 11:58 schreef Elan het volgende:
Is dit geen leuke toevoeging voor in de OP? Wellicht met een iets bredere range, 6 of 12 uur.
[ afbeelding ]
Het was wel goed zonnig jaquote:Op donderdag 11 januari 2024 12:37 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Qua weerbeeld doelde ik vooral op. Wat dat betreft de mooiste maand in jaren. Heerlijk helder met een relatief lage luchtvochtigheid. Goed te doen. Soms wat warm, dat wel
Zuid Limburgquote:
Ik vond vorige zomer helemaal niks. Juni was heel te warm en droog en de rest was net zo nat en dramatisch als de afgelopen maanden.quote:Op donderdag 11 januari 2024 12:27 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dat dat altijd zo makkelijk wekenlang kan duren, hè. Setting van de afgelopen dagen helaas niet. Vorig jaar juni was uitzonderlijk
Randstad vind ik ook een vrij kansloos gebied. Op wat duinen na is er echt helemaal niks wat boeiend is. Ja, oke.. diverse musea. Maar waarom dat allemaal onder zee niveau moet liggenquote:Op donderdag 11 januari 2024 12:58 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Zuid Limburg
Al ben ik de achterhoek afgelopen zomer ook wel enorm gaan waarderen
Fuck de randstad
Dan heb je ook nog zoiets als raspatat, maar da's zo'n abominatie dat het geen friet mag heten.quote:Op donderdag 11 januari 2024 12:36 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Patat (Petat?) is een aardappel. GeFRITuurde aardappel is een friet.
Einde discussie.
quote:Op donderdag 11 januari 2024 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
zo nog gauw even een blokkie om voor de gladheid uit.
En misschien de stoep voor mijn huis even strooien.
Kom danquote:Op donderdag 11 januari 2024 13:48 schreef Straatcommando. het volgende:
Weet je wat nog erger is dan de Randstad? Randstedelingen.
Fort Limburg houdt nog standquote:Op donderdag 11 januari 2024 13:37 schreef StateOfMind het volgende:
Daar ging de zon
Tot over 2 maanden
Haha, jullie kunnen niet eens 100 tractors tegenhouden. Laat staan als we de rest van het arsenaal aanwenden. Cavalerie op koeienquote:
Slakkentempo.quote:Op donderdag 11 januari 2024 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog geen gladheid
Het is @Geschiedkundige hè. Alles boven het vriespunt is een verzengende hitte.quote:Op donderdag 11 januari 2024 07:07 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Welke grafieken? Geen grafieken met hitte gezien
Een zwoele zomerwandeling voor Geschiedkundigequote:Op donderdag 11 januari 2024 14:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het is @:Geschiedkundige hè. Alles boven het vriespunt is een verzengende hitte.
Ik geniet nog ff van mijn laatste uurtje vorst nu voor ik de oven weer in gaquote:Op donderdag 11 januari 2024 14:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het is @:Geschiedkundige hè. Alles boven het vriespunt is een verzengende hitte.
Heerlijk sneeuwwandelen. Binnenkort weer in de Alpenquote:Op donderdag 11 januari 2024 14:27 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Een zwoele zomerwandeling voor Geschiedkundige
[ afbeelding ]
Hier is het anders alweer heel de middag de bekende grijze plaat.quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:45 schreef Geschiedkundige het volgende:
Nog steeds strak blauwe lucht
En dat is dus code geel.quote:Op donderdag 11 januari 2024 16:48 schreef KingRoland het volgende:
Elke keer weer code geel
Doe normaal. Zo erg is het nou ook weer niet. Doe gewoon een waarschuwing voor iedereen voor gladheid. Als er een krachtige storm aankomt waar bomen kunnen omvallen bijvoorbeeld dan kun je een van die codes erbij halen.
Nu neemt niemand het serieus.
quote:Op donderdag 11 januari 2024 16:48 schreef KingRoland het volgende:
Elke keer weer code geel
Doe normaal. Zo erg is het nou ook weer niet. Doe gewoon een waarschuwing voor iedereen voor gladheid. Als er een krachtige storm aankomt waar bomen kunnen omvallen bijvoorbeeld dan kun je een van die codes erbij halen.
Kon die waarschuwing niet eerder? Gelukkig waarschuwden mijn mede-flatbewoners voor de spekgladde trappen en hellingbaanquote:Op donderdag 11 januari 2024 16:48 schreef KingRoland het volgende:
Elke keer weer code geel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |