quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Dat ik best een normaal persoon benquote:Op woensdag 10 januari 2024 19:52 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wat voel je dan aan het einde van FD?
Boswachters zijn vals aan het kapenquote:
We pakken hem!quote:Op woensdag 10 januari 2024 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Boswachters zijn vals aan het kapen
quote:Op woensdag 10 januari 2024 19:54 schreef Sapstengel het volgende:
Had niet verwacht dat Luca de normale van de twee zou zijn
Ik vind ze allebei tamelijk gekquote:Op woensdag 10 januari 2024 19:54 schreef Sapstengel het volgende:
Had niet verwacht dat Luca de normale van de twee zou zijn
Wel mee eens ja.quote:Op woensdag 10 januari 2024 19:55 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Oh dit was ook de date. Is alleen maar over paarse hoed gegaan.
Luca werd wel steeds een leuker persoon. Geen wandelend cliche vanuit de kunstacademie.
Paarse hoed is alle realiteit kwijt.
28 jaarquote:Op woensdag 10 januari 2024 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
Paars is vermoeiend
Duidelijk niet sterker uit de burn-out gekomen
En roept al heel ver te zijn, dat lijkt mij sterk.quote:Op woensdag 10 januari 2024 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
Paars is vermoeiend
Er bozer uitgekomen, dat kan ook.quote:Op woensdag 10 januari 2024 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
Paars is vermoeiend
Het is een kwestie van geduld. Rustig wachten op de dag. Dat heel Holland Brabant lult.quote:Op woensdag 10 januari 2024 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
Zelfs in de Carglass reclame hoor je nu BRABANT
Of ze je bargst met hahrs mogen vullen
Is dit je laatste concert geweest?quote:Op woensdag 10 januari 2024 19:59 schreef alpeko het volgende:
[..]
Het is een kwestie van geduld. Rustig wachten op de dag. Dat heel Holland Brabant lult.
Hey halloquote:
Correct.quote:
Haha nee. Stef Ekkel natuurlijkquote:Op woensdag 10 januari 2024 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dit je laatste concert geweest?
quote:Op woensdag 10 januari 2024 20:00 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Komt de LHBTIQA+ date nog? Of is ie al geweest?
hhha maar echtquote:Op woensdag 10 januari 2024 20:00 schreef Caland het volgende:
Luuk komt uit een middelbare school in 2002 gelopen
Ja allebeiquote:Op woensdag 10 januari 2024 20:00 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ja en ja blijkbaar!quote:Op woensdag 10 januari 2024 20:00 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ik ga dit straks opzoekenquote:
Februariquote:Op woensdag 10 januari 2024 20:03 schreef alpeko het volgende:
Cherrycoke al geweest? Weet iemand dat?
Hopelijk weten ze het alquote:Op woensdag 10 januari 2024 20:06 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Toch fijn om op nationale tv te horen als kind dat je niet een uiting bent geweest van liefde tussen je ouders.
Ja ditquote:Op woensdag 10 januari 2024 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Deze twee naaien alles wat ze voorgeschoteld krijgen
Eensquote:
Ze is 3/4 van de tijd sarcastisch hoorquote:Op woensdag 10 januari 2024 20:09 schreef MizzezAmy het volgende:
Fijn trouwens dat je weer terug bent @:Pisces29! Voor de vriendelijke comments
Was ze weg?quote:Op woensdag 10 januari 2024 20:09 schreef MizzezAmy het volgende:
Fijn trouwens dat je weer terug bent @:Pisces29! Voor de vriendelijke comments
Ah okquote:Op woensdag 10 januari 2024 20:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee die man net in de auto, mega zwembad onder z'n oksel
Op het Fok VIP forum zit ze stiekem iedereen af te zeiken zie ik net iddquote:Op woensdag 10 januari 2024 20:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ze is 3/4 van de tijd sarcastisch hoor
Maakt niet uit, dat heb ik toch niet doorquote:Op woensdag 10 januari 2024 20:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ze is 3/4 van de tijd sarcastisch hoor
Maar niemand van ons bad natuurlijkquote:Op woensdag 10 januari 2024 20:11 schreef RipCity het volgende:
[..]
Op het Fok VIP forum zit ze stiekem iedereen af te zeiken zie ik net idd
heel dit programma wordt steeds saaier. Hier komen geen baby's meer uit als dit zo doorgaat.quote:
Welk programma gaan we dan elke dag kijken als het stopt?quote:Op woensdag 10 januari 2024 20:12 schreef RipCity het volgende:
[..]
heel dit programma wordt steeds saaier. Hier komen geen baby's meer uit als dit zo doorgaat.
Worden er toch steeds minder. In plaats daarvan komen er migrantenquote:Op woensdag 10 januari 2024 20:12 schreef RipCity het volgende:
[..]
heel dit programma wordt steeds saaier. Hier komen geen baby's meer uit als dit zo doorgaat.
Zal wel raar zijn idd als het helemaal zou stoppen.quote:Op woensdag 10 januari 2024 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welk programma gaan we dan elke dag kijken als het stopt?
Heb wel gelezen dat de kijkcijfers minder werden, wet niet of dat zo is. Maar dan zou je het nooit weten.quote:Op woensdag 10 januari 2024 20:13 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zal wel raar zijn idd als het helemaal zou stoppen.
Alleen kijken zonder dit topic zou ik ook niet trouw doen, dus ik snap dat wel.quote:Op woensdag 10 januari 2024 20:15 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Heb wel gelezen dat de kijkcijfers minder werden, wet niet of dat zo is. Maar dan zou je het nooit weten.
Eens. Ik kijk echt door het bad.quote:Op woensdag 10 januari 2024 20:15 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Alleen kijken zonder dit topic zou ik ook niet trouw doen, dus ik snap dat wel.
Ja zoiets. Ik keek wel maar geen inspiratie om te reagerenquote:Op woensdag 10 januari 2024 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
@:dkup is begonnen aan de koffieronde
Voor mij hetzelfde hoor.quote:Op woensdag 10 januari 2024 20:15 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Eensquote:Op woensdag 10 januari 2024 20:15 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Een droge afleveringquote:Op woensdag 10 januari 2024 20:16 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja zoiets. Ik keek wel maar geen inspiratie om te reageren
Bijna iedere aflevering weer tochquote:Op woensdag 10 januari 2024 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
Het inplannen was LaStiGeR dan gedacht
Ik vind zelf dat het bergafwaards ging toen maitre Sergio weg ging. #bringsergiobackquote:Op woensdag 10 januari 2024 20:15 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Heb wel gelezen dat de kijkcijfers minder werden, wet niet of dat zo is. Maar dan zou je het nooit weten.
Ja die moest zonodig gaan zingen met Jim.quote:Op woensdag 10 januari 2024 20:17 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Ik vind zelf dat het bergafwaards ging toen maitre Sergio weg ging. #bringsergioback
Maxim is wel erg heftig voor de gemiddelde kandidaat die zo dapper is om mee te doenquote:Op woensdag 10 januari 2024 20:22 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Denk dat andere maitre het wel wat kan opleuken. Maxim Hartman ofzo, iemand bij wie je ook nog wat verrassends kan verwachten tijdens de interactie. En niet elke keer: " wat zie je er sprankelend uit"
Hahahhaha ja dat is wel zo.quote:Op woensdag 10 januari 2024 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maxim is wel erg heftig voor de gemiddelde kandidaat die zo dapper is om mee te doen
Maar een andere zou het idd wel opfrissen en ook iets anders dan Victor ajb. Die zegt elke dag hetzelfde. Max heeft meer humor.
februariquote:Op woensdag 10 januari 2024 19:45 schreef alpeko het volgende:
@:cherrycoke wanneer kwam jij nou langs? Deze maand?
Als je niet charmant genoeg bent pakt Maxim gewoon zelf je date afquote:Op woensdag 10 januari 2024 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maxim is wel erg heftig voor de gemiddelde kandidaat die zo dapper is om mee te doen
Denk je dat je ooit een seintje krijgt van “deze week komt je aflevering voorbij”? Of moet je de hele maand trouw voor de tv zitten?quote:
quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Denk je dat je ooit een seintje krijgt van “deze week komt je aflevering voorbij”? Of moet je de hele maand trouw voor de tv zitten?
Ik zou een seintje krijgen.quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Denk je dat je ooit een seintje krijgt van “deze week komt je aflevering voorbij”? Of moet je de hele maand trouw voor de tv zitten?
BNNVARA en WB GODENquote:Op donderdag 11 januari 2024 15:41 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
[..]
Ik zou een seintje krijgen.
quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:41 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
[..]
Ik zou een seintje krijgen.
Bijzonder.quote:Op donderdag 11 januari 2024 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
Krullenbol vroeg om BLACKED
Krijgt echter blonde tukker
Een moslimaquote:Op donderdag 11 januari 2024 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
Krullenbol vroeg om BLACKED
Krijgt echter blonde tukker
Blacked heeft eerder die tint en krullenquote:
Maar is niet licht getintquote:Op donderdag 11 januari 2024 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Blacked heeft eerder die tint en krullen
Graagquote:
Dit is leuk in een club. Niet bij een etentje.quote:Op donderdag 11 januari 2024 19:34 schreef DKUp het volgende:
[..]
Heel goedkoop ziet het eruit dit soort jurken
En mensen die bi zijn dan?quote:Op donderdag 11 januari 2024 19:36 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Waarom zou je niet op dezelfde huidskleur vallen?
Ik kijk nergens meer van op…quote:Op donderdag 11 januari 2024 19:37 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
In introfilmpje zag je hem wel met een vrouw
Ik dacht een ordinaire oostblokkerquote:Op donderdag 11 januari 2024 19:38 schreef DKUp het volgende:
Ze heeft de uitstraling van de slechterik in een people of color film
Tja ach misschien valt het meequote:Op donderdag 11 januari 2024 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een vrouw voor zo een lieve man uit HET ZUIDEN @:dkup
Zo lolquote:Op donderdag 11 januari 2024 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht een ordinaire oostblokker
Ze is de hele tijd irritant bijdehand dus neequote:
Ja mee eens.quote:Op donderdag 11 januari 2024 19:38 schreef MizzezAmy het volgende:
Tamarinda ziet er goed uit voor haar leeftijd.
Die knikjes bij het filmpje. Beentje omhoog. Zou ik niet stijlvol noemen en blonde Oostblok kopquote:
Vinden veel mensen vervelendquote:Op donderdag 11 januari 2024 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze is de hele tijd irritant bijdehand dus nee
Zeg je nou u?
quote:Op donderdag 11 januari 2024 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die knikjes bij het filmpje. Beentje omhoog. Zou ik niet stijlvol noemen en blonde Oostblok kop
Samenvatting van ons warme bad.quote:Op donderdag 11 januari 2024 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die knikjes bij het filmpje. Beentje omhoog. Zou ik niet stijlvol noemen en blonde Oostblok kop
Dertagquote:Op donderdag 11 januari 2024 19:41 schreef MizzezAmy het volgende:
Hoe oud is deze krullenboy? Dat hij zichzelf al een oude fiets noemt
Warm is voor lieve mensen, zoals deze vlaaienman.quote:
Ik wil hem best adopteren als extra opa (inclusief de lekkernijen!)quote:Op donderdag 11 januari 2024 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Warm is voor lieve mensen, zoals deze vlaaienman.
For surequote:
Is toch vooral opscheppen wie het verst is geweestquote:Op donderdag 11 januari 2024 19:44 schreef DKUp het volgende:
Wat jammer dat het interessante reisverhaal wordt onderbroken
Heel
Erg
Jammer
Precies dit ja.quote:Op donderdag 11 januari 2024 19:45 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Is toch vooral opscheppen wie het verst is geweest
Je kan altijd een bericht sturenquote:Op donderdag 11 januari 2024 19:45 schreef MizzezAmy het volgende:
Zwart overhemd ziet er wel prima uit naar mijn mening
Mensen die dingen als opscheppen zien klinken altijd als een beetje jaloersquote:Op donderdag 11 januari 2024 19:45 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Is toch vooral opscheppen wie het verst is geweest
Waarom niet gewoon de vraag wat je met reizen heb gezien, ipv steeds de afstanden en aantal landen benoemenquote:Op donderdag 11 januari 2024 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mensen die dingen als opscheppen zien klinken altijd als een beetje jaloers
Ja mee eens. Met beide statements uit je post.quote:Op donderdag 11 januari 2024 19:47 schreef Joop_W het volgende:
Meisje aan de bar maakt wel leuke indruk (wel net te jong, maar soit).
Ja en een lekker geil lijfquote:Op donderdag 11 januari 2024 19:47 schreef RipCity het volgende:
Houden jullie ook van leuke dingen doen?
En humor?
Als ik zeg dat ik Luxor geweldig vond en jij weet niet waar het ligt?quote:Op donderdag 11 januari 2024 19:47 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon de vraag wat je met reizen heb gezien, ipv steeds de afstanden en aantal landen benoemen
Egyptequote:Op donderdag 11 januari 2024 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik Luxor geweldig vond en jij weet niet waar het ligt?
Avondeten klaar als je thuiskomt?quote:Op donderdag 11 januari 2024 19:48 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja en een lekker geil lijf
Lief
Aardig
Zorgzaam
Leuke dingen met elkaar doen
Zal je zien dat ze zeggen: ja, Rotterdam.quote:Op donderdag 11 januari 2024 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zon zee strand, had je ook naar Oostkapelle of Valencia kunnen gaanquote:Op donderdag 11 januari 2024 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
R'dam Zuidquote:Op donderdag 11 januari 2024 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat klinkt als een eis van een boze witte manquote:Op donderdag 11 januari 2024 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Avondeten klaar als je thuiskomt?
Ik denk dat ik niet zijn type ben, als FD hem tenminste aan zijn type gekoppeld heeft, kan natuurlijk ook zijn dat hij een voorkeur voor een blondine had opgegeven, je weet het nooit bij FDquote:Op donderdag 11 januari 2024 19:45 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je kan altijd een bericht sturen
Past wel bij zorgzaam toch?quote:Op donderdag 11 januari 2024 19:49 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat klinkt als een eis van een boze witte man
Niet zo'n goed voortekenquote:Op donderdag 11 januari 2024 19:52 schreef DKUp het volgende:
Kaartje ligt op tafel inderdaad
Water is nat
Dan loopt de date niet geheel vloeiend, de laatste tijd ligt het kaartje opeens op tafel.quote:
En dat mensen dan over hun nachtelijke escapades beginnen. Nou, dan maar hopen dat oma niet kijkt.quote:Op donderdag 11 januari 2024 19:52 schreef MizzezAmy het volgende:
Op de tv zeggen dat je iets niet aan de grote klok hangt
Alsof mensen denken dat het een gewone date is zonder dat het voor elkaar is gebokst door een programmaquote:Op donderdag 11 januari 2024 19:52 schreef MizzezAmy het volgende:
quote:Op donderdag 11 januari 2024 19:52 schreef MizzezAmy het volgende:
Wel blij dat het stomme moment weg is dat ze dat kaartje heel theatraal kwamen brengen.quote:Op donderdag 11 januari 2024 19:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dan loopt de date niet geheel vloeiend, de laatste tijd ligt het kaartje opeens op tafel.
Eigenlijk zouden ze allemaal dat kaartje op tafel moeten negeren en het gesprek zelf voortzettenquote:Op donderdag 11 januari 2024 19:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Alsof mensen denken dat het een gewone date is zonder dat het voor elkaar is gebokst door een programma
Daarna wel dan mooi doenquote:Op donderdag 11 januari 2024 19:52 schreef MizzezAmy het volgende:
Geloven niet, hopen wel. Ooit zal er een succesje komen!quote:
Oh ja in deze barre tijdenquote:Op donderdag 11 januari 2024 19:56 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zolang we het nog niet weten positief blijven, warm bad enzulks
Deze twee hadden een gesprek zoals elk mens op een avondje uit heeft, met tig mensenquote:Op donderdag 11 januari 2024 19:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geloven niet, hopen wel. Ooit zal er een succesje komen!
Ik kom eraanquote:Op donderdag 11 januari 2024 19:43 schreef DKUp het volgende:
@:mortaxx de dame in de blauwe jurk is er nu
Ping ping pingquote:Op donderdag 11 januari 2024 19:58 schreef Joop_W het volgende:
Heel vaak “iemand”.
Daar komt een Frau?
Dat deed haar date wel beter.quote:Op donderdag 11 januari 2024 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
En weer satijn waarin je elke plooi juist ziet
Dat geldt voor wel meer dingen.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:00 schreef Sapstengel het volgende:
Als man in je eentje naar K3 gaan sta je direct op een lijst met sex offenders waarschijnlijk. Maar als vrouw kom je er mee weg.
Je vind dat niet logisch?quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:00 schreef Sapstengel het volgende:
Als man in je eentje naar K3 gaan sta je direct op een lijst met sex offenders waarschijnlijk. Maar als vrouw kom je er mee weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |