een broooodje @Zipportalquote:Op woensdag 10 januari 2024 13:29 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
De babbelbox vraagt zich af, wanneer bent u voor de laatste keer zo geil als boter geweest?
Dan zullen het er nu wel 57 zijn gezien opsporing verzocht.quote:Op woensdag 10 januari 2024 13:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
19 december @:RamboDirk
DIT IS BIJNA EEN MAAND OUD
quote:Op woensdag 10 januari 2024 13:58 schreef Caland het volgende:
Straks een presentatie van iemand die zijn pronouns in teams heeft ingevuld
Die staat bij mij al met 0-2 achter kan ik jullie melden
Ik vind het interessant genoeg om te delen in een groepsapp.quote:Op woensdag 10 januari 2024 13:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
HALLO JOJO.quote:Op woensdag 10 januari 2024 13:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vind het interessant genoeg om te delen in een groepsapp.
Ja dat was de grap.quote:Op woensdag 10 januari 2024 13:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In Nederland hebben we geen president, idioot.
quote:Op woensdag 10 januari 2024 14:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ja dat was de grap.
Kennelijk geen sterke.
Het is rustig op je werk?quote:Op woensdag 10 januari 2024 14:06 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dit is best goed. Er worden tegenwoordig geen goede reclames meer gemaakt
Die jongen krijgt zo een teams presentatie van iemand die zijn pronouns aankondigt op Teams. Geef die jongen wat ruimte.quote:
Bedankt makker.quote:Op woensdag 10 januari 2024 14:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die jongen krijgt zo een teams presentatie van iemand die zijn pronouns aankondigt op Teams. Geef die jongen wat ruimte.
wel dit gifje erbij gedaan tochquote:Op woensdag 10 januari 2024 13:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vind het interessant genoeg om te delen in een groepsapp.
Je denkt dat ze wekelijks zulke peilingen houden?quote:Op woensdag 10 januari 2024 13:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maurice stelt me teleur als hij dat niet doet.quote:Op woensdag 10 januari 2024 14:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je denkt dat ze wekelijks zulke peilingen houden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |