abonnement Unibet Coolblue
pi_211982982
<sigme plaatje>
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_211982999
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2024 13:26 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Lief hoor, maar ‘we’ kunnen er prima buiten :P
Ja sorry, ik begreep dat er een arbeidsoverschot was in jullie sector, wilde toch een steentje bijdragen.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_211983033
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2024 13:29 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ja sorry, ik begreep dat er een arbeidsoverschot was in jullie sector, wilde toch een steentje bijdragen.
Toewijding op basis van verkeerde informatie ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_211983064
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2024 13:31 schreef Cat-astrophe het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat soort zorg zoek ik niet :{w
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_211983193
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2024 13:34 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dat soort zorg zoek ik niet :{w
Groot gelijk ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_211983527
@Vanyel op onze borrel zei het afdelingshoofd wel dat ze wilde dat we "meer productie zouden draaien" (wat ik nogal cru geformuleerd vind maar ja) dus afdelingshoofd zegt kom maar op hoor! Vanaf half februari ben je toch mijn probleem niet meer O-)

Verder, wat heerlijk die zon. En de kou went ook redelijk. Ik kom 'n heel eind met ski-jas en wollen sokken. Vanochtend 10 km intervallen gerend, toen gaf m'n sporthorloge er de brui aan door de kou. Met de lunch nog 5 km gerend met vriendin, toen maar m'n horloge onder laagjes kleding gestopt. Sukkelhorloge :')

Welkom @flore_ *G*
pi_211983727
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2024 13:34 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dat soort zorg zoek ik niet :{w
Das goed om te horen. Verder shit zeg... sterkte!
pi_211983772
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2024 14:22 schreef Tele6 het volgende:
@:Vanyel op onze borrel zei het afdelingshoofd wel dat ze wilde dat we "meer productie zouden draaien" (wat ik nogal cru geformuleerd vind maar ja) dus afdelingshoofd zegt kom maar op hoor! Vanaf half februari ben je toch mijn probleem niet meer O-)
Geografisch bekeken denk ik nu ook al niet. Of doen jullie dingen met het hele land?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_211983812
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2024 14:57 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Geografisch bekeken denk ik nu ook al niet. Of doen jullie dingen met het hele land?
We doen dingen voor het hele land. De meerderheid van de aanvragen komt wel uit de regio maar we zien dingen van Alkmaar tot Groningen tot Maastricht langskomen. Maar dat zijn vaak wel de "rare" gevallen en ik wens jou toe dat jij een mooi standaard, typisch en vlot traject doormaakt ;)
pi_211983964
Ik ga eens onderzoeken wat mijn hardloophorloge vindt van dit weer O-)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_211984130
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2024 15:01 schreef Tele6 het volgende:

[..]
We doen dingen voor het hele land. De meerderheid van de aanvragen komt wel uit de regio maar we zien dingen van Alkmaar tot Groningen tot Maastricht langskomen. Maar dat zijn vaak wel de "rare" gevallen en ik wens jou toe dat jij een mooi standaard, typisch en vlot traject doormaakt ;)
Te laat. Is bijzonder en genant. Maar ik denk niet van het soort dat voor jou raar is.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_211985274
https://www.metronieuws.n(...)el-sneeuw-nederland/

Ik hang tussen *O* *O* *O* , ‘het is nog best ver weg voor de voorspellingen’, en ‘Kak, die dag en de dag erna moet ik het halve land door :X
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_211985299
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2024 17:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
https://www.metronieuws.n(...)el-sneeuw-nederland/

Ik hang tussen *O* *O* *O* , ‘het is nog best ver weg voor de voorspellingen’, en ‘Kak, die dag en de dag erna moet ik het halve land door :X
Eerst zien, dan geloven.
pi_211985301
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2024 15:01 schreef Tele6 het volgende:


We doen dingen voor het hele land. De meerderheid van de aanvragen komt wel uit de regio maar we zien dingen van Alkmaar tot Groningen tot Maastricht langskomen. Maar dat zijn vaak wel de "rare" gevallen en ik wens jou toe dat jij een mooi standaard, typisch en vlot traject doormaakt ;)
Beverwijk :W

En helemaal eens voor @Vanyel :*
  woensdag 10 januari 2024 @ 17:45:13 #15
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_211985316
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2024 17:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
https://www.metronieuws.n(...)el-sneeuw-nederland/

Ik hang tussen *O* *O* *O* , ‘het is nog best ver weg voor de voorspellingen’, en ‘Kak, die dag en de dag erna moet ik het halve land door :X
O flut, dan is de nieuwjaarsborrel op m'n werk 80km verderop. En best wel veel andere collega's komen van ver.
;(
pi_211985363
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2024 17:45 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
O flut, dan is de nieuwjaarsborrel op m'n werk 80km verderop. En best wel veel andere collega's komen van ver.
;(
Laat er een digitale borrel van maken. Doorslaand succes he @MadMaster :+ _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_211985381
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2024 17:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
https://www.metronieuws.n(...)el-sneeuw-nederland/

Ik hang tussen *O* *O* *O* , ‘het is nog best ver weg voor de voorspellingen’, en ‘Kak, die dag en de dag erna moet ik het halve land door :X
:{w
Eind volgende week komt niet uit, doe maar begin.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_211985413
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2024 17:52 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:{w
Eind volgende week komt niet uit, doe maar begin.
Want die 20 cm in het noorden zijn eind volgende week weer weggesmolten of zo?

Op zich komt opbouw naar sneeuwhel op woensdag wel uit. Want heen lukt dan nog en er waren hotelplannen van woensdag op donderdag. Mits geen lokale uitvaart donderdagochtend waar ik bij wil zijn. Want dan moet de sneeuwhel opbokken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_211985445
Ik hoef niet naar het noorden ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_211985449
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2024 17:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
https://www.metronieuws.n(...)el-sneeuw-nederland/

Ik hang tussen *O* *O* *O* , ‘het is nog best ver weg voor de voorspellingen’, en ‘Kak, die dag en de dag erna moet ik het halve land door :X
Hopelijk is het ding helemaal van slag en krijgen we een fijne 10+ gr
We have far more in common than that which devides us..
pi_211985465
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2024 17:57 schreef Vanyel het volgende:
Ik hoef niet naar het noorden ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯
O, dan ga je niet naar de hel :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_211985510
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2024 17:59 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
O, dan ga je niet naar de hel :+
Dat bepaal ik zelf wel }:|
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_211985513
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2024 17:57 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Hopelijk is het ding helemaal van slag en krijgen we een fijne 10+ gr
20!
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_211985627
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2024 17:57 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Hopelijk is het ding helemaal van slag en krijgen we een fijne 10+ gr
Mee eens! Ik heb plannen die dag ;)
pi_211985658
Ik moet precies woensdag op de uni zijn :+ (en vrijdag). Maar bij voorkeur komt het gewoon helemaal niet, ook niet begin van de week.
pi_211985721
Hier alleen maandag en dinsdag plannen, benieuwd of we dan ook al sneeuw krijgen.
pi_211985725
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2024 15:30 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Te laat. Is bijzonder en genant. Maar ik denk niet van het soort dat voor jou raar is.
Ik hoop idd niet mijn soort raar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_211985835
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2024 18:15 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik hoop idd niet mijn soort raar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee mijn zooi blijft netjes waar die hoort. ^O^

Ben nu wel verdomd benieuwd naar die lichaamsdelen.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_211985859
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2024 18:03 schreef Vanyel het volgende:

[..]
20!
Nog beter
We have far more in common than that which devides us..
pi_211985891
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2024 17:57 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Hopelijk is het ding helemaal van slag en krijgen we een fijne 10+ gr
Vriest het eindelijk eens lekker en dan gaan we dat gare kwakkelweer terugwensen :{w
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_211985905
Ik moest sowieso nog een rugleuningen een trekkoord voor de slee bestellen, misschien moet ik daar even vaart mee maken.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  woensdag 10 januari 2024 @ 18:37:59 #32
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211985928
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2024 17:50 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Laat er een digitale borrel van maken. Doorslaand succes he @:madmaster :+ _O-
Ja, aanrader!
  woensdag 10 januari 2024 @ 18:49:30 #33
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211986040
Na 7 dagen bikken, hakken, frezen, leidingen om-/aanleggen, vloeren storten en meer van dat soort troep zitten eindelijk de eerste tegels op één wand in de badkamer.
En ook niet onbelangrijk, ondanks de eerdere berichten over vertraging, as. vrijdag worden ook alle resterende badmeubelen en de elektrische radiator bezorgd.

Medio volgende week is het geheel waarschijnlijk klaar en hoeven we niet meer bij de buufen te douchen. Wel gezellig, maar dat met je handdoekje en zeep over straat lopen doet me terugdenken aan vroegere troosteloze camping bezoeken. Nog even de tanden op elkaar… :X
pi_211986097
quote:
12s.gif Op woensdag 10 januari 2024 18:34 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Vriest het eindelijk eens lekker en dan gaan we dat gare kwakkelweer terugwensen :{w
Ik wil voornamelijk droog en geen sneeuw. Liefst hoger dan 10 gr maar als het moet mag het ook wat kouder.
We have far more in common than that which devides us..
pi_211986120
Sneeuw is echt mijn happy place, ik word zo blij van een vers pak O+ Ik snap de onhandigheid hoor, maar die witte, stille wereld O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_211986153
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2024 18:59 schreef Clubsoda het volgende:
Sneeuw is echt mijn happy place, ik word zo blij van een vers pak O+ Ik snap de onhandigheid hoor, maar die witte, stille wereld O+
Op zondag, wanneer het lang mooi blijft hou ik er ook van.
We have far more in common than that which devides us..
pi_211986211
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2024 18:59 schreef Clubsoda het volgende:
Sneeuw is echt mijn happy place, ik word zo blij van een vers pak O+ Ik snap de onhandigheid hoor, maar die witte, stille wereld O+
Dit! O+

Maar we zijn duidelijk niet in de bergen. Wanneer ik dit uitspreek wordt het zelden bevestigend herhaald… aald…. aald ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_211986258
Woensdag sneeuw? Dan zit (nee: loop) ik in de Beierse voor-alpen. Op dinsdag van een stadje naar een dorpje en op woensdag lopen we terug. Van mij mag het dan wel sneeuwen. Niet meer dan 20cm graag.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_211986264
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2024 18:59 schreef Clubsoda het volgende:
Sneeuw is echt mijn happy place, ik word zo blij van een vers pak O+ Ik snap de onhandigheid hoor, maar die witte, stille wereld O+
Dit, maar juist ook de onhandigheid. Een keer gehad dat alle tramlijnen, de snelwegen rond de stad, en de treinen niet meer reden. En dan is alles al stil van de sneeuw, en de hele stad ook nog eens uitgestorven.
pi_211986274
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2024 19:07 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Dit! O+

Maar we zijn duidelijk niet in de bergen. Wanneer ik dit uitspreek wordt het zelden bevestigend herhaald… aald…. aald ;(
Sneeuw in de bergen is nog wel een factor 10 fijner dan in de sufheid van mijn eigen staat, maar toch O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  woensdag 10 januari 2024 @ 19:15:50 #41
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211986287
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2024 19:14 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Sneeuw in de bergen is nog wel een factor 10 fijner dan in de sufheid van mijn eigen staat, maar toch O+
Houtvuur en kop koffie of speciaalbier erbij en ik ben dolgelukkig O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 10 januari 2024 @ 19:16:15 #42
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211986292
Ik ga dit weekend met dochter kamperen, dat wordt ook wat _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_211986302
quote:
2s.gif Op woensdag 10 januari 2024 19:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Dit, maar juist ook de onhandigheid. Een keer gehad dat alle tramlijnen, de snelwegen rond de stad, en de treinen niet meer reden. En dan is alles al stil van de sneeuw, en de hele stad ook nog eens uitgestorven.
Dat ook een keer, 5 km door de verse sneeuw gelopen naar het werk. Reactie van toenmalige leidinggevende (die met auto, gereden door chauffeur) was “ wat ben je laat. Jaar erop weer zo’n pak en lekker thuisgebleven.
We have far more in common than that which devides us..
pi_211986360
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2024 19:17 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dat ook een keer, 5 km door de verse sneeuw gelopen naar het werk. Reactie van toenmalige leidinggevende (die met auto, gereden door chauffeur) was “ wat ben je laat. Jaar erop weer zo’n pak en lekker thuisgebleven.
Jaren geleden ben ik naar het station gelopen om naar kantoor te gaan omdat ik niet hou van fietsen in de sneeuw. Dat was een kleine tien kilometer, ik vertrok rond 3u 's nachts en was netjes op tijd. Dat was een mooie wandeling.

Nog een paar jaar eerder hadden we in maart -20oC en 50cm sneeuw. Toen moest ik drie dagen elke dag naar Utrecht maar kon ik me laten ophalen/brengen met taxi. Dat was ook spektakel. De treinreis ook, want het vroor in de trein. En in Utrecht moesten de wissels van de tram met de hand opgezet worden. Het was wel ouderwets gezellig, zoals dat hoort bij sneeuw- en ijspret.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_211986396
quote:
7s.gif Op woensdag 10 januari 2024 19:22 schreef sigme het volgende:

[..]
Jaren geleden ben ik naar het station gelopen om naar kantoor te gaan omdat ik niet hou van fietsen in de sneeuw. Dat was een kleine tien kilometer, ik vertrok rond 3u 's nachts en was netjes op tijd. Dat was een mooie wandeling.

Nog een paar jaar eerder hadden we in maart -20oC en 50cm sneeuw. Toen moest ik drie dagen elke dag naar Utrecht maar kon ik me laten ophalen/brengen met taxi. Dat was ook spektakel. De treinreis ook, want het vroor in de trein. En in Utrecht moesten de wissels van de tram met de hand opgezet worden. Het was wel ouderwets gezellig, zoals dat hoort bij sneeuw- en ijspret.
De wandeling was erg mooi nadat ik de stad uit was, heuvel op van de Utrechtseweg, links de opgaande zon over de Rijn. Enorm balen dat ik geen camera (toen nog geen camera in de mobiel) bij me had.
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 10 januari 2024 @ 19:28:28 #46
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211986420
quote:
7s.gif Op woensdag 10 januari 2024 19:22 schreef sigme het volgende:

[..]
Jaren geleden ben ik naar het station gelopen om naar kantoor te gaan omdat ik niet hou van fietsen in de sneeuw. Dat was een kleine tien kilometer, ik vertrok rond 3u 's nachts en was netjes op tijd. Dat was een mooie wandeling.

Nog een paar jaar eerder hadden we in maart -20oC en 50cm sneeuw. Toen moest ik drie dagen elke dag naar Utrecht maar kon ik me laten ophalen/brengen met taxi. Dat was ook spektakel. De treinreis ook, want het vroor in de trein. En in Utrecht moesten de wissels van de tram met de hand opgezet worden. Het was wel ouderwets gezellig, zoals dat hoort bij sneeuw- en ijspret.
Om 3 uur vertrokken :D :o :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_211986423
Ja ik vind andere keus fantastisch als ik nergens heen moet, maar niet als ik ergens moet zijn.
Sneeuw is voor klooien met poppen en sleebanen bouwen en wintersport voor mensen die niet hun zooi te koop hebben staan
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  woensdag 10 januari 2024 @ 19:28:58 #48
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211986430
quote:
7s.gif Op woensdag 10 januari 2024 19:22 schreef sigme het volgende:

[..]
Jaren geleden ben ik naar het station gelopen om naar kantoor te gaan omdat ik niet hou van fietsen in de sneeuw. Dat was een kleine tien kilometer, ik vertrok rond 3u 's nachts en was netjes op tijd. Dat was een mooie wandeling.
Andersom heb ik wel een keer meegemaakt.
Door een enorme sneeuwstorm was al het OV uitgevallen en zat er niks anders op dan van het werk naar huis te lopen. Ruim 6 kilometer, maar door het enorme pak sneeuw schoot het niet op en heb ik er bijna 1,5 uur over gedaan. Maar de natuurgebieden die ik doorstak waren uitgestorven en de stilte was heerlijk.
Ik was overigens sneller dan alle automobilisten op de omliggende wegen, want die stonden compleet stil en veroorzaakten een verkeersinfarct…
pi_211986434
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2024 19:26 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
De wandeling was erg mooi nadat ik de stad uit was, heuvel op van de Utrechtseweg, links de opgaande zon over de Rijn. Enorm balen dat ik geen camera (toen nog geen camera in de mobiel) bij me had.
Welke Utrechtseweg? 🤔
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  woensdag 10 januari 2024 @ 19:29:27 #50
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211986436
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2024 19:28 schreef Vanyel het volgende:
Ja ik vind andere keus fantastisch als ik nergens heen moet, maar niet als ik ergens moet zijn.
Sneeuw is voor klooien met poppen en sleebanen bouwen en wintersport voor mensen die niet hun zooi te koop hebben staan
Vind het eigenlijk alleen leuk op vakantie

#zuurpruim
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_211986445
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2024 19:29 schreef Molo het volgende:

[..]
Vind het eigenlijk alleen leuk op vakantie

#zuurpruim
Ja dat is ongeveer wat ik bedoel. Al zou ik zeggen in de vakantie.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_211986722
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2024 19:29 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Welke Utrechtseweg? 🤔
In Arnhem, vanaf het station (waar het nog Utrechtsestraat heet) richting Oosterbeek, langs Museum Arnhem
We have far more in common than that which devides us..
pi_211987486

Blijft leuk :')
Vooral toen het gevolgd werd door 'Goud hè?'.
Eerste OS waar ik 's nachts voor opbleef.

edit: https://nos.nl/video/2208(...)an-yvonne-van-gennip
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_211988432
Voor de geïnteresseerden, het is goedgekomen met dat arme joch die een energierekening van 70.000 euro kreeg:

https://www.rijnmond.nl/n(...)0-duizend-euro-kreeg

https://www.rijnmond.nl/n(...)0-euro-toch-aflossen

Ik vind er wel wat van dat zo'n verhuurder en Eneco hier dus gewoon mee wegkomen. Maar goed, die jongen is van de zorgen af.
Spoilers!
  woensdag 10 januari 2024 @ 22:01:59 #55
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211988619
@Lucky_Strike

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen poging 2… *)
pi_211988624
Ik ben ook zeer benieuwd @MadMaster!
  woensdag 10 januari 2024 @ 22:11:35 #57
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211988688
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2024 22:02 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik ben ook zeer benieuwd @:MadMaster!
Ik heb LS beloofd om een live 'training' mix voor haar te maken op een continue tempo van 140BPM.

En dat 2e plaatje in de spoiler is weer zo verdomde waar gebleken. Als je na gaat denken bij het maken van een mix vanwege een opname er van, dan gaat het vaak fout. Zo ook vanmiddag tijdens de voorlaatste track. :|W
In tegenstelling tot mixen die je voor de vuist weg improviseert, waarbij je ongemerkt/onbewust de opname er van maakt…

Nog even geduld dus en ik zal 'm dan eerst aan LS beschikbaar stellen.
Als zij akkoord is, wil ik 'm daarna wel verder delen…
pi_211988691
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2024 18:27 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Nee mijn zooi blijft netjes waar die hoort. ^O^

Ben nu wel verdomd benieuwd naar die lichaamsdelen.
Nou, van de week vroeg ik me bijvoorbeeld af waar je ascites zitten en mijn collega vroeg me wat een orchidectomie voor weefsel verwijdert (ze dacht alleen aan bloemetjes) :P
pi_211988722
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2024 22:11 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Nou, van de week vroeg ik me bijvoorbeeld af waar je ascites zitten en mijn collega vroeg me wat een orchidectomie voor weefsel verwijdert (ze dacht alleen aan bloemetjes) :P
Is dat Latijn voor je hurken en je lurven?
pi_211988802
quote:
7s.gif Op woensdag 10 januari 2024 22:01 schreef MadMaster het volgende:
@:Lucky_Strike

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen poging 2… *)
Rustig aan ouwe ;)

Ik vroeg me nog af hoe zo'n opname dan werkt. Dat is dus wel een echte opname van dat je mixt begrijp ik. Niet dat je met de computer dingen aan elkaar plakt en als het perfect is na een paar dagen/weken pas uploadt.
Spoilers!
pi_211988819
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2024 21:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Voor de geïnteresseerden, het is goedgekomen met dat arme joch die een energierekening van 70.000 euro kreeg:

https://www.rijnmond.nl/n(...)0-duizend-euro-kreeg

https://www.rijnmond.nl/n(...)0-euro-toch-aflossen

Ik vind er wel wat van dat zo'n verhuurder en Eneco hier dus gewoon mee wegkomen. Maar goed, die jongen is van de zorgen af.
Fijn voor de man en niet dankzij Eneco zelf. :R

En jullie? Schiet dat op?

Lekker gezongen met 42 mensen. Weer twee nieuwe erbij.🎶
pi_211988837
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2024 22:27 schreef AnneX het volgende:

[..]
Fijn voor de man en niet dankzij Eneco zelf. :R

En jullie? Schiet dat op?

Lekker gezongen met 42 mensen. Weer twee nieuwe erbij.🎶
Ik heb niets meer gehoord na de eindafrekening. Maar ik sluit niet uit dat we ergens in de komende paar jaar nog een gecorrigeerde eindafrekening krijgen. Het zou me niet verbazen dat energiemaatschappijen nog 5 jaar na dato mogen corrigeren ofzo. Prima, ik lust ze rauw *O*
Spoilers!
  woensdag 10 januari 2024 @ 22:41:54 #63
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211988875
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2024 22:25 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Rustig aan ouwe ;)

Ik vroeg me nog af hoe zo'n opname dan werkt. Dat is dus wel een echte opname van dat je mixt begrijp ik. Niet dat je met de computer dingen aan elkaar plakt en als het perfect is na een paar dagen/weken pas uploadt.
Ik neem inderdaad alleen maar live mixen op. Vaak druk ik de opnameknop in voordat ik start met iets (meestal geïmproviseerd) en dan zie ik wel of het eindresultaat acceptabel genoeg is om te bewaren/te uploaden of niet.
Daar komt geen knippen en plakken aan te pas, daar vind ik zelf ook niets aan. Niet om zelf te doen en vaak ook niet om naar te luisteren.
Voor 'jouw' mix heb ik vooraf wel een aantal tracks bij elkaar gezocht, die kort voorbeluisterd en toen gerangschikt. Al luisterend kom je tot nog wat ideeën (er wat af en er wat bij) en dan is het vervolgens draaien, knoppen en schuiven bedienen en opnemen geblazen.

Knippen en plakken doe ik alleen als ik jingles of intro's in elkaar zet met samples van enkele seconden van diverse tracks tot één geheel…
  woensdag 10 januari 2024 @ 22:54:46 #64
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211988936
Ik lees net dat AnneX weer heeft gezongen en herinnerde me daardoor dat @Cat-astrophe aanstaand weekend aan de korendagen in Paradiso meedoet, als ik het goed begrepen heb.
De echtgenote van een vriend doet ook mee met haar koor en ben ik dan van de partij.
Wanneer zijn jullie aan de beurt, Cat?
pi_211988946
quote:
7s.gif Op woensdag 10 januari 2024 22:41 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ik neem inderdaad alleen maar live mixen op. Vaak druk ik de opnameknop in voordat ik start met iets (meestal geïmproviseerd) en dan zie ik wel of het eindresultaat acceptabel genoeg is om te bewaren/te uploaden of niet.
Daar komt geen knippen en plakken aan te pas, daar vind ik zelf ook niets aan. Niet om zelf te doen en vaak ook niet om naar te luisteren.
Voor 'jouw' mix heb ik vooraf wel een aantal tracks bij elkaar gezocht, die kort voorbeluisterd en toen gerangschikt. Al luisterend kom je tot nog wat ideeën (er wat af en er wat bij) en dan is het vervolgens draaien, knoppen en schuiven bedienen en opnemen geblazen.

Knippen en plakken doe ik alleen als ik jingles of intro's in elkaar zet met samples van enkele seconden van diverse tracks tot één geheel…
Wat knap :o Binnen een mix duren stukjes wel langer dan enkele seconden maar ook weer geen minuten dus zo veel tijd heb je niet om even op een brainwave te reageren.
Spoilers!
  woensdag 10 januari 2024 @ 23:00:22 #66
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211988970
Over muziek mixen gesproken
De getweakte versie van Toxic (van Britney Spears) in Fargo met Jon Hamm die door het beeld loopt als een baas

Holy shit wat lekker man _O_ _O_ _O_

[ Bericht 5% gewijzigd door Molo op 10-01-2024 23:01:38 (Excuses voor het per ongeluk verstuurde TR :+) ]
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_211989002
quote:
7s.gif Op woensdag 10 januari 2024 22:41 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Ik neem inderdaad alleen maar live mixen op. Vaak druk ik de opnameknop in voordat ik start met iets (meestal geïmproviseerd) en dan zie ik wel of het eindresultaat acceptabel genoeg is om te bewaren/te uploaden of niet.
Daar komt geen knippen en plakken aan te pas, daar vind ik zelf ook niets aan. Niet om zelf te doen en vaak ook niet om naar te luisteren.
Voor 'jouw' mix heb ik vooraf wel een aantal tracks bij elkaar gezocht, die kort voorbeluisterd en toen gerangschikt. Al luisterend kom je tot nog wat ideeën (er wat af en er wat bij) en dan is het vervolgens draaien, knoppen en schuiven bedienen en opnemen geblazen.

Knippen en plakken doe ik alleen als ik jingles of intro's in elkaar zet met samples van enkele seconden van diverse tracks tot één geheel…
Wat gaaf een eigen Lucky_Madmix *O* O+
pi_211989015
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2024 23:05 schreef Blues het volgende:

[..]
Wat gaaf een eigen Lucky_Madmix *O* O+
Ja he?
Spoilers!
pi_211989074
Ik heb wel zin in een witte stille wereld waar de sneeuw onder je schoenen knerpt O+
  woensdag 10 januari 2024 @ 23:14:59 #70
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211989095
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2024 22:57 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Wat knap :o Binnen een mix duren stukjes wel langer dan enkele seconden maar ook weer geen minuten dus zo veel tijd heb je niet om even op een brainwave te reageren.
Het varieert qua duur per track.
Potato werkt bijvoorbeeld met een launchpad zoals deze, waarmee honderden vooraf opgeslagen samples aangeroepen kunnen worden:



Je ziet dat apparaat ook liggen op de Youtube afbeelding hieronder van die mix van hem die je deelde:

Op die manier kan je relatief eenvoudig en snel korte stukjes van tracks en ritmes aanroepen, waardoor je heel gecompliceerde mixen met veel tracks kan maken. Daarom zitten er ook zo ontzettend veel tracks in die mix.
Ik doe dat minder en laat tracks wel wat langer doorlopen…
pi_211989102
Net het eerste deel “De wereld in Ter Apel” gekeken. Pittig
We have far more in common than that which devides us..
pi_211989181
quote:
7s.gif Op woensdag 10 januari 2024 22:54 schreef MadMaster het volgende:
Ik lees net dat AnneX weer heeft gezongen en herinnerde me daardoor dat @:Cat-astrophe aanstaand weekend aan de korendagen in Paradiso meedoet, als ik het goed begrepen heb.
De echtgenote van een vriend doet ook mee met haar koor en ben ik dan van de partij.
Wanneer zijn jullie aan de beurt, Cat?
Lollig! Ik hoorde al van meer koren uit het netwerk die ik kan dat ze meedoen.
Wij zijn om zondag om 12.10 uur (geen minuut later :7 ) Ben je er dan?
Tot mijn best wel grote verbazing zit het materiaal plus mini choreo er sinds vandaag goed in :D Want we hadden best weinig voorbereidingstijd ivm ziekte.
Met uiteraard links en rechts een kleine meltdown van de stress, maar ook dat hoort erbij *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_211989214
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2024 21:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Voor de geïnteresseerden, het is goedgekomen met dat arme joch die een energierekening van 70.000 euro kreeg:

https://www.rijnmond.nl/n(...)0-duizend-euro-kreeg

https://www.rijnmond.nl/n(...)0-euro-toch-aflossen

Ik vind er wel wat van dat zo'n verhuurder en Eneco hier dus gewoon mee wegkomen. Maar goed, die jongen is van de zorgen af.
Je zal maar niet de aandacht weten te trekken voor een crowdfunding voor zoiets.

Al vraag ik mij af hoe dit voor een rechter zou aflopen.
pi_211989410
@MadMaster Mogelijk ten overvloede: als je de kans ook krijgt/neemt: op zaterdagmiddag is Metallikoor. Die geven ook een show en krijgen de hele zaal mee.
Een paar mannen gingen zingen bij het parallele dameskoor en vonden het niet genoeg rock en roll. En begonnen voor “hunzelf” met dezelfde dirigente.
Zij zijn erg zuunig met clips en video’s.
Er is een site. Op fb las ik dat zij zaterdagmiddag rond 14:30 zingen.
Mannenkoren zijn over het algemeen shanty koren.
pi_211989441
Oh kijk: dit was vorig jaar. https://vimeo.com/901618038
Eerst in de bus en Na 5:36 in Paradiso. Aansluitend Pocket Rockit, de vrouwen.
Dat is iets ander genre dan het koor van Cat, vermoed ik.

[ Bericht 15% gewijzigd door AnneX op 11-01-2024 01:24:47 ]
  donderdag 11 januari 2024 @ 06:12:28 #76
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211989659
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2024 23:23 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Lollig! Ik hoorde al van meer koren uit het netwerk die ik kan dat ze meedoen.
Wij zijn om zondag om 12.10 uur (geen minuut later :7 ) Ben je er dan?
Tot mijn best wel grote verbazing zit het materiaal plus mini choreo er sinds vandaag goed in :D Want we hadden best weinig voorbereidingstijd ivm ziekte.
Met uiteraard links en rechts een kleine meltdown van de stress, maar ook dat hoort erbij *O*
De vrouw van vriend moet zaterdag om 16.50u aan de bak (Vrouwenkoor Con Anima), dus ik ben bang dat ik er dan zondag niet bij ben.
Maar waarom die stress? Je doet het geheel vrijwillig en na 15 minuten is iedereen je weer vergeten… ;)

Metallikoor van @AnneX treedt wel zaterdag op, om 14.30u in de kleine zaal boven.
Als ik er dan al ben, dan ga ik even een kijkje nemen…
  donderdag 11 januari 2024 @ 07:25:13 #77
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_211989788
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2024 23:23 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Lollig! Ik hoorde al van meer koren uit het netwerk die ik kan dat ze meedoen.
Wij zijn om zondag om 12.10 uur (geen minuut later :7 ) Ben je er dan?
Tot mijn best wel grote verbazing zit het materiaal plus mini choreo er sinds vandaag goed in :D Want we hadden best weinig voorbereidingstijd ivm ziekte.
Met uiteraard links en rechts een kleine meltdown van de stress, maar ook dat hoort erbij *O*
Tof, veel plezier en succes! Ik heb een paar keer meegedaan aan het Nationaal Jongerenkorenfestival in Rijsbergen. Erg leuk.
pi_211989857
quote:
6s.gif Op woensdag 10 januari 2024 20:30 schreef sigme het volgende:

Blijft leuk :')
Vooral toen het gevolgd werd door 'Goud hè?'.
Eerste OS waar ik 's nachts voor opbleef.

edit: https://nos.nl/video/2208(...)an-yvonne-van-gennip
Dit vond ik nog leuke humor
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_211989890
quote:
6s.gif Op woensdag 10 januari 2024 20:30 schreef sigme het volgende:

Blijft leuk :')
Vooral toen het gevolgd werd door 'Goud hè?'.
Eerste OS waar ik 's nachts voor opbleef.

edit: https://nos.nl/video/2208(...)an-yvonne-van-gennip
Dit vond ik nog leuke humor
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2024 22:11 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Nou, van de week vroeg ik me bijvoorbeeld af waar je ascites zitten en mijn collega vroeg me wat een orchidectomie voor weefsel verwijdert (ze dacht alleen aan bloemetjes) :P
Hum.
Die dingen heb ik niet.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_211989905
.
quote:
7s.gif Op woensdag 10 januari 2024 23:14 schreef MadMaster het volgende:

Op die manier kan je relatief eenvoudig en snel korte stukjes van tracks en ritmes aanroepen, waardoor je heel gecompliceerde mixen met veel tracks kan maken. Daarom zitten er ook zo ontzettend veel tracks in die mix.
Ik doe dat minder en laat tracks wel wat langer doorlopen…
Ik vind het ritme van die mix echt lekker maar ook wel te snel wisselen. Dat is helemaal niet relaxt luisteren.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 januari 2024 @ 07:59:45 #81
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_211989945
Half uur later op kantoor dan gepland... Was eenzijdig ongeluk. Stond vast op de afrit van de A9 naar de ring.
Kon wel zien hoe efficiënt de brandweer zo'n auto weer op het wegdek neerzette. Waren gelukkig geen gewonden. Maar de rest mocht er niet langs voordat alles was opgeruimd.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_211990086
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2024 07:59 schreef borisz het volgende:
Half uur later op kantoor dan gepland... Was eenzijdig ongeluk. Stond vast op de afrit van de A9 naar de ring.
Kon wel zien hoe efficiënt de brandweer zo'n auto weer op het wegdek neerzette. Waren gelukkig geen gewonden. Maar de rest mocht er niet langs voordat alles was opgeruimd.
Door gladheid, denk je?

Ik ga nu weg, hoop dat het niet glad is. Maar ik ken de stukjes wel waar het vaak wel glad is, dus daar maar voorzichtig doen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_211990165
quote:
7s.gif Op woensdag 10 januari 2024 23:14 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Het varieert qua duur per track.
Potato werkt bijvoorbeeld met een launchpad zoals deze, waarmee honderden vooraf opgeslagen samples aangeroepen kunnen worden:

[ afbeelding ]

Je ziet dat apparaat ook liggen op de Youtube afbeelding hieronder van die mix van hem die je deelde:

Op die manier kan je relatief eenvoudig en snel korte stukjes van tracks en ritmes aanroepen, waardoor je heel gecompliceerde mixen met veel tracks kan maken. Daarom zitten er ook zo ontzettend veel tracks in die mix.
Ik doe dat minder en laat tracks wel wat langer doorlopen…
Oh ja, die dingen bestaan natuurlijk ook.

Dat doet me denken aan de goede ouwe tijd waarin ik Charlie Lownoise eens een retestrakke set op Pussylounge heb zien scratchen. Dat was lekker zeg. Dat is denk ik de laatste keer geweest dat ik live vinyl heb gezien.
Spoilers!
pi_211990183
quote:
2s.gif Op woensdag 10 januari 2024 23:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Je zal maar niet de aandacht weten te trekken voor een crowdfunding voor zoiets.

Al vraag ik mij af hoe dit voor een rechter zou aflopen.
Precies wat ik dacht.

Een rechter veegt er toch gewoon de vloer mee aan als je je huurder niet op de hoogte houdt en de toezicht tot de meter ontzeg? Maar daar zullen we helaas nooit achter komen.
Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 11 januari 2024 @ 08:42:08 #85
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_211990187
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2024 08:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Door gladheid, denk je?

Ik ga nu weg, hoop dat het niet glad is. Maar ik ken de stukjes wel waar het vaak wel glad is, dus daar maar voorzichtig doen.
Zou kunnen. Het heeft iig geen file veroorzaakt. Het ongeval is niet te vinden op de sociale media van de filemelders.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_211990249
quote:
7s.gif Op donderdag 11 januari 2024 06:12 schreef MadMaster het volgende:

[..]
De vrouw van vriend moet zaterdag om 16.50u aan de bak (Vrouwenkoor Con Anima), dus ik ben bang dat ik er dan zondag niet bij ben.
Maar waarom die stress? Je doet het geheel vrijwillig en na 15 minuten is iedereen je weer vergeten… ;)

Metallikoor van @:AnneX treedt wel zaterdag op, om 14.30u in de kleine zaal boven.
Als ik er dan al ben, dan ga ik even een kijkje nemen…
Preachin’ to the choir :P
Ik heb qua koorzang voor een stuk hetere vuren gestaan. Qua repertoire en qua ‘status’. Internationale concoursen met jurering en dergelijke. Mij maak je de pis niet lauw :+ Maar dit is een ander koor, niet alle dames zijn zo door de wol geverf en dan is het natuurlijk ook spannend.
Immer kritische dirigente zat daarom als vanouds ook in haar generale repetitie mode: alles gaat prima, als we heel misschien dit ene kleine (foute!) dingetje aanpassen wordt het nog nét wat beter. Leuk, die tradities O+

Veel plezier zaterdag!

quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2024 01:18 schreef AnneX het volgende:
Oh kijk: dit was vorig jaar. https://vimeo.com/901618038
Eerst in de bus en Na 5:36 in Paradiso. Aansluitend Pocket Rockit, de vrouwen.
Dat is iets ander genre dan het koor van Cat, vermoed ik.
Oeh! Even kijken ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_211990341
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2024 22:11 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Nou, van de week vroeg ik me bijvoorbeeld af waar je ascites zitten en mijn collega vroeg me wat een orchidectomie voor weefsel verwijdert (ze dacht alleen aan bloemetjes) :P
Ik heb bullae :Y
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_211990411
Voor het eerst in 20 jaar gewoon dwars door de pil ongesteld geworden -O- net nu het natuurlijk totaal niet uitkomt.

Vraag me af of mijn coronabesmetting van 1,5 maand geleden hier iets mee te maken heeft.
pi_211990494
Mogge!

Ik ben met krulhond uit wandelen inde hoop dat liefste en logee dan nog even een uurtje kunnen slapen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_211990508
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2024 09:08 schreef Sarabi het volgende:
Voor het eerst in 20 jaar gewoon dwars door de pil ongesteld geworden -O- net nu het natuurlijk totaal niet uitkomt.

Vraag me af of mijn coronabesmetting van 1,5 maand geleden hier iets mee te maken heeft.
Bleh. Ik duim dat ik er de komende jaren van verschoond blijf en daarna ook. Sterkte ermee!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_211990554
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2024 09:08 schreef Sarabi het volgende:
Voor het eerst in 20 jaar gewoon dwars door de pil ongesteld geworden -O- net nu het natuurlijk totaal niet uitkomt.

Vraag me af of mijn coronabesmetting van 1,5 maand geleden hier iets mee te maken heeft.
Ik ook deze week :{ Ik voel me ook gelijk totaal mezelf niet meer enzo. Er is werkelijk geen zak aan zo.
Spoilers!
pi_211990684
Ik moet opnieuw een anti-baby-unit laten plaatsen want ze vinden m te laag zitten. Daar zat ik ook niet helemaal op te wachten. Over 11 dagen afspraak. Over 16 dagen op vakantie. :7
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 11 januari 2024 @ 09:44:15 #93
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_211990731
quote:
2s.gif Op donderdag 11 januari 2024 09:37 schreef Lonaa het volgende:
Ik moet opnieuw een anti-baby-unit laten plaatsen want ze vinden m te laag zitten. Daar zat ik ook niet helemaal op te wachten. Over 11 dagen afspraak. Over 16 dagen op vakantie. :7
Te laag klinkt niet zo prettig. Heb je er last van?

Ik had deze week eigenlijk m'n eerste menstruatie zonder hormonale anticonceptie/nog ontpillen/ontzwangeren in ongeveer 20 jaar. Dat was wel even spannend :D Maar viel me best mee. Maar nu nog hopen dat m'n cyclus niet, zoals ik heb geprobeerd te berekenen toen ik nog een spiraaltje had, 21 dagen is :X
pi_211990732
Ik heb vandaag een dagje ziekenbezoek en mantelzorg. Oh ja en tussendoor een beetje werken.

Wel koud maar ik ben zó blij met een paar dagen zon! Zit echt niet te wachten op snowmageddon, dat mag van mij wegblijven danku. Een dagje sneeuw is wel geinig maar smeltende en gesmolten sneeuwresten, nah.
pi_211990769
quote:
7s.gif Op donderdag 11 januari 2024 09:18 schreef sigme het volgende:

[..]
Bleh. Ik duim dat ik er de komende jaren van verschoond blijf en daarna ook. Sterkte ermee!
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2024 09:23 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik ook deze week :{ Ik voel me ook gelijk totaal mezelf niet meer enzo. Er is werkelijk geen zak aan zo.
Nope echt geen zak aan -O-

Als het de komende tijd nog eens voorkomt wil ik toch met de huisarts gaan praten. Ik was 9 toen ik voor het eerst ongesteld werd dus ik zou het ook niet vreemd vinden als het al iets van de start van de menopauze zou zijn.
pi_211990835
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2024 09:44 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Te laag klinkt niet zo prettig. Heb je er last van?

Ik had deze week eigenlijk m'n eerste menstruatie zonder hormonale anticonceptie/nog ontpillen/ontzwangeren in ongeveer 20 jaar. Dat was wel even spannend :D Maar viel me best mee. Maar nu nog hopen dat m'n cyclus niet, zoals ik heb geprobeerd te berekenen toen ik nog een spiraaltje had, 21 dagen is :X
Nope, nergens last van.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_211990908
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2024 09:49 schreef Sarabi het volgende:

[..]
[..]
Nope echt geen zak aan -O-

Als het de komende tijd nog eens voorkomt wil ik toch met de huisarts gaan praten. Ik was 9 toen ik voor het eerst ongesteld werd dus ik zou het ook niet vreemd vinden als het al iets van de start van de menopauze zou zijn.
Ik heb het de laatste tijd vaker. Maar dan alleen 1-2 dagen wat bloed en een paar uur raar in mijn hoofd. Nu duurt het al 4 dagen.

Ik overweeg ook de huisarts maar ik wil echt helemaal niet praten over een andere pil of de overgang }:|
Spoilers!
pi_211990936
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2024 10:02 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik heb het de laatste tijd vaker. Maar dan alleen 1-2 dagen wat bloed en een paar uur raar in mijn hoofd. Nu duurt het al 4 dagen.

Ik overweeg ook de huisarts maar ik wil echt helemaal niet praten over een andere pil of de overgang }:|
Ik heb nu maar besloten een stopweek in te lassen, hopelijk gaat mijn lichaam dan snel weer normaal doen -O-

En een andere pil zou ik ook helemaal niet over na willen denken.....
pi_211990970
Oh, misschien is dit artikel interessant voor de blaasontstekingspatienten hier.

TLDR samenvatting: Het gaat over de mogelijkheid om blaasontstekingen te voorkomen door middel van vaginale toediening van hele lage doseringen van oestrogeen, in plaats van symptoombestrijding door antibiotica (met alle bijbehorende nadelen zowel voor de patiënt als voor de wereldbevolking qua resistentie). Een goedkope en simpele oplossing zo op het oog, die toch niet tot de standaardbehandelingen behoort. Want het lost een ‘gênant probleem’ op zoals vaginale droogheid na de overgang. :{

(Wordt volgens mij in NL wel voorgeschreven bij klachten als vaginale droogheid die seksgerelateerd zijn maar ik zie niet dat het ook tot het repertoire behoort bij terugkerende blaasontsteking en dit artikel zegt dat het daar wel een grote verbetering voor kan geven)
pi_211991054
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2024 10:12 schreef yinu het volgende:
Oh, misschien is dit artikel interessant voor de blaasontstekingspatienten hier.

TLDR samenvatting: Het gaat over de mogelijkheid om blaasontstekingen te voorkomen door middel van vaginale toediening van hele lage doseringen van oestrogeen, in plaats van symptoombestrijding door antibiotica (met alle bijbehorende nadelen zowel voor de patiënt als voor de wereldbevolking qua resistentie). Een goedkope en simpele oplossing zo op het oog, die toch niet tot de standaardbehandelingen behoort. Want het lost een ‘gênant probleem’ op zoals vaginale droogheid na de overgang. :{

(Wordt volgens mij in NL wel voorgeschreven bij klachten als vaginale droogheid die seksgerelateerd zijn maar ik zie niet dat het ook tot het repertoire behoort bij terugkerende blaasontsteking en dit artikel zegt dat het daar wel een grote verbetering voor kan geven)
Genant probleem, rly? :o

Ik vind dat best een wereldschokkende issue die als schadelijk voor het levensgeluk kan worden aangemerkt.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_211991061
Novasure bloeders. O+ Novasure O+
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_211991075
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2024 10:06 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ik heb nu maar besloten een stopweek in te lassen, hopelijk gaat mijn lichaam dan snel weer normaal doen -O-

En een andere pil zou ik ook helemaal niet over na willen denken.....
Succes er mee :{
Spoilers!
pi_211991443
@vlindertje89 : fijn dat het steeds beter gaat met staartpoes! O+
Vergoedingen van consulten is inderdaad niet heel hoog bij OHRA, maar goed, een standaard consult bij de eerstelijn ligt meestal tussen de 40-50 euro, en bij specialisten hoop ik niet al te vaak langs te hoeven (en zo ja, dan hoop ik dat het binnen mijn eigen ziekenhuis kan, dat kost me zelden iets ;) ) dus dat neem ik dan maar op de koop toe. We hebben ook wel zelf een buffertje voor ziektekosten (de konijnen zijn niet verzekerd). De verzekering voor Simon heb ik echt afgesloten met het oog op opname en operaties. :)

Over mijn werk gesproken, ik loop natuurlijk veel te mopperen en ik vind mijn opperbazen nog steeds van het meest wereldvreemde soort :+ :') .....

...maar gisteren had ik de laatste dag van de opleiding/leergang/nascholing (hoe je het wil noemen). En daar hadden ze echt wel werk van gemaakt! Alle clinical directors (de manegers van de ziekenhuizen) waren er (of in mijn geval ons afdelingshoofd van de opname, op haar vrije dag), zelfs uit Groningen kwam er een, er was champagne en taart (ook speciaal vegan appeltaart voor mij O+ ) en het hoofd van de opleidingsinstelling (tevens internist aan de faculteit) kwam ook even speechen. Dat alles voor 8 leerlingen/cursisten.

Verder deden we nog even wat teamspelletjes in een 'indoor bos' (best grappig, in Asperen heb je dus een klein hotel met daarachter een bos, inclusief kampvuurtje, tenten en een oude Ford in een grote schuur :D), nog wat kumbaya rond het kampvuur (er was ook een coach, dus er moest toch nog even aan reflectie en complimentjes gedaan worden...) en daarna werd het bowlen met hindernissen.

Dat klinkt misschien in veel werkvelden niet per se heel bijzonder, en voor velen misschien zelfs tenenkrommend kneuterig, maar ik heb dit echt nog nooit megemaakt bij de uitreiking van een certifcaat van een opleiding/nascholing voor paraveterinairen (lees: toch nog vaak beschouwd als de assistentes van...). Dus dat vond ik echt heel tof.

En vandaag ga ik eens lunchen met ons raadslid. Ik ben namelijk sinds vorige week werkgroepcoördinator van de partij hier geworden :D . (Was een tikkie onverwacht, maar wel leuk!)
En morgen ga ik dan nog een keer met dat raadlids en een ander lid van de fractie sparren over het communicatieplan.

Verder hebben we na een dagje badkamerzaken bezoeken nu al een aardig ontwerpje gemaakt voor de badkamer, C heeft het zelfs in de Unreal engine gezet zodat we er met VR in kunnen rondlopen. (Of nouja...het wordt een iets groter maar nog steeds klein hokkie natuurlijk, dus het is meer ronddraaien :P )

Op dit moment niet ongesteld, dus ik heb gelukkig energie genoeg :+
@Sarabi : ik had na corona ook een wat andere cyclus, dus hopelijk is dat het geweest en heb je er de volgende keer geen omkijken meer naar :*
pi_211991457
Mijn hemel wat een epistel is het weer geworden :')
Ik zal weer eens van mijn praatstoel afkomen en mijn energie weer eens buiten loslaten :P
pi_211992034
quote:
7s.gif Op donderdag 11 januari 2024 11:10 schreef Candaasje het volgende:
Mijn hemel wat een epistel is het weer geworden :')
Ik zal weer eens van mijn praatstoel afkomen en mijn energie weer eens buiten loslaten :P
Nee man, leuk om te lezen :)
pi_211992063
Mijn energie gaat vandaag naar:
3 wasjes (korte) boven stofzuigen (waarOm is het boven zo stoffig }:| ) en de badkamer extra schoonmaken ivm vaker smerigheid die daar tegeweurdig gebeurd :P

Het fijne nu is dat g vanochtend zelf reed naar de bloedafname, de vishandel en nu boskippen doet voor 2 dg.
Alleen *G* en dat gaat goed.

Dus kunnen we de dingen weer wat meer verdelen en neemt mijn mantelzorg nu echt wel af. Ik merk dat het me wat meer 'lucht' geeft en ik me minder bezorgd voel.
pi_211992128
Fijn @Blues

En zo'n instelling geeft toch wel 'n blijk van waardering voor jullie paraveterinairen, dus dat is zeker fijn @Candaasje


Hier dagje werken, vanavond bij mijn jarige moeder op de koffie, dat kan nu gewoon even in de avond O+

Zaterdag onze nieuwe auto ophalen, ook zin in *O* (occasion maar van eind 2020 dus nog heel nieuw met moderne snufjes enzo.)
pi_211992130
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2024 10:12 schreef yinu het volgende:
Oh, misschien is dit artikel interessant voor de blaasontstekingspatienten hier.

TLDR samenvatting: Het gaat over de mogelijkheid om blaasontstekingen te voorkomen door middel van vaginale toediening van hele lage doseringen van oestrogeen, in plaats van symptoombestrijding door antibiotica (met alle bijbehorende nadelen zowel voor de patiënt als voor de wereldbevolking qua resistentie). Een goedkope en simpele oplossing zo op het oog, die toch niet tot de standaardbehandelingen behoort. Want het lost een ‘gênant probleem’ op zoals vaginale droogheid na de overgang. :{

(Wordt volgens mij in NL wel voorgeschreven bij klachten als vaginale droogheid die seksgerelateerd zijn maar ik zie niet dat het ook tot het repertoire behoort bij terugkerende blaasontsteking en dit artikel zegt dat het daar wel een grote verbetering voor kan geven)
Wel alleen van toepassing op menopauzale vrouwen - maar wel interessant! Al hoop ik nog lang niet in die fase te zijn ;)

@Candaasje juist fijn om weer eens wat van je te lezen! En wat tof dat ze er wel echt iets bijzonders van hadden gemaakt zo O+ . Gefeliciteerd met het behalen van de opleiding! *O* Hoe staat het trouwens met je baan? Was je nou al op zoek naar iets anders, of toch nog even niet?

[ Bericht 5% gewijzigd door vlindertje89 op 11-01-2024 12:54:12 ]
pi_211992315
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2024 10:12 schreef yinu het volgende:
Oh, misschien is dit artikel interessant voor de blaasontstekingspatienten hier.

TLDR samenvatting: Het gaat over de mogelijkheid om blaasontstekingen te voorkomen door middel van vaginale toediening van hele lage doseringen van oestrogeen, in plaats van symptoombestrijding door antibiotica (met alle bijbehorende nadelen zowel voor de patiënt als voor de wereldbevolking qua resistentie). Een goedkope en simpele oplossing zo op het oog, die toch niet tot de standaardbehandelingen behoort. Want het lost een ‘gênant probleem’ op zoals vaginale droogheid na de overgang. :{

(Wordt volgens mij in NL wel voorgeschreven bij klachten als vaginale droogheid die seksgerelateerd zijn maar ik zie niet dat het ook tot het repertoire behoort bij terugkerende blaasontsteking en dit artikel zegt dat het daar wel een grote verbetering voor kan geven)
Dit was ook het voorstel van de huisarts bij de laatste keer -itis, die pas na 2 maanden aan het licht kwam.
Sindsdien is het rustig.

Proficiat @Candaasje met het certificaat w/ *O* 🎉
Wat leuk, dat de werkgevers er zo veel aandacht aan hebben besteed. 👍🏼
pi_211992337
En voor Blues èn golfer dat zijn de betere berichten. *;
pi_211992338
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2024 10:19 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Genant probleem, rly? :o

Ik vind dat best een wereldschokkende issue die als schadelijk voor het levensgeluk kan worden aangemerkt.
Precies ja. Waarom viagra een van de meest voorgeschreven medicijnen is en mensen (zoals ik bijvoorbeeld) hier nog nooit van gehoord hebben is toch echt weer een voorbeeld van de medische ongelijkheid die er nog steeds is.
pi_211992354
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2024 12:27 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Wel alleen van toepassing op menopauzale vrouwen - maar wel interessant! Al hoop ik nog lang niet in die fase te zijn ;)

@:Candaasje juist fijn om weer eens wat van je te lezen! En wat tof dat ze er wel echt iets bijzonders van hadden gemaakt zo O+ . Gefeliciteerd met het behalen van de opleiding! *O* Hoe staat het trouwens met je baan? Was je nou al op zoek naar iets anders, of toch nog even niet?
Niet alleen! Veranderende hormonale omstandigheden in de vagina kunnen ook op andere leeftijden voorkomen. Tenminste dat staat in het lange artikel. Misschien de moeite om toch eens met je huisarts te bespreken?
pi_211992522
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2024 12:56 schreef yinu het volgende:

[..]
Niet alleen! Veranderende hormonale omstandigheden in de vagina kunnen ook op andere leeftijden voorkomen. Tenminste dat staat in het lange artikel. Misschien de moeite om toch eens met je huisarts te bespreken?
Ik las wel het hele artikel, maar kan dat niet zo terug vinden? Rond welk stukje staat het? Misschien heb ik gewoon niet helemaal goed gelezen :). Ik heb maandag afspraak met de huisarts om te bespreken hoe nu verder dus kan het zeker even meenemen!
pi_211993552
Weer een enorm druk spreekuur gehad. Waar we voor de feestdagen nog wel eens de administratie tussendoor konden bijhouden hadden we nu met 2,5 kracht (2 ingewerkt en 1 die ongeveer 4 spreekuren heeft gedaan) 45 clienten. Korte vragen maar ook lastige vragen. Normaal kom je binnen in een lege lounge en kan je rustig opstarten, nu stonden er zo'n 20 mensen klaar. Wifi werkte eerst niet, dus dan kan je ook niets. Spreek uur is van 10-12, maar we zijn eerder begonnen en tot 12.45 doorgegaan. Nu moe maar moet nog even wel dingen bijwerken. En bij het weggaan hadden ze de loopplank verlegd, nu was het een soort schansspring loopplank, doodeng :(

Wat ontzettend leuk @Candaasje dat ze daar zo veel aandacht aan besteden, goed ook.

Fijn, de vooruitgang van G @Blues
We have far more in common than that which devides us..
pi_211994138
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2024 10:12 schreef yinu het volgende:
Oh, misschien is dit artikel interessant voor de blaasontstekingspatienten hier.

TLDR samenvatting: Het gaat over de mogelijkheid om blaasontstekingen te voorkomen door middel van vaginale toediening van hele lage doseringen van oestrogeen, in plaats van symptoombestrijding door antibiotica (met alle bijbehorende nadelen zowel voor de patiënt als voor de wereldbevolking qua resistentie). Een goedkope en simpele oplossing zo op het oog, die toch niet tot de standaardbehandelingen behoort. Want het lost een ‘gênant probleem’ op zoals vaginale droogheid na de overgang. :{

(Wordt volgens mij in NL wel voorgeschreven bij klachten als vaginale droogheid die seksgerelateerd zijn maar ik zie niet dat het ook tot het repertoire behoort bij terugkerende blaasontsteking en dit artikel zegt dat het daar wel een grote verbetering voor kan geven)
Een collega van mij heeft dit idd voorgeschreven gekregen na 2 nierbekkenontstekingen. En diverse onderzoeken. Ze was wel 60+ overigens. Ook telkens bloed in de urin, maar een blaasonderzoek wees uit dat die schoon was. Vanaf dat ze die zalf gebruikte geen last meer gehad.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_211994223
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2024 12:17 schreef Blues het volgende:

[..]
Nee man, leuk om te lezen :)
Dit oO< daarom lurk ik in deze SC, zalig, lappen tekst. Mét inhoud.
Ik buurt wel eens elders, maar dat is dan per post 1 zin. Of 1 woord.
En verder zitten hier de meeste mensen die vaak denken zoals ik, al mis ik mijn spirit animal Myraela wel :'(
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_211994578
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2024 16:04 schreef Syrena het volgende:

[..]
Dit oO< daarom lurk ik in deze SC, zalig, lappen tekst. Mét inhoud.
Ik buurt wel eens elders, maar dat is dan per post 1 zin. Of 1 woord.
En verder zitten hier de meeste mensen die vaak denken zoals ik, al mis ik mijn spirit animal Myraela wel :'(
Ja?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_211994579
:+
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_211994959
Het MIEZERT hier en ik dacht dat het NIET MEER zou regenen :'(
pi_211994970
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2024 17:31 schreef Tele6 het volgende:
Het MIEZERT hier en ik dacht dat het NIET MEER zou regenen :'(
En het vriest nog aan ook *O* Jottum!
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_211994997
Hier ook miezer. Ging eigenlijk boodschappen doen, maar miezer, even op straat voelen, glad dus en terug naar huis gelopen. Lijf doet zonder een breuk of kneuzing al vervelend hoeft niets bij.
We have far more in common than that which devides us..
pi_211995020
Daarnaast zit ik wéér met gedoe met m'n vrijwilligerswerk voor sportclub. Ik baal er enorm van en wil niet meer naar training vanavond want ik ben die mensen zat :'(
En ik snap niet waarom dit me zo op de zenuwen werkt. Sinds therapie laat ik me niet zo vreselijk snel meer uit het veld slaan door mensen die moeilijk doen maar ik kan hier echt heel slecht tegen |:(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_211995041
Kan die dame niet een andere club zoeken @Tele6 Zij wil zich toch niet aan de clubregels houden?
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 11 januari 2024 @ 17:48:33 #124
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211995093
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2024 17:40 schreef Tele6 het volgende:
Daarnaast zit ik wéér met gedoe met m'n vrijwilligerswerk voor sportclub. Ik baal er enorm van en wil niet meer naar training vanavond want ik ben die mensen zat :'(
En ik snap niet waarom dit me zo op de zenuwen werkt. Sinds therapie laat ik me niet zo vreselijk snel meer uit het veld slaan door mensen die moeilijk doen maar ik kan hier echt heel slecht tegen |:(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon naast je neerleggen.
Negeer dit soort kinderachtig gedram van een eenling, die ondanks wat er besloten is tijdens de meeting toch blijft zeuren. Dan gaat ze toch naar een andere club of zo, waar ze wel waar haar zin kan krijgen…
pi_211995264
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2024 17:40 schreef Tele6 het volgende:
Daarnaast zit ik wéér met gedoe met m'n vrijwilligerswerk voor sportclub. Ik baal er enorm van en wil niet meer naar training vanavond want ik ben die mensen zat :'(
En ik snap niet waarom dit me zo op de zenuwen werkt. Sinds therapie laat ik me niet zo vreselijk snel meer uit het veld slaan door mensen die moeilijk doen maar ik kan hier echt heel slecht tegen |:(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_211995475
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2024 17:40 schreef Tele6 het volgende:
Daarnaast zit ik wéér met gedoe met m'n vrijwilligerswerk voor sportclub. Ik baal er enorm van en wil niet meer naar training vanavond want ik ben die mensen zat :'(
En ik snap niet waarom dit me zo op de zenuwen werkt. Sinds therapie laat ik me niet zo vreselijk snel meer uit het veld slaan door mensen die moeilijk doen maar ik kan hier echt heel slecht tegen |:(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat heeft de functie van trainer voor zin als men een eigen schema wil gaan volgen?
pi_211995508
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2024 18:24 schreef Blues het volgende:

[..]
Wat heeft de functie van trainer voor zin als men een eigen schema wil gaan volgen?
Is erbij om 112 te bellen als je ergens vanaf dondert :s)
Heeft de sleutel van het terrein, weet de knoppen voor het licht te vinden etc.
Kan in het hok met trainingsmaterialen zoals ballen, elastieken, etc.

We hebben op maandagen ook vrije training, dan kan je 1,5 uur je eigen gang gaan. Maar dat is alleen op maandagen en zo nu en dan ook op zaterdagochtend.
pi_211995533
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2024 18:27 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Is erbij om 112 te bellen als je ergens vanaf dondert :s)
Heeft de sleutel van het terrein, weet de knoppen voor het licht te vinden etc.
Kan in het hok met trainingsmaterialen zoals ballen, elastieken, etc.

We hebben op maandagen ook vrije training, dan kan je 1,5 uur je eigen gang gaan. Maar dat is alleen op maandagen en zo nu en dan ook op zaterdagochtend.
Ah ik snap t.
pi_211995536
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2024 18:27 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Is erbij om 112 te bellen als je ergens vanaf dondert :s)
Heeft de sleutel van het terrein, weet de knoppen voor het licht te vinden etc.
Kan in het hok met trainingsmaterialen zoals ballen, elastieken, etc.

We hebben op maandagen ook vrije training, dan kan je 1,5 uur je eigen gang gaan. Maar dat is alleen op maandagen en zo nu en dan ook op zaterdagochtend.
Dan gaat ze op die dagen trainen. Graag of traag. Jullie hebben regels, die heeft ze zelf onderschreven.
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 11 januari 2024 @ 18:31:50 #130
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211995558
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2024 18:27 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Is erbij om 112 te bellen als je ergens vanaf dondert :s)
Heeft de sleutel van het terrein, weet de knoppen voor het licht te vinden etc.
Kan in het hok met trainingsmaterialen zoals ballen, elastieken, etc.
Ik zou zo iemand de materiaalman/concierge noemen…
quote:
We hebben op maandagen ook vrije training, dan kan je 1,5 uur je eigen gang gaan. Maar dat is alleen op maandagen en zo nu en dan ook op zaterdagochtend.
Prima gelegenheid dan toch voor madame om haar eigen gang te gaan…? ^O^
pi_211995713
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2024 13:12 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ik las wel het hele artikel, maar kan dat niet zo terug vinden? Rond welk stukje staat het? Misschien heb ik gewoon niet helemaal goed gelezen :). Ik heb maandag afspraak met de huisarts om te bespreken hoe nu verder dus kan het zeker even meenemen!
Ik haalde dat hieruit:

quote:
Professor Chris Harding, a consultant urologist at Newcastle upon Tyne Hospitals NHS Foundation, said: “Vaginal oestrogen replacement has got good evidence in terms of trending UTI frequency downward and the absorption of oestrogen given vaginally is minimal so it’s pretty safe. And it’s great to have a non-antibiotic alternative to increase prevention. I sometimes use it in pre-menopausal women, too, to change the microbiological environment of the vagina.”
  donderdag 11 januari 2024 @ 18:53:01 #132
63722 z80
I fink you freaky
pi_211995758
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2024 17:31 schreef Tele6 het volgende:
Het MIEZERT hier en ik dacht dat het NIET MEER zou regenen :'(
Inmiddels ook nat gemiezerd. En twee keer bijna onderuit gegaan. Gelukkig genoeg ruimte om door te glijden.
Ik hoop dat het vannacht of hard vriest of duidelijk boven nul is. Anders is het morgen een grote ijsbaan.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_211995785
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2024 18:53 schreef z80 het volgende:

[..]
Inmiddels ook nat gemiezerd. En twee keer bijna onderuit gegaan. Gelukkig genoeg ruimte om door te glijden.
Ik hoop dat het vannacht of hard vriest of duidelijk boven nul is. Anders is het morgen een grote ijsbaan.
Daar kwam van de Gelderlander al een waarschuwing. Oosten is spekglad
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 11 januari 2024 @ 18:58:18 #134
63722 z80
I fink you freaky
pi_211995820
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2024 17:40 schreef Tele6 het volgende:
Daarnaast zit ik wéér met gedoe met m'n vrijwilligerswerk voor sportclub. Ik baal er enorm van en wil niet meer naar training vanavond want ik ben die mensen zat :'(
En ik snap niet waarom dit me zo op de zenuwen werkt. Sinds therapie laat ik me niet zo vreselijk snel meer uit het veld slaan door mensen die moeilijk doen maar ik kan hier echt heel slecht tegen |:(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terug appen. Correct!
Je bent welkom om het schema mee te trainen. Of anders op de dagen met vrije inloop.

Verder niet meer op reageren.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_211995826
@Tele6 Ik zou haar vriend blokkeren, en tegen haar zeggen dat als ze het wil bespreken, het op de vergadering kan inbrengen, en haar daarna ook blokkeren. Volgens mij geven jullie haar al genoeg mogelijkheden. Ik zou me dit overigens ook (onterecht) aantrekken, dus ik snap je wel.
pi_211995875
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2024 18:59 schreef Tuindier het volgende:
@:Tele6 Ik zou haar vriend blokkeren, en tegen haar zeggen dat als ze het wil bespreken, het op de vergadering kan inbrengen, en haar daarna ook blokkeren. Volgens mij geven jullie haar al genoeg mogelijkheden. Ik zou me dit overigens ook (onterecht) aantrekken, dus ik snap je wel.
Dit.
En vervolgens er nog over namopperen bij F. En mijn moeder. En medevrijwilligers die haar ook niet moeten.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_211996047
Wacht dees is @mjan s opmerking. Ik zou daar dan weer geen buikpijn van krijgen maar die verantwoordelijkheid met een mooi boogje terug te werpen naar de eigenaar.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_211996083
Dank @yinu! Ik slik wel de anticonceptiepil nog steeds door, dus echt een tekort aan oestrogeen lijkt me sterk, maar ik ga het wel eens noemen maandag. Kijken of de ha er iets van weet/vindt.

En @Tele6, gruwelijk irritant dit. Je hebt al goed advies gehad. Maar ik zou me er ook enorm aan storen en tegen al mn matties op de club die zich ook aan die persoon storen gaan spuien :+ of dat heel effectief is, is een tweede, maar dan ben je het gevoel in elk geval wel even kwijt / gedeelde smart is halve smart enzo.
pi_211997234
Ja en nu zijn wij er ook weer met 20 man ons over aan het opnaaien :o Dit moet stoppen! Leave Tele alone :'(

Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_211997328
@vlindertje89 toen de huisarts dit voorstelde voor evt. begreep ik, dat het om een lokaal zalfje ging…? Dan hoor ik graag als je maandag meer weet.

En terug van een geslaagde Nieuwjaarsborrel voor de vrijwiliigers en werknemers van het theater. Zeer geslaagd. En leuke ontmoetingen met collega’s, die ik zelden tegenkom vanwege mijn middag- en hun avonddiensten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen weer werken daar. B-)
pi_211997379
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2024 20:21 schreef AnneX het volgende:
@:vlindertje89 toen de huisarts dit voorstelde voor evt. begreep ik, dat het om een lokaal zalfje ging…? Dan hoor ik graag als je maandag meer weet.

En terug van een geslaagde Nieuwjaarsborrel voor de vrijwiliigers en werknemers van het theater. Zeer geslaagd. En leuke ontmoetingen met collega’s, die ik zelden tegenkom vanwege mijn middag- en hun avonddiensten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen weer werken daar. B-)
Leuk vrijwilligerswerk! Zoiets zoek ik ook ergens in 2026 O+ ;)
pi_211997445
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2024 20:24 schreef Blues het volgende:

[..]
Leuk vrijwilligerswerk! Zoiets zoek ik ook ergens in 2026 O+ ;)
Een flink deel werkt als ‘gastvrouw’ bij voorstellingen en de ‘staf’ zijn mensen met bhv. Toch nog in de Zorg 😉
pi_211997462
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2024 20:29 schreef AnneX het volgende:

Een flink deel werkt als ‘gastvrouw’ bij voorstellingen en de ‘staf’ zijn mensen met bhv. Toch nog in de Zorg 😉
Oh maar ik wil NIKS meer doen met zorg als ik gepensioneerd ben :P
Iets heeeeeeeeeeel anders zoek ik dan!
pi_211997546
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2024 20:30 schreef Blues het volgende:

[..]
Oh maar ik wil NIKS meer doen met zorg als ik gepensioneerd ben :P
Iets heeeeeeeeeeel anders zoek ik dan!
Glapje! over de bhv. Daar was ik ook wel klaar mee. Met de Zorg.
Ach, Nederland draait op vrijwilligers. Er zijn genoeg vacatures op allerlei terreinen. Jullie gemeente of Haarlem heeft vast een pagina met de vraag naar …
pi_211997980
Voor Lego bouwers:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B-)
pi_211998087
@AnneX zo staat het inderdaad wel in het artikel van @yinu ook! Dus denk het wel. Als ik nuttige info voor je heb zal ik t maandag zeker laten weten! En als ik dat vergeet, herinner me dan gerust!
pi_211998807
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2024 18:53 schreef z80 het volgende:

[..]
Inmiddels ook nat gemiezerd. En twee keer bijna onderuit gegaan. Gelukkig genoeg ruimte om door te glijden.
Ik hoop dat het vannacht of hard vriest of duidelijk boven nul is. Anders is het morgen een grote ijsbaan.
Ik ging dus onderuit op m'n eigen balkon, dwz nog geen meter van m'n voordeur :')
Goed begin van m'n avond. Ik was er al helemaal klaar mee :')
Uiteindelijk is het alleen beter geworden gelukkig -- broertje en m'n favo trainmaatje waren op training en moeilijke dame heeft zich koest gehouden. En het was een heel leuke training. Op de bospaden en het gras was het niet glad, dus we hebben alleen daar gelopen O+
Moeilijke dame bleef wel na training hangen om de trainer nog wat te vertellen maar ze zoekt het er maar mee uit. Ik ben mooi met broertje meegefietst, konden we meteen wat afspreken voor dit weekend. ^O^
pi_211998819
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2024 21:11 schreef vlindertje89 het volgende:
@:AnneX zo staat het inderdaad wel in het artikel van @:yinu ook! Dus denk het wel. Als ik nuttige info voor je heb zal ik t maandag zeker laten weten! En als ik dat vergeet, herinner me dan gerust!
Een lokaal zalfje met oestrogenen is toch wat anders dan een pilletjes strip met oestrogenen. Er zijn vast ook meerdere soorten oestrogenen. Zo ver gaat mijn kennis helemaal niet.

Home alone en ik kijk terug naar “wat ben je waard” de laatste aflevering.
Nondeju…”wij willen huis kopen” en lopen op schoenen van ¤ 500-800 pp.
Gaan wekelijks uiteten ¤ 200,- en meer van dat soort dingen.
Ach, moet kunnen. Toch !? 8)7
pi_211998822
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2024 22:05 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik ging dus onderuit op m'n eigen balkon, dwz nog geen meter van m'n voordeur :')
Goed begin van m'n avond. Ik was er al helemaal klaar mee :')
Uiteindelijk is het alleen beter geworden gelukkig -- broertje en m'n favo trainmaatje waren op training en moeilijke dame heeft zich koest gehouden. En het was een heel leuke training. Op de bospaden en het gras was het niet glad, dus we hebben alleen daar gelopen O+
Moeilijke dame bleef wel na training hangen om de trainer nog wat te vertellen maar ze zoekt het er maar mee uit. Ik ben mooi met broertje meegefietst, konden we meteen wat afspreken voor dit weekend. ^O^
Goed zo, eerst aan jezelf denken. Fijn van de leuke training
We have far more in common than that which devides us..
pi_211998825
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2024 18:59 schreef Tuindier het volgende:
@:Tele6 Ik zou haar vriend blokkeren, en tegen haar zeggen dat als ze het wil bespreken, het op de vergadering kan inbrengen, en haar daarna ook blokkeren. Volgens mij geven jullie haar al genoeg mogelijkheden. Ik zou me dit overigens ook (onterecht) aantrekken, dus ik snap je wel.
M'n huidige plan is om haar, als ze er weer over begint, te vertellen dat ze het verder via het bestuur van de vereniging kan aankaarten. Ik kan haar er niet verder mee helpen :*

^^ dit te danken aan B, die in een vreselijke file stond en dus een halfuurtje met me kon bellen.

Met sirenes op de achtergrond ;( en uiteindelijk heeft de politie ze tegen achten laten omkeren op de snelweg. Eng ongeluk. Misschien ook de gladheid. :{
pi_211998830
Goed zo @Tele6 👍🏼
pi_211998992
Het is hier een af en aan gaan van strooiwagens :o
We have far more in common than that which devides us..
pi_211999017
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2024 22:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Het is hier een af en aan gaan van strooiwagens :o
MnX fietste net naar huis bepakt en bezakt “alsof het niet glad was” …langs het water!
Grrrr.
pi_211999027
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2024 22:32 schreef AnneX het volgende:

[..]
MnX fietste net naar huis bepakt en bezakt “alsof het niet glad was” …langs het water!
Grrrr.
Oeh eng, maar veilig thuis aangekomen?
We have far more in common than that which devides us..
pi_211999048
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2024 22:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Het is hier een af en aan gaan van strooiwagens :o
Ik ga niet eens kijken :@ buitenste helft van m'n balkon is al spekkie :X
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_211999080
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2024 22:34 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Oeh eng, maar veilig thuis aangekomen?
Ja. Met rugtas met trompet en zware muziektas aan de bagagedrager.
Asymmetrisch.
pi_211999171
Op het stoepje ging ik bijna op mijn gezicht. Autoruiten ijsvrij bikken was interessant en veelbelovend voor de nabije toekomst…. Waarna de 40 km naar huis verrassend goed en zonder glibberen gingen :D

Ben benieuwd wat de weg morgenvroeg om 6.30 uur doet, als het zo door blijft ijzelen en nog meer aanvriezen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_211999345
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2024 22:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Het is hier een af en aan gaan van strooiwagens :o
Ja en ik zie op Omroep Gelderland dat er al tig auto's gecrasht zijn in de Achterhoek, met een dode als gevolg :{

Hier wordt ook erg enthousiast gestrooid. Sommige plekken zijn hopeloos, daar is het alsnog een ijsbaan. Gelukkig kon ik de slechte stukken op de fiets redelijk herkennen en had ik geen haast.
pi_211999389
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2024 23:01 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ja en ik zie op Omroep Gelderland dat er al tig auto's gecrasht zijn in de Achterhoek, met een dode als gevolg :{

Hier wordt ook erg enthousiast gestrooid. Sommige plekken zijn hopeloos, daar is het alsnog een ijsbaan. Gelukkig kon ik de slechte stukken op de fiets redelijk herkennen en had ik geen haast.
Bij jullie is het volgens mij heel erg ja :o

Ik heb vanavond wat mensen uitgezwaaid die enigszins jullie naar jullie regio moesten..hopelijk veilig aangekomen :X
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_211999674
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2024 22:43 schreef AnneX het volgende:

[..]
Ja. Met rugtas met trompet en zware muziektas aan de bagagedrager.
Asymmetrisch.
De onverschrokken held 🙈 _O_
pi_211999680
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2024 22:08 schreef Tele6 het volgende:

[..]
M'n huidige plan is om haar, als ze er weer over begint, te vertellen dat ze het verder via het bestuur van de vereniging kan aankaarten. Ik kan haar er niet verder mee helpen :*

^^ dit te danken aan B, die in een vreselijke file stond en dus een halfuurtje met me kon bellen.

Met sirenes op de achtergrond ;( en uiteindelijk heeft de politie ze tegen achten laten omkeren op de snelweg. Eng ongeluk. Misschien ook de gladheid. :{
B is zo'n waardevolle vriend O+ ^O^

Fijn dat het goed ging!
pi_211999684
Weest voorzichtig allemaal!! Gladheid is :X
pi_211999753
Goh, misschien had ik net in de auto beter op mogelijke gladheid moeten letten. Niet bij nagedacht :')
Spoilers!
pi_211999950
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2024 23:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goh, misschien had ik net in de auto beter op mogelijke gladheid moeten letten. Niet bij nagedacht :')
Heb je geen thermometer in de auto?
In de ouwe ging zelfs een waarschuwingslampje branden bij 4o bóven nul!
pi_212000135
Drie glorieuze uren slaap :O

Maar even doorheen werken en dan misschien vanmiddag toch een dut.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_212000139
sterkte cat,
en voor iedereen die vandaag de weg op gaat, wees voorzichtig het kan glad zijn.
pi_212000144
pi_212000658
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 01:09 schreef AnneX het volgende:

[..]
Heb je geen thermometer in de auto?
In de ouwe ging zelfs een waarschuwingslampje branden bij 4o bóven nul!
Nee, dat heeft hij niet. Hij vertelt me niet eens of mijn lichten branden, laat staan zoiets nieuwerwets ;)
Spoilers!
pi_212000975
Mild onrustige slaap. Veel dromen, veel half wakker.

Nog steeds vrij, so that's nice.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_212001043
Goedemorgen :O
Vanavond naar Stop Making Sense in de bios, heel benieuwd naar de rest van de mensen in de zaal :D
pi_212001062
Goedemorgen!

Gister. Er liggen nu nog wat kleine restjes sneeuw op het land, maar de kou is weer voorbij. Hier geen gladheid gehad. Iedereen nog heel?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_212001067
Mogge!
Lekker geslapen en klaar voor een nieuwe dag!
Zo te zien is het niet (meer) glad dus durf ik veilig op de fiets boodschappen te doen
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 12 januari 2024 @ 09:23:58 #173
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_212001114
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 09:16 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
[ afbeelding ]
Gister. Er liggen nu nog wat kleine restjes sneeuw op het land, maar de kou is weer voorbij. Hier geen gladheid gehad. Iedereen nog heel?
Joe *O* Nog heel :Y Ik had gisteravond eigenlijk de pedicure in de planning (kilometertje lopen) maar die rond half twaalf gisterochtend maar vast afgezegd. Die moet zelf ook 10 km met de auto komen, was het er wel mee eens om dat risico niet te gaan nemen.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 12 januari 2024 @ 09:24:39 #174
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_212001119
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 09:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Lekker geslapen en klaar voor een nieuwe dag!
Zo te zien is het niet (meer) glad dus durf ik veilig op de fiets boodschappen te doen
ik wacht nog wel even, zit nog wat kou in de grond misschien :@
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_212001134
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 09:24 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
ik wacht nog wel even, zit nog wat kou in de grond misschien :@
Ik ga nu ook nog niet hoor, eerst wakker worden
We have far more in common than that which devides us..
pi_212001220
We hadden het al gehoord maar nu een filmpje op Instagram gezien, de boten varen terug naar de oude plek aan de kade. Bewoners blij en wij blij
We have far more in common than that which devides us..
pi_212001418
Rondje gewandeld en het is inderdaad nog glad :') :D
pi_212001422
Mogguh!

Ik ben nog niet buiten geweest, dus ik ga straks ontdekken of het glad is. Eigenlijk wil ik wel fietsen naar het dorp verderop, maar ik weet nog niet of die zin er over 2 uur nog is :P
  vrijdag 12 januari 2024 @ 10:10:35 #179
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_212001495
Het is hier al boven nul sinds gistermiddag, dus gewoon grijs en nat, alleen in slootjes ligt nog een restje ijs
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_212001804
De Lidl had gisteren weer XXL burrata O+
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_212002137
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 09:13 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :O
Vanavond naar Stop Making Sense in de bios, heel benieuwd naar de rest van de mensen in de zaal :D
O+ Hier was het gezelschap meer gemêleerd dan ik had verwacht. Het was overigens wat moeilijk stilzitten. Veel plezier!
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_212002751
Het dooit!
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 12 januari 2024 @ 12:19:24 #183
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_212002878
Al de hele dag storing ad stadsverwarming. Het is hier 16 graden..🥶

Alsnog blij dat die storing niet maandag of dinsdag was, want dan was het nog veel kouder geweest hier.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_212002926
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 12:07 schreef Lonaa het volgende:
Het dooit!
Het was een prachtige dag en avond op de ijsbaan met heel veel kinderen én ouders. En koek en zopie. w/

Een heerlijk heldere dag vandaag.
Op kou kan ik mij kleden.

Brrr. Whiskers. Kun je naar je lat adres vertrekken?
pi_212003017
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 10:35 schreef Vanyel het volgende:
De Lidl had gisteren weer XXL burrata O+
Ik zag het gisteravond in de folder en had nog gedacht, zal ik Vanyel het laten weten. Maar bedacht dat je dat wss zelf al wel gezien zou hebben. Gelukkig inderdaad het geval *)
  vrijdag 12 januari 2024 @ 12:33:29 #186
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_212003070
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 12:22 schreef AnneX het volgende:

[..]
Het was een prachtige dag en avond op de ijsbaan met heel veel kinderen én ouders. En koek en zopie. w/

Een heerlijk heldere dag vandaag.
Op kou kan ik mij kleden.

Brrr. Whiskers. Kun je naar je lat adres vertrekken?
Dat kan eventueel wel. Maar dan moeten we naar Amersfoort (niet direct om de hoek). En de kat al rillend achterlaten. Die heeft het koud en heeft dus besloten dat ik ook wel als verwarming kan fungeren. Dus die ligt nu boven op mij te pitten :D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 12 januari 2024 @ 12:36:01 #187
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_212003105
Trouwens een half uur in de wacht moeten staan om de storing wederom te melden. Want die zou gerepareerd zijn. Hahahaatjes. Niet dus..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_212003158
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 12:07 schreef Lonaa het volgende:
Het dooit!
Ja ;(
pi_212003244
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 11:09 schreef mjan het volgende:

[..]
O+ Hier was het gezelschap meer gemêleerd dan ik had verwacht. Het was overigens wat moeilijk stilzitten. Veel plezier!
Thanks!
Ik ben heel benieuwd :D
pi_212003282
Kennis met gebroken pols na val
: check.
Zelf als oud wijfje over gladde straten en stoepen naar voordeuren schuifelen: check (nul last met gecontroleerd auto rijden!)
Op alle adresssen het woord SPEKGLAD genoemd en waar boodschappen doen gepland was ging men dat morgen wel doen: check ^O^

Het lijkt nu te gaan dooien.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_212003667
Toffe DA heb ik O+
Het is een groepspraktijk dus altijd afwachten wie je krijgt, maar bij de check afgelopen week had ik de leukste. Ben net uitgebreid bijgepraat over de bloedwaarden van kater, die een paar stijgende waarden heeft tov vorig jaar. Precies waarom we prikken. Een waarde kan wijzen op overgevoeligheid voor iets, maar hij heeft verder geen klachten dus tja. En een iets stijgende nierwaarde, hoeft nu nog niks mee maar die laten we over zes maanden weer prikken. Met dan evt dieetvoer of wat toevoegen aan zijn vers voer blijft hij dan uit de nierpatiënt zone.
En poes (zijn moeder): geen bijzonderheden tov twee jaar geleden :7 Dus die is weer eens voor de komende twee jaar klaar.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_212004306
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 13:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
Toffe DA heb ik O+
Het is een groepspraktijk dus altijd afwachten wie je krijgt, maar bij de check afgelopen week had ik de leukste. Ben net uitgebreid bijgepraat over de bloedwaarden van kater, die een paar stijgende waarden heeft tov vorig jaar. Precies waarom we prikken. Een waarde kan wijzen op overgevoeligheid voor iets, maar hij heeft verder geen klachten dus tja. En een iets stijgende nierwaarde, hoeft nu nog niks mee maar die laten we over zes maanden weer prikken. Met dan evt dieetvoer of wat toevoegen aan zijn vers voer blijft hij dan uit de nierpatiënt zone.
En poes (zijn moeder): geen bijzonderheden tov twee jaar geleden :7 Dus die is weer eens voor de komende twee jaar klaar.
^O^

Piep doet het sinds niervoer ook weer uitstekend. Ze krijgt niet het totaal smakeloze strenge dieetvoer maar iets dat tussen normaal en streng in zit, van Smilla, Beaphar en Concept for Life.

We zijn net terug van de dierenarts en mevrouw doet het weer uitstekend. Lekker soepel in de heupjes nog steeds O+ We gaan wel proberen om wat aan haar misselijkheid (mogelijk issue met doorstroming) te doen door voedingsvezels te geven.

We hebben het ook over Hans gehad. Die is niet in een reismand te krijgen. We gaan daar toch mee oefenen en anders moet ze een keer gedrogeerd worden. Ik wil toch dat ze eens in de zo veel tijd nagekeken wordt. Vooral omdat het zo'n bikkel is die echt niet laat merken dat er iets is. Ze slurpt haar eten ook op dus een gebitsprobleem wordt waarschijnlijk pas veel te laat gemerkt. De dierenarts zei dat Hans op een operatie-ochtend een afspraak kan maken. Als er dan iets blijkt te zijn, kan ze gelijk worden behandeld.

En dan is het nu echt weekend. We gaan even snel naar Ikea en daarna moet ik blijkbaar mee naar een aantal winkels. Ik weet er het fijne nog niet van.
Spoilers!
pi_212004359
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 12:28 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ik zag het gisteravond in de folder en had nog gedacht, zal ik Vanyel het laten weten. Maar bedacht dat je dat wss zelf al wel gezien zou hebben. Gelukkig inderdaad het geval *)
Was toeval, ik was al eeuwen niet in de Lidl geweest.
Vanaf nu wel weer lekker veel tijd voor, dus ik ga weer goedkoper eten.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_212004368
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 14:07 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
^O^

Piep doet het sinds niervoer ook weer uitstekend. Ze krijgt niet het totaal smakeloze strenge dieetvoer maar iets dat tussen normaal en streng in zit, van Smilla, Beaphar en Concept for Life.

We zijn net terug van de dierenarts en mevrouw doet het weer uitstekend. Lekker soepel in de heupjes nog steeds O+ We gaan wel proberen om wat aan haar misselijkheid (mogelijk issue met doorstroming) te doen door voedingsvezels te geven.

We hebben het ook over Hans gehad. Die is niet in een reismand te krijgen. We gaan daar toch mee oefenen en anders moet ze een keer gedrogeerd worden. Ik wil toch dat ze eens in de zo veel tijd nagekeken wordt. Vooral omdat het zo'n bikkel is die echt niet laat merken dat er iets is. Ze slurpt haar eten ook op dus een gebitsprobleem wordt waarschijnlijk pas veel te laat gemerkt. De dierenarts zei dat Hans op een operatie-ochtend een afspraak kan maken. Als er dan iets blijkt te zijn, kan ze gelijk worden behandeld.

En dan is het nu echt weekend. We gaan even snel naar Ikea en daarna moet ik blijkbaar mee naar een aantal winkels. Ik weet er het fijne nog niet van.
Mijn DA zei iets over een tablet die je thuis kunt geven waardoor schijtluisjes beter (be)handelbaar worden. Naam kwijt, @Candaasje help!?
Bij bange moedertjes zette ik de reismand vaak in de slaapruimte. Slaapplek, eigen luchtje eraan en erin. Evt catnip spuiten, als Hans daar high van wordt?
Vangen bleef evengoed soms vreselijk, maar het hielp wel iets.

Fijn dat de DA meedenkt zodat er, indien succesvol gekooid en issues, meteen gehandeld kan worden ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_212004449
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 14:15 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Mijn DA zei iets over een tablet die je thuis kunt geven waardoor schijtluisjes beter (be)handelbaar worden. Naam kwijt, @:candaasje help!?
Bij bange moedertjes zette ik de reismand vaak in de slaapruimte. Slaapplek, eigen luchtje eraan en erin. Evt catnip spuiten, als Hans daar high van wordt?
Vangen bleef evengoed soms vreselijk, maar het hielp wel iets.

Fijn dat de DA meedenkt zodat er, indien succesvol gekooid en issues, meteen gehandeld kan worden ^O^
We hebben het ook over een tablet gehad inderdaad. Maar eerst nog even ongedrogeerd proberen, wie weet lukt het. Hans wil niet in dingen liggen, alleen er op. Dus een reismandje (of doosje, of wat dan ook) wordt helaas niets.

Catnip is wel een goeie eigenlijk. We hebben dat nooit in huis want Piep moet er van kotsen. Ik zal het eens proberen.
Spoilers!
pi_212004523
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 14:24 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
We hebben het ook over een tablet gehad inderdaad. Maar eerst nog even ongedrogeerd proberen, wie weet lukt het. Hans wil niet in dingen liggen, alleen er op. Dus een reismandje (of doosje, of wat dan ook) wordt helaas niets.

Catnip is wel een goeie eigenlijk. We hebben dat nooit in huis want Piep moet er van kotsen. Ik zal het eens proberen.
Rare kat… nergens in willen :{w
Reismandje in twee delen, waarbij je eerst het onderste deel FANTASTISCH NIET TE VERSMADEN HIER MOET JE BIJ ZIJN aantrekkelijk maakt? Voor je iets met de bovenkant doet?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_212004545
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 14:31 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Rare kat… nergens in willen :{w
Reismandje in twee delen, waarbij je eerst het onderste deel FANTASTISCH NIET TE VERSMADEN HIER MOET JE BIJ ZIJN aantrekkelijk maakt? Voor je iets met de bovenkant doet?
Raar beest, check.

Ik betwijfel of het lukt. Als ze in het onderste deel gaat, zal het bijna onmogelijk zijn om het bovenste deel er op te krijgen. Hans is echt een ninja.

Maar goed, we zullen eens gaan oefenen. Er is geen haast.
Spoilers!
pi_212004557
Zo, ook de kerstboom ligt ook weer op zolder en de foyer is neutraal.
Heerlijk meegelunch’d met de opruimploeg.

Al wekenlang was ik twee warme groooote shawls kwijt.
En bij gebrek aan katten is dat wel jammer.
De ene uit Nepal vond ik gisteren thuis in een opbergzak, ergens tussen.
En de ander van de etos - zo’n grof geblokte die de hele wereld heeft in allerlei kleuren - lag hier bij de gevonden spullen. Ook weer terug na 3 weken.
Blij en opgelucht. w/ Kan ik er weer extra warmpjes bijzitten.
  vrijdag 12 januari 2024 @ 14:39:10 #199
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_212004593
Ik ben jaren terug overgegaan op reismanden waar je de kat van boven af inzet. Ik heb er tegenwoordig een van Curver.



Dan nog vergt het een bepaald scenario om het te laten slagen, maar van dit soort mandjes ben ik echt geen fan (zie onder).

The love you take is equal to the love you make.
pi_212004677
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 14:39 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben jaren terug overgegaan op reismanden waar je de kat van boven af inzet. Ik heb er tegenwoordig een van Curver.

[ afbeelding ]

Dan nog vergt het een bepaald scenario om het te laten slagen, maar van dit soort mandjes ben ik echt geen fan (zie onder).

[ afbeelding ]
Wij hebben ook zo'n bovenaf unit. Toen Piep zo'n pijn had was dat onderste mandje echt een marteling. Te klein ook.
Spoilers!
  vrijdag 12 januari 2024 @ 14:54:59 #201
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_212004762
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 14:47 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Wij hebben ook zo'n bovenaf unit. Toen Piep zo'n pijn had was dat onderste mandje echt een marteling. Te klein ook.
Ik had niks aan zo’n mandje toen ik ooit een kat had bij wie de poot dwars op het lijf stond. Goddank lukte het lopend met de kat in de armen, woonde toen binnen een paar honderd meter van de dierenarts (die er zijn bed voor was uitgekomen). Poot teruggezet (omgeklapt schouderblad), toen kreeg ik een leenmand mee met deksel. Ben direct daarna naar zo’n mand op zoek gegaan. Vond er één, die deed dienst tot de Curver. Ik heb me er destijds echt over verbaasd dat alleen die ene winkel zoeen te koop had (en die gebruikten ze voor opslag van wat snoeren).
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 12 januari 2024 @ 15:03:10 #202
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_212004819
Overigens werkt de stadsverwarming weer sinds 2 uur. Het is weer behagelijk en we hebben weer warm water *O*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_212004890
Hier mandjes als de onderste. Rare kat hier (katten toen Nika nog leefde). Ze het ding open op de eettafel en de diva’s gingen er vanzelf in liggen _O- . Ook wanneer ik terugkwam van de DA liet ik het mandje open nog een paar uur in de gang of kamer staan en dan gingen ze er ook in liggen
We have far more in common than that which devides us..
pi_212004946
Gabapentine / pregabaline wordt vaak gebruikt om katten wat meer zen te krijgen. Drogeert niet volledig, maar maakt vaak wel iets minder scherp.

Ik heb zo’n picknickmand. Voor de konijnen perfect, met Simon echt een drama. Dus ik moet weer eens wat anders, liefst inderdaad zo’n echte bovenlader.
Sowieso is het wel een theatrale kat, het lijkt echt serieus of ik een kat met een trombus (lees: absolute doodsnood) in het mandje heb zitten wanneer ik met hem over straat moet. :')
  vrijdag 12 januari 2024 @ 15:21:28 #205
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_212004971
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 15:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier mandjes als de onderste. Rare kat hier (katten toen Nika nog leefde). Ze het ding open op de eettafel en de diva’s gingen er vanzelf in liggen _O- . Ook wanneer ik terugkwam van de DA liet ik het mandje open nog een paar uur in de gang of kamer staan en dan gingen ze er ook in liggen
Als je katten er van jongst af aan aan kunt wennen en/of ze geen slechte ervaringen hebben, voldoet zo’n mand natuurlijk wel. Buiten een onbekommerde vrolijkerd die 3 maanden was toen ze bij mij kwam wonen, heb ik altijd volwassen katten gehad uit opvang/asiel, die niet meer zo plooibaar waren en die wat extra’s verg(d)en in de omgang.
The love you take is equal to the love you make.
pi_212004982
@Lucky_Strike en @Cat-astrophe, gabapentine?

Fijn dat ze het goed doen! En goed om nierwaarde in de gaten te houden Cat, mooi dat je dat zo in de gaten kunt houden voor er ineens echt iets mis is. En succes met oefenen met Hans, Lucky! Ik heb hier inmiddels vijf vervoersmanden, waarvan er paar permanent in kamer staan en anderen juist niet. Ene keer gaat het heel makkelijk, andere keer niet :+

Ik moet mijne zo ook even in een mandje zien te krijgen. Staartkat met kipallergie zn nekplekje ging steeds beter, maar gister had ie een stukje natvoer van zn broer gejat toen ik twee seconden niet keek en vandaag is ie weer steeds aan het krabben :'( en is t weer aan t bleoden vandaag. Dus ik laat even zn nageltjes knippen zodat ie in elk geval met minder scherpe nageltjes knipt.. en dan kijk ik mee hoe dat moet zodat ik het erna ook zelf kan als nodig. De plek op zn bovenbeen is gelukkig wél inmiddels bijna helemaal weg!

Die van mij gaan vlak ná een dierenartsbezoek overigens ook wel dagenlang de hele tijd in precies dat mandje/die mandjes liggen slapen :') alsof ze denken, nu ben ik net geweest, dus nu is het veilig! Wat opzich meestal ook waar is, dus ook wel slim :+
  vrijdag 12 januari 2024 @ 15:23:21 #207
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_212004990
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 15:18 schreef Candaasje het volgende:
Gabapentine / pregabaline wordt vaak gebruikt om katten wat meer zen te krijgen. Drogeert niet volledig, maar maakt vaak wel iets minder scherp.

Ik heb zo’n picknickmand. Voor de konijnen perfect, met Simon echt een drama. Dus ik moet weer eens wat anders, liefst inderdaad zo’n echte bovenlader.
Sowieso is het wel een theatrale kat, het lijkt echt serieus of ik een kat met een trombus (lees: absolute doodsnood) in het mandje heb zitten wanneer ik met hem over straat moet. :')
Nou, echt hè. Onze huidige poes zal in huis niet eens mauwen als je d’r per ongeluk in de gang opsluit, maar ze kan me toch een keel opzetten richting dierenarts!
The love you take is equal to the love you make.
pi_212005003
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 15:21 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Als je katten er van jongst af aan aan kunt wennen en/of ze geen slechte ervaringen hebben, voldoet zo’n mand natuurlijk wel. Buiten een onbekommerde vrolijkerd die 3 maanden was toen ze bij mij kwam wonen, heb ik altijd volwassen katten gehad uit opvang/asiel, die niet meer zo plooibaar waren en die wat extra’s verg(d)en in de omgang.
De diva’s waren ook 2 toen ze hier kwamen, maar ze kwamen uit een cattery en hebben daar blijkbaar een bepaalde opvoeding gehad. Elin is geen fan van stofzuigen maar gaat er niet voor aan de loop, Nika moest je met de stofzuigermond aan de kant duwen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_212005014
Hier allebei geen megafan van het mandje maar met een beetje hulp gaan ze er goed in.

Onze suikerkat wil alleen als hij eenmaal thuis is er weer heel graag uit. Zo erg dat hij dan half over zijn eigen poten valt. We proberen hem dan wat tegen te houden maar dat lukt bijna niet.
pi_212005256
Gabapentine ^O^

Ik heb voorladers. Waarvan een waar de bovenkant af kan. Allemaal krijgers. Als ik een nieuwe ga halen ga ik ook kijken naar een rugzak model of andere draagband. Want deuren openen met mand links en rechts is niet handig en als ik ooit weer naar drie katten ga kom ik sowieso een hand te kort.

Mijn team is ook geen fan maar als ik de mandjes in een andere kamer zet en de kat er naartoe draag (poes als eerste, want anders heeft ze door welk vuil spel ik wil spelen :7 ) laten ze zich gedwee erin proppen.
Vervolgens tweestemmig huisconcert op weg naar de DA.

Eenmaal daar durven ze de laatste jaren zelf eruit te komen *snuffelsnuffel* _O_

Eenmaal thuis voel je tijdens het dragen gewoon het zwaartepunt verschuiven van kat die zich achterin verstopt naar kat die aan het deurtje staat te popelen om eruit te wandelen want we zijn weer THUIS O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_212005335
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 15:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
Gabapentine ^O^

Ik heb voorladers. Waarvan een waar de bovenkant af kan. Allemaal krijgers. Als ik een nieuwe ga halen ga ik ook kijken naar een rugzak model of andere draagband. Want deuren openen met mand links en rechts is niet handig en als ik ooit weer naar drie katten ga kom ik sowieso een hand te kort.

Mijn team is ook geen fan maar als ik de mandjes in een andere kamer zet en de kat er naartoe draag (poes als eerste, want anders heeft ze door welk vuil spel ik wil spelen :7 ) laten ze zich gedwee erin proppen.
Vervolgens tweestemmig huisconcert op weg naar de DA.

Eenmaal daar durven ze de laatste jaren zelf eruit te komen *snuffelsnuffel* _O_

Eenmaal thuis voel je tijdens het dragen gewoon het zwaartepunt verschuiven van kat die zich achterin verstopt naar kat die aan het deurtje staat te popelen om eruit te wandelen want we zijn weer THUIS O+
Zo'n rugzak heb ik ook nog. Voornamelijk voor wanneer ik niemand heb om met de auto mee te rijden en kat op de fiets mee moet. Laatste keer was Elin goed ziek en heel rustig op de heenweg, maar het paardenmiddel dat ze had gekregen werkte heel snel en dat ze het er niet mee eens was om in de rugzak te zitten liet ze zeer luidruchtig merken (mensen keken nogal raar op, zoekend naar een mishandelde kat _O- ) en ze bewoog enorm, dat fietst echt niet lekker.
We have far more in common than that which devides us..
pi_212005364
Op zich kan ik Simon gewoon al wandelend meenemen, we maken nog wel eens een ommetje en komen dan langs de dierenarts hier in het dorp :P

(Alleen dan loopt ie straks nooit meer mee natuurlijk, dus ik prop hem dan toch maar in een mandje. Laatste keer hadden we zelfs in de spreekkamer van de arts een dikke doek nodig om hem weer ín het mandje te krijgen…. Dat gaat bij veel katten toch wel soepeler. :') rode kater met een mening )
pi_212005402
Oh en weten jullie nog het gezeik rondom de vrijgezellen dag van trouwende vriendinnen? Op de bruiloft werd ik nogal genegeerd door de dames (3 zussen en een dikke vriendin) en hun partners die het gezeik hadden veroorzaakt. Zojuist kwam ik een van de dames tegen in de buurtsuper. Ik zeg "hoi" (ik heb geen problemen met ze) maar er werd dwars door me heen gekeken (knap werk) en volkomen genegeerd _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_212005429
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 16:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Oh en weten jullie nog het gezeik rondom de vrijgezellen dag van trouwende vriendinnen? Op de bruiloft werd ik nogal genegeerd door de dames (3 zussen en een dikke vriendin) en hun partners die het gezeik hadden veroorzaakt. Zojuist kwam ik een van de dames tegen in de buurtsuper. Ik zeg "hoi" (ik heb geen problemen met ze) maar er werd dwars door me heen gekeken (knap werk) en volkomen genegeerd _O-
Ik zou daar best wel van ontdaan zijn, als je zelf eigenlijk niets raars hebt gezegd of fout hebt gedaan. Maar ja, het zegt ook alles over haar natuurlijk en niets over jou.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_212005499
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 16:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik zou daar best wel van ontdaan zijn, als je zelf eigenlijk niets raars hebt gezegd of fout hebt gedaan. Maar ja, het zegt ook alles over haar natuurlijk en niets over jou.
Dit was de oudste zus (ze is 70 :o ) waar ik in het verleden ook nauwelijks contact mee had. Zij en haar man zijn 1,5 jaar geleden weer hier komen wonen (na 45 jaar in Noord Holland te hebben gewoond). Zij is ook degene die op de app steeds schreef "ik vind het niet leuk meer en ik wil niet meer meedoen" waarop ik reageerde met " het is ook niet jouw feestje maar van M". Dat vond ze niet leuk (dus om haar laat ik geen traan)
We have far more in common than that which devides us..
pi_212005562
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 16:23 schreef Kaatje1 het volgende:

Dit was de oudste zus (ze is 70 :o ) waar ik in het verleden ook nauwelijks contact mee had. Zij en haar man zijn 1,5 jaar geleden weer hier komen wonen (na 45 jaar in Noord Holland te hebben gewoond). Zij is ook degene die op de app steeds schreef "ik vind het niet leuk meer en ik wil niet meer meedoen" waarop ik reageerde met " het is ook niet jouw feestje maar van M". Dat vond ze niet leuk (dus om haar laat ik geen traan)
Beter :Y Nou ja, je hoeft gelukkig ook verder hopelijk nooit meer iets met haar oid.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_212005615
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 16:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Beter :Y Nou ja, je hoeft gelukkig ook verder hopelijk nooit meer iets met haar oid.
Ik moet nog afwachten wat de middelste zus doet, dat was echt wel een vriendin. Maar zo lang als ik de familie ken (zo'n 55 jaar) heeft de oudste heel veel invloed, die zien ze als een halve heilige maar ook als zielig (nogal wat mentale problemen, al zie ik als buitenstaander dat meer als manipulatief). En die "externe" vriendin en zij hebben elkaar helemaal gevonden. Daar had ik sinds de brugklas al moeite mee (of eigenlijk zij met mij want ik was bevriend met M). Waar middelste zus nooit iets had met de externe is dat nu helemaal anders, ze kleed zich gelijk, haalt dezelfde accessoires in huis, weet niet wat ik zie.
We have far more in common than that which devides us..
pi_212005667
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 16:41 schreef Kaatje1 het volgende:

Ik moet nog afwachten wat de middelste zus doet, dat was echt wel een vriendin. Maar zo lang als ik de familie ken (zo'n 55 jaar) heeft de oudste heel veel invloed, die zien ze als een halve heilige maar ook als zielig (nogal wat mentale problemen, al zie ik als buitenstaander dat meer als manipulatief). En die "externe" vriendin en zij hebben elkaar helemaal gevonden. Daar had ik sinds de brugklas al moeite mee (of eigenlijk zij met mij want ik was bevriend met M). Waar middelste zus nooit iets had met de externe is dat nu helemaal anders, ze kleed zich gelijk, haalt dezelfde accessoires in huis, weet niet wat ik zie.
Ik ken iemand die dat ook ging doen :o Vrouw van begin 40 nota bene, geen tiener meer. Ze zag er op een gegeven moment ook gewoon identiek uit met dezelfde coupe haar in dezelfde kleur. Kocht dezelfde spullen (alles van Riviere Maison....) en sieraden (buddha to buddha). Het was gewoon creepy!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_212005668
Klinkt vermoeiend Kaatje :D


Hm…. Voor een politiek café stond er iemand op de shortlist als spreker … maar ik vind hem in de Signal groep echt ontzettend onsympathiek en kortzichtig, en af hominems zijn hem niet vreemd. Dus ik ga nog even bedenken of ik hem wel wil vragen. :{
pi_212005716
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 16:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik ken iemand die dat ook ging doen :o Vrouw van begin 40 nota bene, geen tiener meer. Ze zag er op een gegeven moment ook gewoon identiek uit met dezelfde coupe haar in dezelfde kleur. Kocht dezelfde spullen (alles van Riviere Maison....) en sieraden (buddha to buddha). Het was gewoon creepy!
Heel eng ja. De jongste zus doet dat ook wel al heeft die wel (nog) haar eigen stijl van kleding. Maar wel dezelfde koffiekopjes, tafeltjes bij de bank, kleed etc. Ik snap dat ook helemaal niet. Ik kijk wel eens bij anderen (of tv programma's) en als er iets leuk is zoek ik iets wat wel bij mij en de rest van mijn huis past
We have far more in common than that which devides us..
pi_212005734
Mmm ik lees het dat griezel Wagenveld morgen hier een koran wil verbranden omdat de burgemeester hoofddoekjes etc. bij Boa's toestaat. "Meneer" vergeet even dat het een besluit van de gemeente raad is geweest en dat de burgemeester dat niet alleen heeft kunnen beslissen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_212006067
Hier een voorlader, die helemaal kan opengeritst. Handig als ze bij de da er niet uit wil :+ Eenmaal klaar wil ze wel weer heel snel er in oO<

Ik ging vandaag wegens glad met de bus naar werk. Gauw boterhammen uit de koelkast gepakt. Eenmaal in de bus krijg ik na 30 min app van mijn man. "Je bent je brood vergeten". Huh?
Ik kijk in mijn lunchtas. De kaas. Ik zat met ons stuk kaas in de bus :')

Gelukkig krokettenparty op werk :7
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_212006078
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 17:49 schreef Syrena het volgende:
Hier een voorlader, die helemaal kan opengeritst. Handig als ze bij de da er niet uit wil :+ Eenmaal klaar wil ze wel weer heel snel er in oO<

Ik ging vandaag wegens glad met de bus naar werk. Gauw boterhammen uit de koelkast gepakt. Eenmaal in de bus krijg ik na 30 min app van mijn man. "Je bent je brood vergeten". Huh?
Ik kijk in mijn lunchtas. De kaas. Ik zat met ons stuk kaas in de bus :')

Gelukkig krokettenparty op werk :7
_O- _O- _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_212006108
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 17:49 schreef Syrena het volgende:
Hier een voorlader, die helemaal kan opengeritst. Handig als ze bij de da er niet uit wil :+ Eenmaal klaar wil ze wel weer heel snel er in oO<

Ik ging vandaag wegens glad met de bus naar werk. Gauw boterhammen uit de koelkast gepakt. Eenmaal in de bus krijg ik na 30 min app van mijn man. "Je bent je brood vergeten". Huh?
Ik kijk in mijn lunchtas. De kaas. Ik zat met ons stuk kaas in de bus :')

Gelukkig krokettenparty op werk :7
Liever wel kaas maar geen brood dan wel brood maar geen kaas :D
pi_212006134
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 17:49 schreef Syrena het volgende:
Hier een voorlader, die helemaal kan opengeritst. Handig als ze bij de da er niet uit wil :+ Eenmaal klaar wil ze wel weer heel snel er in oO<

Ik ging vandaag wegens glad met de bus naar werk. Gauw boterhammen uit de koelkast gepakt. Eenmaal in de bus krijg ik na 30 min app van mijn man. "Je bent je brood vergeten". Huh?
Ik kijk in mijn lunchtas. De kaas. Ik zat met ons stuk kaas in de bus :')

Gelukkig krokettenparty op werk :7
KrokettenParty :Y)
  Moderator vrijdag 12 januari 2024 @ 18:07:46 #226
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212006257
@sigme
DB deelt dit paar minuten geleden, zoals ik al zei, maandag is er niets aan de hand.

quote:
Der GDL-Streik ist beendet. Der Bahnverkehr der DB ist noch bis zum Tagesende des 12.01. beeinträchtigt. Am Samstag, den 13.01.2024, ist der Fahrplan nahezu vollständig verfügbar. Aktuelle Informationen auf bahn.de/aktuell.

Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_212006523
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 17:56 schreef AnneX het volgende:

[..]
KrokettenParty :Y)
:Y) en een snee boerenbrood met surimisalade. Gelukkig werkte ik vandaag op de hotelschoollocatie :9
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 12 januari 2024 @ 18:47:43 #228
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_212006670
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 18:07 schreef derLudolf het volgende:
@:sigme
DB deelt dit paar minuten geleden, zoals ik al zei, maandag is er niets aan de hand.
[..]

Waarom ga ik dan niet eens gezellig morgen naar een supermarkt in Gronau en wat Mett en Aufschnitt en dat soort zut halen voor thuis.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_212006690
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 18:07 schreef derLudolf het volgende:
@:sigme
DB deelt dit paar minuten geleden, zoals ik al zei, maandag is er niets aan de hand.
[..]

Danke!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_212006791
Voor in totaal 45 euro een drie gangen diner, overnachting en ontbijt bij Fletcher geboekt.

Alleen nog de drankjes ter plekke betalen. Toch wel leuk, die kortingsacties.
En ik blij dat ik komende woensdagavond maar 20 minuten hoef te rijden in plaats van 1,5 uur (of meer, aangezien er SNEEUW lijkt te gaan vallen). Gezellig ook, leuke collega is kamergenoot.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator vrijdag 12 januari 2024 @ 19:07:19 #231
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212006794
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Waarom ga ik dan niet eens gezellig morgen naar een supermarkt in Gronau en wat Mett en Aufschnitt en dat soort zut halen voor thuis.
Keine Ahnung.

Mein Empfehlung voor Aufschnitt is Kernschinken, heb je als luchtgedroogd en gerookt.
Die luchtgedroogde is echt lekker :9
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_212006869
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 19:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
Voor in totaal 45 euro een drie gangen diner, overnachting en ontbijt bij Fletcher geboekt.

Alleen nog de drankjes ter plekke betalen. Toch wel leuk, die kortingsacties.
En ik blij dat ik komende woensdagavond maar 20 minuten hoef te rijden in plaats van 1,5 uur (of meer, aangezien er SNEEUW lijkt te gaan vallen). Gezellig ook, leuke collega is kamergenoot.
Volgens mij is dat oud nieuws.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_212006922
Ik ben op 1 middag naar zowel Ikea als de MediaMarkt geweest. Ik heb echt een overdosis input gehad.

Ik heb trouwens eerder vandaag behoorlijk zitten huilen bij de dierenarts. Er zat een herder met een muilkorf en stank in de wachtkamer en ik ben al geen hondenfan. Hond moest voor ons naar binnen, baasjes zeiden dat hij elke dag daar moest zijn. Dat beest ging toch tekeer in de behandelkamer. Het ging echt door merg en been :'( :'(

Ik hoorde later dat die hond een trauma rond zijn oren én een oorontsteking heeft. Echt heel sneu. Ik heb nog nooit een beest zo dichtbij in zo'n doodsnood gehoord en wat mij betreft hoeft dat ook niet herhaald te worden.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lucky_Strike op 12-01-2024 19:50:30 ]
Spoilers!
pi_212006965
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 19:15 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Volgens mij is dat oud nieuws.
KNMI zegt woensdag nog tussen de 60-90% kans op code geel ivm natte sneeuw.
Dus er lijkt wel wat te vallen. En NL kan daar nooit mee omgaan. We gaan het meemaken *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_212006972
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 19:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben op 1 middag naar zowel Ikea als de MediaMarkt geweest. Ik heb echt een overdosis input gehad.

Ik heb trouwens eerder vandaag behoorlijk zitten huilen bij de dierenarts. Er zat een herder met een muilkorf en stank in de wachtkamer en ik ben al geen hondenfan. Hond moest voor ons naar binnen, baasjes zeiden dat hij elke dag daar moest zijn. Dat beest ging toch tekeer in de behandelkamer. Het ging echt door merg en been :'( :'(

Ik hoorde later dat die hond een trauma rond zijn oren heeft maar nu een oorontsteking heeft. Echt heel sneu. Ik heb nog nooit een beest zo dichtbij in die doodsnood gehoord en wat mij betreft hoeft dat ook niet herhaald te worden.
;(

En je kunt hem niet uitleggen dat dit echt voor zijn bestwil is ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 12 januari 2024 @ 19:30:08 #236
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_212006989
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 19:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben op 1 middag naar zowel Ikea als de MediaMarkt geweest. Ik heb echt een overdosis input gehad.

Ik heb trouwens eerder vandaag behoorlijk zitten huilen bij de dierenarts. Er zat een herder met een muilkorf en stank in de wachtkamer en ik ben al geen hondenfan. Hond moest voor ons naar binnen, baasjes zeiden dat hij elke dag daar moest zijn. Dat beest ging toch tekeer in de behandelkamer. Het ging echt door merg en been :'( :'(

Ik hoorde later dat die hond een trauma rond zijn oren heeft maar nu een oorontsteking heeft. Echt heel sneu. Ik heb nog nooit een beest zo dichtbij in die doodsnood gehoord en wat mij betreft hoeft dat ook niet herhaald te worden.
Oh, sneu. ;(
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 12 januari 2024 @ 19:56:14 #237
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_212007357
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 19:07 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Keine Ahnung.

Mein Empfehlung voor Aufschnitt is Kernschinken, heb je als luchtgedroogd en gerookt.
Die luchtgedroogde is echt lekker :9
Zo, plannetje gemaakt voor morgen. Via Hengelo naar Bad Bentheim, daar met de railtractor naar Neuenhaus, nieuw lijntje sinds een paar jaar wat ik nog niet gereden heb. Even wat bordjes knallen. Is alweer zo lang geleden _O_ En op de terugweg in Bentheim even bij de lokale EDEKA wat Aufschnitt, Mett, misschien wat duitse biertjes en een groot Kinder surprise ei kopen denk ik. Of wat voor on-Nederlandse troep ik verder maar tegenkom *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator vrijdag 12 januari 2024 @ 20:11:12 #238
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212007613
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Zo, plannetje gemaakt voor morgen. Via Hengelo naar Bad Bentheim, daar met de railtractor naar Neuenhaus, nieuw lijntje sinds een paar jaar wat ik nog niet gereden heb. Even wat bordjes knallen. Is alweer zo lang geleden _O_ En op de terugweg in Bentheim even bij de lokale EDEKA wat Aufschnitt, Mett, misschien wat duitse biertjes en een groot Kinder surprise ei kopen denk ik. Of wat voor on-Nederlandse troep ik verder maar tegenkom *O*
Aha, via Hengelo kan met een NDS ticket toch? Of zijn losse kaartjes goedkoper?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_212007730
Ach wat sneu voor die hond, dat gaat je door merg en been -O-

Net hier ook weer wat, buurman die vorige week was opgenomen met ernstige influenza was dinsdag weer thuis gekomen. Belt zijn vrouw net of ik voor de katten wil zorgen (en eigenlijk of ik wil komen), hij had opeens een heke dikke tong en de ambulance kwam eraan. Naar boven gegaan, best wel een beetje paniek, hij intens wit/grauw en zij trillend. Verpleegkundigen hebben injecties gegeven maar dat deed niets dus nu weer in het ziekenhuis
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 12 januari 2024 @ 20:22:28 #240
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_212007781
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 20:11 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Aha, via Hengelo kan met een NDS ticket toch? Of zijn losse kaartjes goedkoper?
nee doe gewoon een los kaartje. Heb gratiesj vervoer binnen NL. Nou ja heb ook geen zin in sprinten in Oldenzaal of zo dus ik heb een kaartje vanaf Hengelo genomen. Vol tarief. Bentheim - Neuenhaus is nog best een eind trouwens :o Verder dan Bentheim - Hengelo!
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_212007856
Het stuk lunch/kaas :o _O- @Syrena
pi_212007875
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 19:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben op 1 middag naar zowel Ikea als de MediaMarkt geweest. Ik heb echt een overdosis input gehad.

Ik heb trouwens eerder vandaag behoorlijk zitten huilen bij de dierenarts. Er zat een herder met een muilkorf en stank in de wachtkamer en ik ben al geen hondenfan. Hond moest voor ons naar binnen, baasjes zeiden dat hij elke dag daar moest zijn. Dat beest ging toch tekeer in de behandelkamer. Het ging echt door merg en been :'( :'(

Ik hoorde later dat die hond een trauma rond zijn oren én een oorontsteking heeft. Echt heel sneu. Ik heb nog nooit een beest zo dichtbij in zo'n doodsnood gehoord en wat mij betreft hoeft dat ook niet herhaald te worden.
Wat vreselijk ;(
pi_212007934
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 20:30 schreef Blues het volgende:
Het stuk lunch/kaas :o _O- @:Syrena
Die is wel briljant inderdaad :D
Spoilers!
pi_212007964
natuurlijk weer hard gewerkt vandaag, daarna even naar moeders alwaar ik een biertje kreeg en een paar toastjes,
de stray cat van de buren heeft zich ook nog steeds daar genesteld en gaat niet meer terug naar zijn baasje
snap ik ook wel lekker met je buikje voor de open haard liggen, tja wat doe je eraan

[ Bericht 87% gewijzigd door Karzai op 12-01-2024 20:46:37 ]
pi_212008046
tevens gaat ik lekker uitrusten dit weekend, bier drinken en muziek luisteren
  vrijdag 12 januari 2024 @ 20:48:35 #246
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_212008052
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 20:41 schreef Karzai het volgende:
natuurlijk weer hard gewerkt vandaag, daarna even naar moeders alwaar ik een biertje kreeg en een paar toastjes,
de stray cat van de buren heeft zich ook nog steeds daar genesteld en gaat niet meer terug naar zijn baasje
snap ik ook wel lekker met je buikje voor de open haard liggen, tja wat doe je eraan
Weekendje lekker met de meiden naar Amsterdam

Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 12 januari 2024 @ 20:49:14 #247
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_212008059
Ah, stiekeme ninja-edit he
Boefje :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_212008066
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 20:48 schreef Molo het volgende:

[..]
Weekendje lekker met de meiden naar Amsterdam

de gooische ERRRRRRRRRRR rolt hier wel door de straat inmiddels
  vrijdag 12 januari 2024 @ 20:51:07 #249
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_212008073
Ik deed een CUL vanmiddag.



Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_212008078
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 20:49 schreef Molo het volgende:
Ah, stiekeme ninja-edit he
Boefje :+
ja wilde dat eigenlijk in de ksc publiceren tis hier toch een wat ander publiek, ik lever op maat
pi_212008090
Mensen ik heb het weer smerig koud vandaag. Wie kijkt gezellig doctor Who met me? Ik ben eindelijk klaar voor the empty child.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  vrijdag 12 januari 2024 @ 20:54:50 #252
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_212008103
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 20:51 schreef Karzai het volgende:

[..]
ja wilde dat eigenlijk in de ksc publiceren tis hier toch een wat ander publiek, ik lever op maat
Vooruit dan maar :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 12 januari 2024 @ 20:55:42 #253
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_212008115
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 20:53 schreef Vanyel het volgende:
Mensen ik heb het weer smerig koud vandaag. Wie kijkt gezellig doctor Who met me? Ik ben eindelijk klaar voor the empty child.
Ik ben tegenwoordig verslaafd aan Aziatische kookfilmpjes kijken in combinatie met elektrische onderdeken en bovendeken tegen de kou hier :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 12 januari 2024 @ 20:56:42 #254
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_212008123
Ik ga zo lekker op tijd te bedde denk ik. Helemaal zin in morgen. Lekker relaxed, leuk dagje van maken :s)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator vrijdag 12 januari 2024 @ 20:57:19 #255
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212008126
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 20:41 schreef Karzai het volgende:
natuurlijk weer hard gewerkt vandaag,
Ik ook, hele week wel - gewoon 'normale' dagen maar inmiddels al 4 overuren te pakken dit jaar. En dan is het nog niet druk. Op deze manier aan het eind van de maand weer een extra vrije dag te pakken :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_212008156
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 20:55 schreef Molo het volgende:

[..]
Ik ben tegenwoordig verslaafd aan Aziatische kookfilmpjes kijken in combinatie met elektrische onderdeken en bovendeken tegen de kou hier :')
Dat zijn wel heel veel woorden voor nee, blijf maar alleen :'(
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_212008157
overuren heb ik gelukkig niet en een vrij relaxed baantje, maarja daar is de betaling ook naar
  Moderator vrijdag 12 januari 2024 @ 21:21:29 #258
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212008308
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 21:00 schreef Karzai het volgende:
overuren heb ik gelukkig niet en een vrij relaxed baantje, maarja daar is de betaling ook naar
Op dit moment heb ik best wel relaxt werk, een machine uit 2007 omzetten naar een 3D model. Best een leuk gepuzzel, maar het echte denkwerk is al gedaan. Gewoon lekker knallen. Ach, dan werk je zo 45 minuten door. Echt overwerken is niet gevraagd op het moment, maar we hebben meer dan genoeg werk dit jaar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 12 januari 2024 @ 21:36:34 #259
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_212008422
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 21:00 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dat zijn wel heel veel woorden voor nee, blijf maar alleen :'(
Kind had obstipatie hier dus was daar even zoet mee

Ook ideale vrijdagavondbesteding O+

Nu lekker snurken in warm bed, een avondje Tennant erbij zou wel gewenst zijn maar hep er de kracht niet voorrrrrr
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 12 januari 2024 @ 21:37:25 #260
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_212008426
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 20:57 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ik ook, hele week wel - gewoon 'normale' dagen maar inmiddels al 4 overuren te pakken dit jaar. En dan is het nog niet druk. Op deze manier aan het eind van de maand weer een extra vrije dag te pakken :)
Als het niet druk is en je moet overwerken, werk je dus gewoon ineffectief man :B
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_212008437
}:|
Dan kijk ik lekker alleen Eccleston
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  vrijdag 12 januari 2024 @ 21:39:27 #262
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_212008445
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 21:38 schreef Vanyel het volgende:
}:|
Dan kijk ik lekker alleen Eccleston
Die vond ik ook fantastisch, en mega ondergewaardeerd O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_212008475
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 20:51 schreef fietsie het volgende:
Ik deed een CUL vanmiddag.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mmmmmmm :9
  vrijdag 12 januari 2024 @ 21:44:58 #264
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_212008484
Snurktijd, ideale vrijdagavond als je 40+ bent O+ O+ :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 12 januari 2024 @ 21:46:33 #265
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_212008494
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 21:38 schreef Vanyel het volgende:
}:|
Dan kijk ik lekker alleen Eccleston
Ik zit al weer bij Smith :+
pi_212008504
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 20:53 schreef Vanyel het volgende:
Mensen ik heb het weer smerig koud vandaag. Wie kijkt gezellig doctor Who met me? Ik ben eindelijk klaar voor the empty child.
* Blues gooit een dr who deken over @Vanyel

https://www.google.com/im(...)imgrc=ydqIRw_xwJ6P8M
pi_212008525
* Tele6 deelt tweepersoons winterdekbed met @Vanyel
pi_212008542
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 21:46 schreef Anthraxx het volgende:

[..]
Ik zit al weer bij Smith :+
Heb je je zitten haasten? :o
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  vrijdag 12 januari 2024 @ 21:53:09 #269
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_212008550
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 21:51 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Heb je je zitten haasten? :o
We kijken elke avond drie afleveringen ofzo. Wel voor het nieuwe jaar begonnen.
pi_212008559
Ik heb geen doctor Who deken maar lig wel onder een wollen tweepersoons O+
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_212008565
quote:
11s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 21:53 schreef Anthraxx het volgende:

[..]
We kijken elke avond drie afleveringen ofzo. Wel voor het nieuwe jaar begonnen.
Mrs V vond 1x genoeg dus ik moet het doen met tijden dat ik alleen ben.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  Moderator vrijdag 12 januari 2024 @ 21:55:56 #272
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212008573
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 21:37 schreef Molo het volgende:

[..]
Als het niet druk is en je moet overwerken, werk je dus gewoon ineffectief man :B
Moet niet, maar alles wat extra is gedaan is mooi meegenomen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 12 januari 2024 @ 21:58:50 #273
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_212008598
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 21:54 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Mrs V vond 1x genoeg dus ik moet het doen met tijden dat ik alleen ben.
Ze is geen liefhebber?

Ik merk wel dat ik sommige verhaallijnen wat beter begrijp. Meer kijken helpt.
pi_212008624
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 21:58 schreef Anthraxx het volgende:

[..]
Ze is geen liefhebber?

Ik merk wel dat ik sommige verhaallijnen wat beter begrijp. Meer kijken helpt.
Geen liefhebber van dingen 2x kijken.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  vrijdag 12 januari 2024 @ 22:10:27 #275
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_212008656
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 22:06 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Geen liefhebber van dingen 2x kijken.
Ah :).

Ik merk dat ik nu vooral behoefte heb aan makkelijke dingen wegkijken. Vooral moe om aan nieuwe dingen te beginnen. Dingen herkijken helpt enorm.
pi_212008673
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 22:10 schreef Anthraxx het volgende:

[..]
Ah :).

Ik merk dat ik nu vooral behoefte heb aan makkelijke dingen wegkijken. Vooral moe om aan nieuwe dingen te beginnen. Dingen herkijken helpt enorm.
Ik heb precies hetzelfde. Ben niet voor niks weer begonnen aan doctor Who.
Als ik genoeg tijd heb, doe ik misschien ook wel Buffy voor de 4575e keer.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_212008684
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 22:12 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik heb precies hetzelfde. Ben niet voor niks weer begonnen aan doctor Who.
Als ik genoeg tijd heb, doe ik misschien ook wel Buffy voor de 4575e keer.
Ik was aan een rewatch van The L Word begonnen. Maar het pakt me niet zo meer.
Spoilers!
pi_212008737
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 22:13 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik was aan een rewatch van The L Word begonnen. Maar het pakt me niet zo meer.
Oh jammer, dat zou ook nog kunnen.
Was altijd verdraaid goed voor mijn libido :D
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_212008752
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 22:06 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Geen liefhebber van dingen 2x kijken.
Ik ook niet :D
pi_212008758
Dingen opnieuw kijken is mijn lievelings O+ weet ik zeker dat het leuk is :') mijn mevrouw vindt het stom :(
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_212008790
Ik heb de series die jullie noemen allemaal nog nooit gezien :o

Ik had een fijne avond. Drie vriendinnen waarmee ik in 2009 twee jaar in studentenhuis van in totaal 10 heb gewoond kwamen eten. Was erg gezellig en ook heel fijn gepraat over vanalles O+ en heeel lekkere pizza. En nu is het tijd om naar bed te gaan.

Morgen naar IKEA, dan een verjaardag, dan een nieuwjaarsborrel en dan oppassen op buurbaby. Ik denk dat ik zondag helemaal niks doe ter compensatie :+
pi_212008793
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 22:20 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Oh jammer, dat zou ook nog kunnen.
Was altijd verdraaid goed voor mijn libido :D
Ook voor het mijne maar het doet het niet meer zo. Misschien moet ik nog even doorzetten.

Dingen herkijken O+ En herluisteren ook. Ik heb een aantap boekenseries die ik al minimaal 5 keer heb geluisterd en ben nu weer bezig met een serie voor de tweede keer te luisteren. Heerlijk O+
Spoilers!
  vrijdag 12 januari 2024 @ 22:34:22 #283
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_212008832
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 22:12 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik heb precies hetzelfde. Ben niet voor niks weer begonnen aan doctor Who.
Als ik genoeg tijd heb, doe ik misschien ook wel Buffy voor de 4575e keer.
Die heb ik maar 1x gezien :o

Futurama of The Simpson heb ik wel al tig keer gezien. En toch kijk ik het nog regelmatig :+
pi_212009115
Dingen in de herhaling kijken O+
Om de een of andere reden dr Who nog nooit gezien :D

Ik wandelende net naar huis. En kon het erg waarderen dat de twee jongemannen die me tegemoet wandelden mij met een overdreven groooote boog passeerden terwijl ze gezellig doorkletsten tegen elkaar. Jullie waren niet eng O+

En toen zou ik meteen naar bed gaan maar ben toch op bank onder katten beland. Ah well, morgen uitslaap.
En huis poetsen, koffer pakken, trein en auto nemen naar hotel en restaurant. En terug naar hotel.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_212009124
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 22:24 schreef Clubsoda het volgende:
Dingen opnieuw kijken is mijn lievelings O+ weet ik zeker dat het leuk is :') mijn mevrouw vindt het stom :(
Precies dit dus.
Suffe vrouwen.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_212009137
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 22:34 schreef Anthraxx het volgende:

[..]
Die heb ik maar 1x gezien :o

Futurama of The Simpson heb ik wel al tig keer gezien. En toch kijk ik het nog regelmatig :+
:o
Maar Buffy is de koningin van alles :o

Had ik maar een dvd speler, dan kon ik het echt van dvd kijken O+
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  vrijdag 12 januari 2024 @ 23:13:48 #287
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_212009144
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 23:12 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:o
Maar Buffy is de koningin van alles :o

Had ik maar een dvd speler, dan kon ik het echt van dvd kijken O+
Is er geen streamingdienst die Buffy heeft ? Lijkt me best een populaire serie daarvoor ?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_212009197
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 23:13 schreef fietsie het volgende:

[..]
Is er geen streamingdienst die Buffy heeft ? Lijkt me best een populaire serie daarvoor ?
Ging me in de nostalgie van die mooie dvdboxen. Waar ik al 20 jaar niks mee doe.
Gelukkig zijn ze wel goed gebruikt *)
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  vrijdag 12 januari 2024 @ 23:33:54 #289
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_212009335
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 23:18 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ging me in de nostalgie van die mooie dvdboxen. Waar ik al 20 jaar niks mee doe.
Gelukkig zijn ze wel goed gebruikt *)
Ow. Kan ik me weinig bij voorstellen. Er staan hier wat dozen met dvd's, en ik begrijp niet waarom ze niet gewoon weg kunnen, want ongebruikt.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_212009527
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 23:33 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ow. Kan ik me weinig bij voorstellen. Er staan hier wat dozen met dvd's, en ik begrijp niet waarom ze niet gewoon weg kunnen, want ongebruikt.
Hier ook, best wel wat dvd’s en ergens staat geloof ik ook nog een dvd speler. Zal de boel eens op marktplaats zetten
We have far more in common than that which devides us..
pi_212009543
Net als dat ik geen films/series 2x wil kijken, wil ik ook nooit terug naar een vakantieplek waar ik al geweest ben.
En het liefst ook niet naar eenzelfde restaurant. Tenzij nieuwe kok/nieuwe kaart, honderd jaar niet geweest.

Zoals morgenavond, weer eens uit eten samen O+ !!!!!
Bij Fris.

https://eetrecensies.word(...)aarlem-8-maart-2008/
https://paulentrudiesrest(...)ant-fris-haarlem.php waar zijn de foto's :'(
https://paulentrudiesrestaurantverslagen.com/fris-haarlem.php

[ Bericht 34% gewijzigd door Blues op 13-01-2024 00:18:13 ]
pi_212009629
Ik herlees, herkijk van alles terug. En ga ook graag naar een restaurant waar ik heerlijk heb gegeten en soms neem ik ook wel eens hetzelfde wat zo lekker was. Maar ik geniet net zo van nieuw.
Ben niet zo erg als een vroegere vriend, wanneer wij met een even een hapje gingen eten bij de chinees om de hoek, iedereen meestal wat anders bestelde en hij niets hoefde te zeggen, het personeel wist het al.

[ Bericht 36% gewijzigd door Kaatje1 op 13-01-2024 00:26:03 ]
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator zaterdag 13 januari 2024 @ 07:36:23 #293
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212010612
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 22:28 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik heb de series die jullie noemen allemaal nog nooit gezien :o

Je bent niet de enige.

Gisteren begon het nieuwe seizoen van Klem, dat heb ik wel gekeken.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_212010910
Mogge. Vandaag sporten, boodschappen en stal opruimen. Ik heb helemaal geen zin in die eerste twee want het is me te druk op zaterdag.
Spoilers!
pi_212010974
het ziet er troosteloos en grijs uit in de hoofdstad
pi_212010989
rondje markt vandaag, bep, truus en hassan aan het werk zetten, verder vanmiddag kookprogramma's en voetbal kijken
pi_212011024
Mogge

Hier ook grauw en grijs., nog geen idee wat ik vandaag ga doen, eerst ontbijten
We have far more in common than that which devides us..
pi_212011044
Ik ga nog maar even een uurtje in bed liggen
  zaterdag 13 januari 2024 @ 09:36:03 #299
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_212011206
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 23:13 schreef fietsie het volgende:

[..]
Is er geen streamingdienst die Buffy heeft ? Lijkt me best een populaire serie daarvoor ?
Disney+.
  zaterdag 13 januari 2024 @ 09:36:34 #300
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_212011224
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 23:18 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ging me in de nostalgie van die mooie dvdboxen. Waar ik al 20 jaar niks mee doe.
Gelukkig zijn ze wel goed gebruikt *)
Ik heb al onze DVDs wegedaan. Alles dat ik wellicht nog wil kijken staat wel op 1 of andere dienst.
pi_212011481
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 22:24 schreef Clubsoda het volgende:
Dingen opnieuw kijken is mijn lievelings O+ weet ik zeker dat het leuk is :') mijn mevrouw vindt het stom :(
Dit O+ helaas vindt mijn man dat ook stom
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')