Maar geen sneeuw meer.quote:
Goed bezigquote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar geen sneeuw meer.
Speciaal voor jou zo besteld - goed hè?![]()
![]()
Tuurlijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Jawelquote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar geen sneeuw meer.
Speciaal voor jou zo besteld - goed hè?![]()
![]()
Heeeeeeel plaatselijk?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jawel
Ze denken dat er heeeeeeeel veel sneeuw aan komt
Speciaal voor Stig
Helemaal ingesneeuwdquote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Heeeeeeel plaatselijk?
Precies boven het Brabantse stuk waar Stiggy woont...?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Helemaal ingesneeuwd![]()
Duurt nog een paar dagen
Maar dan gaat het gebeurenZal jou eens hopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:
Berg jij je maar, met zulke praatquote:
Oeh - I'm scared...quote:Op dinsdag 9 januari 2024 21:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Berg jij je maar, met zulke praat
Am now.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 21:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeh - I'm scared...
You're cute when you're angry
Oehquote:
Is nu al toch?quote:Op woensdag 10 januari 2024 09:08 schreef schommelstoel het volgende:
Nog even volhouden Sally, misschien dat dit dan binnenkort weer mogelijk is!
[ afbeelding ]
Oh en goedemørgen allen.![]()
Op zo'n groot open meer nog niet lijkt mij.quote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 21:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeh - I'm scared...
You're cute when you're angry
Hier staat het water eigenlijk te hoog om snel dicht te vriezenquote:Op woensdag 10 januari 2024 09:08 schreef schommelstoel het volgende:
Nog even volhouden Sally, misschien dat dit dan binnenkort weer mogelijk is!
[ afbeelding ]
Oh en goedemørgen allen.![]()
Fingers crossed, men mag altijd hopenquote:Op woensdag 10 januari 2024 09:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier staat het water eigenlijk te hoog om snel dicht te vriezen
Jammer wel
Ik hoop meequote:Op woensdag 10 januari 2024 09:23 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Fingers crossed, men mag altijd hopen
Lovkequote:
Deze sport?quote:Op woensdag 10 januari 2024 09:26 schreef DerRabbit het volgende:
Ik hoop dat het snel weer maart is, de temperaturen hoger worden en de sport der sporten weer begint![]()
Nee, ik bedoelde het jaarlijkse seizoen kaarten met bejaardenquote:
Gesjellig, en aan het eind van de dag een potje bingo met geweldige prijzenquote:Op woensdag 10 januari 2024 09:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde het jaarlijkse seizoen kaarten met bejaarden
Met als hoofdprijs een wasbeurtquote:Op woensdag 10 januari 2024 09:38 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Gesjellig, en aan het eind van de dag een potje bingo met geweldige prijzen
Sallykequote:
Helleuquote:
Haaiiiquote:
Bed, ook nog goed...?quote:
Ik allangquote:
Hier zie ik ze lopen met warme kleren idd. Maar goed ik ga niet vragen of ze ook zulk ondergoed aanhebbenquote:Op woensdag 10 januari 2024 10:12 schreef Lovely het volgende:
Hebben postbodes dat eigenlijk ook aan? Denk t haast wel toch?
Is ook een soort thermo, lekker warm.quote:Op woensdag 10 januari 2024 10:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Bed, ook nog goed...?
Sta zo op hoor
Nou wie weet vinden ze het niet eens zo'n hele rare vraagquote:Op woensdag 10 januari 2024 10:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik allang
[..]
Hier zie ik ze lopen met warme kleren idd. Maar goed ik ga niet vragen of ze ook zulk ondergoed aanhebben
Gaat ook wel aan zo, vandaag weer de deur uit ja!quote:Op woensdag 10 januari 2024 10:18 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Is ook een soort thermo, lekker warm.![]()
Heb zelf wel weer een thermobroek aan gedaan vandaag.
Watje! Gisterochtend -15 hierquote:
quote:
Ik wil weer temperaturen boven nulquote:Op woensdag 10 januari 2024 10:50 schreef Lovely het volgende:
-4 -10 brr
Vannacht -7 maar goed lig dan in bed warm
Morgen 4 gradenquote:Op woensdag 10 januari 2024 11:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wil weer temperaturen boven nul
Kleren uitquote:
Sneeuw blijft liggen bij +4 gradenquote:
Ligt bijna geen sneeuw meer.. is maar klein laagje op het dak nog.quote:
Hier ligt ook niks hoor.quote:Op woensdag 10 januari 2024 11:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ligt bijna geen sneeuw meer.. is maar klein laagje op het dak nog.
Komt wel sneeuw aan las ik..quote:Op woensdag 10 januari 2024 11:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Hier ligt ook niks hoor.
Was gewoon een grapje![]()
(Maar wel waar)
Regen.quote:
Ja volgens mij was dat weer zo'n typisch horror sneeuw bericht die elk jaar voorbij komt.quote:
Beter dat ze wel melden en niks krijgen, dan niks melden en wel wat krijgenquote:Op woensdag 10 januari 2024 13:11 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja volgens mij was dat weer zo'n typisch horror sneeuw bericht die elk jaar voorbij komt.
Dacht dat het op metronieuws stond paar dagen geleden.
Met wel kans op 20 centimeter sneeuw of zelfs meer.
In Nederland is het al lange tijd zo dat als ze waarschuwen het niks voorstelt.
En als ze niks melden ze onverwacht worden verrast door hevige sneeuw, regen, wint en weet ik veel wat.
Neeeequote:Op woensdag 10 januari 2024 13:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Beter dat ze wel melden en niks krijgen, dan niks melden en wel wat krijgen
Weer veranderd ook best snel
Dat je 's morgen de gordijnen open doet en je alleen maar sneeuw ziet ?quote:Op woensdag 10 januari 2024 13:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Neeee
Niks melden en 2 meter sneeuw
Yes!quote:Op woensdag 10 januari 2024 13:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Neeee
Niks melden en 2 meter sneeuw
Enkele jaren geleden op de Speld, of Nieuwspaal ja.quote:Op woensdag 10 januari 2024 13:11 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja volgens mij was dat weer zo'n typisch horror sneeuw bericht die elk jaar voorbij komt.
Dacht dat het op metronieuws stond paar dagen geleden.
Met wel kans op 20 centimeter sneeuw of zelfs meer.
In Nederland is het al lange tijd zo dat als ze waarschuwen het niks voorstelt.
En als ze niks melden ze onverwacht worden verrast door hevige sneeuw, regen, wint en weet ik veel wat.
Zijn mensen die er in trappenquote:Op woensdag 10 januari 2024 13:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Enkele jaren geleden op de Speld, of Nieuwspaal ja.
Met foto's van weer jaren geleden
druk druk druk, maar geen zin meerquote:
Elke keer weer!quote:
Maar even zin makenquote:Op woensdag 10 januari 2024 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
druk druk druk, maar geen zin meer
en met u?
Ik denk dat ik dan wel zin krijg, maar of dat zin om te werken is...quote:Op woensdag 10 januari 2024 13:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gaat dat lukken of moet ik even helpen
quote:Op woensdag 10 januari 2024 13:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan wel zin krijg, maar of dat zin om te werken is...
Leuk om te lezen welquote:
Ow dear.quote:Op woensdag 10 januari 2024 13:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan wel zin krijg, maar of dat zin om te werken is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op woensdag 10 januari 2024 13:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow dear.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
misschien krijg ik wel zin in thee of koffie
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ah. Dat kan ook nog.quote:Op woensdag 10 januari 2024 14:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Volgens mij was jij van de... Koffie, @gianni61 ?quote:Op woensdag 10 januari 2024 14:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
na de middag eerder theequote:Op woensdag 10 januari 2024 14:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Volgens mij was jij van de... Koffie, @:gianni61 ?
![]()
Astu
Ow.quote:
quote:Op woensdag 10 januari 2024 14:04 schreef schommelstoel het volgende:
De fuck, zie net in mijn lange post dat autocorrectie van wind met een t heeft gedaan.
Dus eigenlijk wil autocorrectie dat ik win als ik over de wind praat?![]()
earl grey is prima.quote:Op woensdag 10 januari 2024 14:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow.
Thee, dan!![]()
Nog een speciale smaak?
Oeh! Green Teaquote:Op woensdag 10 januari 2024 14:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
earl grey is prima.
of groen
of wit met jasmijn
ik eet nooit bij de chinees, ik ren daar alleen naar binnen en loop met een voedselpakket voor 3 dagen naar buitenquote:Op woensdag 10 januari 2024 14:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeh! Green Tea
And White Tea!![]()
![]()
![]()
Jasmin Tea![]()
Green Tea with Jasmin... even better... White Tea - with Jasmin![]()
Bij de Chinees drink ik ook altijd minstens 1 potje Chinese thee
Haha - nu ja, van die All You Can Eat dan. Ik ga nog maar soms bij de Chinees uit eten, en dan als ze buffet hebbenquote:Op woensdag 10 januari 2024 14:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik eet nooit bij de chinees, ik ren daar alleen naar binnen en loop met een voedselpakket voor 3 dagen naar buiten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op woensdag 10 januari 2024 14:12 schreef gianni61 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(mn eerdere edit: volgens mij kan ik een thee-deet doen met Gianni![]()
![]()
)
Teekanne heb ik ook vaak! Boodschappen doen in DLD ftw![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
oh nee, daar hoort bier bijquote:Op woensdag 10 januari 2024 14:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Haha - nu ja, van die All You Can Eat dan. Ik ga nog maar soms bij de Chinees uit eten, en dan als ze buffet hebben
Kan ik alle bami, nasi, rijst en mihoen gewoon skippen
gaan we daten?quote:Op woensdag 10 januari 2024 14:14 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
(mn eerdere edit: volgens mij kan ik een thee-deet doen met Gianni![]()
![]()
)
Teekanne heb ik ook vaak! Boodschappen doen in DLD ftw![]()
Werd eens tijdquote:Op woensdag 10 januari 2024 14:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh nee, daar hoort bier bij
[..]
gaan we daten?![]()
nu weer opwarmen?quote:
een chai latte zonder melk zou wel bijzonder zijnquote:Op woensdag 10 januari 2024 15:38 schreef rodetoemaat het volgende:
Chai latte met melk gemaakt![]()
en goedusmiddags hier
😂 😂 😂 uhm ja kloptquote:Op woensdag 10 januari 2024 15:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een chai latte zonder melk zou wel bijzonder zijn
En hallo
ik heb wel een tijd chai thee gedronken voordat ik er achter kwam dat dat eigenlijk met melk moestquote:Op woensdag 10 januari 2024 15:55 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
😂 😂 😂 uhm ja klopt![]()
Maar het is een potje met chai spul wat je eigenlijk met warm water moet maken.
Ik maak het met warme melk 🥰
quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb wel een tijd chai thee gedronken voordat ik er achter kwam dat dat eigenlijk met melk moest
ja, dit waren gewoon thee zakjes..quote:Op woensdag 10 januari 2024 16:05 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]![]()
Oh dan had je een ander potje dan ik nu heb.
voorheen kocht ik bij bagels & beans wel eens een kant en klaar pak chai latte![]()
vind het maar me periodes echt lekker. Ben meer een koffie drinker.
ow dat lijkt me niet zo lekkerquote:Op woensdag 10 januari 2024 16:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dit waren gewoon thee zakjes..
Jeuujjjj! Lekker?quote:
Contradictio in terminus....quote:Op woensdag 10 januari 2024 15:38 schreef rodetoemaat het volgende:
Chai latte met melk gemaakt![]()
en goedusmiddags hier
is het niet eerder een tautologie?quote:Op woensdag 10 januari 2024 16:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Contradictio in terminus....![]()
Net als iemand zegt "ik heb een chai thee"
Chai = kruiden(thee)
Ja, dat is het meer idd...quote:Op woensdag 10 januari 2024 17:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is het niet eerder een tautologie?
Beetje fris wel..quote:Op woensdag 10 januari 2024 16:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Jeuujjjj! Lekker?
3x 3 km gefietst hier!Ook wel lekker
![]()
(behalve die tranende ogen en de beslagen bril want sjaal voor de neus![]()
)
quote:
Smartassquote:Op woensdag 10 januari 2024 16:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Contradictio in terminus....![]()
Net als iemand zegt "ik heb een chai thee"
Chai = kruiden(thee)
Traanogen, loopneus... zekerquote:Op woensdag 10 januari 2024 17:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Beetje fris wel..![]()
Heb je ook een muts of oorwarmers op?
Heb last van een loopneus dat is ook irritant
quote:Op woensdag 10 januari 2024 17:21 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]![]()
iets met niet zo veel geduld hebben soms
[..]
SmartassGeen smartass
@:gianni61 is de smartass![]()
Nou handschoenen en sjaal had ik wel verwacht maar muts misschien nietquote:Op woensdag 10 januari 2024 17:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Traanogen, loopneus... zeker![]()
En uiteraard muts, sjaal, handschoenen. Wat dacht jij dan?!![]()
Ik heb het helaas altijd heel snel koud aan handen/vingers, voeten/tenen én mn hoofd, en dan ook nog mn neus en oren die er snel afvriezen, zeg maarquote:Op woensdag 10 januari 2024 17:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou handschoenen en sjaal had ik wel verwacht maar muts misschien niet
Afvriezenquote:Op woensdag 10 januari 2024 17:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb het helaas altijd heel snel koud aan handen/vingers, voeten/tenen én mn hoofd, en dan ook nog mn neus en oren die er snel afvriezen, zeg maar
Dus ik fiets al tijden met muts (en handschoenen). Sjaal vrijwel altijd wel ivm nek/schouderklachten![]()
Ik ben net een oud omaatje inmiddels![]()
![]()
Op de fiets niet zo gek toch, heb dan ook wel handschoenen aan.. liever te warme handen dan te koude handenquote:Op woensdag 10 januari 2024 17:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb het helaas altijd heel snel koud aan handen/vingers, voeten/tenen én mn hoofd, en dan ook nog mn neus en oren die er snel afvriezen, zeg maar
Dus ik fiets al tijden met muts (en handschoenen). Sjaal vrijwel altijd wel ivm nek/schouderklachten![]()
Ik ben net een oud omaatje inmiddels![]()
![]()
Ja. Idd.quote:Op woensdag 10 januari 2024 17:50 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
Afvriezenje klinkt als een man die overdrijven ook vaker met pijntjes
Wij zijn gewoon graag duidelijkquote:Op woensdag 10 januari 2024 17:50 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
Afvriezenje klinkt als een man die overdrijven ook vaker met pijntjes
quote:Op woensdag 10 januari 2024 18:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon graag kleinzerig![]()
quote:
quote:
Grijskequote:
Sallykequote:
Ben jij zo druk dan?quote:
Jaquote:Op donderdag 11 januari 2024 11:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben jij zo druk dan?
Hier ookquote:Op donderdag 11 januari 2024 11:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja![]()
Vandaag is het relatief rustig
ZEGquote:Op donderdag 11 januari 2024 11:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien komt er zo wel sneeuw
Hier ook zonnetjequote:Op donderdag 11 januari 2024 11:20 schreef greysbones het volgende:
Het is hier van stralend naar mistig in nog geen 15 minuten
Zal jou eens schnee!quote:
Is al weer ontkracht of aangepast.quote:Op donderdag 11 januari 2024 11:27 schreef Lovely het volgende:
Er valt volgende week een sneeuwbom las ik
Flauw weer zegquote:Op donderdag 11 januari 2024 11:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is al weer ontkracht of aangepast.
Het weer is flauw jaquote:
quote:Op donderdag 11 januari 2024 11:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het weer is flauw ja
het weer is heerlijkquote:Op donderdag 11 januari 2024 11:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het weer is flauw ja
Gemiste kans welquote:Op donderdag 11 januari 2024 11:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens schnee!
De zonnepanelen zijn aan hun beste dag van de maand bezigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Bij jou bliijft het 't langste zonnig vandaag....quote:Op donderdag 11 januari 2024 13:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De zonnepanelen zijn aan hun beste dag van de maand bezig
Limburgquote:Op donderdag 11 januari 2024 13:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Bij jou bliijft het 't langste zonnig vandaag....*jaloers*
Hier inmiddels grauw en grijs... (no pun intended, @:greysbones)
Heb met je te doenquote:Op donderdag 11 januari 2024 13:30 schreef Sally het volgende:
Luns!oeh, ik heb lekker Carpaccio salade vandaag op mn werk. Ihkv het "moest op"
Zo zn voordelen van werken in een horecagelegenheid![]()
![]()
Carpaccioquote:Op donderdag 11 januari 2024 13:30 schreef Sally het volgende:
Luns!oeh, ik heb lekker Carpaccio salade vandaag op mn werk. Ihkv het "moest op"
Zo zn voordelen van werken in een horecagelegenheid![]()
![]()
Erg hè?quote:
Oooooohhhhhhwwwww.... Héééééééééééééééél erg!quote:Op donderdag 11 januari 2024 13:33 schreef rodetoemaat het volgende:
[..]
Heb met je te doenwat een zelfopoffering
quote:Op donderdag 11 januari 2024 13:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De zonnepanelen zijn aan hun beste dag van de maand bezigTis hier helaas grijs ( hihi) en mistigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar gisteren was werkelijk een top dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Jaloers welquote:Op donderdag 11 januari 2024 13:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Erg hè?
[..]
Oooooohhhhhhwwwww.... Héééééééééééééééél erg!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kom hier werken dan!quote:
Durft ie nietquote:Op donderdag 11 januari 2024 13:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Kom hier werken dan!
(of lunchen, in je pauze)
Niet durven?quote:
Als ik weer eens in de buurt ben voor mijn werkquote:Op donderdag 11 januari 2024 13:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Kom hier werken dan!
(of lunchen, in je pauze)
Open uitnodiging, die wordt vanzelf ingelostquote:
Ach, we zijn een open gelegenheid - uitgezonderd weekendenquote:Op donderdag 11 januari 2024 13:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als ik weer eens in de buurt ben voor mijn werk
[..]
Open uitnodiging, die wordt vanzelf ingelost
Zal wel een keer zeggen dat ik naar kantoor Arnhem moetquote:Op donderdag 11 januari 2024 13:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Ach, we zijn een open gelegenheid - uitgezonderd weekenden![]()
Dus mocht Stiggy hier zn koffie thee/colaatje met broodje Pikante Kip of Broodje Carpaccio willen komen nuttigen, dan kan dat![]()
![]()
Mogelijk dat ik het niet zie, want dan zit ik op kantoor. Maar even een dm van te voren...![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2024 13:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal wel een keer zeggen dat ik naar kantoor Arnhem moet
quote:
inb4 dm's met picsquote:
Ik moet je teleurstellen van er is geen zin van het leven.quote:
Muisjequote:Op donderdag 11 januari 2024 15:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen van er is geen zin van het leven.
How are you, my dear?quote:
Ah, een heerlijke typische Ienie-uitspraak!quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen van er is geen zin van het leven.
Nu ja, zoveel zin dat ik mn werk af krijg vandaag...quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:40 schreef Lovely het volgende:
Sally
Hoeveel zin wil je hebben?
Veel zin
Heel veel zin
Heb je wat leuks in de aanbieding, dan?quote:
het leven lacht mij toequote:Op donderdag 11 januari 2024 15:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Goed hoor, hoe is het met u?
uhm, nee, dat niet denk ikquote:Op donderdag 11 januari 2024 15:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Heb je wat leuks in de aanbieding, dan?
![]()
Dus geen zin extra nodig?quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Nu ja, zoveel zin dat ik mn werk af krijg vandaag...
Meer dan ik nu heb - a.u.b.quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dus geen zin extra nodig?
Ow.quote:
quote:Op donderdag 11 januari 2024 16:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow.
Begin er dan ook niet over![]()
hee, ik was inb4. dus na mij konden mensen dm'enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Het is laat in de middaaaaggghhhhquote:Op donderdag 11 januari 2024 16:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hee, ik was inb4. dus na mij konden mensen dm'en
bijna naar huisquote:
* Lovely stuurt wat zin naar Sallyquote:Op donderdag 11 januari 2024 15:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Nu ja, zoveel zin dat ik mn werk af krijg vandaag...
Ja, ikke nog uurtje. Moet op zich te doen zijn.quote:
quote:Op donderdag 11 januari 2024 16:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
* Lovely stuurt wat zin naar Sally
Oeh lekkerquote:Op donderdag 11 januari 2024 16:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, ikke nog uurtje. Moet op zich te doen zijn.
Versegemberthee erbij...(met sinaasappelpartje
)
Ik had allang een dergelijke post van stig verwachtquote:
Dit was wattie te zeggen hadquote:Op donderdag 11 januari 2024 15:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dus geen zin extra nodig?
Pfffff helaaaassss weerquote:Op donderdag 11 januari 2024 16:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Dit was wattie te zeggen had![]()
![]()
Het viel ZWAAR tegen, ja
Lovkequote:
Aloakequote:
Mailykequote:
Ja, maar volgende week gaat de temperatuur weer omhoog!quote:
Vandaag ging die alweer omhoogquote:Op donderdag 11 januari 2024 21:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, maar volgende week gaat de temperatuur weer omhoog!
Een beetjequote:
quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een beetje
Oh wacht.
Inb4 20 cm schnee voor de deur van stiggyquote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Het voelt nu al warmer buiten
Zal jou eens met 20 cm!quote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Inb4 20 cm schnee voor de deur van stiggy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal jou eens met 20 cm!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan haal ik @Sally erbij
Thinking is difficult, that’s why most people judge
The more the merrierquote:
Jij hebt meer behoefte aan een hengstquote:
jij zou grijsje een hengst geven?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij hebt meer behoefte aan een hengst
Hihihihihi.quote:
Jep, zo'n geluid maken ze ongeveerquote:
Sallykequote:
Hm, vond t de mooiste pose...quote:
Ja eensquote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, vond t de mooiste pose...![]()
Dit vind ik minder mooi
[ afbeelding ]
Ik ben gek op bijna alle paardenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:49 schreef Sally het volgende:
Al had ik ook een prachtige Fries kunnen pakken, natuurlijk
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben gek op bijna alle paarden
Behalve StinkersHaha, ik vind Tinkers juist wel leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Arabieren hebben altijd dat kleine hoofdje, hèmet die kenmerkende kromming. Daar zijn ze Arabier voor
Black Beauty was toch ook Arabier?
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
ze worden er al een poos op doorgefoktquote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Haha, ik vind Tinkers juist wel leuk
En Arabieren hebben altijd dat kleine hoofdje, hèmet die kenmerkende kromming. Daar zijn ze Arabier voor
Black Beauty was toch ook Arabier?
ik ben geen fan van paardenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik reed altijd het liefst op een zo'n groot mogelijk paard
Zelfde met hondjesquote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:58 schreef Sally het volgende:
[ afbeelding ]
(Origineel uit 1971)
Ja, dat is helaas een dingetje, dat doorfokken...
Ik wel, maar dure en tijdsintensieve hobby.quote:
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:55 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Deze knapperd
Helaas leeft ze niet meer
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:58 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
En deze draak
Beide trouwens Arabieren
Sifra en Samirquote:
Jep, daar moest ik ook aan denken.quote:
Er zijn inderdaad mensen bij wie het rijden veel makkelijker af gaat dan een anderquote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Achja, best aanleg ook voor paardrijden (dit klinkt het echt heel stom), maarja ach. Met de fiets kom je ook ergens
Ik ben ook op tijd binnenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:44 schreef schommelstoel het volgende:
Nog net voor het eind van de ochtend binnen om Goedemorgen te kunnen zeggen.
Goedemorgen!
Begon de dag met hoofdpijn, dat was wat minder.
Paracetamol erin gegooid en gaan met die banaan.
Nu klinkt het ook als of ik die banaan ergens in gooi van inplaats die paracetamolquote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:55 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ben ook op tijd binnen![]()
Hopelijk ging de banaan goed
Smooooooothhhhhh(ie)quote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:58 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nu klinkt het ook als of ik die banaan ergens in gooi van inplaats die paracetamol![]()
Smeerdeer
2 paracetamol en water drinken is meestal wel de oplossing.quote:
Hahahaha - ik doelde op "de tijd"quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:01 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
2 paracetamol en water drinken is meestal wel de oplossing.
Schijnt ook een meme over mannen te zijn.
Dat als de vrouw aangeeft hoofdpijn te hebben dat mannen standaard vragen of ze wel genoeg water drinken.
Jaaaaquote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:58 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nu klinkt het ook als of ik die banaan ergens in gooi van inplaats die paracetamol![]()
Smeerdeer
H A L L Oquote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Hahahaha - ik doelde op "de tijd"![]()
MIDDAAAAGGGGHHHH!!![]()
![]()
Owhquote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Hahahaha - ik doelde op "de tijd"![]()
MIDDAAAAGGGGHHHH!!![]()
![]()
Vond je uitleg wel grappigquote:
Als ik jullie namen zo samen lees klinkt het als een leuk kinderboek.quote:
zaten op een hek!quote:
Nu schets je gewoon een scène van Saai, met Plien een Biancaquote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:12 schreef Sally het volgende:
[..]
zaten op een hek!
Te kijken naar de paardjes in de wei
Dat hek, deed me denken aan een flauw kinderliedjequote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:13 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nu schets je gewoon een scène van Saai, met Plien een Bianca![]()
Die zaten ook altijd op een hek toch?
Ben jij dan de postbode? Hoe heette die ook alweer?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:13 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nu schets je gewoon een scène van Saai, met Plien een Bianca![]()
Die zaten ook altijd op een hek toch?
Siemenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:21 schreef maily het volgende:
[..]
Ben jij dan de postbode? Hoe heette die ook alweer?
Leuk, kinderliedjesquote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:20 schreef Sally het volgende:
Ow, het waren er 3! Kom je er ook bij, schommelstoel?
Jep, ongeveer wel jaquote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:24 schreef maily het volgende:
[..]
Leuk, kinderliedjes
Op een klein stationnetje![]()
Op een grote paddenstoel![]()
Zelfde melodie
Bahquote:
*Klautert het hek op.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:20 schreef Sally het volgende:
Ow, het waren er 3! Kom je er ook bij, schommelstoel?
Wat dan?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:26 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Bah![]()
In het Engels gelijk heel ander beeld bij
Ja ja; the postman always rings twicequote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:26 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Bah![]()
In het Engels gelijk heel ander beeld bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |