Witlof is vet lekker!!!quote:Op dinsdag 9 januari 2024 23:40 schreef devzero het volgende:
Ohja, ik zou gaan koken
Helaas geen witlof. Lekkere groenten
Maar daardoor stel je alweer dat er met terug werkende kracht de punten van mensen die op anoniem zijn gegaan hun punten en bolkjes kunt weghalen uit de scores wat de uiteindelijke uitslagen van voorgaande seizoenen kan beïnvloeden.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 23:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je als voorwaarde stelt dat je alleen de hoogste dagscore kunt halen als je niet anoniem bent gegaan, dan kun je het best berekenen.
moet kunnen voor een keertjequote:Op dinsdag 9 januari 2024 23:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wat "niet helemaal goedgekeurde medicatie" door het voer of water gemengd denk ik @:Grrrrrrrr kennende
Die medicatie moet ergens worden uitgetest voor het de commerciële markt op gaatquote:
Maar niet de maximale dagscore.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 23:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar daardoor stel je alweer dat er met terug werkende kracht de punten van mensen die op anoniem zijn gegaan hun punten en bolkjes kunt weghalen uit de scores wat de uiteindelijke uitslagen van voorgaande seizoenen kan beïnvloeden.
Welke groenten?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 23:40 schreef devzero het volgende:
Ohja, ik zou gaan koken
Helaas geen witlof. Lekkere groenten
Ik bedoelde meer het argument zelf.quote:
Net bij een onschuldige Bolkequote:Op dinsdag 9 januari 2024 23:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die medicatie moet ergens worden uitgetest voor het de commerciële markt op gaat
Alleen voor de dagscores. Iemand die anoniem is gegaan telt gewoon niet mee.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 23:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar daardoor stel je alweer dat er met terug werkende kracht de punten van mensen die op anoniem zijn gegaan hun punten en bolkjes kunt weghalen uit de scores wat de uiteindelijke uitslagen van voorgaande seizoenen kan beïnvloeden.
Ik weet niet wat jij gesnoven hebt...quote:Op dinsdag 9 januari 2024 23:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer het argument zelf.
Neem het niet mee in maximale dag scores, dan is de volgende stap ze ook niet mee te nemen in seizoen scores van afgelopen seizoenen. Dat argument open je dan wel.
En dat vind jij een goed plan?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 23:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Net bij een onschuldige Bolkedoe dat maar bij gevangen van zware delicten
Snijbiet. Maar dan geroerbakken met wat tomaten en kruiden. In combintie met chana dall (soort van lentils) en roti. En gegrilde kip currie achtig iets.quote:
Geïsoleerd kan wel.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 23:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Alleen voor de dagscores. Iemand die anoniem is gegaan telt gewoon niet mee.
een gestoorde Bolke wil je ook niet hebbenquote:Op dinsdag 9 januari 2024 23:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dat vind jij een goed plan?
Bij mentaal instabiele mensen medicatie naar binnen pompen waarvan we de uitwerkingen niet weten en ze nog onstabieler kunnen maken?
Wat kan er mis gaan?
Ik ben nu al fan.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 23:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Snijbiet. Maar dan geroerbakken met wat tomaten en kruiden. In combintie met chana dall (soort van lentils) en roti. En gegrilde kip currie achtig iets.
Klinkt raar, maar is best lekker
Ik heb lucht verrijkt met CO2 de hele dag door gesnovenquote:Op dinsdag 9 januari 2024 23:44 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij gesnoven hebt...
Maar een afgesloten seizoen is een afgesloten seizoen
Lekker hoor. En klinkt helemaal niet raar wat mij betreft dan.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 23:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Snijbiet. Maar dan geroerbakken met wat tomaten en kruiden. In combintie met chana dall (soort van lentils) en roti. En gegrilde kip currie achtig iets.
Klinkt raar, maar is best lekker
Krijgen we wellicht wel interessante gedichten doorquote:Op dinsdag 9 januari 2024 23:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
een gestoorde Bolke wil je ook niet hebben
CO₂ hoop ikquote:Op dinsdag 9 januari 2024 23:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb lucht verrijkt met CO2 de hele dag door gesnoven
Dat is correct en tevens juistquote:
Uhh je kan er wel raar van gaan doenquote:Op dinsdag 9 januari 2024 23:49 schreef DerRabbit het volgende:
Kun je high worden door overtollige inhalatie van grote hoeveelheden menselijk geproduceerde methaan![]()
Ik vraag dit voor een vriend
Dan moet ik morgen maar gaan zoeken naar betere afzuiging voor alle methaan lucht die muis produceertquote:Op dinsdag 9 januari 2024 23:50 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Uhh je kan er wel raar van gaan doen
Probeer eens een keer dichtbij de bron te snuiven en vertel ons het resultaatquote:Op dinsdag 9 januari 2024 23:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moet ik morgen maar gaan zoeken naar betere afzuiging voor alle methaan lucht die muis produceert
Dat overleeft geen enkel leven organismequote:Op dinsdag 9 januari 2024 23:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Probeer eens een keer dichtbij de bron te snuiven en vertel ons het resultaat
Dat is wel heel duurzaam.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 23:53 schreef DerRabbit het volgende:
Maar ook in zulke grote hoeveelheden dat je er een hele wijk op kunt laten koken
In dat geval: Fuck Groningen, gewoon die hele provincie leeg pompen! Kost wat maar dan heb je ook watquote:
Het is een dure koop, maar in jouw woorden is goedkoop uiteindelijk duurkoop.quote:Op woensdag 10 januari 2024 00:07 schreef Mickytjuh het volgende:
Nou ja als je overlijdt door de stank...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |