Ze leren er niks van, misschien eens in Zweden of Noorwegen kijken hoe ze het daar doen met veel meer kou en sneeuwquote:Op dinsdag 16 januari 2024 08:53 schreef nostra het volgende:
Vier korrels sneeuw (inclusief aankondiging vooraf van een miljoenmiljard keer meer) en het halve land ligt weer eens plat.
Dat lijkt me sterk, denk eerder een extra ronde.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 08:52 schreef TjjWester het volgende:
Ze zijn nu pas de A2 tussen Utrecht en Amsterdam aan het strooien, 5 vrachtwagens tegelijk. Enorme file er achter.
Ik heb ze as we speak voor me rijden, 5 grote vrachtwagens die aan het strooien zijn.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 08:56 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, denk eerder een extra ronde.
Laat maar vallen want het komt er toch wel van.quote:
Ja maar de claim dat ze nu daar voor de eerste keer strooien lijkt me sterk. RWS is op snelwegen vaak de hele nacht al bezig.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 09:00 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik heb ze as we speak voor me rijden, 5 grote vrachtwagens die aan het strooien zijn.
Volgens de fileinformatie is de rij enorm.
Een file van 22.6 km met 90 min. vertraging.
Stilstaand verkeer.
Dat moet je met een korreltje zout nemen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 07:22 schreef Aether het volgende:
9.039.544 kg zout gestrooid vandaag
https://rijkswaterstaatstrooit.nl/
Er zijn inderdaad veel verschillende weermodellen. KNMI denkt dat alleen zuid Limburg veel sneeuw gaat verwachten morgen.quote:
Ze moeten gewoon opzouten maar die automobilisten zitten er bij als een zak zout.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat moet je met een korreltje zout nemen.
Meer dan genoeg om op elke slak zout te leggen 😱
Jij zegt ze ongezouten de waarheid maar ze zijn het zout in de pap niet waard.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 10:42 schreef Aether het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon opzouten maar die automobilisten zitten er bij als een zak zout.
Hoop mespuntjes. Druk weekend voor de boeg?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
Morgen met een aanhanger naar Limburg om sneeuw te halen.
met een beetje pech kan je gelijk helemaal doorrijden tot aan het drielandenpunt.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
Morgen met een aanhanger naar Limburg om sneeuw te halen.
We gaan allemaal keidood.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:24 schreef Paul het volgende:
nog 1 nachtje en de sneeuwbom valt over ons land
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |