Wacht niet te lang hèquote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:01 schreef Cupfighter het volgende:
Het gaat wat moeizaam de laatste dagen, niet dat ik veel aanvallen krijg maar ben snel moe en kan me amper concentreren op iets, slaap ook best veel, kijk het nog even een weekje aan en mocht het dan nog moeizaam gaan dan ga ik naar de huisarts
Zelf door dit soort dingen heen bijten is natuurlijk een handige skill, maar als je het alleen niet redt is hulp vragen natuurlijk altijd handig.quote:Op zondag 9 juni 2024 09:57 schreef Cupfighter het volgende:
Nee als het binnen een week niet beter gaat dan ga ik naar de huisarts
Goed zo.quote:Op woensdag 12 juni 2024 00:32 schreef Cupfighter het volgende:
Het is genoeg geweest ik wacht niet langer af, ik ga de huisarts morgen bellen en wil een verwijzing voor een goede trauma behandeling
Ja daar ga ik dit weekend even rustig voor zitten om te bekijkenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 09:39 schreef greysbones het volgende:
@:Cupfighter
Kijk zelf ook rond
Kijk waar jij in behandeling zou willen
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 23:25 schreef Cupfighter het volgende:
Het was weer crisis vandaag, weer bijna een halve dag van de wereld
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 23:25 schreef Cupfighter het volgende:
Het was weer crisis vandaag, weer bijna een halve dag van de wereld
wat ontzettend goed van jequote:Op woensdag 19 juni 2024 21:19 schreef Cupfighter het volgende:
Intussen probeer ik steeds meer dingen uit om aanvallen te voorkomen, vandaag bijvoorbeeld in een redelijke drukke groep ik merkte dat mijn concentratie weg viel en ik aan M begon te denken, plots verlegde ik mijn focus en stelde een vraag aan iemand die ook niet echt actief deelnam aan het gesprek wat gaande was en weg was M, pas
later op de middag toen ik wat moe werd was het wat lastiger en besloot ík uiteindelijk naar huis te gaan
Ik...ben bang dat ik de context hier mis. Ik zie inderdaad een wat vreemde post, maar wat is het verhaal hier?quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik ga het nu melden!
Je kan zelf ook nog verwijderen
Cupfighter dissocieertquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:45 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik...ben bang dat ik de context hier mis. Ik zie inderdaad een wat vreemde post, maar wat is het verhaal hier?
oke, maar, dat is toch waar dit topic over gaat? Ik wil het met alle plezier verwijderen hoor, daar gaat het niet om, maar moet TS in zijn eigen topic niet 'zichzelf' kunnen zijn (hoe raar dat ook klinkt in deze context)?quote:
Op moment dat ik dissocieer in een post mag hij verwijderd worden van mijquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
oke, maar, dat is toch waar dit topic over gaat? Ik wil het met alle plezier verwijderen hoor, daar gaat het niet om, maar moet TS in zijn eigen topic niet 'zichzelf' kunnen zijn (hoe raar dat ook klinkt in deze context)?
Of heeft hij zelf aangegeven dat dergelijke posts weg moeten als hij die doet op moment dat hij dissocieert?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |