abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213838105
Het gaat wat moeizaam de laatste dagen, niet dat ik veel aanvallen krijg maar ben snel moe en kan me amper concentreren op iets, slaap ook best veel, kijk het nog even een weekje aan en mocht het dan nog moeizaam gaan dan ga ik naar de huisarts
pi_213842965
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2024 21:01 schreef Cupfighter het volgende:
Het gaat wat moeizaam de laatste dagen, niet dat ik veel aanvallen krijg maar ben snel moe en kan me amper concentreren op iets, slaap ook best veel, kijk het nog even een weekje aan en mocht het dan nog moeizaam gaan dan ga ik naar de huisarts
Wacht niet te lang hè :*
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_213843252
quote:
99s.gif Op zondag 9 juni 2024 09:30 schreef greysbones het volgende:

[..]
Wacht niet te lang hè :*
Nee als het binnen een week niet beter gaat dan ga ik naar de huisarts
  maandag 10 juni 2024 @ 10:53:29 #154
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_213856459
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2024 09:57 schreef Cupfighter het volgende:
Nee als het binnen een week niet beter gaat dan ga ik naar de huisarts
Zelf door dit soort dingen heen bijten is natuurlijk een handige skill, maar als je het alleen niet redt is hulp vragen natuurlijk altijd handig.

De uitdaging, die ik heb gemerkt, is alleen dat de reguliere gezondsheidszorg vaak het cognitieve deel aan wil pakken. Wat goed is en moet gebeuren, maar het is niet (altijd) voldoende.

Het heeft mij enorm geholpen om, naast mijn psycholoog, ook andere dingen te doen.

Yoga, meditatie, mindfullness, haptotherapie, lichaamsgerichte therapie, die hoek ...

Naar aanleiding van wat ik gelezen heb in boeken als: Traumasporen (The body keeps the score - Bessel van der Kolk) en het boek Complexe PTSS (Complex PTSD: From Surviving to Thriving - Pete Walker).

Misschien een tip, als je de energie hebt, om die boeken eens aandachtig door te lezen. Staan naast anekdotes ook veel tips in om met dit soort dingen om te gaan.

Succes en sterkte.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_213876336
Het is genoeg geweest ik wacht niet langer af, ik ga de huisarts morgen bellen en wil een verwijzing voor een goede trauma behandeling
pi_213876348
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 00:32 schreef Cupfighter het volgende:
Het is genoeg geweest ik wacht niet langer af, ik ga de huisarts morgen bellen en wil een verwijzing voor een goede trauma behandeling
Goed zo.

Ik hoop dat het wat gaat opleveren!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_213877452
Dinsdag om half tien kan ik terecht
pi_213879837
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 09:05 schreef Cupfighter het volgende:
Dinsdag om half tien kan ik terecht
Heel goed, en niet eens te morgen gewacht dus om te bellen, maar vandaag al gedaan ^O^
pi_213900381
@Cupfighter
Kijk zelf ook rond
Kijk waar jij in behandeling zou willen :*
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_213902171
quote:
99s.gif Op vrijdag 14 juni 2024 09:39 schreef greysbones het volgende:
@:Cupfighter
Kijk zelf ook rond
Kijk waar jij in behandeling zou willen :*
Ja daar ga ik dit weekend even rustig voor zitten om te bekijken
pi_213912804
Het was weer crisis vandaag, weer bijna een halve dag van de wereld
pi_213912808
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2024 23:25 schreef Cupfighter het volgende:
:*
pi_213914903
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juni 2024 23:25 schreef Cupfighter het volgende:
-O- :* :*
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_213948679
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2024 04:27 schreef Cupfighter het volgende:
Mag verwijderd worden
Succes morgen CF :*
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_213948746
quote:
99s.gif Op maandag 17 juni 2024 18:01 schreef greysbones het volgende:

[..]
Succes morgen CF :*
Dank je wel
pi_213958492
De huisarts gaat uitzoeken waar ik het beste terecht kan, er zijn vele aanbieders op trauma gebied dus voor een leek lastig uit te zoeken welke geschikt is
pi_213977546
Intussen probeer ik steeds meer dingen uit om aanvallen te voorkomen, vandaag bijvoorbeeld in een redelijke drukke groep ik merkte dat mijn concentratie weg viel en ik aan M begon te denken, plots verlegde ik mijn focus en stelde een vraag aan iemand die ook niet echt actief deelnam aan het gesprek wat gaande was en weg was M, pas
later op de middag toen ik wat moe werd was het wat lastiger en besloot ík uiteindelijk naar huis te gaan
pi_213996890
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2024 21:19 schreef Cupfighter het volgende:
Intussen probeer ik steeds meer dingen uit om aanvallen te voorkomen, vandaag bijvoorbeeld in een redelijke drukke groep ik merkte dat mijn concentratie weg viel en ik aan M begon te denken, plots verlegde ik mijn focus en stelde een vraag aan iemand die ook niet echt actief deelnam aan het gesprek wat gaande was en weg was M, pas
later op de middag toen ik wat moe werd was het wat lastiger en besloot ík uiteindelijk naar huis te gaan
wat ontzettend goed van je O+
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_214022822
Ik heb mezelf in de loop van tijd meerdere vaardigheden aangeleerd om de aanvallen te onderdrukken, ze werken niet altijd maar elke die ik kan voorkomen vind ik een winst.
Ik heb nog geen nieuws van de huisarts
pi_214063537
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 20:15 schreef Sally het volgende:

[..]
Ik ga het nu melden!

Je kan zelf ook nog verwijderen :*
Ik...ben bang dat ik de context hier mis. Ik zie inderdaad een wat vreemde post, maar wat is het verhaal hier?
pi_214063594
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 20:45 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ik...ben bang dat ik de context hier mis. Ik zie inderdaad een wat vreemde post, maar wat is het verhaal hier?
Cupfighter dissocieert
pi_214063612
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 20:50 schreef Sally het volgende:

[..]
Cupfighter dissocieert
oke, maar, dat is toch waar dit topic over gaat? Ik wil het met alle plezier verwijderen hoor, daar gaat het niet om, maar moet TS in zijn eigen topic niet 'zichzelf' kunnen zijn (hoe raar dat ook klinkt in deze context)?

Of heeft hij zelf aangegeven dat dergelijke posts weg moeten als hij die doet op moment dat hij dissocieert?

Edit; het verhaal is me duidelijk. Excuus voor mijn niet-op-de-hoogte-zijn-hier. Post is weg.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2024 20:54:01 ]
pi_214063647
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 20:51 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
oke, maar, dat is toch waar dit topic over gaat? Ik wil het met alle plezier verwijderen hoor, daar gaat het niet om, maar moet TS in zijn eigen topic niet 'zichzelf' kunnen zijn (hoe raar dat ook klinkt in deze context)?

Of heeft hij zelf aangegeven dat dergelijke posts weg moeten als hij die doet op moment dat hij dissocieert?
Op moment dat ik dissocieer in een post mag hij verwijderd worden van mij
pi_214065047
Overigens als ik maandag nog niks heb gehoord heb van de huisarts ga ik zelf maar even bellen
pi_214086981
Ik baal daar overigens wel van, dat ik er zelf achter aan moet bellen, maar goed intussen gaat het steeds slechter, aanvallen zijn er steeds meer en ze worden soms ook heftiger
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')