Zaterdag vast nog wel.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:15 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja normaal kan dat wel maar ik kreeg het gisteren niet voor elkaar
Nou, fout.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:24 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, ik had het beter direct kunnen doen toen ik het zag, mijn fout
Nee het was niet schokkend, af en toe zet ik ook dingen op papier tijdens een aanval en die zijn soms schokkender omdat het soms over suïcide gaatquote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, fout.
Er stond imo niks schokkends. Het was hooguit vervelend voor jou.
Als ik zoiets hier zou lezen, zou ik een TR zetten. Stelt dat gerust?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:29 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nee het was niet schokkend, af en toe zet ik ook dingen op papier tijdens een aanval en die zijn soms schokkender omdat het soms over suïcide gaat
Niks aan het handje CFquote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:24 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, ik had het beter direct kunnen doen toen ik het zag, mijn fout
Dank je wel, ik zag hem op tijd om zelf te wijzigenquote:Op woensdag 15 mei 2024 22:54 schreef Sally het volgende:
Melding is al gemaakt (incl. dm's aan mods)
heb je het idee dat ze helpend kan zijn ?quote:Op zondag 26 mei 2024 15:57 schreef Cupfighter het volgende:
Donderdag een gesprek gehad met de praktijkondersteuner, zij vindt dat ik het best goed doe, haar advies was er goed met anderen over te praten en het niet te onderdrukken
Kan me er wel wat van voorstellen dat het je hondsmoe maakt, en vooral ook dat je concentratie aangetast wordt.quote:Op donderdag 30 mei 2024 14:03 schreef Cupfighter het volgende:
Ik ben nog steeds niet helemaal hersteld van mijn 2 dagen out zijn, ben snel moe en kan me lastig concentreren, vanmorgen wel gaan werken wat gelukkig wel redelijk goed ging
je hebt er dus niet veel aangehadquote:Op woensdag 29 mei 2024 10:43 schreef Cupfighter het volgende:
Vreemd om opeens bijna 2 dagen totaal kwijt te zijn, maandag rond half twee weet ik nog en toen heb ik een aanval gehad van bijna 2 dagen lang tot vanmorgen half tien, ik weet niks, hoor nu dat we blijkbaar een minister president hebben, ik weet dat het een aanval is geweest omdat er overal papiertjes liggen over Melanie en ik hen een brandblaar op mijn vinger, dat gebeurd ook vaker met een aanval.
Om op jou vraag te antwoorden Greysbones, er komt geen vervolg,
Klopt, deze week was dramatisch, ik heb nog steeds naweeën van die 2 dagen, ik zal er toch mee leren moeten omgaan en het accepteren dat het er is en er niet teveel tegen vechtenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt er dus niet veel aangehad
vind het advies
doorgaan zoals je al doet ook ietwat teleurstellend
zeker als we hier zien hoe het gaat
hmmmquote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:46 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Klopt, deze week was dramatisch, ik heb nog steeds naweeën van die 2 dagen, ik zal er toch mee leren moeten omgaan en het accepteren dat het er is en er niet teveel tegen vechten
Gelukkig zijn er ook tijden dat ik er minder last van heb , dat moet ik koesteren
Ik zou het zo snel niet wetenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
hmmm
ik vind dit best heftig eerlijk gezegd
zeker als je 2 hele dagen kwijt bent
je hebt geen andere kanalen die je zou kunnen inschakelen?
Ik ga even kijken, dank je welquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je hier al eens gekeken?
https://caleidoscoop.nl/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |