abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211999434
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2024 20:48 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Met door AI gegenereerde merken die niet bestaan en waar je niets mee kunt.
Daarna zal men "toegang tot ECHTE advertenties" verkopen als nieuwe functionaliteit binnen X premium.

Muskpijpers zoals ik zullen dit gewoon slikken en verdedigen op verschillende internetfora.
De enige echte.
pi_211999942
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2024 10:53 schreef Momo het volgende:

[..]
Gast, hoeveel procent van je posts zijn links-rechts posts, of zwart-wit rants over hoe kut links is.
Net alsof er niet van allerlei verschillende politieke voorkeuren de grootste debiele kuttweets worden geplaatst op twitter. Domme en beledigende tweets komen van alle kanten.
De ironie is wel heel grappig. De grootste veroorzakers van dit soort polarisatie zeggen altijd dit soort dingen _O-
pi_212001111
Nadat ik voor de derde keer letterlijk bijna misselijk werd van posts en comments op X, heb ik mijn account gedelete. Dat platform is niks meer voor mij, alleen maar drek over elkaar uitstorten en discussie is er niet meer. Mensen worden helemaal gek gemaakt daar.

Ik houd me maar weer gewoon als vanouds bij mijn geliefde Fok!, waar discussie (met veruit de meeste users) gewoon nog mogelijk is.
Love you all mijn Fokkerts, ongeacht jullie mening *;
Radio Espantoso
pi_212001123
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 09:23 schreef Peligrosso het volgende:
Nadat ik voor de derde keer letterlijk bijna misselijk werd van posts en comments op X, heb ik mijn account gedelete. Dat platform is niks meer voor mij, alleen maar drek over elkaar uitstorten en discussie is er niet meer. Mensen worden helemaal gek gemaakt daar.

Ik houd me maar weer gewoon als vanouds bij mijn geliefde Fok!, waar discussie (met veruit de meeste users) gewoon nog mogelijk is.
Ik zag net dat het er de normaalste zaak van de wereld is om Ernst Kuipers te vergelijken met Joseph Mengele. Wat een medium _O_
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_212001136
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 09:25 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ik zag net dat het er de normaalste zaak van de wereld is om Ernst Kuipers te vergelijken met Joseph Mengele. Wat een medium _O_
Hahaha echt, zulke dingen ja :D
ik wil mijn hersens er niet meer aan blootstellen.
Radio Espantoso
  vrijdag 12 januari 2024 @ 09:37:44 #156
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_212001221
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 01:05 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
De ironie is wel heel grappig. De grootste veroorzakers van dit soort polarisatie zeggen altijd dit soort dingen _O-
Ja, dat zijn echt de grootste veroorzakers van polarisatie, mensen die zeggen dat beide links en rechts giftige tweets plaatsen.
pi_212001307
quote:

[..]
Dat zijn al die PVV fractieleden die geen kloten te doen hebben in die zetels ;)
pi_212001400
quote:

Op Threads is het wel een veel betere sfeer moet ik zeggen. Minder wappies, minder haat, geen gruwelfilmpjes die opeens op je scherm opduiken. Het is daardoor ook wel wat gezapiger, maar wel een veel betere ervaring dan X.
pi_212006181
quote:

[..]
Moet gewoon kunnen. Daarbij als je dat soort waarheden onderdrukt gaan alleen maar meer mensen erin geloven. Als je niet om vergelijkingen tussen Kuipers en Mengele heen kan, dan gelooft niemand er meer in aldus de extreem-rechtse experts hier.

Lijkt mij duidelijk dat groter online bereik meer aanhangers betekent maar dat zal mijn uberextreemlinkse hersenkronkel wel zijn.
pi_212006591
Maar als jullie allemaal van X af gaan, blijven jullie hier nog wel haten op X? hoe kom je er straks namelijk nog achter wat voor mean comments er op X worden gemaakt? Jullie hele leven bestaat toch uit iets moeten haten?

X of FOK forum is trouwens geen vliegveld, je hoeft je vertrek niet aan te kondigen.

Ik zie linkse mensen haten op Elon Musk, hij moet dan wat goeds doen. ElonGod.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_212007136
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 18:38 schreef epicbeardman het volgende:
Maar als jullie allemaal van X af gaan, blijven jullie hier nog wel haten op X? hoe kom je er straks namelijk nog achter wat voor mean comments er op X worden gemaakt? Jullie hele leven bestaat toch uit iets moeten haten?

X of FOK forum is trouwens geen vliegveld, je hoeft je vertrek niet aan te kondigen.

Ik zie linkse mensen haten op Elon Musk, hij moet dan wat goeds doen. ElonGod.
Ja, leuk wat je er allemaal bij fantaseert.
Ik snap wel dat X echt iets voor jou is.
Radio Espantoso
  vrijdag 12 januari 2024 @ 20:05:01 #162
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_212007523
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 18:38 schreef epicbeardman het volgende:

hoe kom je er straks namelijk nog achter wat voor mean comments er op X worden gemaakt?
Discord en Mastodon natuurlijk :7
  vrijdag 12 januari 2024 @ 21:55:01 #163
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_212008567
quote:

[..]
Tja, uitermate treurig, zulke vergelijkingen. Daarentegen: de Hitler-, Goebbels-, Eichmann-, Göring- enz. enz. vergelijkingen vliegen je toch al jaren om de oren op Twitter, al ver voordat Musk het heeft overgenomen? Dat bleef toen ook allemaal gewoon online staan en dat staat het nog steeds. In dat opzicht is het nu toch niet veel anders?
pi_212009544
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 21:55 schreef Repentless het volgende:

[..]
Tja, uitermate treurig, zulke vergelijkingen. Daarentegen: de Hitler-, Goebbels-, Eichmann-, Göring- enz. enz. vergelijkingen vliegen je toch al jaren om de oren op Twitter, al ver voordat Musk het heeft overgenomen? Dat bleef toen ook allemaal gewoon online staan en dat staat het nog steeds. In dat opzicht is het nu toch niet veel anders?
Sterke post hier met voorbeelden en context.

[ Bericht 0% gewijzigd door Beathoven op 13-01-2024 00:19:27 ]
pi_212009653
Nu we toch bezig zijn met een rondje 'what about..'. Ik ga er ook eens even eentje proberen.

We hebben het wel steeds over X en dat er leegloop is. Maar Twitter zal in zijn hoogtijdagen toch ook weleens een slechte dag hebben gehad?
pi_212009933
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 januari 2024 00:18 schreef Beathoven het volgende:
Nu we toch bezig zijn met een rondje 'what about..'. Ik ga er ook eens even eentje proberen.

We hebben het wel steeds over X en dat er leegloop is. Maar Twitter zal in zijn hoogtijdagen toch ook weleens een slechte dag hebben gehad?
Hoe kom je erbij dat X leegloopt? :? Als we de cijfers mogen geloven, dan loopt X niet leeg. Ben benieuwd naar je bron.

twitter

twitter

[ Bericht 9% gewijzigd door Rnie op 13-01-2024 01:44:01 ]
De enige echte.
pi_212009964
Na lang wikken en wegen heb ik besloten....

om mijn account op X niet te verwijderen.

De enige echte.
pi_212012260
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 januari 2024 01:26 schreef Rnie het volgende:

[..]
Hoe kom je erbij dat X leegloopt? :? Als we de cijfers mogen geloven, dan loopt X niet leeg. Ben benieuwd naar je bron.

[ twitter ]
https://www.threads.net/@romanysoup/post/C14tKiJOYJ8/

;)
pi_212012337
quote:
Ik snap het niet, kan je dit misschien uitleggen?
De enige echte.
pi_212012498
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 januari 2024 11:06 schreef Rnie het volgende:

[..]
Wat vervelend dat je het niet snapt. Ik kan je er wel stap voor stap doorheen helpen hoor. Samen komen we er!

Stap 1: welke zinsnede zie je in het filmpje iedere keer terugkeren?
  zaterdag 13 januari 2024 @ 11:36:01 #171
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_212012566
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 21:55 schreef Repentless het volgende:
In dat opzicht is het nu toch niet veel anders?
Jawel, want ze kopen nu allemaal een blauw vinkje om luider en luider te kunnen schreeuwen.
Ik ga naar huis.
  zaterdag 13 januari 2024 @ 11:37:15 #172
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_212012581
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 januari 2024 11:06 schreef Rnie het volgende:
Bots, bots, bots.
Ik ga naar huis.
pi_212012737
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2024 11:27 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
Wat vervelend dat je het niet snapt. Ik kan je er wel stap voor stap doorheen helpen hoor. Samen komen we er!

Stap 1: welke zinsnede zie je in het filmpje iedere keer terugkeren?
De meme "I'm sorry, I cannot fulfill this request as it goes against OpenAI use policy", die gister op X verscheen aan de hand van het artikeltje omtrent Amazon.

Fun new game just dropped! Go to the internet platform of your choice, type "goes against OpenAI use policy," and see what happens. The bossman dropped a link to a Rick Williams Threads post in the chat that had me go check Amazon out for myself.

https://www.theverge.com/(...)y-amazon-ai-listings

[ Bericht 11% gewijzigd door Rnie op 13-01-2024 12:02:37 ]
De enige echte.
pi_212013269
twitter

X/tWiTteR iS DoOD! Papegaaien ze massaal weer in koor. :')
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_212013633
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2024 12:32 schreef Tekaschi het volgende:
[ twitter ]

X/tWiTteR iS DoOD! Papegaaien ze massaal weer in koor. :')
Hoe verhoudt dit zich tot vorig jaar? Ik kan me ook voorstellen dat december, met de kerstvakantie, altijd een relatief goede maand is voor Twitter, dus dat je altijd een stijging verwacht.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_212014047
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 januari 2024 11:49 schreef Rnie het volgende:

[..]
De meme "I'm sorry, I cannot fulfill this request as it goes against OpenAI use policy", die gister op X verscheen aan de hand van het artikeltje omtrent Amazon.

Fun new game just dropped! Go to the internet platform of your choice, type "goes against OpenAI use policy," and see what happens. The bossman dropped a link to a Rick Williams Threads post in the chat that had me go check Amazon out for myself.

https://www.theverge.com/(...)y-amazon-ai-listings

Aai helaas niet helemaal raak. Nee, men heeft op 07 januari niet massaal AI-errors gepost als reactie op een artikel van 12 januari. Maakt niet uit, we gaan er samen uitkomen!

Stap 2: waarom verschijnen er massaal AI-errorberichten op een social media platform? Gratis tip: lees het artikel van TheVerge dat je hierboven linkt voor als je er zelf niet uitkomt.
pi_212014132
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2024 13:05 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Hoe verhoudt dit zich tot vorig jaar? Ik kan me ook voorstellen dat december, met de kerstvakantie, altijd een relatief goede maand is voor Twitter, dus dat je altijd een stijging verwacht.
Moeilijk te zeggen, was dat niet die tijd dat Musk al die bots van X/Twitter verwijderde waar mensen in hun echokamer 99% van hun "volgers" zagen verdwijnen?

Gezien alle meningen nu zijn toegestaan zie ik het platform eerder groeien dan krimpen, dat mensen hun echokamer zijn kwijt geraakt en daarom het platform verlaten zegt mij niet veel, dat zijn dezelfde mensen die overal de vvmu willen inperken zodat het lijkt dat hun mening en alleen hun mening de enige juiste is, en het kwartje moet maar eens vallen dat ze de mening van een minderheid vertegenwoordigden.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_212014216
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2024 13:58 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Moeilijk te zeggen, was dat niet die tijd dat Musk al die bots van X/Twitter verwijderde waar mensen in hun echokamer 99% van hun "volgers" zagen verdwijnen?

Gezien alle meningen nu zijn toegestaan zie ik het platform eerder groeien dan krimpen, dat mensen hun echokamer zijn kwijt geraakt en daarom het platform verlaten zegt mij niet veel, dat zijn dezelfde mensen die overal de vvmu willen inperken zodat het lijkt dat hun mening en alleen hun mening de enige juiste is, en het kwartje moet maar eens vallen dat ze de mening van een minderheid vertegenwoordigden.
Een hele kleine minderheid…

Maar dat zal wel niet door die plaat voor hun kop doordringen. Want binnen hun eigen bubble horen ze alleen maar dat ze brave zijn.

Net als die televisiemeningmevrouw van het AD die dan bij Renze zat te vertellen waarom ze van X af is en waarom de rest dat ook moet doen…. Blijkt ze zelf helemaal niet actief te zijn op X.
pi_212014340
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2024 13:49 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
Aai helaas niet helemaal raak. Nee, men heeft op 07 januari niet massaal AI-errors gepost als reactie op een artikel van 12 januari. Maakt niet uit, we gaan er samen uitkomen!

Stap 2: waarom verschijnen er massaal AI-errorberichten op een social media platform? Gratis tip: lees het artikel van TheVerge dat je hierboven linkt voor als je er zelf niet uitkomt.
Dat zou ook een beetje gek zijn natuurlijk. Het artikel is op 12 januari verschenen en niet op 7 januari. Users gingen gekscherend na de publicatie van het artikeltje met het zinnetje aan de haal.

twitter

twitter

Ik begrijp nog steeds niet waarom dit een argument is betreffende de leegloop op X. Doel je op die bots?

Graag wat duiding, we gaan er, zoals je zo mooi zegt, samen uitkomen. Wat is stap 3?

[ Bericht 0% gewijzigd door Rnie op 13-01-2024 17:32:46 ]
De enige echte.
pi_212014389
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 januari 2024 11:37 schreef nietzman het volgende:

[..]
Bots, bots, bots.
7 dagen lang?
De enige echte.
pi_212014404
quote:

Doe je nu een KRO'otje? Net als bij de KRO zal niemand daar van wakker liggen.
Plaats hier uw advertentie
pi_212014479
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2024 14:27 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Doe je nu een KRO'otje? Net als bij de KRO zal niemand daar van wakker liggen.
Lees mijn post nog eens, dan hoef je deze vraag niet te stellen.
Het is mijn medium niet, Fok! past mij beter.

En het doel was niet om mensen er wakker van te laten liggen, dat heb je er mooi bij verzonnen.
Radio Espantoso
pi_212014535
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2024 14:39 schreef Peligrosso het volgende:
En het doel was niet om mensen er wakker van te laten liggen
Users aan het denken zetten?
Users aanzetten tot actie?
Simpelweg ventileren?
De enige echte.
pi_212014547
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 januari 2024 14:44 schreef Rnie het volgende:

[..]
Users aan het denken zetten?
Users aanzetten tot actie?
Simpelweg ventileren?
Het komische is dat veel van die mensen na een paar weken weer met hangende pootjes naar Twitter gaan.
Plaats hier uw advertentie
  zaterdag 13 januari 2024 @ 14:50:07 #185
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_212014594
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 januari 2024 00:18 schreef Beathoven het volgende:

Dat "what about..."-'argument' vind ik erg vermoeiend worden. Wanneer er een cynische opmerking wordt gemaakt als "Kuipers vergelijken met Mengele is de normaalste zaak van de wereld. Wat een medium", waarmee wordt gesuggereerd alsof dat iets nieuws is dat sinds de overname door Musk plaatsvindt, is het vrij normaal om dat te vergelijken met de situatie voor die overname. Waarbij de tendens onder sommigen is dat het toen beter was, dit soort zaken niet voorkwamen en het alleen maar aan het verslechteren is.

Als je zoekt op bijvoorbeeld 'Hitler' i.c.m. Trump, Wilders of Baudet, krijg je een hele waslijst van vele jaren met tweets van voor 2022 waarin de vergelijking wordt gemaakt. Of waarin wordt beweerd dat ze nog "veel erger" zijn. Dat weet je zelf ook wel, ik vertel hiermee niets opzienbarends. Dan kun je ontzettend leuk "what about..." als reactie geven, maar het staat gewoon in direct met elkaar: nazi-vergelijkingen gebeurden voor Musk aan de lopende band en bleven gewoon staan, nazi-vergelijkingen gaan sinds overname door Musk door en blijven gewoon staan. Conclusie: het is geen nieuw fenomeen dat sinds Musk opeens mogelijk is gemaakt. Niets nieuws onder de zon dus en doen alsof dit het resultaat is van het bewind van Musk, is derhalve complete onzin.
pi_212014595
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2024 14:45 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Het komische is dat veel van die mensen na een paar weken weer met hangende pootjes naar Twitter gaan.
Het blijft inderdaad uiterst bijzonder. :Y
De enige echte.
pi_212014667
quote:

[..]
Het leuke is dat zelfs een user als jij ergens wel een soort van waarde voor mij heeft op Fok!, omdat ik IRL geen "Flattenthecurve-achtigen" ken en zo een beetje op de hoogte ben van zulke (in mijn ogen) rare meningen. Zonder dat er hele hordes zijn.
Mij zie je daar echt niet terug, weer uit je dikke duim gezogen dus.
Radio Espantoso
pi_212017518
twitter
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
  zaterdag 13 januari 2024 @ 19:59:39 #189
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_212017597
quote:
6s.gif Op zaterdag 13 januari 2024 19:53 schreef nostra het volgende:
[ twitter ]
Oh mijn God als dat MP gaat worden. :{
pi_212017619
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 januari 2024 19:59 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Oh mijn God als dat MP gaat worden. :{
Zillions and zillions and zillons.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_212024013
quote:
6s.gif Op zaterdag 13 januari 2024 20:00 schreef nostra het volgende:

[..]
Zillions and zillions and zillons.
Geen (communistische) kampen om die vervelende intelectuellen te heropvoeden? :P
pi_212024309
quote:
6s.gif Op zaterdag 13 januari 2024 19:53 schreef nostra het volgende:
[ twitter ]
Echt gesproken als de minpres van alle Nederlanders wel. :')
pi_212024338
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2024 13:58 schreef Tekaschi het volgende:

[..]

Dat is echt een merkwaardig misverstand. Op sociale media kun je gewoon zien hoe dat gaat, onbegrensde verbale vrijheid. Dan gaat het steeds minder over opvattingen bediscussiėren en steeds meer over aanvallen. En dan 'wint' er uiteindelijk een en vertrekt de ander.

Gevolg is dat de heersende opvattingen steeds dominanter worden en er uiteindelijk een groepje overblijft dat elkaar constant gelijk aan het geven is. Als dat het doel is, dan is X ontzettend goed bezig.

Ik vermoed alleen dat er dan wel naar een nieuw verdienmodel gezocht moet worden, want je gezellige vakantiepark promoten tussen eindeloze reeksen rancuneuze scheldpartijen is niet echt een goede investering.
"Wenn ein Nazi am Tisch sitzt, und daneben 10 andere, die dasitzen und mit ihm diskutieren, dann hast du einen Tisch mit 11 Nazis."
pi_212024365
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2024 10:51 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Geen (communistische) kampen om die vervelende intelectuellen te heropvoeden? :P
Dat zie je nou echt nooit, populisten met een hekel aan intellectuelen. Echt heel verrassend.
pi_212024388
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 januari 2024 09:37 schreef Momo het volgende:

[..]
Ja, dat zijn echt de grootste veroorzakers van polarisatie, mensen die zeggen dat beide links en rechts giftige tweets plaatsen.
Klopt, want dan doen ze net alsof ze er boven staan. Zielig trucje eigenlijk :')
  zondag 14 januari 2024 @ 13:01:59 #196
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_212026104
quote:

[..]
Ik ben nu al maanden weg en zie me echt niet teruggaan. Zeker sinds Musk is twitter echt bagger geworden, wat een open riool is dat zeg.

Geen idee hoe threads zich gaat ontwikkelen maar zit wel een toename op van content. En nog niet zoveel bagger op mijn tijdslijn.
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
  zondag 14 januari 2024 @ 13:05:02 #197
47047 Herkauwer
pi_212026129
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2024 11:04 schreef Blastbeat het volgende:

[..]
Dat is echt een merkwaardig misverstand. Op sociale media kun je gewoon zien hoe dat gaat, onbegrensde verbale vrijheid. Dan gaat het steeds minder over opvattingen bediscussiėren en steeds meer over aanvallen. En dan 'wint' er uiteindelijk een en vertrekt de ander.

Gevolg is dat de heersende opvattingen steeds dominanter worden en er uiteindelijk een groepje overblijft dat elkaar constant gelijk aan het geven is. Als dat het doel is, dan is X ontzettend goed bezig.

Ik vermoed alleen dat er dan wel naar een nieuw verdienmodel gezocht moet worden, want je gezellige vakantiepark promoten tussen eindeloze reeksen rancuneuze scheldpartijen is niet echt een goede investering.
Vooral het ongefundeerd schreeuwen en roepen. Zou fijn als je met 1 knop al die complottheorieėn volgers, bedreigers, bots en scheldkanonnen zou kunnen uitzetten.

Fijn dat je iets alternatiefs aanhangt, maar ik hoef dat niet bij ieder artikel te lezen 🤮
pi_212026341
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2024 13:05 schreef Herkauwer het volgende:

[..]
Vooral het ongefundeerd schreeuwen en roepen. Zou fijn als je met 1 knop al die complottheorieėn volgers, bedreigers, bots en scheldkanonnen zou kunnen uitzetten.

Dan blijft er in het geval van X momenteel bijzonder weinig over.

De schattingen lopen nogal uiteen, maar sinds Musk daar met zijn vingers aan de knoppen zit, is het bedrijf 70-90% minder waard geworden. De meningsuiting is niet verbeterd in de zin van 'alles moet gezegd kunnen worden', want toon en inhoud van wat er gezegd wordt, worden steeds uniformer.

Als bedrijf is het dus verslechterd en als platform van meningsuiting.
"Wenn ein Nazi am Tisch sitzt, und daneben 10 andere, die dasitzen und mit ihm diskutieren, dann hast du einen Tisch mit 11 Nazis."
  zondag 14 januari 2024 @ 13:45:41 #199
47047 Herkauwer
pi_212026548
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2024 13:28 schreef Blastbeat het volgende:

[..]
Dan blijft er in het geval van X momenteel bijzonder weinig over.

De schattingen lopen nogal uiteen, maar sinds Musk daar met zijn vingers aan de knoppen zit, is het bedrijf 70-90% minder waard geworden. De meningsuiting is niet verbeterd in de zin van 'alles moet gezegd kunnen worden', want toon en inhoud van wat er gezegd wordt, worden steeds uniformer.

Als bedrijf is het dus verslechterd en als platform van meningsuiting.
Klopt maar dat is was niet onverwacht, heel voorspelbaar zelfs. Zelfs in de VS is er een beperking op de vrijheid van meningsuiting juist vanwege dit resultaat. Er zijn altijd grenzen van wat je kan zeggen in een samenleving, we moeten het met elkaar doen en dat kan niet als je alles maar mag blijven roepen.

Wat er voor mij 100% overeind moet blijven is de mogelijk om te zeggen wat je wilt zonder andere mensen aan te vallen. En nee, jouw geloof of opvatting is niet een grens, dat is veel te subjectief. Als samenleving bepaal je de grenzen en dat zal nooit iedereen tevreden stellen.
pi_212032164
quote:
0s.gif Op zondag 14 januari 2024 13:05 schreef Herkauwer het volgende:
Fijn dat je iets alternatiefs aanhangt, maar ik hoef dat niet bij ieder artikel te lezen
Wow. Het dedain alleen al maakt mij kots maar dan ook kotsmisselijk. Gadverdamme.

Je zegt eigenlijk dat je het liefst de mogelijkheid wilt hebben om een groep, die anders over zaken nadenkt, compleet kan uitsluiten, zodat JIJ je lekker kan blijven voelen tussen gelijkgestemde, op een openbaar platform?!?!

No fucking way ^O^
De enige echte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')