wie heeft het over flirten behalve jij? En wat is flirten volgens jou als we toch die tour op gaan.quote:Op vrijdag 3 mei 2024 13:32 schreef roos94 het volgende:
[..]
Flirten kan ook gewoon zeker in een relatie?
Sterker, daten, seks hebben met anderen, liefdesrelaties met anderen hebben, terwijl je al een relatie hebt, kan allemaalquote:Op vrijdag 3 mei 2024 13:32 schreef roos94 het volgende:
[..]
Flirten kan ook gewoon zeker in een relatie?
hahah next level ongemakkelijkheidquote:Op zaterdag 4 mei 2024 08:35 schreef LuNaTiC het volgende:
Ook echt een powerpoint
-presentatie geven over je verbouwing
Die vrouw is volgens mij wanhopig. Zoende hem gelijk al op de mond 2 min na binnenkomstquote:Op zaterdag 4 mei 2024 08:35 schreef LuNaTiC het volgende:
Ook echt een powerpoint
-presentatie geven over je verbouwing
Hij had ook iets van schoenen aan.quote:Op zondag 5 mei 2024 18:43 schreef freaky40 het volgende:
Die wanhopigheid zie ik meer bij die vent, die begon al te graaien en te zoenen. Die vrouw is wat bangig en zwaarmoedig. En het beeld dat hij al helemaal klaar lag op het bed met zijn ietwat strakke boxerhort aan en voor de rest niets krijg ik sinds vrijdag nog maar moeilijk van mijn netvlies...
quote:Op maandag 13 mei 2024 19:48 schreef Dutch_view het volgende:
Gadverdamme, open in beeld diep in je neus peuteren en die klont aan je boxershirt afvegen waar je het duidelijk zag![]()
Deed ie fatsoenlijk toch? Jongetje was wel een klein beetje gefocust op seks.quote:Op maandag 13 mei 2024 19:48 schreef Dutch_view het volgende:
Gadverdamme, open in beeld diep in je neus peuteren en die klont aan je boxershirt afvegen waar je het duidelijk zag![]()
Naah.. je kunt ook proberen je neus te snuiten of desnoods met een doekje wat peuteren. Maar om het aan kleding af te smeren...quote:Op maandag 13 mei 2024 21:04 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Deed ie fatsoenlijk toch? Jongetje was wel een klein beetje gefocust op seks.
Duhhhquote:Op maandag 13 mei 2024 23:29 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Naah.. je kunt ook proberen je neus te snuiten of desnoods met een doekje wat peuteren. Maar om het aan kleding af te smeren...Hij was wss de camera's vergeten
![]()
Hebben veel mensen last van daar. Dit programma kan je in zuiden van Europa of Latijns Amerika echt niet maken. Daar lopen ze echt niet na 5 uur in het huis er al bij alsof ze 26 jaar een relatie hebben en om niks meer geven.quote:Op maandag 13 mei 2024 23:29 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Naah.. je kunt ook proberen je neus te snuiten of desnoods met een doekje wat peuteren. Maar om het aan kleding af te smeren...Hij was wss de camera's vergeten
![]()
Misschien hadden ze herhalingenquote:Op vrijdag 24 mei 2024 18:47 schreef freaky40 het volgende:
Nou, ik dacht dat vorig jaar er wel een zomerstop was tot eind augustus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |