En dat nog wel op tvquote:Op vrijdag 19 april 2024 19:09 schreef RipCity het volgende:
Verbaas me erover hoe slonzig iedereen er uit ziet bij het ontbijt. Je kent elkaar net 8 uur. Nederlanders vergeten meteen dat het een date is. Maar ze zitten er allemaal ongewassen in hun oudste kleren bij.
Die meid krijgt niet eens de kans om een eigen mening te vormen of uit te sprekenquote:Op maandag 22 april 2024 19:48 schreef pepper_961 het volgende:
"ja toch? he? nou, toch?"
"he? toch ja, toch?! nou he?!"
Die lange kale zou de 24 uur niet overleven bij mij, wat een griebel, bah.
Iets met afvallen, reality, Adam en Eva , en dan zal ik zeker niet alles hebben.quote:Op maandag 29 april 2024 22:34 schreef freaky40 het volgende:
Eric Dikeb, die hadden we nog niet gehad nee. Die is overal voor te porren. In welk programma heeft hij niet gezeten in het verleden, dus een waardevolle kaartenbak deelnemer voor de makers.
Hoezo dan?quote:Op donderdag 2 mei 2024 19:45 schreef roos94 het volgende:
Ik krijg echt hersenbloedingen van mensen die zeggen "oh in een relatie kan je toch gewoon met vriend van het andere geslacht in bed slapen je moet me toch vertrouwen"
Waarom zou je dat doen dan?quote:Op donderdag 2 mei 2024 20:18 schreef lily het volgende:
[..]
Hoezo dan?
Ik heb in mijn leven wel eens vaker met een vriend van het andere geslacht in een bed geslapen terwijl ik een relatie had.
Het feit dat je beiden hetero bent betekent niet automatisch dat je elkaar wilt bespringen ofzo?
Omdat dat wel eens zo uitkwam. Tijdens studie (vroeger), uitjes, festivals. Mijn vriend en nu man doen wel eens dingen zonder elkaar.quote:
Dat is echt de meest gehoorde en ook allerslechtste argument als het hierom gaat. Maar echt. Het is gewoon complete lulkoek dat je met iemand van het andere geslacht in bed slaapt omdat "het zo uitkomt" of dat er geen andere mogelijkheid is. Echt oprechte lulkoek. Maar goed, ieder zijn ding. Gelukkig denken mijn man en ik hetzelfde erover dus het maakt ook verder niet uit. You do you.quote:
Flirten kan ook gewoon zeker in een relatie?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 13:29 schreef Bofjijff het volgende:
Roos is een beetje van de oude stempel (en wat prikkelbaar).
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 13:26 schreef roos94 het volgende:
[..]
Het is gewoon complete lulkoek dat je met iemand van het andere geslacht in bed slaapt omdat "het zo uitkomt" of dat er geen andere mogelijkheid is. Echt oprechte lulkoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |