Zo, die gedroeg zich ook wel echt hel erg als een maagd.quote:Op maandag 27 mei 2024 19:38 schreef Donna het volgende:
Aflevering van vanavond, met die donkere vrouw.
Begon meteen over geil zijn en dat ze aa haar trekken moet komen en dan gematched worden met zo'n kerel met 0000000 ervaring.
Ja totaal geen match.quote:Op maandag 27 mei 2024 19:53 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zo, die gedroeg zich ook wel echt hel erg als een maagd.
De hele redactie kon mee eten. Wat een frituurbeest die vrouw.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:50 schreef Bzzzzt het volgende:
Lekker het hele huis laten meuren naar frituurvet
Die 2 vrouwen heeft ie er uitgewerkt en zit er nu met een nieuwe dame..quote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:40 schreef freaky40 het volgende:
Ik zag een aflevering terug van de afgelopen 2 weken waarin ze 2 vrouwen en 1 man samenvoegen in de villa. Levert nog meer ongemakkelijke dynamiek op. Ze zijn wel constant nieuwe twists aan het bedenken om het format niet sleets te laat laten worden.
Die vent wilde er ook weinig moeite voor doen. Als hij iets beter z'n best had gedaan dan was het met die eerste die binnenkwam bij de dubbeldate best iets kunnen worden. Die wilde zelfs aangeraakt worden in bedquote:Op vrijdag 14 juni 2024 12:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Die 2 vrouwen heeft ie er uitgewerkt en zit er nu met een nieuwe dame..en het is gelijk minder ongemakkelijk.
Die is zo bipolair als watquote:Op woensdag 19 juni 2024 22:08 schreef LuNaTiC het volgende:
Die chick spoort volgens mij niet helemaal hoor haha
dat was ook mijn eerste gedachte maar mag van m'n vriendin (psychiater) niet zomaar met diagnoses strooien (zij dan weer welquote:
Wat een vreemde meid idd. 100% ook dat er meer gebeurd is dan zoenen.quote:Op woensdag 19 juni 2024 22:08 schreef LuNaTiC het volgende:
Die chick spoort volgens mij niet helemaal hoor haha
Naja iig gevalletje van don't stick your dick in crazy. Gelukkig bleef het bij zoenen...quote:Op donderdag 20 juni 2024 10:06 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
dat was ook mijn eerste gedachte maar mag van m'n vriendin (psychiater) niet zomaar met diagnoses strooien (zij dan weer wel)
Zullen wij ook een keer gaan 🤣🤣🤣🤣quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:42 schreef 5thencounter het volgende:
Steeds meer oudjes die eigenlijk geen moer met elkaar willen maar lekker 1 of 2 dagen gratis logeren op kosten van de Show..![]()
Ik geef ze gelijk
[ afbeelding ]
Lekker in het bubbelbad en lekker eten bestellen. Hoppaaaquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Twee dagen gratis rBnB'n en domme vragen oplezen van een briefje.. waarom niet?
Prima.. En geen domme cadeautjes meenemen, en ik ga niét op de bankquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker in het bubbelbad en lekker eten bestellen. Hoppaaa
Ja leuke cadaeutjus. Ik ga ook niet op de bank. Nananananaaaaaquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Prima.. En geen domme cadeautjes meenemen, en ik ga niét op de bank
Mooi.. en ik wil er 3 vrouwen bijquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja leuke cadaeutjus. Ik ga ook niet op de bank. Nananananaaaaa
Drie mannen drie vrouwen. En dat jn 24 uur 🤣🤣quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mooi.. en ik wil er 3 vrouwen bijdat multidaten schijnt ineens te kunnen
Sjah, en er moet minstens één KweetNiet bij zodat die kan kiezen welke kant Het op wilquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Drie mannen drie vrouwen. En dat jn 24 uur 🤣🤣
2 wat oudere hippies.quote:Op maandag 2 september 2024 19:21 schreef Dutch_view het volgende:
We zijn weer lekker zweverig begonnen![]()
Ik lig helemaal in een deuk om deze tweequote:
Hij voelt afstand of dat klopt. Ja zegt ze. 🤣🤣🤣quote:Op dinsdag 3 september 2024 01:01 schreef freaky40 het volgende:
En we zijn weer los. Die 2 gaan geile neuksex hebben met veel voelen en elkaar insmeren met ingestraalde links gedraaide geitenwollensokken yoghurt en zulks..., alleen nog even de vraag wanneer dat een aanvang gaat nemen. Dacht in deze aflevering al, maar nee. Ze weten zich nog in te houden...En weer zo'n kortzichtige kakkerlak die weer geen meisje wat Ajacied is, en het liefst ook niet uit Amsterdam afkomstig. Hij treft het en je zag hem opfleuren, de stumpert dat ze uit Limburg kwam. Dat soort idioten kennen we nu wel en oogde wat saai ten opzichten van die 2 geitenwollensokkenneukerts.
Wat een stel he.quote:
Ik had verwacht dat hij niet zou willen eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 september 2024 19:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een stel he.
Maar ze verlengen niet.
Ja. Ik weet echt niet wat ik van hem moest denken. Vind het echt een rare gast. Onpeilbaar ook. Zij ook trouwens.quote:Op dinsdag 3 september 2024 19:24 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat hij niet zou willen eigenlijk.
Ik vond haar echt met heel veel dingen mee gaan ofzo. Ze was denk ik wel eerlijk, maar het kwam geforceerd over. Misschien ook omdat ze steeds zo met haar mond trok. Lastig te peilen idd.quote:Op dinsdag 3 september 2024 19:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja. Ik weet echt niet wat ik van hem moest denken. Vind het echt een rare gast. Onpeilbaar ook. Zij ook trouwens.
Dat andere stel is ook wel lachen ..quote:Op woensdag 4 september 2024 19:28 schreef Dutch_view het volgende:
Boeiend verhalen van die vrouw over dieren, het boeit die kerel geen zak
Maar eigenlijk lust ie niets en eet ie altijd bij de patatzaakquote:Op woensdag 4 september 2024 19:34 schreef spapaars het volgende:
Zie er twee die schnitzels bakken, en hij wijst er 1 aan die hij wil hebben.
Die gozer heeft ook last van zelfoverschatting.quote:Op woensdag 4 september 2024 19:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar eigenlijk lust ie niets en eet ie altijd bij de patatzaak
Castingbureau's en genoeg flippo's die zich aanmelden in de hoop om een 'BNer' o.i.d. te worden.quote:Op vrijdag 6 september 2024 07:44 schreef LuNaTiC het volgende:
Waar haaaaalen ze ze weer vandaan deze week
Ja onvoorstelbaar. Ze begonnen al goed met dat ene stel weet niet eens hun naam meerquote:Op vrijdag 6 september 2024 07:44 schreef LuNaTiC het volgende:
Waar haaaaalen ze ze weer vandaan deze week
Ik dacht bij Trix dat moment met de satisfayer. Plaatsvervangende schaamte ben gaan opruimenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 00:09 schreef freaky40 het volgende:
Gelukkig maar, niet voor ons maar voor de FEBO die daar 24/7 mee kunnen kijken, en wij niets van te zien krijgen in de uitzending....ik mis soms wel livestreams bij deze show, lijkt me erg leuk om te zien hoe dat er aan toe gaat. Maar in het geval van Trix misschien maar even niet...
Ik lag in een deuk. Wat een mens.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 21:57 schreef freaky40 het volgende:
Het TV moment van dit seizoen, Trix van 77 die doodleuk en ongeremd even verteld dat ze een satifyer heeft, en ouwe dibbes Leo van 88 die haar liever doet dan dat ze die Satisfyer gebruikt. Topshow!
Maar voor de rest denk ik dat dit gewoon een typetje van Tineke Schouten is...Morgen weer verder.
Duitse Herder, mooiste honden die er zijn.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 19:15 schreef chufi het volgende:
Volgens mij krijg je voorrang als je een leuk hondje hebt dat je meeneemt naar je date ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |