Wat een vreemde meid idd. 100% ook dat er meer gebeurd is dan zoenen.quote:Op woensdag 19 juni 2024 22:08 schreef LuNaTiC het volgende:
Die chick spoort volgens mij niet helemaal hoor haha
Naja iig gevalletje van don't stick your dick in crazy. Gelukkig bleef het bij zoenen...quote:Op donderdag 20 juni 2024 10:06 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
dat was ook mijn eerste gedachte maar mag van m'n vriendin (psychiater) niet zomaar met diagnoses strooien (zij dan weer wel)
Zullen wij ook een keer gaan 🤣🤣🤣🤣quote:Op donderdag 20 juni 2024 19:42 schreef 5thencounter het volgende:
Steeds meer oudjes die eigenlijk geen moer met elkaar willen maar lekker 1 of 2 dagen gratis logeren op kosten van de Show..![]()
Ik geef ze gelijk
[ afbeelding ]
Lekker in het bubbelbad en lekker eten bestellen. Hoppaaaquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Twee dagen gratis rBnB'n en domme vragen oplezen van een briefje.. waarom niet?
Prima.. En geen domme cadeautjes meenemen, en ik ga niét op de bankquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker in het bubbelbad en lekker eten bestellen. Hoppaaa
Ja leuke cadaeutjus. Ik ga ook niet op de bank. Nananananaaaaaquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Prima.. En geen domme cadeautjes meenemen, en ik ga niét op de bank
Mooi.. en ik wil er 3 vrouwen bijquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja leuke cadaeutjus. Ik ga ook niet op de bank. Nananananaaaaa
Drie mannen drie vrouwen. En dat jn 24 uur 🤣🤣quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mooi.. en ik wil er 3 vrouwen bijdat multidaten schijnt ineens te kunnen
Sjah, en er moet minstens één KweetNiet bij zodat die kan kiezen welke kant Het op wilquote:Op woensdag 26 juni 2024 21:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Drie mannen drie vrouwen. En dat jn 24 uur 🤣🤣
2 wat oudere hippies.quote:Op maandag 2 september 2024 19:21 schreef Dutch_view het volgende:
We zijn weer lekker zweverig begonnen![]()
Ik lig helemaal in een deuk om deze tweequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |