abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 januari 2024 @ 22:52:44 #1
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_211968507

Wanneer is Winter Vol Liefde op tv?
Winter Vol Liefde is vanaf maandag 18 december elke maandag tot en met donderdag te zien om 20:30 uur op RTL4.

Winter Vol Liefde is ook op Videoland te zien.
De vooruitkijkers via Videoland mogen hun kijkersvaringen posten in speciaal voor hen bestemd topic: RLS / [VIDEOLAND] Winter Vol Liefde - voor de vooruitkijkers #1 en de bijbehorende reeks.
Geen spoilers dus in dit topic over afleveringen die nog niet via RTL4 te zien zijn geweest.

= = = = = = = = = =

Winter Vol Liefde seizoen 1
En dít zijn de vijf kandidaten:

Marco

De 55-jarige Marco woont in een adembenemende omgeving in Noorwegen, waar hij een boetiekhotel runt mét prachtige tuin en kampvuurplaatsen. Buiten dat Marco keihard werkt, geniet hij ook volop van het leven. Van sneeuwwandelen, skiën en sleëen met husky's tot ijsbaden: Marco lijkt zich geen moment te vervelen.

Guido

De 43-jarige Guido woont midden in de ongerepte natuur van Zweeds Lapland, en wordt een vrolijke, avontuurlijke en sociale man genoemd. Hij is een échte aanpakker en sinds hij hier z'n eigen kampeerterrein runt, is zijn droom uitgekomen. Tevens organiseert Guido in de zomer tours en activiteiten, zoals hiken, vissen en kanoën. 's Winters geeft hij ook nog eens les op een basisschool.

Edith

De 51-jarige Edith woont samen met haar 14-jarige zoon in het mooie Tirol. Wat haar daar brengt? Ze verhuurt appartementen én verkoopt glamping chalets. Edith is dus een echte ondernemer en harde werker, maar zorgt ook voor genoeg vrije tijd om te skiën, uiteten te gaan en te relaxen in de sauna. En euhm, van een beetje après-ski is ze ook niet vies.

Saul

De 29-jarige Saul leidt een lekker (en ook luxe) leventje in het Zwitserse Riederalp. Daar runt hij een makelaarsbedrijf met zijn broers – waar hij bovendien een zeer hechte band mee heeft. Zijn vijf(!) broers ziet hij als zijn beste vrienden. Zelf woont deze levensgenieter in een prachtig appartement met uitzicht op de berg Matterhorn.

Benjamin

Vrijgezelle mannen in Nederland kunnen maar beter hun oren spitsen, want de 26-jarige Benjamin is op zoek naar zijn prins op het witte paard. Hij werkt in Zwitserland in een hotel en restaurant, waar hij het ontzettend naar zijn zin heeft. Toch mist er nog één ding in zijn leven: een partner. Hij zou het hartstikke leuk vinden als iemand samen met hem een leven wil opbouwen in Zwitserland. Het liefst wél iemand die een beetje lang en stoer is, want dat is helemaal zijn type. Ook vindt hij het belangrijk dat zijn partner al wat verder is in zijn leven. Pas jij in dit plaatje?
Haters everywhere but I don't really care.
  maandag 8 januari 2024 @ 22:53:49 #2
28167 matthijst
pi_211968525
Wel irritant dat ze niet laten zien dat die gasten flippen. Joshua dacht dat ie binnen was maar helaas jongen. Ga ergens anders heen met die blije bek van je :')
Benjamin die nu pas doorheeft dat Joshua arrogant is :')
Mooi hij die Joshua ff op z'n plek zet. Duurde wel veel te lang.
Maar goed, die gluiperd zal binnenkort wel weer in een ander programma zitten. Of in de huisartsenpost met HIV, na z'n 100 mannen :r

Mariëlle. Nee.

"Een vrouw is een hulp voor de man eigenlijk." _O- _O_
Ze had 'm het liefst meteen uit de auto gezet.

Die Saul wordt elke aflevering sneuer. Hij praat ook als zo'n pussy de hele tijd. Als iemand boe zegt begint ie te janken.
Die verbouwde kop van Rafaella. "Ik ben 30" -O-

Wat suf dat die Esmeralda bij Marco Guido overal achteraan loopt.

[ Bericht 1% gewijzigd door matthijst op 09-01-2024 07:11:49 ]
  maandag 8 januari 2024 @ 23:14:26 #3
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_211968706
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2024 21:27 schreef Pierre_Ranja het volgende:
'Don't cry for me vaganina'
Marco stuurt wel een hele lieve vrouw weg met haar.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 8 januari 2024 @ 23:17:22 #4
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_211968727
En zoals altijd gaat het bij Edith alleen maar over Edith.
Over narcistisch trekjes gesproken...
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 8 januari 2024 @ 23:20:32 #5
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_211968743
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2024 22:53 schreef matthijst het volgende:

Wat suf dat die Esmeralda bij Marco overal achteraan loopt.
Esmeralda bij Guido of Joyce, bij Marco?
  maandag 8 januari 2024 @ 23:54:12 #6
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_211968883
Aroen moet lekker op zoek naar een gristelijke vrouw.
Edith is niks voor hem.
Poef.....gone! ©golfer
pi_211969005
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2024 20:41 schreef Pierre_Ranja het volgende:

[..]
Dat moet toch bijna wel? Of manipuleert hij het zo dat hij daar ineens mede eigenaar wordt
Mede eigenaar van wat?

Benjamin bezit niets. Is filiaalhouder namens een eigenaar.
pi_211969006
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2024 23:14 schreef golfer het volgende:

[..]
Marco stuurt wel een hele lieve vrouw weg met haar.
Zeker !! ...................overigens door haar persoonlijkheid, ook een zeer makkelijk vertrek.

Men vindt haar slecht Nederlands spreken maar dat vind ik wel meevallen. Hoewel ze langzaam praat en soms zoekt naar woorden, is haar Nederlands beter dan dat steenkolen engels wat ik vaak om me heen hoor.

[ Bericht 18% gewijzigd door Bever_NL op 09-01-2024 00:53:53 ]
pi_211969021
Voor 'Claimy Rose' de volgende keer gewoon weer een 'Shandy'

Het meisje is helemaal op van de zenuwen want ze had zich tussen haar oren, de oer-saaie makelaar al toegeëigend.
Dat blèrend gedoe staand op de bank lijkt meer op een 4-Havo schoolkamp.

[ Bericht 1% gewijzigd door Bever_NL op 09-01-2024 00:55:30 ]
pi_211969022
Joshua was wel de betere kandidaat. Ik houd wel van die zelfverzekerdheid. Too much voor Benjamin. Maar ze waren echt wel een mooi en tof koppel geworden.
pi_211969033
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 00:49 schreef Mercedes. het volgende:
Joshua was wel de betere kandidaat. Ik houd wel van die zelfverzekerdheid. Too much voor Benjamin. Maar ze waren echt wel een mooi en tof koppel geworden.
Joshua komt niets te kort. Die heeft volgens eigen zeggen, te 020-Vaselin Alley, 100 kontjes op hem wachtend.
pi_211969034
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 00:58 schreef Bever_NL het volgende:

[..]
Joshua komt niets te kort. Die heeft volgens eigen zeggen, te 020-Vaselin Alley, 100 kontjes op hem wachtend.
Zo heeft hij dat niet gezegd.
  dinsdag 9 januari 2024 @ 07:11:31 #13
28167 matthijst
pi_211969401
quote:
0s.gif Op maandag 8 januari 2024 23:20 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]
Esmeralda bij Guido of Joyce, bij Marco?
Ah bij Guido idd :)
  dinsdag 9 januari 2024 @ 08:27:04 #14
28167 matthijst
pi_211969730
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 00:59 schreef Mercedes. het volgende:

[..]
100 mannen wachtend op 'm zei ie.
Bijna hetzelfde :')
pi_211970790
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 00:59 schreef Mercedes. het volgende:

[..]
Maar wel bedoeld.
pi_211971042
Ik heb het begin gemist gisteren. Wat was die ruzie tussen Benjamin en Joshua?
Hotapnyc
  dinsdag 9 januari 2024 @ 11:10:12 #17
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_211971159
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 10:55 schreef Cirilico het volgende:
Ik heb het begin gemist gisteren. Wat was die ruzie tussen Benjamin en Joshua?
Daar waren geen camera's bij. Nadat Benjamin Olivier had weggestuurd, dacht Joshua weer naar het woonhuis te kunnen verhuizen. Benjamin wilde dat niet. Joshua heeft hem toen 's avonds schreeuwend opgebeld dat hij naar boven wilde komen.

Huisgenoot Anna was daar getuige van en vond het creepy.
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 9 januari 2024 @ 11:11:51 #18
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_211971175
quote:
1s.gif Op maandag 8 januari 2024 23:17 schreef golfer het volgende:
En zoals altijd gaat het bij Edith alleen maar over Edith.
Over narcistisch trekjes gesproken...
Het programma, inclusief de vragen tijdens het cameramoment, gaat namelijk ook over haar.

En rondstrooien met diagnoses is nooit slim.

Edit: bedoel je niet simpelweg egocentrisch? Want dat is wat anders natuurlijk. Iemand met een narcistische stoornis zal bijvoorbeeld moeite hebben een goede relatie met zijn kinderen te onderhouden. Volgens mij is dit bij Edith totaal niet aan de orde.

[ Bericht 16% gewijzigd door Duderinnetje op 09-01-2024 14:31:56 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_211971242
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 11:10 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Daar waren geen camera's bij. Nadat Benjamin Olivier had weggestuurd, dacht Joshua weer naar het woonhuis te kunnen verhuizen. Benjamin wilde dat niet. Joshua heeft hem toen 's avonds schreeuwend opgebeld dat hij naar boven wilde komen.

Wtf. Ik heb echt met hem te doen en denk oprecht dat hij langs een psycholoog zou moeten gaan.
Hotapnyc
  dinsdag 9 januari 2024 @ 11:29:16 #20
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_211971357
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 00:39 schreef Bever_NL het volgende:

[..]
Mede eigenaar van wat?

Benjamin bezit niets. Is filiaalhouder namens een eigenaar.
En woont bij een ander op kamers.
Maar hij;s ook nog jong.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_211971483
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 11:10 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik had het zo opgevat dat Benjamin die avond geen zin had om hem überhaupt te zien.

Ik zou dat ook niet leuk vinden als ik Joshua was. Ben je helemaal in een ander land voor iemand, wil hij geen date met je.
  dinsdag 9 januari 2024 @ 11:49:41 #22
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_211971682
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 11:36 schreef prunus het volgende:

[..]
Ik had het zo opgevat dat Benjamin die avond geen zin had om hem überhaupt te zien.

Ik zou dat ook niet leuk vinden als ik Joshua was. Ben je helemaal in een ander land voor iemand, wil hij geen date met je.
Nee het ging wel over meer dan even een wijntje drinken, al maakte hij dat er de volgende ochtend bij het was ophangen wel gauw van. 'ja ik dacht: even gezellig een wijntje drinken. Werd hij kwaad!'
Maar zie ook de scene (vorige week uitgezonden) waarin Joshua 'zogenaamd' zich installeert in het chalet, maar tegen de camera al zegt dat hij niets gaat uitpakken omdat Olivier wel weggestuurd gaat worden en hij dan 'gewoon' bij Benjamin kan slapen.

Ik vermoed dat als hij gewoon gebeld had met 'zal ik even langskomen', er niet zo'n heisa was ontstaan. Schreeuwen als je je zin niet krijgt is sowieso een veeg teken, lijkt me. De indruk bij die Anna en bij Benjamin zelf, was duidelijk dat er iets flink verkeerd zat. Ze hadden het er zelfs over dat Benjamin hem hierna misschien maar helemaal moest blocken en het naar huis sturen was ook gebaseerd op dit voorval.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_211975805
Er moet sowieso ook meer gezegd (of geschreeuwd) zijn daar op de belalp.

Joshua houdt het voor de camera allemaal netjes en pinkt een traantje weg,
zegt dat ook dit bij de liefde hoort en voorspelt dat benjamin en hij toch wel
weer bij elkaar komen.

Later horen we dan via de moeder van Benjamin dat hij gezegd heeft dat er
in Amsterdam toch wel 100 mannen op hem wachten.

Dat is niet iets dat je als losse zin zomaar roept tegen iemand. Zeker niet als
het om de door jezelf gehoopte schoonmoeder gaat :)

Dus daar is meer gezegd.

Hoe en wat, dat is niet zo moeilijk te raden. Ik denk dat Benjamin er heel erg
dichtbij zat met 'dominant' en 'manipulatief'.

Feit dat de productie dat stukje over wat hij heeft gezegd ook gewoon erin zet,
dat geeft ook wat aan. Alles wat hij hen heeft gegeven zijn die gemaakte 'lieve'
momentjes over liefde en houden van.

Zo 'pakken ze hem alsnog terug' - door die uitspraak van Benjamin's moeder
erin te laten :)

Joh daar is zoveel aan de hand geweest :D
pi_211975822
benieuwd waar die gast nu op gaat duiken :P
pi_211977433
Amy zet alles in de stijgers voor een Only Fans carrière.
pi_211977952
Die Saul _O-, daar zou elke weldenkende vrouw toch hard vandaan rennen?
  dinsdag 9 januari 2024 @ 21:33:11 #27
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_211977964
Slappe hap
Don't call me Shirley
  dinsdag 9 januari 2024 @ 21:38:33 #28
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_211978014
https://x.com/psvdrent/status/1742992329688957133?s=20

Het lukt me niet deze te embden. Aroen in Gtst :?
Don't call me Shirley
  dinsdag 9 januari 2024 @ 23:33:18 #29
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_211979079
Kijken het nu pas terug.
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 9 januari 2024 @ 23:45:17 #30
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_211979125
Leuke gast wel op het eerste gezicht die nieuwe man bij Benjamin.
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 9 januari 2024 @ 23:52:22 #31
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_211979148
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 21:33 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Slappe hap
Wie?
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 9 januari 2024 @ 23:52:53 #32
28167 matthijst
pi_211979150
Saul, "vriendschap is een basis voor een goede relatie."
Klopt Sjaak, maar ze is niet voor niks je ex.
Ongenadig sneu wijf, die Raf met d'r botoxbek :r
Ze praat wel net zo sloom als hij.
Wat een ongelooflijke twijfelaar. Saul, die Raf moet je niet meer. Waag een poging met Amy of hou verder je kop.

Die Edith met d'r eeuwige gedram dat je vragen moet stellen. Sjezus. Als die dude je 24 uur ondervraagt kent ie je levensverhaal. En dan?
pi_211979238
Joshua vond ik de meest intrigerende persoon deze reeks.

Zijn wereldburger act, zijn overwicht op iedereen, zijn incasseringsvermogen, hoe lief hij deed tegen Benjamin (maar het zette Benjamin ook als minderwaardige partij neer), zijn vrolijkheid en optimisme, zijn attenties, en eigenlijk vond ik hem eerlijk gezegd om te zien een beetje vreemd.
Het is me al die afleveringen niet gelukt hem echt te doorgronden, ik vind het fascinerend.

Itt alle anderen, al vind ik Guido een aardige kerel, en Amy Rose ook een interessant geval.

Hopelijk duikt Joshua nog eens ergens op :)
pi_211979614
Eens, @Za, ik ben Joshua wel gaan mogen. Ik snap dat Benjamin heeft gezegd niet verder te willen met hem, maar de aandacht wordt nu wel afgeleid van de manier waarop hij met zijn gasten omgaat. Hij doet mee aan dit programma, maar kan die mannen eigenlijk niet om zich heen verdragen. En hij doet nauwelijks z’n best om dat te verbergen. Sympathiek vind ik het niet.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_211979632
Oh, en niet eens met je opmerkingen over Guido en Amy. Amy is gewoon simpel. Ik ga eens even dat verhaal van de ex van Guido opzoeken.
pi_211979740
Ik erger mij kapot aan die Saul, zijn manier van praten, je zou de woorden uit hem willen trekken.
En dan de keuze tussen Amy en zijn ex, nou als die keuze zo moeilijk was zou ik zeggen, zoek het lekker uit joh.

Edith krijg ik kromme tenen van, wat een mens met haar afvinken. Ik vind haar een beetje eng.
Zoveel commentaar op de mannen maar ze laat zelf ook de nodige steekjes vallen.

Eigenlijk van alle vijf de deelnemers heb ik zo iets van, hoe hebben ze ze uit kunnen zoeken.
pi_211979755
Dat artikel over Guido uit de Story zit achter een betaalmuur en verder lees je alleen iets over narcisme en psychisch kapotmaken. Nogal nietszeggend dus.
pi_211979818
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2024 07:57 schreef Chanel5 het volgende:
Ik erger mij kapot aan die Saul, zijn manier van praten, je zou de woorden uit hem willen trekken.
En dan de keuze tussen Amy en zijn ex, nou als die keuze zo moeilijk was zou ik zeggen, zoek het lekker uit joh.

Edith krijg ik kromme tenen van, wat een mens met haar afvinken. Ik vind haar een beetje eng.
Zoveel commentaar op de mannen maar ze laat zelf ook de nodige steekjes vallen.

Eigenlijk van alle vijf de deelnemers heb ik zo iets van, hoe hebben ze ze uit kunnen zoeken.
Edith verwijt haar gast niet door te vragen naar haar negatieve ervaringen met het geloof, maar ze vroeg zelf ook niet door naar zijn ervaring met God (of Jezus of de Heilige Geest) waardoor hij overtuigd is geraakt. Je kunt dan ook concluderen dat de wederzijdse interesse er gewoon niet is.
pi_211979833
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2024 08:04 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Edith verwijt haar gast niet door te vragen naar haar negatieve ervaringen met het geloof, maar ze vroeg zelf ook niet door naar zijn ervaring met God (of Jezus of de Heilige Geest) waardoor hij overtuigd is geraakt. Je kunt dan ook concluderen dat de wederzijdse interesse er gewoon niet is.
Klopt, dat was met de vorige man ook. Hij zei dat zij ook helemaal niets vroeg en geinteresseerd was. Pot...verwijt de ketel dus.
Haar eisen lijstje is nogal stevig maar je krijgt er weinig tot niets voor terug.
pi_211979867
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2024 08:07 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
Klopt, dat was met de vorige man ook. Hij zei dat zij ook helemaal niets vroeg en geinteresseerd was. Pot...verwijt de ketel dus.
Haar eisen lijstje is nogal stevig maar je krijgt er weinig tot niets voor terug.
Ik denk dat je er iets voor terugkrijgt. Als je kijkt naar haar zoon, dan moet ze haast wel een goede moeder en een leuk mens zijn. Ze laat zich wel verdomd kritisch uit inderdaad, met een houding van “ik doe mee aan dit programma en de mannen moeten mij maar overtuigen”. Dat hoort wederzijds te zijn, al werkt zo’n programmaformat het natuurlijk in de hand.

Het belerende dat ze heeft, doet me aan Petri denken. Ik kan me voorstellen dat dat voor veel mannen geen aantrekkelijke eigenschap is.
pi_211980040
Ik heb veel afleveringen gemist, maar even mijn dagboekje:

Guido: “ik wil iemand die altijd voor me gaat, ongeacht wat ik doe.”
(Lees: ik wil niet nóg een keer een vrouw die me verlaat.)
Marja is veel te leuk en serieus voor hem.
Beter kiest hij kampernellie Esmeralda. Past perfect bij hem.
Maar toch lonkt meer diepgang.

Joshua en Benjamin bevestigen hoe vies bruin je wordt van een skivakantie. Grappig dat je zo een lelijke bruine kleur nooit hebt bij een warme zonvakantie.
Netjes trouwens dat Joshua nog afscheid had willen nemen van die jongen (naam even kwijt) die laatst exit ging.
Ik had verwacht dat Joshua De Man zou worden. Benjamin is niet een sociale jongen, wil meer alleen zijn.

Marco oogt, net als veel van zijn vrouwen, niet zo leuk. Een beetje een typische doorsnee lompe, koude man. Zit niks sympathieks in, imo. Als een vrouw zich niet lekker voelt moet hij weer even bij de camera wauwelen dat het idd een TRAUMA voor hem was. En er wordt vast veel geknipt door de regie maar hij jammert wat af.
Die Argentijnse (?) was veel te lief voor hem.

Zal heeft maar één gezichtsuitdrukking: :{
Kelsey had perfect in Beverwijk of Purmerend kunnen passen. :D Ordinaire meid van de markt. (Namen zeggen soms zoveel over iemand.)
Ex van Zal ook ordi, maar dan door alle verbouwingen.
Die 2 nieuwe meiden: komen rechtstreeks uit een castingbureau. Hebben echt niet voor hem zelf geschreven.
Amy lijkt de enige uitzondering te zijn, die niet voor de locatie komt. (Bij Guido kwamen ook merendeel van de vrouwen voor die vakantie en ervaring in de sneeuw. “Ik zou hier niet het hele jaar kunnen wonen, maar wat een mooie plek en ervaring.”)

Ik kom tot de conclusie dat ik geen enkele kandidaat leuk vind.
Alleen de zoon van Edith en de hond van Guido vind ik top. _O_
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_211980095
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2024 08:50 schreef Pisces29 het volgende:
Marco oogt, net als veel van zijn vrouwen, niet zo leuk. Een beetje een typische doorsnee lompe, koude man. Zit niks sympathieks in, imo. Als een vrouw zich niet lekker voelt moet hij weer even bij de camera wauwelen dat het idd een TRAUMA voor hem was. En er wordt vast veel geknipt door de regie maar hij jammert wat af.
Die Argentijnse (?) was veel te lief voor hem.
Hij had iets ontzettend irritants. Hij maakt zijn zinnen niet af. Komt ontzettend warrig over.
pi_211980114
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2024 08:50 schreef Pisces29 het volgende:

Amy lijkt de enige uitzondering te zijn, die niet voor de locatie komt. (Bij Guido kwamen ook merendeel van de vrouwen voor die vakantie en ervaring in de sneeuw. “Ik zou hier niet het hele jaar kunnen wonen, maar wat een mooie plek en ervaring.”)
Voor 20 jaar vond ik haar toch wel de beste kandidaat. Je moet ff door die plamuur heen kijken. Dat wel.
pi_211981456
Ik vind Edith helemaal niet zo naar overkomen als hier gezegd wordt. Die kerels die ze over de vloer had, kun je toch ook niets mee? Ik denk ook dat ik als een egocentrische kenau over was gekomen op tv als ik drie van die Harries op bezoek had.
  woensdag 10 januari 2024 @ 11:29:32 #45
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_211981854
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2024 10:57 schreef S_E het volgende:
Ik vind Edith helemaal niet zo naar overkomen als hier gezegd wordt. Die kerels die ze over de vloer had, kun je toch ook niets mee? Ik denk ook dat ik als een egocentrische kenau over was gekomen op tv als ik drie van die Harries op bezoek had.
Die kerels zijn aan haar gematcht en heeft zij zelf uitgenodigd (na het zien van de video's) naar aanleiding van haar eigen voorkeuren. Dus als zij nu zo 'als een Kenau' overkomt kan betekenen dat zij in haar oproep zich compleet anders heeft voorgedaan dan ze is of dat ze sinds ze die mannen uitgenodigd heeft nogal veranderd is.
Poef.....gone! ©golfer
pi_211981958
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2024 11:29 schreef golfer het volgende:

[..]
Die kerels zijn aan haar gematcht en heeft zij zelf uitgenodigd (na het zien van de video's) naar aanleiding van haar eigen voorkeuren. Dus als zij nu zo 'als een Kenau' overkomt kan betekenen dat zij in haar oproep zich compleet anders heeft voorgedaan dan ze is of dat ze sinds ze die mannen uitgenodigd heeft nogal veranderd is.
Of de mannen doen/deden zich heel anders voor...
  woensdag 10 januari 2024 @ 11:43:01 #47
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_211981978
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2024 11:41 schreef S_E het volgende:

Of de mannen doen/deden zich heel anders voor...
Wel heel toevallig dan dat alle door haar uitgezochte mannen dat gedaan zouden hebben...
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 10 januari 2024 @ 12:21:09 #48
3542 Gia
User under construction
pi_211982348
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2024 11:29 schreef golfer het volgende:

[..]
Och, ze heeft nog contact met die mannen. Vooral die eerste zal zeker nog eens bij haar terug komen, al is het maar voor een vakantie. Die kon ook heel goed met haar zoon.

Ik snap haar impasse wel. Je zit toch met je werk, gasten, je zoon en tussendoor vrije tijd. Ze heeft een man nodig die kan skieen, dat sowieso, want dat is haar passie. Daarbij vindt ze het prettig dat als ze thuis komt er een lunch klaar staat. Kan ik ook inkomen, als een man de hele tijd thuis zit en niets te doen heeft. In geval van een samenwonen hangt dat uiteraard af van de baan van die man. Maar dat is dus nog niet zo makkelijk!
pi_211982516
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2024 10:57 schreef S_E het volgende:
Dit.
De vergelijking met Petri snap ik ook niet.
En een kenau vind ik het zéker niet. Genoeg lachende momenten van Edith gezien. :) Petri was zuur, bij elke man, bij elk moment. (Al lijkt ze me irl een tof mens, alleen wbt daten niet.)
pi_211982525
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2024 09:00 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Voor 20 jaar vond ik haar toch wel de beste kandidaat. Je moet ff door die plamuur heen kijken. Dat wel.
Amy heeft iets aandoenlijks. :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')