Marco stuurt wel een hele lieve vrouw weg met haar.quote:
Esmeralda bij Guido of Joyce, bij Marco?quote:Op maandag 8 januari 2024 22:53 schreef matthijst het volgende:
Wat suf dat die Esmeralda bij Marco overal achteraan loopt.
Mede eigenaar van wat?quote:Op maandag 8 januari 2024 20:41 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Dat moet toch bijna wel? Of manipuleert hij het zo dat hij daar ineens mede eigenaar wordt
Zeker !! ...................overigens door haar persoonlijkheid, ook een zeer makkelijk vertrek.quote:Op maandag 8 januari 2024 23:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Marco stuurt wel een hele lieve vrouw weg met haar.
Joshua komt niets te kort. Die heeft volgens eigen zeggen, te 020-Vaselin Alley, 100 kontjes op hem wachtend.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 00:49 schreef Mercedes. het volgende:
Joshua was wel de betere kandidaat. Ik houd wel van die zelfverzekerdheid. Too much voor Benjamin. Maar ze waren echt wel een mooi en tof koppel geworden.
Zo heeft hij dat niet gezegd.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 00:58 schreef Bever_NL het volgende:
[..]
Joshua komt niets te kort. Die heeft volgens eigen zeggen, te 020-Vaselin Alley, 100 kontjes op hem wachtend.
Ah bij Guido iddquote:Op maandag 8 januari 2024 23:20 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Esmeralda bij Guido of Joyce, bij Marco?
100 mannen wachtend op 'm zei ie.quote:
Daar waren geen camera's bij. Nadat Benjamin Olivier had weggestuurd, dacht Joshua weer naar het woonhuis te kunnen verhuizen. Benjamin wilde dat niet. Joshua heeft hem toen 's avonds schreeuwend opgebeld dat hij naar boven wilde komen.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 10:55 schreef Cirilico het volgende:
Ik heb het begin gemist gisteren. Wat was die ruzie tussen Benjamin en Joshua?
Het programma, inclusief de vragen tijdens het cameramoment, gaat namelijk ook over haar.quote:Op maandag 8 januari 2024 23:17 schreef golfer het volgende:
En zoals altijd gaat het bij Edith alleen maar over Edith.
Over narcistisch trekjes gesproken...
Wtf. Ik heb echt met hem te doen en denk oprecht dat hij langs een psycholoog zou moeten gaan.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 11:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Daar waren geen camera's bij. Nadat Benjamin Olivier had weggestuurd, dacht Joshua weer naar het woonhuis te kunnen verhuizen. Benjamin wilde dat niet. Joshua heeft hem toen 's avonds schreeuwend opgebeld dat hij naar boven wilde komen.
Huisgenoot Anna was daar getuige van en vond het creepy.
En woont bij een ander op kamers.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 00:39 schreef Bever_NL het volgende:
[..]
Mede eigenaar van wat?
Benjamin bezit niets. Is filiaalhouder namens een eigenaar.
Ik had het zo opgevat dat Benjamin die avond geen zin had om hem überhaupt te zien.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 11:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Daar waren geen camera's bij. Nadat Benjamin Olivier had weggestuurd, dacht Joshua weer naar het woonhuis te kunnen verhuizen. Benjamin wilde dat niet. Joshua heeft hem toen 's avonds schreeuwend opgebeld dat hij naar boven wilde komen.
Huisgenoot Anna was daar getuige van en vond het creepy.
Nee het ging wel over meer dan even een wijntje drinken, al maakte hij dat er de volgende ochtend bij het was ophangen wel gauw van. 'ja ik dacht: even gezellig een wijntje drinken. Werd hij kwaad!'quote:Op dinsdag 9 januari 2024 11:36 schreef prunus het volgende:
[..]
Ik had het zo opgevat dat Benjamin die avond geen zin had om hem überhaupt te zien.
Ik zou dat ook niet leuk vinden als ik Joshua was. Ben je helemaal in een ander land voor iemand, wil hij geen date met je.
Wie?quote:
Edith verwijt haar gast niet door te vragen naar haar negatieve ervaringen met het geloof, maar ze vroeg zelf ook niet door naar zijn ervaring met God (of Jezus of de Heilige Geest) waardoor hij overtuigd is geraakt. Je kunt dan ook concluderen dat de wederzijdse interesse er gewoon niet is.quote:Op woensdag 10 januari 2024 07:57 schreef Chanel5 het volgende:
Ik erger mij kapot aan die Saul, zijn manier van praten, je zou de woorden uit hem willen trekken.
En dan de keuze tussen Amy en zijn ex, nou als die keuze zo moeilijk was zou ik zeggen, zoek het lekker uit joh.
Edith krijg ik kromme tenen van, wat een mens met haar afvinken. Ik vind haar een beetje eng.
Zoveel commentaar op de mannen maar ze laat zelf ook de nodige steekjes vallen.
Eigenlijk van alle vijf de deelnemers heb ik zo iets van, hoe hebben ze ze uit kunnen zoeken.
Klopt, dat was met de vorige man ook. Hij zei dat zij ook helemaal niets vroeg en geinteresseerd was. Pot...verwijt de ketel dus.quote:Op woensdag 10 januari 2024 08:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Edith verwijt haar gast niet door te vragen naar haar negatieve ervaringen met het geloof, maar ze vroeg zelf ook niet door naar zijn ervaring met God (of Jezus of de Heilige Geest) waardoor hij overtuigd is geraakt. Je kunt dan ook concluderen dat de wederzijdse interesse er gewoon niet is.
Ik denk dat je er iets voor terugkrijgt. Als je kijkt naar haar zoon, dan moet ze haast wel een goede moeder en een leuk mens zijn. Ze laat zich wel verdomd kritisch uit inderdaad, met een houding van “ik doe mee aan dit programma en de mannen moeten mij maar overtuigen”. Dat hoort wederzijds te zijn, al werkt zo’n programmaformat het natuurlijk in de hand.quote:Op woensdag 10 januari 2024 08:07 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Klopt, dat was met de vorige man ook. Hij zei dat zij ook helemaal niets vroeg en geinteresseerd was. Pot...verwijt de ketel dus.
Haar eisen lijstje is nogal stevig maar je krijgt er weinig tot niets voor terug.
Hij had iets ontzettend irritants. Hij maakt zijn zinnen niet af. Komt ontzettend warrig over.quote:Op woensdag 10 januari 2024 08:50 schreef Pisces29 het volgende:
Marco oogt, net als veel van zijn vrouwen, niet zo leuk. Een beetje een typische doorsnee lompe, koude man. Zit niks sympathieks in, imo. Als een vrouw zich niet lekker voelt moet hij weer even bij de camera wauwelen dat het idd een TRAUMA voor hem was. En er wordt vast veel geknipt door de regie maar hij jammert wat af.
Die Argentijnse (?) was veel te lief voor hem.
Voor 20 jaar vond ik haar toch wel de beste kandidaat. Je moet ff door die plamuur heen kijken. Dat wel.quote:Op woensdag 10 januari 2024 08:50 schreef Pisces29 het volgende:
Amy lijkt de enige uitzondering te zijn, die niet voor de locatie komt. (Bij Guido kwamen ook merendeel van de vrouwen voor die vakantie en ervaring in de sneeuw. “Ik zou hier niet het hele jaar kunnen wonen, maar wat een mooie plek en ervaring.”)
Die kerels zijn aan haar gematcht en heeft zij zelf uitgenodigd (na het zien van de video's) naar aanleiding van haar eigen voorkeuren. Dus als zij nu zo 'als een Kenau' overkomt kan betekenen dat zij in haar oproep zich compleet anders heeft voorgedaan dan ze is of dat ze sinds ze die mannen uitgenodigd heeft nogal veranderd is.quote:Op woensdag 10 januari 2024 10:57 schreef S_E het volgende:
Ik vind Edith helemaal niet zo naar overkomen als hier gezegd wordt. Die kerels die ze over de vloer had, kun je toch ook niets mee? Ik denk ook dat ik als een egocentrische kenau over was gekomen op tv als ik drie van die Harries op bezoek had.
Of de mannen doen/deden zich heel anders voor...quote:Op woensdag 10 januari 2024 11:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Die kerels zijn aan haar gematcht en heeft zij zelf uitgenodigd (na het zien van de video's) naar aanleiding van haar eigen voorkeuren. Dus als zij nu zo 'als een Kenau' overkomt kan betekenen dat zij in haar oproep zich compleet anders heeft voorgedaan dan ze is of dat ze sinds ze die mannen uitgenodigd heeft nogal veranderd is.
Wel heel toevallig dan dat alle door haar uitgezochte mannen dat gedaan zouden hebben...quote:Op woensdag 10 januari 2024 11:41 schreef S_E het volgende:
Of de mannen doen/deden zich heel anders voor...
Och, ze heeft nog contact met die mannen. Vooral die eerste zal zeker nog eens bij haar terug komen, al is het maar voor een vakantie. Die kon ook heel goed met haar zoon.quote:Op woensdag 10 januari 2024 11:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Die kerels zijn aan haar gematcht en heeft zij zelf uitgenodigd (na het zien van de video's) naar aanleiding van haar eigen voorkeuren. Dus als zij nu zo 'als een Kenau' overkomt kan betekenen dat zij in haar oproep zich compleet anders heeft voorgedaan dan ze is of dat ze sinds ze die mannen uitgenodigd heeft nogal veranderd is.
Dit.quote:Op woensdag 10 januari 2024 10:57 schreef S_E het volgende:
Ik vind Edith helemaal niet zo naar overkomen als hier gezegd wordt. Die kerels die ze over de vloer had, kun je toch ook niets mee? Ik denk ook dat ik als een egocentrische kenau over was gekomen op tv als ik drie van die Harries op bezoek had.
Amy heeft iets aandoenlijks.quote:Op woensdag 10 januari 2024 09:00 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Voor 20 jaar vond ik haar toch wel de beste kandidaat. Je moet ff door die plamuur heen kijken. Dat wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |