Ik wil niet tegen @johannes_vermeer als er rondjes van 1 week in het programma zitten.quote:Op maandag 8 januari 2024 21:48 schreef knijn1985 het volgende:
https://www.dropbox.com/s(...)5es2kwq48dpk16s&dl=0
Daar had ik eerst 26 op, toen geswitcht naar een plan met Gannaquote:Op maandag 8 januari 2024 21:47 schreef GotenSSJ het volgende:
Wel klote dat ik Demare ben misgelopen, daar had ik nog best flink op ingezet. Helaas mis gelopen op 3 miljoen.
Ik spreek je nog wel!quote:Op maandag 8 januari 2024 21:52 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Bieden op een Tietema-renner in ronde 1.![]()
Dit kan niet.
The Frazz wayquote:Op maandag 8 januari 2024 21:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
Remco Evenepoel, Michele Gazzoli en Luca Vergallito.
Tja.
In de OP kan je niet mentionen.quote:Op maandag 8 januari 2024 21:56 schreef hhh38 het volgende:
Sheet en deadline voor volgende biedronde staat in de OP. Geen excuses voor de onoplettenden!
Is voor de vorm.quote:Op maandag 8 januari 2024 21:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
In de OP kan je niet mentionen.
HENOKquote:Op maandag 8 januari 2024 21:57 schreef DeLuna het volgende:
Uijtdebroeks
Molano
Rota
Mulubhran
Welkom allen!
Ik kan wel een biedrondje overslaan.quote:Op maandag 8 januari 2024 21:56 schreef hhh38 het volgende:
Sheet en deadline voor volgende biedronde staat in de OP. Geen excuses voor de onoplettenden!
Je mag ook maar op 1 renner bieden per ronde nu, kansen spreiden is er niet bij.quote:Op maandag 8 januari 2024 21:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kan wel een biedrondje overslaan.
Knijn's totale willekeurigheid wat betreft hoofdlettergebruik is net zo groot als zijn (uitstekende) Excelskills. Waarbij die uitstekende Excelskills in dit geval gelukkig belangrijker zijn.quote:Op maandag 8 januari 2024 21:53 schreef franklop het volgende:
WAAROM STAAT MIJN USERNAME MET HOOFDLETTERS OVERAL?
Downloaden ipv in web van Dropbox openen?quote:Op maandag 8 januari 2024 21:57 schreef heywoodu het volgende:
Volgens mij is de sheet niet helemaal jofel. Als ik op tabblad biedingen iemand anders selecteer, kan ik daarna niemand meer selecteren en werkt de rest ook niet meer, ook niet na Ctrl + Z, maar wel na sluiten en opnieuw openen.
Ik heb hem gedownloadquote:Op maandag 8 januari 2024 21:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Downloaden ipv in web van Dropbox openen?
Dropboxtroep
Jeetje, Sjon Aberasturi al zelfs.quote:Op maandag 8 januari 2024 21:59 schreef wimderon het volgende:
TRENTIN Matteo
TAMINIAUX Lionel
HALLAND JOHANNESSEN Tobias
ABERASTURI Jon
VIVIANI Elia
VACEK Mathias
FORMOLO Davide
DUPONT Timothy
PITHIE Laurence
Rijke tata met Excel hierquote:Op maandag 8 januari 2024 21:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Downloaden ipv in web van Dropbox openen?
Dropboxtroep
Ook dat nog.quote:Op maandag 8 januari 2024 21:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je mag ook maar op 1 renner bieden per ronde nu, kansen spreiden is er niet bij.
Rijkquote:
Wimderons soort van retirememt homequote:Op maandag 8 januari 2024 21:59 schreef wimderon het volgende:
TRENTIN Matteo
TAMINIAUX Lionel
HALLAND JOHANNESSEN Tobias
ABERASTURI Jon
VIVIANI Elia
VACEK Mathias
FORMOLO Davide
DUPONT Timothy
PITHIE Laurence
Jonas rijdt echt 5 koersen per jaar, die zou ik nooit overwegenquote:Op maandag 8 januari 2024 22:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vingegaard en Pogacar voor 19, jeetje.
Het staat 1-0 voor jou dit jaarquote:Op maandag 8 januari 2024 22:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ook dit jaar weer genaaid door Wim
Bod is al verstuurd, voor het geval ik geen tijd ga hebben.quote:Op maandag 8 januari 2024 22:11 schreef Pistolero het volgende:
Er is echt nog belachelijk veel mooi spul over. Al weer 30 man op de shortlist voor ronde 2.
Ik heb er 9 over van m'n lijst voor ronde 1, krijg m'n team er dus niet eens mee volquote:Op maandag 8 januari 2024 22:11 schreef Pistolero het volgende:
Er is echt nog belachelijk veel mooi spul over. Al weer 30 man op de shortlist voor ronde 2.
Komt toch verdacht dicht in de buurt van een crewbash.quote:
Ik vind het meer minachting richting de deelnemer!quote:Op maandag 8 januari 2024 22:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Komt toch verdacht dicht in de buurt van een crewbash.
Jij vond ineens 5,99 op straat?quote:Op maandag 8 januari 2024 22:49 schreef Aguero het volgende:
@:knijn1985, ik had m'n bod op Ewan nog verhoogd om 19:55 naar 13,99
Is er ooit gespecificeerd dat het om miljoenen gaat?quote:Op maandag 8 januari 2024 22:53 schreef Momo het volgende:
[..]
De dag dat ik 5,99 miljoen euro op straat kan vinden...
Dat is toch familie van die Oostenrijkse schansspringer "Rennende Rot Schlierenzauer"quote:
Nee, hij is van mijquote:Op maandag 8 januari 2024 22:49 schreef Aguero het volgende:
@:knijn1985, ik had m'n bod op Ewan nog verhoogd om 19:55 naar 13,99
Lees de OP eens man.quote:Op maandag 8 januari 2024 22:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is er ooit gespecificeerd dat het om miljoenen gaat?
Edit: Ik moet zelf eens lezen man. Je had het over die post, niet het spelquote:• De draft werkt als volgt: Met een budget van 100 miljoen dien je een team van 14 renners samen te stellen in verschillende biedrondes. Het minimumbod voor een renner bedraagt 0,10 miljoen en biedingen mogen tot twee cijfers achter de komma precies zijn. Na een biedronde worden alle biedingen naast elkaar gelegd, waarbij de persoon met het hoogste bod op een renner deze in zijn team kan verwelkomen. Voor een voorbeeldje verwijs ik naar vijf jaar geleden: wimderon in SPT / FOK! Premier Cycling League, bij vragen of onduidelijkheden kun je uiteraard ook in het topic terecht.
Jeetje wat een teamquote:Op maandag 8 januari 2024 22:58 schreef Sabata het volgende:
[..]
Dat is toch familie van die Oostenrijkse schansspringer "Rennende Rot Schlierenzauer"
Stiekem toch even gekeken in de hoop dat deze martelgang niet helemaal tot 2u 's nachts wordt uitgerokken. En dat is niet gebeurd
De harde kern is enigszins bijeen gebleven:
- Vingegaard
- Jorgensen
- Kuss
helaas Powless en Hart af moeten staan, steals van Haaland en Sheffield dik gefaald
Verder
- Good Ole Rusty Woods
- Oirishman Ben Healy
- en mijn waanzinnige idee op Pogaçar te bieden is verd.... gelukt HAHAHAHAHA! aldus de Chief Engineer
quote:Op maandag 8 januari 2024 12:50 schreef franklop het volgende:
[..]
In de tijd dat je het bericht schreef had je al een bod van 70+ op De Lie kunnen doen!
Dat team wil je niet tegenkomen als er een berg op het programma staatquote:
De tweede ronde gaat vaak nog wel maar als je ze mist heb je een groot probleemquote:Op maandag 8 januari 2024 22:11 schreef Pistolero het volgende:
Vorig jaar moest ik nog meer dan de helft van mijn renners na ronde 2. Uiteindelijk 2e mee gewordenquote:Op dinsdag 9 januari 2024 07:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De tweede ronde gaat vaak nog wel maar als je ze mist heb je een groot probleem
Je moet ze wel binnenhengelen. Vaak is het belangrijker om je renners in R1 goedkoop binnen te halen als je de echte toppers mist. Ik baal naast het missen van dikke Mes ook vooral over Bennett, waar ik gewoon te veel voor heb betaald.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 08:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Vorig jaar moest ik nog meer dan de helft van mijn renners na ronde 2. Uiteindelijk 2e mee geworden
Het is maar net wie er overblijven
Ik heb Oli Naesen horen zeggen dat Pierre gaat vliegen op de Van Rysel. Meer argumenten had ik niet nodig.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 08:04 schreef Slobeend het volgende:
Wie heeft er 9.9 miljoen geboden op Gautherat of all places?
@Max23 heeft niets ingeleverdquote:Op dinsdag 9 januari 2024 08:55 schreef franklop het volgende:
Er staan nog 31 deelnemers in de lijst ipv 32. Weet even niet wie de 32e is, maar die doet nog gewoon mee toch?
Ja vol gas om nog één van die namen toe te kunnen voegen en anders besteed ik die miljoentjes maar aan tietemaparels in de 3e rondequote:Op dinsdag 9 januari 2024 09:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hele reeks schitterende namen over. Het gaat vechten worden voor de kruimels.
Link naar dropbox staat al sinds gisteren in de OP, inclusief nieuwe deadlinequote:
Gezien ja.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 10:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Link naar dropbox staat al sinds gisteren in de OP, inclusief nieuwe deadline
@Sabata en @johannes_vermeer hebben alle klassementsrenners weggekaapt, loting gaat heel belangrijk zijn voor die rondjesquote:Op dinsdag 9 januari 2024 07:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat team wil je niet tegenkomen als er een berg op het programma staat
Ja ik heb met S Yates/Barkiel/Izagirre/Dani daar op zich nog best wel wat relevante namen, dus mooi als ik dat tweetal ontloop in de rondjes want dan heb ik tegen de rest wel een goede kans.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 13:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
@:Sabata en @:johannes_vermeer hebben alle klassementsrenners weggekaapt, loting gaat heel belangrijk zijn voor die rondjes
In de OPquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
Toch jammer dat die tags in de OP niet werkenquote:Op woensdag 10 januari 2024 00:11 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb verder geen PM ontvangen, wanneer is de deadline?
Hahaha, oke nu weet ik genoeg. Dankuwel.quote:Op woensdag 10 januari 2024 00:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Toch jammer dat die tags in de OP niet werken
https://www.dropbox.com/s(...)5es2kwq48dpk16s&dl=0quote:Op woensdag 10 januari 2024 00:23 schreef Mani89 het volgende:
Maar, waar is de sheet voor de renners die nog beschikbaar zijn? Ik heb oprecht niks van de sheets ontvangen.
Wonder dat het je lukt elke dag je bed te vinden.quote:Op woensdag 10 januari 2024 00:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hahaha, oke nu weet ik genoeg. Dankuwel.
Waardeloze start van de dag!quote:Op woensdag 10 januari 2024 08:47 schreef knijn1985 het volgende:
@:mcgrath en @:aguero er is toch iets misgegaan omdat ik de volgorde van @:aguero zijn pm's door elkaar had gehaald.
https://www.dropbox.com/s(...)gd38xfzm4f2zrad&dl=0
kan je de link evt aanpassen @:hhh38
Verder geen impact voor iedereen, want ging puur om bedragen en alleen Ewan is naar @:aguero nu ipv naar @:mcgrath
Yes sorry voor het misverstandjequote:Op woensdag 10 januari 2024 09:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
Waardeloze start van de dag!![]()
Dus zal ik mijn 2e biedronde maar even opnieuw doen?
Ik zal komende ronde het gewoon bij 1 PM houdenquote:Op woensdag 10 januari 2024 09:06 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Yes sorry voor het misverstandje
Dit ruikt inderdaad wel een beetje naar een Uijtdebroeksje, contract was duidelijk al getekendquote:Op woensdag 10 januari 2024 09:23 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik zal komende ronde het gewoon bij 1 PM houden
supergeheim welquote:Op woensdag 10 januari 2024 10:30 schreef Fretwork het volgende:
Ik heb weer geboden, maar sluit niet uit dat ik nog wat aanpas
Is dit het enige bestand wat er is? Ik zie helemaal nergens wat mijn team nu is?quote:Op woensdag 10 januari 2024 00:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
https://www.dropbox.com/s(...)5es2kwq48dpk16s&dl=0
In het tabblad 'biedingen' jezelf (of iedereen) selecteren.quote:Op woensdag 10 januari 2024 12:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dit het enige bestand wat er is? Ik zie helemaal nergens wat mijn team nu is?
Daar kan ik alleen de biedingen van knijn bekijkenquote:Op woensdag 10 januari 2024 12:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
In het tabblad 'biedingen' jezelf (of iedereen) selecteren.
Je moet eerst jezelf selecteren. In de kolom "bieder" kun je dit veranderen.quote:Op woensdag 10 januari 2024 12:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar kan ik alleen de biedingen van knijn bekijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |