quote:Op maandag 8 januari 2024 12:50 schreef franklop het volgende:
[..]
In de tijd dat je het bericht schreef had je al een bod van 70+ op De Lie kunnen doen!
Dat team wil je niet tegenkomen als er een berg op het programma staatquote:
De tweede ronde gaat vaak nog wel maar als je ze mist heb je een groot probleemquote:Op maandag 8 januari 2024 22:11 schreef Pistolero het volgende:
Er is echt nog belachelijk veel mooi spul over. Al weer 30 man op de shortlist voor ronde 2.
Vorig jaar moest ik nog meer dan de helft van mijn renners na ronde 2. Uiteindelijk 2e mee gewordenquote:Op dinsdag 9 januari 2024 07:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De tweede ronde gaat vaak nog wel maar als je ze mist heb je een groot probleem
Je moet ze wel binnenhengelen. Vaak is het belangrijker om je renners in R1 goedkoop binnen te halen als je de echte toppers mist. Ik baal naast het missen van dikke Mes ook vooral over Bennett, waar ik gewoon te veel voor heb betaald.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 08:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Vorig jaar moest ik nog meer dan de helft van mijn renners na ronde 2. Uiteindelijk 2e mee geworden
Het is maar net wie er overblijven
Ik heb Oli Naesen horen zeggen dat Pierre gaat vliegen op de Van Rysel. Meer argumenten had ik niet nodig.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 08:04 schreef Slobeend het volgende:
Wie heeft er 9.9 miljoen geboden op Gautherat of all places?
@Max23 heeft niets ingeleverdquote:Op dinsdag 9 januari 2024 08:55 schreef franklop het volgende:
Er staan nog 31 deelnemers in de lijst ipv 32. Weet even niet wie de 32e is, maar die doet nog gewoon mee toch?
Ja vol gas om nog één van die namen toe te kunnen voegen en anders besteed ik die miljoentjes maar aan tietemaparels in de 3e rondequote:Op dinsdag 9 januari 2024 09:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hele reeks schitterende namen over. Het gaat vechten worden voor de kruimels.
Link naar dropbox staat al sinds gisteren in de OP, inclusief nieuwe deadlinequote:
Gezien ja.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 10:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Link naar dropbox staat al sinds gisteren in de OP, inclusief nieuwe deadline
@Sabata en @johannes_vermeer hebben alle klassementsrenners weggekaapt, loting gaat heel belangrijk zijn voor die rondjesquote:Op dinsdag 9 januari 2024 07:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat team wil je niet tegenkomen als er een berg op het programma staat
Ja ik heb met S Yates/Barkiel/Izagirre/Dani daar op zich nog best wel wat relevante namen, dus mooi als ik dat tweetal ontloop in de rondjes want dan heb ik tegen de rest wel een goede kans.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 13:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
@:Sabata en @:johannes_vermeer hebben alle klassementsrenners weggekaapt, loting gaat heel belangrijk zijn voor die rondjes
In de OPquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
Toch jammer dat die tags in de OP niet werkenquote:Op woensdag 10 januari 2024 00:11 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb verder geen PM ontvangen, wanneer is de deadline?
Hahaha, oke nu weet ik genoeg. Dankuwel.quote:Op woensdag 10 januari 2024 00:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Toch jammer dat die tags in de OP niet werken
https://www.dropbox.com/s(...)5es2kwq48dpk16s&dl=0quote:Op woensdag 10 januari 2024 00:23 schreef Mani89 het volgende:
Maar, waar is de sheet voor de renners die nog beschikbaar zijn? Ik heb oprecht niks van de sheets ontvangen.
Wonder dat het je lukt elke dag je bed te vinden.quote:Op woensdag 10 januari 2024 00:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hahaha, oke nu weet ik genoeg. Dankuwel.
Waardeloze start van de dag!quote:Op woensdag 10 januari 2024 08:47 schreef knijn1985 het volgende:
@:mcgrath en @:aguero er is toch iets misgegaan omdat ik de volgorde van @:aguero zijn pm's door elkaar had gehaald.
https://www.dropbox.com/s(...)gd38xfzm4f2zrad&dl=0
kan je de link evt aanpassen @:hhh38
Verder geen impact voor iedereen, want ging puur om bedragen en alleen Ewan is naar @:aguero nu ipv naar @:mcgrath
Yes sorry voor het misverstandjequote:Op woensdag 10 januari 2024 09:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
Waardeloze start van de dag!![]()
Dus zal ik mijn 2e biedronde maar even opnieuw doen?
Ik zal komende ronde het gewoon bij 1 PM houdenquote:Op woensdag 10 januari 2024 09:06 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Yes sorry voor het misverstandje
Dit ruikt inderdaad wel een beetje naar een Uijtdebroeksje, contract was duidelijk al getekendquote:Op woensdag 10 januari 2024 09:23 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik zal komende ronde het gewoon bij 1 PM houden
supergeheim welquote:Op woensdag 10 januari 2024 10:30 schreef Fretwork het volgende:
Ik heb weer geboden, maar sluit niet uit dat ik nog wat aanpas
Is dit het enige bestand wat er is? Ik zie helemaal nergens wat mijn team nu is?quote:Op woensdag 10 januari 2024 00:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
https://www.dropbox.com/s(...)5es2kwq48dpk16s&dl=0
In het tabblad 'biedingen' jezelf (of iedereen) selecteren.quote:Op woensdag 10 januari 2024 12:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dit het enige bestand wat er is? Ik zie helemaal nergens wat mijn team nu is?
Daar kan ik alleen de biedingen van knijn bekijkenquote:Op woensdag 10 januari 2024 12:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
In het tabblad 'biedingen' jezelf (of iedereen) selecteren.
Je moet eerst jezelf selecteren. In de kolom "bieder" kun je dit veranderen.quote:Op woensdag 10 januari 2024 12:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar kan ik alleen de biedingen van knijn bekijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |