Die laatste wedstrijd van hemquote:Op woensdag 10 januari 2024 15:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Frank KramerGod is toch al overleden.
Tunesiequote:Op woensdag 10 januari 2024 19:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waar ben jij in Afrika geweest?
Oegandaquote:Op woensdag 10 januari 2024 19:51 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Tunesie
Marokko
Tanzania
Namibie
Zuid-Afrika
En jij?
BLACKED.quote:Op woensdag 10 januari 2024 19:51 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Tunesie
Marokko
Tanzania
Namibie
Zuid-Afrika
En jij?
Zwarte markt Beverwijkquote:Op woensdag 10 januari 2024 19:51 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Tunesie
Marokko
Tanzania
Namibie
Zuid-Afrika
En jij?
Rotterdam-zuid, Osdorp, Graafscheweg Den Bosch, Ter Apel.quote:Op woensdag 10 januari 2024 19:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waar ben jij in Afrika geweest?
Egyptequote:Op woensdag 10 januari 2024 20:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oeganda
Egypte
Marokko
Zou dit ook kunnen gebeuren tijdens een Europees Kampioenschap voetbal? #dtvquote:
Raad het je zeker aan. Een van mijn leukste vakanties ooit denk ik.quote:Op donderdag 11 januari 2024 18:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Marokko goden
Wil ik ook dolgraag heen, wellicht dit jaar al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 januari 2024 19:00 schreef RamboDirk het volgende:
Marokko is prima te doen als je je blonde vriendin thuis laat.Racisme aidsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Ik zou ook Gambia geen lucht geven.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:36 schreef PSVCL het volgende:
In de breedte de sterkste Africa cup ooit![]()
Marokko,Senegal,Egypte,Ivoorkust en de sneaky Algerijnen zijn denk ik de titelkandidaten.
Duurt gelukkig maar 2 uur en 10 minuten.quote:
Heb je wat te luisteren als je zelf een Bamgiaan zit te kleien.quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:35 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Duurt gelukkig maar 2 uur en 10 minuten.
Mintehgoat gaat slopenquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:56 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik zou ook Gambia geen lucht geven.
Kleinste land in Afrika toch ?quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:56 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik zou ook Gambia geen lucht geven.
Daarvoor moet je in dit topic VBL / Azie Cup 2024 (2023 officieel) te Qatar #1 zijn.quote:
Yes, ken hem verder niet.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:28 schreef chufi het volgende:
De Ziggo heb een reporter in het Olympisch stadion van Ivoorkust ... wat heb ik gemist ?
Zijn in Ivoorkust ooit de OS geweest?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:28 schreef chufi het volgende:
De Ziggo heb een reporter in het Olympisch stadion van Ivoorkust ... wat heb ik gemist ?
Ja dat dusquote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zijn in Ivoorkust ooit de OS geweest?
Ik heb niet echt een land voor wie ik supporter maar als de grotere voetballanden achter staan is dat altijd leuk.quote:Op zondag 14 januari 2024 19:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Haha, lekker man. Nigeria ook al niet gewonnen vanmiddag zag ik.
Egypte zwijnt met een benutte strafschop in de 97ste minuut.quote:Op zondag 14 januari 2024 19:31 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een land voor wie ik supporter maar als de grotere voetballanden achter staan is dat altijd leuk.
https://amp.theguardian.c(...)adiums-the-knowledgequote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zijn in Ivoorkust ooit de OS geweest?
Zag net de samenvattign. Wat geweldig hoe ze dat vierden. Kunnen geen olie Dollars tegenop.quote:
Empty gelampteyd.quote:
1-0 Senegal na vier minutenquote:Op maandag 15 januari 2024 15:00 schreef Caland het volgende:
Minteh gaat Senegal HELEMAAL KAPOET maken
Op WK's is het ook altijd maar veldvulling.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:04 schreef PSVCL het volgende:
Heb de cheaters uit Tunesië nog nooit een goede wedstrijd zien spelen maar toch zijn ze bijna altijd aanwezig op een WK en doen ze het normaal gesproken altijd wel goed tijdens de afcon, apart voetballand.
In 78 nog tegen Nederlandquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Op WK's is het ook altijd maar veldvulling.
Mag wel een keer. Misschien speelden ze toen in de voorbereiding.quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Oei, user @:tong80 gaat hier even nat.
Klopt, maar wel bijna altijd aanwezig. Egypte bijv is nooit actief op t WK terwijl ze recordhouder zijn in Afrika (afcons wins)quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Op WK's is het ook altijd maar veldvulling.
Tanzania kan er geen reet van lijkt me toch?quote:Op woensdag 17 januari 2024 14:23 schreef PSVCL het volgende:
Hup Marokko
Saibari en Richardson voor Boufal en Ammelah aub
nou hier niet hoorquote:Op woensdag 17 januari 2024 18:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is dat zo? In de wedstrijden die ik tot nu toe zag waren ze prima gevuld
Gaan 90 min voor de goal hangenquote:Op woensdag 17 januari 2024 18:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tanzania kan er geen reet van lijkt me toch?
Wederom een Nederlanders als matchwinnerquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:17 schreef borisz het volgende:
Nigeria verpest het feestje van het gastland.
Bijna 1-1, maar de VAR werkt niet mee.quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ook de enige bij Egypte die er wat van kan. RIP shoarmaboeren.
Wilde Africa Cup tackles?quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:31 schreef borisz het volgende:
Eerst moeten de spelers van Marokko heel proberen te blijven...
De eerste rode kaart voor Tanzania is genoteerd.
https://www.telegraaf.nl/(...)edstrijden-schorsingquote:Bondscoach Tanzania krijgt tijdens Afrika Cup ontslag én acht wedstrijden schorsing
Adel Amrouche (55) is vrijdag ontslagen als bondscoach van Tanzania en heeft van de Afrikaanse voetbalconfederatie CAF een schorsing van acht wedstrijden gekregen omdat hij voor de start van de Afrika Cup op een televisiezender in zijn geboorteland Algerije kritiek had geuit op Marokko.
Tijdens het interview had Amrouche gezegd dat Marokko zo machtig is in het Afrikaanse voetbal dat het land het wedstrijdschema en de scheidsrechters zelf kan kiezen. Woensdag verloor Amrouche met Tanzania met 0-3 van Marokko, op de eerste speeldag in groep F. Het werd meteen ook zijn laatste wedstrijd als bondscoach.
Na zijn ontslag neemt - hoe kan het ook anders - Hemed ’Morocco’ Suleiman tijdelijk over als bondscoach. Tanzania speelt op deze Afrika Cup nog tegen Zambia en Democratische Republiek Congo. Het land kon nog nooit een wedstrijd winnen op het Afrikaanse landenkampioenschap.
zijn we DuarteGOD nog wat langer kwijt danquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:57 schreef borisz het volgende:
Jups. Tanzania kon er geen fluit van.
Kaapverdië inmiddels zeker van de volgende ronde na een 3-0 zege op Mozambique.
Senegal nu 1-0 voor tegen Kameroen halverwege.
Lekker keepertje ook van Mozambiquequote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:16 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
zijn we DuarteGOD nog wat langer kwijt danwel leuk voor hem
Ze zijn gewoon niet zo goed hé. Weg ermee.quote:Op maandag 22 januari 2024 19:18 schreef chufi het volgende:
Ze kunnen misschien nog door als 1 van de 4 nummers 3
Er zijn in Afrika burgeroorlogen gestart om minder.quote:Op maandag 22 januari 2024 19:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik voorspel ontslag van de coach binnen een uur vanaf nu
Zou wel grappig zijn als ze dan alsnog doorgaanquote:Op maandag 22 januari 2024 19:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik voorspel ontslag van de coach binnen een uur vanaf nu
Heel mooi.quote:Op maandag 22 januari 2024 19:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Er zijn in Afrika burgeroorlogen gestart om minder.
Ja nee zoietsquote:Op maandag 22 januari 2024 22:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dit is toch alsof Nederland met 4-0 verliest van Luxemburg?
Lucky Egypte. Tegen Mozambique ook al in de 97ste minuut de gelijkmaker.quote:Op maandag 22 januari 2024 23:01 schreef hhh38 het volgende:
Toch nog 2-2, maar het maakt niets meer uit want Ghana choket een 2-0 voorsprong weg. Bij Egypte zijn ze alsnog compleet uit het veld geslagen. Afrika Cup genot.
quote:Op maandag 22 januari 2024 19:49 schreef Salina het volgende:
Jeetje.
4-0 tegen gastland Ivoorkust.
Equatoriaal-Guinea goden. 1.5 miljoen inwoners.![]()
Google een naar WK-90.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 11:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
Egypte met 3 punten 2e in de poule
Guinee en Senegal kunnen het op een akkoordje gooien en dan wordt Kameroen hoogstens derde in de poule met 4 punten. Wat wel genoeg kan zijn om door te gaan.quote:
Genotquote:Op dinsdag 23 januari 2024 18:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Genieten deze scheids. Duwt gewoon mee bij opstootjes
Wat deden ze daar eigenlijk? Cirklejerk?quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:39 schreef TjjWester het volgende:
Die gasten gaan in een kringetje zitten na het doelpunt, dat heb ik nog nooit gezien.
Ze waren wel goed in 2014, toen gaven ze Duitsland nog heel goed partij in de achtste finale volgens mij.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:20 schreef de_boswachter het volgende:
Algerije, hebben die ooit een goede wedstrijd gespeeld? Wanneer ik aan Algerije denk dan denk ik aan al die zaadpotten die ze speelden op het WK. En dit is ook weer eens niet best
Is niet eens Nederlands schijnbaarquote:Op dinsdag 23 januari 2024 22:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wij juichen NIET voor overlopers.
Ja, dit was een post voor de 3-3 van Gambia afgekeurd werdquote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nee toch?
Ze hebben nog een ploeg onder ze nodig.
Bij de laatste wedstrijd moet Zambia minimaal een punt halen tegen Marokko om zeker te weten dat we van Ivoorkust af zijn. Aan de andere kan, als Zambia verliest is Ivoorkust hoe dan ook door.quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Huidige stand van zaken rondom nummers drie in de poules:
1. Guinee 4 punten (2-3)
2. Mauritanie 3 punten (3-4)
3. Ivoorkust 3 punten (2-5)
4. Ghana 2 punten (5-6)
Guinee en Mauritanie zijn dus al zeker van de volgende ronde. In groep E zijn na twee wedstrijden al 3 teams met 3 punten of meer, dus Ghana kan het sowieso vergeten.
@3rr0r en ik juichen voor mauretanie en kaapverdiequote:Op dinsdag 23 januari 2024 23:05 schreef Zorro het volgende:
Mauretanie nog nooit zelfs maar op vooorsprong gestaan nu ineens naar de volgende ronde
Des te leuker als het nog mis gaat, maar dat zal wel niet.quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:53 schreef hhh38 het volgende:
Als Zambia niet meer scoort komt Ivoorkust goed weg
Heeft Ivoorkust de bondscoach ontslagen ja?quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ook wel handig om de bondscoach al ontslagen te hebben
Jaquote:Op woensdag 24 januari 2024 22:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heeft Ivoorkust de bondscoach ontslagen ja?
quote:Op woensdag 24 januari 2024 22:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heeft Ivoorkust de bondscoach ontslagen ja?
Ik had ze nog gewaarschuwdquote:Op maandag 22 januari 2024 19:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn als ze dan alsnog doorgaan
Maar geen burenruzie gek genoegquote:
Wij juichen toch voor Kaapverdië ?quote:Op donderdag 25 januari 2024 15:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Goeie matchups qua naam maar dat ze nu al tegen elkaar spelen zoals Nigeria Kameroen en Marokko Zuid-Afrika en Senegal Ivoorkust zegt ook wel wat over getoonde niveau
Op Ziggy Voetbal (402 bij Ziggy)quote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit wordt niet uitgezonden?
Vanavond wel Nigeria - Kameroen maar dat is tegelijk met Ajax.
Er zijn veel te veel Guinees in Afrika.quote:Op zondag 28 januari 2024 18:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tijd voor (Equatoriaal-)Guinee!
en dan ook nog verbaasd zijn ook..quote:
Ik geef de voorkeur aan Guinnessquote:Op zondag 28 januari 2024 19:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Er zijn veel te veel Guinees in Afrika.
Ik heb geen favoriet eerlijk gezegdquote:Op zondag 28 januari 2024 21:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wij juichen voor kaapverdie toch maat
HUP Zuid Afrikaquote:Op zondag 28 januari 2024 21:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb geen favoriet eerlijk gezegd
Assistent heeft het overgenomenquote:Op maandag 29 januari 2024 22:47 schreef hhh38 het volgende:
1-1!
Wie is nu eigenlijk de coach bij Ivoorkust?
23:45 pingel genotquote:
Buiten dat is hij een geweldige doelman.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 00:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mendy is mokerslecht in penalties zo te zien. Staat gewoon elke keer aan grond genageld.
Ja niet normaal he, zelfs Noppert is beterquote:Op dinsdag 30 januari 2024 00:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mendy is mokerslecht in penalties zo te zien. Staat gewoon elke keer aan grond genageld.
Hopelijk tegen Marokko en dan die Marokkaantjes SLOPEN.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 00:38 schreef KingRoland het volgende:
Ben best teleurgesteld in een hoop users hier. Helemaal niemand die ging juichen voor Kaapverdie.
Ik hoop de volgende wedstrijd dat de aanhang wat groter is.
Ja zeg, zelf de onzichtbare man uithangen en dan denken dat je voor 100% achter Kaapverdie staat.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 00:38 schreef KingRoland het volgende:
Ben best teleurgesteld in een hoop users hier. Helemaal niemand die ging juichen voor Kaapverdie.
Ik hoop de volgende wedstrijd dat de aanhang wat groter is.
Was er wel hoorquote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja zeg, zelf de onzichtbare man uithangen en dan denken dat je voor 100% achter Kaapverdie staat.
Ik trap er mooi niet in!
Basiskennis.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zometeen Mali - Burkina Faso.
Wisten jullie dat de stad Timboektoe echt bestaat en dat deze in Mali ligt?
Hoe laat gaan we rellen?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:51 schreef Salina het volgende:
Vanavond nog op tijd om de tweede helft van Marokko te zien.![]()
Zal wel rustig zijn op straat in mijn wijk straks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |