Zijn in Ivoorkust ooit de OS geweest?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:28 schreef chufi het volgende:
De Ziggo heb een reporter in het Olympisch stadion van Ivoorkust ... wat heb ik gemist ?
Ja dat dusquote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zijn in Ivoorkust ooit de OS geweest?
Ik heb niet echt een land voor wie ik supporter maar als de grotere voetballanden achter staan is dat altijd leuk.quote:Op zondag 14 januari 2024 19:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Haha, lekker man. Nigeria ook al niet gewonnen vanmiddag zag ik.
Egypte zwijnt met een benutte strafschop in de 97ste minuut.quote:Op zondag 14 januari 2024 19:31 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een land voor wie ik supporter maar als de grotere voetballanden achter staan is dat altijd leuk.
https://amp.theguardian.c(...)adiums-the-knowledgequote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zijn in Ivoorkust ooit de OS geweest?
Zag net de samenvattign. Wat geweldig hoe ze dat vierden. Kunnen geen olie Dollars tegenop.quote:
Empty gelampteyd.quote:
1-0 Senegal na vier minutenquote:Op maandag 15 januari 2024 15:00 schreef Caland het volgende:
Minteh gaat Senegal HELEMAAL KAPOET maken
Op WK's is het ook altijd maar veldvulling.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 20:04 schreef PSVCL het volgende:
Heb de cheaters uit Tunesië nog nooit een goede wedstrijd zien spelen maar toch zijn ze bijna altijd aanwezig op een WK en doen ze het normaal gesproken altijd wel goed tijdens de afcon, apart voetballand.
In 78 nog tegen Nederlandquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Op WK's is het ook altijd maar veldvulling.
Mag wel een keer. Misschien speelden ze toen in de voorbereiding.quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Oei, user @:tong80 gaat hier even nat.
Klopt, maar wel bijna altijd aanwezig. Egypte bijv is nooit actief op t WK terwijl ze recordhouder zijn in Afrika (afcons wins)quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Op WK's is het ook altijd maar veldvulling.
Tanzania kan er geen reet van lijkt me toch?quote:Op woensdag 17 januari 2024 14:23 schreef PSVCL het volgende:
Hup Marokko
Saibari en Richardson voor Boufal en Ammelah aub
nou hier niet hoorquote:Op woensdag 17 januari 2024 18:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is dat zo? In de wedstrijden die ik tot nu toe zag waren ze prima gevuld
Gaan 90 min voor de goal hangenquote:Op woensdag 17 januari 2024 18:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tanzania kan er geen reet van lijkt me toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |