Die laatste wedstrijd van hemquote:Op woensdag 10 januari 2024 15:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Frank KramerGod is toch al overleden.
Tunesiequote:Op woensdag 10 januari 2024 19:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waar ben jij in Afrika geweest?
Oegandaquote:Op woensdag 10 januari 2024 19:51 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Tunesie
Marokko
Tanzania
Namibie
Zuid-Afrika
En jij?
BLACKED.quote:Op woensdag 10 januari 2024 19:51 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Tunesie
Marokko
Tanzania
Namibie
Zuid-Afrika
En jij?
Zwarte markt Beverwijkquote:Op woensdag 10 januari 2024 19:51 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Tunesie
Marokko
Tanzania
Namibie
Zuid-Afrika
En jij?
Rotterdam-zuid, Osdorp, Graafscheweg Den Bosch, Ter Apel.quote:Op woensdag 10 januari 2024 19:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waar ben jij in Afrika geweest?
Egyptequote:Op woensdag 10 januari 2024 20:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oeganda
Egypte
Marokko
Zou dit ook kunnen gebeuren tijdens een Europees Kampioenschap voetbal? #dtvquote:
Raad het je zeker aan. Een van mijn leukste vakanties ooit denk ik.quote:Op donderdag 11 januari 2024 18:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Marokko goden
Wil ik ook dolgraag heen, wellicht dit jaar al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 januari 2024 19:00 schreef RamboDirk het volgende:
Marokko is prima te doen als je je blonde vriendin thuis laat.Racisme aidsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Ik zou ook Gambia geen lucht geven.quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:36 schreef PSVCL het volgende:
In de breedte de sterkste Africa cup ooit![]()
Marokko,Senegal,Egypte,Ivoorkust en de sneaky Algerijnen zijn denk ik de titelkandidaten.
Duurt gelukkig maar 2 uur en 10 minuten.quote:
Heb je wat te luisteren als je zelf een Bamgiaan zit te kleien.quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:35 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Duurt gelukkig maar 2 uur en 10 minuten.
Mintehgoat gaat slopenquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:56 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik zou ook Gambia geen lucht geven.
Kleinste land in Afrika toch ?quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:56 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik zou ook Gambia geen lucht geven.
Daarvoor moet je in dit topic VBL / Azie Cup 2024 (2023 officieel) te Qatar #1 zijn.quote:
Yes, ken hem verder niet.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:28 schreef chufi het volgende:
De Ziggo heb een reporter in het Olympisch stadion van Ivoorkust ... wat heb ik gemist ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |