Assistent heeft het overgenomenquote:Op maandag 29 januari 2024 22:47 schreef hhh38 het volgende:
1-1!
Wie is nu eigenlijk de coach bij Ivoorkust?
23:45 pingel genotquote:
Buiten dat is hij een geweldige doelman.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 00:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mendy is mokerslecht in penalties zo te zien. Staat gewoon elke keer aan grond genageld.
Ja niet normaal he, zelfs Noppert is beterquote:Op dinsdag 30 januari 2024 00:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mendy is mokerslecht in penalties zo te zien. Staat gewoon elke keer aan grond genageld.
Hopelijk tegen Marokko en dan die Marokkaantjes SLOPEN.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 00:38 schreef KingRoland het volgende:
Ben best teleurgesteld in een hoop users hier. Helemaal niemand die ging juichen voor Kaapverdie.
Ik hoop de volgende wedstrijd dat de aanhang wat groter is.
Ja zeg, zelf de onzichtbare man uithangen en dan denken dat je voor 100% achter Kaapverdie staat.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 00:38 schreef KingRoland het volgende:
Ben best teleurgesteld in een hoop users hier. Helemaal niemand die ging juichen voor Kaapverdie.
Ik hoop de volgende wedstrijd dat de aanhang wat groter is.
Was er wel hoorquote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja zeg, zelf de onzichtbare man uithangen en dan denken dat je voor 100% achter Kaapverdie staat.
Ik trap er mooi niet in!
Basiskennis.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 17:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zometeen Mali - Burkina Faso.
Wisten jullie dat de stad Timboektoe echt bestaat en dat deze in Mali ligt?
Hoe laat gaan we rellen?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 20:51 schreef Salina het volgende:
Vanavond nog op tijd om de tweede helft van Marokko te zien.![]()
Zal wel rustig zijn op straat in mijn wijk straks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |