Op de middelbare had ik les van een typisch omaatje. Bleek zij achteraf maar net iets ouder dan m'n moeder. Ze zag er gewoon oud uit haha.quote:Op maandag 8 januari 2024 19:23 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Hier nog een paar leraren van toen man en ik op school zaten. Twee of zo die we op de open dag zagen. Maar geen waar zoon les van heeft.
Ik had vroeger wel les van een leraar waar m’n moeder ook les van had. Ze dacht in haar tijd al dat hij bijna met pensioen ging. Maar hij ging pas met pensioen toen ik in m’n laatste jaar zat. Hij had er dus blijkbaar altijd al oud uit gezien.
quote:Op maandag 8 januari 2024 20:08 schreef vencodark het volgende:
Nou, ik was laatst in de Hema en stopte het zojuist gekochte product in mijn rugzak van zeker 22 jaar oud.
Toen zei de caissière: “Goh, mijn vader heeft precies dezelfde rugzak maar hij is dan ook een fossiel”!
![]()
Jaaa, liedjes opnemen van de top40quote:Op maandag 8 januari 2024 19:37 schreef exode het volgende:
Ik werkte al fulltime toen ik mijn eerste mobieltje kocht (een groene Sagem). #omavertelt
In mijn team ben ik de oudste en we hebben sinds een paar maanden 2 twintigers als collega's. Ik heb ze geprobeerd uit te leggen wat een stratenboek is, een floppie en hoe ik vroeger liedjes opnam van de radio. Na zo'n gesprek zou ik best met pensioen willen.
Vroeger leken mensen ook ouder.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:15 schreef Donna het volgende:
[..]
Op de middelbare had ik les van een typisch omaatje. Bleek zij achteraf maar net iets ouder dan m'n moeder. Ze zag er gewoon oud uit haha.
Ja klopt. Bij mijn moeder hangt een foto van mijn pake & beppe aan de muur, ze zijn daar nog niet eens 50, maar zien er nog ouder uit dan de tachtigers van nu. Echt bizar.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:31 schreef Goitske het volgende:
[..]
Vroeger leken mensen ook ouder.
Soms had je nog iemand die hipper was maar vaak grijs haar werd echt minder geverfd, kleding stijl wat ouwelijker, soort schoenen, mijn oma's hun haar was wassen watergolven zo ongeveer, jurk aan met riempje, breiwerkje er bij. Paar jaar terug is mijn laatste oma overleden maar toen was ze in de 80 dus wat ik als kind kan herinneren was ze een jaar of 45-50 Ik ben nu 42 maar kan mij niet voorstellen dat ik er zo uit zou zien.
Scheelt misschien ook dat de gezinnen toen anders waren. Grotere gezinnen en hard werken
Hoe is het met je @Tink? Nog een besluit genomen over de medicatie?quote:Op maandag 8 januari 2024 20:37 schreef Tink89 het volgende:
Printen![]()
En ik ben bijna 35 en heb nog nooit een kaart gebruikt. Wel geprinte anwb routebeschrijvingen van internet (thuis hadden we dat 23 jaar geleden en we waren zeker niet de eerste).
Misschien komt het ook door het gebied bij mij was het ook pake en beppequote:Op maandag 8 januari 2024 20:40 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja klopt. Bij mijn moeder hangt een foto van mijn pake & beppe aan de muur, ze zijn daar nog niet eens 50, maar zien er nog ouder uit dan de tachtigers van nu. Echt bizar.
Maar die lerares liep er toen ook al wel echt uit qua uiterlijk, ouwelijk. Ik zie haar nog wel eens en ze ziet er nog hetzelfde uit. Ze is dus niet ouder geworden qua looks en we zijn toch al 20 jaar verder.
Lief dat je dat vraagt.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hoe is het met je @:Tink? Nog een besluit genomen over de medicatie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Omdat bij een gevoelstemperatuur van zoveel onder nul de kans op onderkoeling aanwezig is. Je moet gewoon niet te lang buiten zijn, want dan heb je een probleem.quote:Op maandag 8 januari 2024 21:30 schreef taxibabe het volgende:
Ff wat anders.. We blijken hier code geel te hebben vanwege een gevoelstemperatuur morgenochtend van -15..![]()
Waarom code geel??
quote:Op maandag 8 januari 2024 21:22 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Lief dat je dat vraagt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Maar dat weet je toch als er een gevoelstemperatuur is van -15?? Waarom een code geel daarvoor afgeven??quote:Op maandag 8 januari 2024 21:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Omdat bij een gevoelstemperatuur van zoveel onder nul de kans op onderkoeling aanwezig is. Je moet gewoon niet te lang buiten zijn, want dan heb je een probleem.
Tja, daar hebben ze bepaalde regels voor enzo. Heb dat een tijd terug wel eens gelezen, maar heb het niet meer paraat. Hier kun je een en ander terugvinden:quote:Op maandag 8 januari 2024 21:37 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Maar dat weet je toch als er een gevoelstemperatuur is van -15?? Waarom een code geel daarvoor afgeven??
quote:Op maandag 8 januari 2024 21:22 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Lief dat je dat vraagt.[spoiler]als dat voor jou goed voelt. Dan is dat toch prima.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn vader had ook te laag vit d en had ook een week lang een booster zoals jij. En nu ook dagelijks een lagere dosis[spoiler]
Ik heb áls voornemen vanaf 1 jan ook dagelijks vitD. Wel gewoon kruidvat.
Als je daar een beetje doorklikt kun je een hoop vinden!quote:Op maandag 8 januari 2024 21:39 schreef Troel het volgende:
[..]
Tja, daar hebben ze bepaalde regels voor enzo. Heb dat een tijd terug wel eens gelezen, maar heb het niet meer paraat. Hier kun je een en ander terugvinden:
https://www.knmi.nl/kenni(...)n-het-knmi-tot-stand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |