Nou heb je er op zich ook weinig aan om pakweg 6 van de 64 wedstrijden die op de rol stonden wél te spelen.quote:Op maandag 8 januari 2024 22:34 schreef heywoodu het volgende:
Lekker begin, įlle kwalificatiewedstrijden van vandaag zijn uitgesteld naar morgen vanwege zware regenval. Uiteraard zou er bijvoorbeeld op centre court gespeeld kunnen worden, maar helaas: daar moesten de belangrijke spelers trainen, dus daadwerkelijke wedstrijden waren daar geen optie
In het enkelspel welteverstaan, in de dubbel is ze nog steeds wereldtop.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 10:26 schreef heywoodu het volgende:
Hsieh Su-wei eruit (en daarmee einde carričre)
Ik volg Jesper al een tijdje en ben erg blij dat ie eindelijk dat hoofdtoernooi binnen is. Loting is bij voorbaat ook niet kansloos.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:34 schreef Pino112 het volgende:
Tennisser Jesper de Jong beleeft bij de Australian Open een persoonlijke primeur: voor het eerst staat hij in het hoofdschema van een grandslamtoernooi.
In de derde en laatste kwalificatieronde was de 23-jarige De Jong met 7-6 (3), 3-6, 7-6 (7) te sterk voor de Argentijn Camilo Ugo Carabelli.
In de derde set miste De Jong, de nummer 148 van de wereld, op 5-4 een matchpoint. Op 6-5 verzuimde op zijn beurt Carabelli, die op de mondiale ladder acht treden hoger staat, de partij uit te serveren, waarna De Jong in de matchtiebreak vanaf 6-7 vier punten op rij won.
Wraak nemen voor Botic.quote:Op zondag 14 januari 2024 09:17 schreef chufi het volgende:
4-6 6-2 6-3 6-4 voor de Jong
Hij mag nu tegen Sinner
Mwah, hij gaat misschien één set verliezen...valt wel mee toch?quote:Op zondag 14 januari 2024 10:58 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Djoko heeft een groot probleem.
Lijkt me einde tijdperk.quote:Op zondag 14 januari 2024 11:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, hij gaat misschien één set verliezen...valt wel mee toch?
Definitief.quote:
Zeker! Maar hij gaat er zo ongenadig af.quote:
Zonde voor die jongen dat zo’n nederlaag uiteindelijk helemaal niets oplevert. Hij blijft de nummer 170 ofzo.quote:Op zondag 14 januari 2024 13:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Vier matchpoints weggewerkt door Prizmic.![]()
Alhoewel Djoko nu waarschijnlijk zelf makkelijk de wedstrijd uit zal serveren.
Wat sponsoren betreft kan dit wel lekker zijn natuurlijk, wat je uiteindelijk ook weer prima op weg kan helpen.quote:Op zondag 14 januari 2024 13:22 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Zonde voor die jongen dat zo’n nederlaag uiteindelijk helemaal niets oplevert. Hij blijft de nummer 170 ofzo.
4-0. Niets aan de hand voor Rus.quote:Op maandag 15 januari 2024 11:02 schreef franklop het volgende:
Dubbele break inmiddels voor in set 2; 3*-0
Wow. Die kan echt niet meer ITF’jes gaan spelen hoorquote:Op maandag 15 januari 2024 11:28 schreef TheVulture het volgende:
Virtueel naar haar hoogste ranking ooit: plek 39
Inderdaad, weet nog dat ik haar in haar eerste bloeiperiode 6-1 6-1 zag verliezen van Kirilenko in de derde ronde op RG, lijkt wel een eeuwigheid geleden (en is het ook...)quote:Op maandag 15 januari 2024 11:27 schreef TheVulture het volgende:
Wat een heerlijke zege, en sowieso complimenten hoe ze d'r carriere het laatste jaar weer een beste revival heeft gegeven
Nou, dan komt het "top 30 doel" van dit jaar al meteen in zicht.quote:Op maandag 15 januari 2024 11:28 schreef TheVulture het volgende:
Virtueel naar haar hoogste ranking ooit: plek 39
Klopt, de ronde ervoor won ze van Kim Clijsters.quote:Op maandag 15 januari 2024 11:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Inderdaad, weet nog dat ik haar in haar eerste bloeiperiode 6-1 6-1 zag verliezen van Kirilenko in de derde ronde op RG, lijkt wel een eeuwigheid geleden (en is het ook...)
Op hardcourt tegen een top 30 speelsterquote:Op maandag 15 januari 2024 12:26 schreef Norrage het volgende:
Klopt die uitslag? Rus die een wedstrijd met zulke cijfers wint>? (op wta niveau?)
Watskeburt?quote:
Als Tsitsipas die bal laat lopen moet/mag de tegenstander die bal dan terugslaan? Naar wie zou het punt gaan als hij dat niet doet?quote:
Als Tsitsipas de bal had laten lopen was het punt voor Bergs geweest. Zolang de bal eerst op jouw helft stuit mag je over het net hangen, zolang je het net maar niet aanraaktquote:Op maandag 15 januari 2024 15:29 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Als Tsitsipas die bal laat lopen moet/mag de tegenstander die bal dan terugslaan? Naar wie zou het punt gaan als hij dat niet doet?
Oke, vreemde regel wel. Je zou zeggen gewoon doorspelen. Als je dus heel goed zou zijn in drop shots met achterwaartse spin zou het een legitieme aanvalsmaneuvre kunnen zijn. Al kun je dan beter de bal tegen het net aan laten spinnen aan de kant van de tegenstanderquote:Op maandag 15 januari 2024 15:35 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Als Tsitsipas de bal had laten lopen was het punt voor Bergs geweest. Zolang de bal eerst op jouw helft stuit mag je over het net hangen, zolang je het net maar niet aanraakt
Haha ja maar als dat een realistische optie was zouden spelers het wel doen, het is supermoeilijkquote:Op maandag 15 januari 2024 15:41 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Oke, vreemde regel wel. Je zou zeggen gewoon doorspelen. Als je dus heel goed zou zijn in drop shots met achterwaartse spin zou het een legitieme aanvalsmaneuvre kunnen zijn. Al kun je dan beter de bal tegen het net aan laten spinnen aan de kant van de tegenstander
Paar maanden geledenquote:Op maandag 15 januari 2024 11:12 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
4-0. Niets aan de hand voor Rus.
Terwijl ze paar dagen geleden nog 2-0 van deze dame verloor.
Dit dus, enorme vechtjas. Volgende ronde weer een taaie klant met Fils trouwens.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 07:52 schreef Szura het volgende:
Knap, Botic had allang de handdoek in de ring gegooid in zo’n partij
….. en zijn coach ontslagen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 07:52 schreef Szura het volgende:
Knap, Botic had allang de handdoek in de ring gegooid in zo’n partij
Tallon heeft dan weer met zijn fysio gebroken:quote:
Tja, maar Djoko is ook niet geweldig nu. Medvedev of Sinner dan maar.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:26 schreef leukeditter het volgende:
maar schrijf maar op : alcaraz gaat dit toernooi zeker niet winnen ..zo ja vreet ik mn wijf op
Paar maanden terug op de US Open verloor Griekspoor nog in de 1e ronde van Fils. Wel in 5 sets..quote:Op dinsdag 16 januari 2024 08:52 schreef Alpha0 het volgende:
Griekspoor heeft wel de slechts mogelijk denkbare loting. Eerste ronde tegen #36 van de wereld, mag nu tegen #35 van de wereld. Fils uit Frankrijk. Als deze gasten paar plaatsen hoger stonden waren ze ook geplaatst net als Tallon.
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:50 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Paar maanden terug op de US Open verloor Griekspoor nog in de 1e ronde van Fils. Wel in 5 sets..
quote:“Maak voort want ik ga overgeven”: tennisser snelt meteen naar vuilnisbak na winst in vijfsetter op Australian Open
Jack Draper heeft zich geplaatst voor de tweede ronde van de Australian Open. De Brit had wel vijf sets nodig tegen Marcos Giron. Draper ging zo diep dat hij na het laatste punt - en na een korte handdruk - meteen een vuilnisbak opzocht om over te geven.
“Maak voort en schudt mijn hand want ik ga overgeven”, riep Draper naar zijn tegenstander. De nummer 55 van de wereld had tijdens de wedstrijd in Melbourne klacht aan zijn buik. Hij liet in de tweede set ook even de fysiotherapeut komen, onder andere om zijn bloeddruk te meten.
nee maar je weet da djoko steeds beter wordt hoe verder hij komtquote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:43 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tja, maar Djoko is ook niet geweldig nu. Medvedev of Sinner dan maar.
Het lijkt inderdaad alsof ze niet zo goed met de spanning om kunnen gaan als de Groten.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:12 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Wat ik nooit begrijp: dan halen underdogs een tiebreak en dan gaan ze ineens gehaast en raar doen. Het zal wel een mentaal ding zijn, maar ik snap dat nooit.
Daarom: Djoko weer als vanouds in 4quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:15 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Dit had serieus 5-1 voor puppy moeten staan in de tiebreak. Wat een gemiste kansen zeg.
Tja, op deze manier wel ja. Wat zal die jongen slecht slapen zeg.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Daarom: Djoko weer als vanouds in 4
Zo belangrijk is die nu toch ook weer niet?quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:30 schreef Norrage het volgende:
Je zou bijna gaan denken dat die davisxup pot tegen sinner hem mentaal gekraakt heeft?
Voor zijn land spelen is een enorm ding voor Djokovicquote:Op woensdag 17 januari 2024 13:34 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Zo belangrijk is die nu toch ook weer niet?
niet zozeer Davis Cup maar wel OS, hij zal de volgende maanden alleen eraan denken...quote:Op woensdag 17 januari 2024 14:20 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Voor zijn land spelen is een enorm ding voor Djokovic
Ik denk toch dat hij er op RG en Wimbledon geen stap minder door zet. Hij heeft in Parijs de kans om zijn vierde (!) career slam te pakken. Bi-zar.quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:02 schreef MNE het volgende:
[..]
niet zozeer Davis Cup maar wel OS, hij zal de volgende maanden alleen eraan denken...
Dan moet je zijn laatste Davis Cup wedstrijden tegen Italiė nog eens terugkijken, absurde choke in de enkel en in de dubbel was hij de slechtste speler op de baan. Choken en huilen op de Olympische Spelen is ook een traditie inderdaadquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:02 schreef MNE het volgende:
[..]
niet zozeer Davis Cup maar wel OS, hij zal de volgende maanden alleen eraan denken...
Ja lijkt me wel handig he!quote:"Zij begon sterk en ik niet. In de tweede set kwam ik er beter in", aldus Rus. "Toen bewoog ik beter en speelde ik mijn eigen spel. Zonde dat ik te laat in de wedstrijd kwam. Volgende keer moet ik er gelijk staan."
Never in doubt, 7-6 (10-7) in laatste set tie-break!quote:Op donderdag 18 januari 2024 03:24 schreef wimderon het volgende:
Zverev heeft z’n Grand Slam-vorm weer meegenomen.
Helaas niet uitgezonden.quote:Op donderdag 18 januari 2024 07:21 schreef Alpha0 het volgende:
Griekspoor vandaag op de baan op Court 6.
Wel op de playerquote:Op donderdag 18 januari 2024 07:39 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Helaas niet uitgezonden.
Hij lijkt goed begonnen.
Rune heeft het zwaar, wankelt.quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:55 schreef TheVulture het volgende:
Nu waarschijnlijk tegen de altijd onsympathieke kleuter Rune
Ik zie het ja, maar die zal uiteindelijk wel in 4 of 5 sets winnen, met hier en daar een "blessurebehandeling"quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:03 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Rune heeft het zwaar, wankelt.
Zal in 5 moeten dan, 2-0 achter inmiddelsquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zie het ja, maar die zal uiteindelijk wel in 4 of 5 sets winnen, met hier en daar een "blessurebehandeling"
Zou wel een mooie kans voor Tallon zijn, al is in ronde 3 niemand meer makkelijk te kloppen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:54 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Zal in 5 moeten dan, 2-0 achter inmiddels
Die zijn toch allang uit elkaar?quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:03 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
De minnaar van de vrouw van Wawrinka sleept er een vierde set uit tegen Dimi. Weinig easy wins
Sinner is in mijn ogen ook wel de topfavoriet eigenlijkquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn de meeste favorieten wel wat aan het worstelen, op Sinner na wellicht?
Geen idee, heeft Kyrgios dat bevestigd?quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die zijn toch allang uit elkaar?
@GwaiLow is het hier volledig mee eens.quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sinner is in mijn ogen ook wel de topfavoriet eigenlijk
Wel erg lekker om naar te kijkenquote:Op donderdag 18 januari 2024 12:47 schreef TheVulture het volgende:
Rybakina wil er ook maar geen eind aan maken, inmiddels 18-18 in de beslissende tiebreak tegen Blinkova
Het schiet zo wel zijn doel voorbij jaquote:Op donderdag 18 januari 2024 12:50 schreef Pino112 het volgende:
Wat is de max in deze supertiebreak?
Nah, met Medvedev. Aan de andere kant, Djokovic moet soms in een toernooi groeien. Hij wilde er niet veel over zeggen, maar hij heeft wel wat last van zijn pols geloof ik. Als Djoko kan overleven tot dat weg is, dan behoort hij ook weer bij de favorieten.quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:13 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
@:GwaiLow is het hier volledig mee eens.
wtfquote:Op donderdag 18 januari 2024 12:52 schreef TheVulture het volgende:
Afgelopen: Rybakina out met 20-22
Die wedstrijd tegen Alexandrova was absoluut een tank maar het is gewoon stupide om jezelf in te schrijven voor twee opwarmtoernooien wanneer je een van de favorieten op de AO bentquote:Op donderdag 18 januari 2024 13:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
wtf
Wat een tiebreak en wat een verrassing. Rybakina was in bloedvorm eerste toernooi, dacht dat ze dat 2e toernooi tankte maar kennelijk niet want ook 1e ronde had ze het hier lastig.
Waar is Muchova eigenlijkquote:Op donderdag 18 januari 2024 13:11 schreef Marcoss het volgende:
Pegula er ook al uit, gisteren al Sakkari en Jabeur.. gaat hard en dan had Swiatek er ook al uit kunnen liggen
Zou erg leuk zijn als hij het wint, ik durf voorlopig nog niet tegen Djokovic te gokken eigenlijk. Maar ook positief dat Sinner twee uit de laaste drie won van Djoko (verliespartij was uiteraard wel de belangrijkste van de drie).quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
fffff wachte he djokovic gaat nu echt niet slechter meer spelenquote:Op donderdag 18 januari 2024 12:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hurkacz is ook prima te pakken, zal om een paar punten per set gaan en Tallon is over het algemeen mentaal sterkquote:Op donderdag 18 januari 2024 14:11 schreef TheVulture het volgende:
Als Mensik die 5e set durft te pakken tegen Hurkacz ligt het schema voor Tallon wel helemaal open trouwens
Die aangepaste regels gelden niet voor Grand slams?quote:Op donderdag 18 januari 2024 16:43 schreef chufi het volgende:
Er zitten nog steeds wat mensen op de tribune bij Ruusuuori - Medvedev... bijna 3 uur en waarschijnlijk moeten ze nog een 5e set ....
Dit is de 2e avondpartij ....quote:Op donderdag 18 januari 2024 16:46 schreef franklop het volgende:
[..]
Die aangepaste regels gelden niet voor Grand slams?
Damn... Straks even terugkijken.quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:52 schreef TheVulture het volgende:
Afgelopen: Rybakina out met 20-22
3AMquote:Op donderdag 18 januari 2024 17:00 schreef Alpha0 het volgende:
Hoe laat is het nu in godsnaam in Melbourne? Want er staan er nog 2 op de baan zo te zien.
+10quote:Op donderdag 18 januari 2024 17:00 schreef Alpha0 het volgende:
Hoe laat is het nu in godsnaam in Melbourne? Want er staan er nog 2 op de baan zo te zien.
Ben er niet rouwig om. Vervelend overactend, vervelende entourage en ze droeg een luierbroek ofzoquote:
quote:Op donderdag 18 januari 2024 13:34 schreef TheVulture het volgende:
Heb de pot niet live gezien maar ik lees op nos.nl dat Rune zich meerdere keren aan zijn been heeft laten behandelen, dat verwacht je ook niet
Hopelijk is het misbaksel na dit voorjaar weg uit de Top 20
Als je vroeg verliest bij dat ene toernooitje heb je weer te weinig ritme.quote:Op donderdag 18 januari 2024 13:10 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Die wedstrijd tegen Alexandrova was absoluut een tank maar het is gewoon stupide om jezelf in te schrijven voor twee opwarmtoernooien wanneer je een van de favorieten op de AO bent
Zelfde met Pegula
Denk dar spelers wel gewend zijn om op verschillende tijden en ook soms zo laat nog te spelen, maar het slaat eigenlijk nergens op inderdaad. Afgelopen dagen was de regen nog het excuus, maar vandaag is het schema vrij scheef.. de vorige partij was zeker voor een vrouwenwedstrijd vrij lang, maar als je om 19.00 begint en 2 wedstrijden gepland zijn, weet je wel dat het bijna zeker nachtwerk wordtquote:Op donderdag 18 januari 2024 17:22 schreef DeLuna het volgende:
Dit kan toch niet? Hier heb je de volgende wedstrijd nog last van
Die is bij tennissers met dat vele gereis toch al gesloopt, gok ikquote:Op donderdag 18 januari 2024 17:31 schreef EP3 het volgende:
Lijkt me voor je biologische klok behoorlijk destructief, idd.
Ze was wel de betere van de 2. Maar zoals zovaak laat de underdog het dan afweten op de belangrijkste punten.quote:Op donderdag 18 januari 2024 17:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ben er niet rouwig om. Vervelend overactend, vervelende entourage en ze droeg een luierbroek ofzo
quote:Op donderdag 18 januari 2024 17:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dar spelers wel gewend zijn om op verschillende tijden en ook soms zo laat nog te spelen, maar het slaat eigenlijk nergens op inderdaad. Afgelopen dagen was de regen nog het excuus, maar vandaag is het schema vrij scheef.. de vorige partij was zeker voor een vrouwenwedstrijd vrij lang, maar als je om 19.00 begint en 2 wedstrijden gepland zijn, weet je wel dat het bijna zeker nachtwerk wordt
Probleem is denk ik meer het hebben van 20 uur zonder slaap met een extreme inspanning in die tijd, dat is al vrij destructief en een extra herstelpunt voor je lichaam (buiten de zware wedstrijd).quote:Op donderdag 18 januari 2024 17:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die is bij tennissers met dat vele gereis toch al gesloopt, gok ik
7:35quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:55 schreef heywoodu het volgende:
Hoe laat begon Griekspoor vandaag? Dan weet ik welke uitzending ik even terug wil gaan kijken, de AO-website is daar niet voor te gebruiken want vermeldt gelijk de uitslag
Oh, zeker, maar met alle mogelijkheden van tegenwoordig en het feit dat hij al wist dat hij laat zou beginnen en nachtwerk bijna gegarandeerd was, zullen ze daar toch wel deels rekening mee houden? Al was het nu qua eindtijd wel heel extreemquote:Op donderdag 18 januari 2024 18:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
[..]
Probleem is denk ik meer het hebben van 20 uur zonder slaap met een extreme inspanning in die tijd, dat is al vrij destructief en een extra herstelpunt voor je lichaam (buiten de zware wedstrijd).
Ja eens, zelfs met een dag rust is het wel naar om zo laat klaar te zijn. Dan slaap je tot in de middag. Dan ga je verder met je herstel etc, lichte training, massages. Alleen ben je best wel uit een ''normaal'' ritme.quote:Op donderdag 18 januari 2024 18:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
[..]
Probleem is denk ik meer het hebben van 20 uur zonder slaap met een extreme inspanning in die tijd, dat is al vrij destructief en een extra herstelpunt voor je lichaam (buiten de zware wedstrijd).
Eurosport.com openen en dan bij live&programma de afzonderlijke wedstrijd aanklikken is doenbaar zonder uitslag te zienquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:55 schreef heywoodu het volgende:
Hoe laat begon Griekspoor vandaag? Dan weet ik welke uitzending ik even terug wil gaan kijken, de AO-website is daar niet voor te gebruiken want vermeldt gelijk de uitslag
Bizarre wedstrijd. Een achtbaan is minder grillig.quote:
quote:Op maandag 15 januari 2024 13:18 schreef Drass het volgende:
Ik zie dat Dokic ook lekker is afgevallen in 2023.
Inb4 volgende ronde met 3x 6-3 erafquote:Op zaterdag 20 januari 2024 07:51 schreef Norrage het volgende:
Volledig afgedroogd maar die Cazaux staat te goaten. Die kan prima de halve finale gaan halen. De AO heeft bijna elk jaar zo’n verrassende halve finalist, zal dat Cazaux zijn?
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 08:06 schreef franklop het volgende:
[..]
Inb4 volgende ronde met 3x 6-3 eraf
Mja, ik snap dat je jezelf moet blijven motiveren, maar jezelf zulke specifieke ( en hooggegrepen ) doelen opleggen gaat ws alleen maar tegen je werken.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 08:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Altijd pijnlijk zo weggepoetst te worden door een veel jongere speler als je top 10 wil halen
Mwah, die jongen speelt het toernooi van z'n leven tot nu toe. En qua fitheid zal het bij Tallon niet optimaal zijn nu.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 08:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Altijd pijnlijk zo weggepoetst te worden door een veel jongere speler als je top 10 wil halen
Eens, al vind ik het ook wel weer wat hebben als sporters dat wel doen. Maar je legt jezelf wel extra druk op.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 08:45 schreef EP3 het volgende:
[..]
Mja, ik snap dat je jezelf moet blijven motiveren, maar jezelf zulke specifieke ( en hooggegrepen ) doelen opleggen gaat ws alleen maar tegen je werken.
Ik googelde op USCquote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:54 schreef Alpha0 het volgende:
Ah, corpsbal Michelsen nu de baan op. Zag hem gisteren nog zuipend met zijn matties de soos van het USC uitkomen.
En ze speelde niet eens slecht. Noskova maakte veel indruk.quote:
Ja, leuke wedstrijd met mooie rally's.quote:Op zondag 21 januari 2024 08:13 schreef GwaiLow het volgende:
Ook Tsitsipas is naar huis toe. Onze Fritzzz is te sterk! Dan heeft Novak dus overmorgen nog een rustdagje, en dan kan hij weer helemaal fris en opgeladen tegen Sinner aantreden in de halve finales. Of heel misschien Rublev, die maakt ook een goede indruk. Sinner heeft het nog niet eens zo makkelijk met Karen nu. Mooie wedstrijd.
Zie ik ook als de favoriet, is in bloedvorm en Rublev minder van wat ik heb gezien. En sinner - Djoko incoming lekker!quote:Op zondag 21 januari 2024 09:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Bij Eurosport zien ze De Minaur als favoriet tegen Rublev
Toch de vraag hoe hij mentaal met de situatie omgaat, zo'n simpele volley missen op BP vind ik al een veeg teken. Ik geef 'em aan Rublev.quote:Op zondag 21 januari 2024 09:19 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zie ik ook als de favoriet, is in bloedvorm en Rublev minder van wat ik heb gezien. En sinner - Djoko incoming lekker!
Grand Slam zeges zijn geen graadmeter voor wie de beste ooit is?quote:Op zondag 21 januari 2024 08:51 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Het pad voor Djokovic wordt weer keurig geplaveid. Zoals voorspeld nog minder dan 0 tegenstand van Mannarino, nu keurig Tstitsipas out. Dan zal Sinner wel verliezen van Rublev, of een slopende 5-setter spelen.
Hij zei wel na set 1 dat het heel lang zou gaan duren, terwijl velen ook dachten Rublev in 3quote:Op zondag 21 januari 2024 13:04 schreef EP3 het volgende:
Nick laat na 4 gespeelde sets even duidelijk aan ons weten dat ie vantevoren al wist dat het n vijfsetter zou worden..
Hij doet het verder best leuk, hoor.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hij zei wel na set 1 dat het heel lang zou gaan duren, terwijl velen ook dachten Rublev in 3
Ja jammer, al was het niveau wel gewoon goed, maar Rublev duidelijk maatje te groot als bij zijn topniveau haalt.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:30 schreef Pino112 het volgende:
Toch een beetje een anticlimax die laatste set.
wat een rekenwerk weer .. wie ztaan er nu op #1?quote:Op zondag 21 januari 2024 20:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
Koolhof/Mektic vs Bopanna/Ebden wordt wel leuk vannacht. Omdat Mektic niet meer zo goed op de wereldranglijst stond komen ze elkaar nu al tegen. Bopanna is nog twee overwinningen verwijderd van op zn 43e voor het eerst #1 van de wereld worden, maar als Koolhof het toernooi zou winnen staat ie ook weer #1. Skupski of Zeballos kunnen ook nog #1 worden.
Austin Krajicek, maar die ligt er al uit (en Ram/Salisbury ook)quote:Op zondag 21 januari 2024 20:44 schreef chufi het volgende:
[..]
wat een rekenwerk weer .. wie ztaan er nu op #1?
Geen 3x 6-3, wel eraf in een 3 setterquote:Op zaterdag 20 januari 2024 07:51 schreef Norrage het volgende:
Volledig afgedroogd maar die Cazaux staat te goaten. Die kan prima de halve finale gaan halen. De AO heeft bijna elk jaar zo’n verrassende halve finalist, zal dat Cazaux zijn?
Zijn 30e zo te zien? Als de ATP side up to date is.quote:Op maandag 22 januari 2024 09:33 schreef Szura het volgende:
Zverev maar weer eens vijfsetter aan het spelen op een slam
Is daar een ranglijst van?quote:Op maandag 22 januari 2024 09:38 schreef franklop het volgende:
[..]
Zijn 30e zo te zien? Als de ATP side up to date is.
Nee dus, 31e, want wedstrijd tegen Klein stond er niet bij.
Zat ook al te zoeken. Nog niet gevondenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |