We vergeven het je.quote:Op zondag 7 januari 2024 17:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
2 goud teveel voorspeld bij de mannen, lap.
Als je alleen kijkt naar je uitleg dan zit je best goed hoor. Alleen teamsprint (niet gezien) flink naast danquote:Op zondag 7 januari 2024 17:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vond het wel fijn die bondige duiding, als dagjesmens die alleen de grote toernooien volgt.quote:Op zondag 7 januari 2024 17:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Slaap lekker!quote:
Nee toch, kwam uiteindelijk best uit aangezien het gebrek aan een coherent team ervoor zorgde dat ze niet wonnen.quote:Op zondag 7 januari 2024 17:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je alleen kijkt naar je uitleg dan zit je best goed hoor. Alleen teamsprint (niet gezien) flink naast dan
Toby is al 80?quote:
Polen ging best hard, weet niet of dat gelukt was andersquote:Op zondag 7 januari 2024 17:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nee toch, kwam uiteindelijk best uit aangezien het gebrek aan een coherent team ervoor zorgde dat ze niet wonnen.
Groenewoud niet noemen voor de 3km is de grootste fout.
was nog steeds een prima analysequote:Op zondag 7 januari 2024 17:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dank.quote:
Beune werd genoemd, geloof ikquote:Op zondag 7 januari 2024 18:36 schreef hhh38 het volgende:
Benieuwd welke hoofdrolspeler de NOS uitnodigt voor hun schaatspodcast. Nuis, Schouten, Groenewoud en De Boo (en Krol en Diniz maar die deden niet mee) zijn al geweest. Ik verwacht dat Leerdam er geen zin in heeft, dus Roest of Kok?
Est der Esten: Arvo Pärtquote:Op zondag 7 januari 2024 16:58 schreef Toby56 het volgende:
Niettemin blijft mijn favoriete Est, tot nader order, Paul Keres.
[ afbeelding ]
Samen met Viktor "de Verschrikkelijke" Kortsjnoi de beste schaker die nooit wereldkampioen werd.
tong80 lag er om 14:00 uur al in.quote:
Kan dit niet lezen, wat is er gebeurd?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 04:32 schreef DeeBee het volgende:
https://www.ad.nl/schaats(...)len-hebben~a61dc6f6/
GEERTED
Het is ONS schaatsfeestje
Reactie van de KNSB op de bewering van Kongshaug dat buitenlanders het moeilijker gemaakt worden om in Thialf te trainen.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 08:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Kan dit niet lezen, wat is er gebeurd?
quote:...
Wat schaatsbond KNSB te melden had over het verhaal van Kongshaug? ,,Ik vind het geschetste beeld best wel onterecht’’, reageerde disciplinemanager langebaan Freek van der Wart, die in september een Noors lastminuteverzoek kreeg.
,,Ze hadden zelf geen ijs, dus we hebben in een van de drukste trainingsweken gekeken wat we nog konden doen. Met succes een extra uur aangevraagd. Om 08.20 uur. Een prima, schappelijke tijd, maar ik begreep dat het gewest Friesland ook wat jeugd op dat uur had staan. Makkelijk om dan de KNSB de schuld te geven, maar Thialf deelt die uren zelf in. Niet onze planner.’’
,,En die fitnessruimte’’, vervolgde Van der Wart. ,,We hebben beneden speciaal een extra ruimte gecreëerd die nog mooier is dan die in Hamar. Er is hier heel veel mogelijk voor buitenlanders. En dan vind ik het best wel onterecht als je zo leegloopt, terwijl Nederland misschien zelfs wel een heel klein oranje aandeeltje in jouw titel heeft.”
Ah oké in september, dacht dit weekend.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 09:28 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Reactie van de KNSB op de bewering van Kongshaug dat buitenlanders het moeilijker gemaakt worden om in Thialf te trainen.
[..]
Tsja ik heb geen idee wie hier de waarheid verder spreekt of dat het bewust is ofzo. Die ‘en ik werd ook nog eens ziek’ komt alleen wel wat vaag over, alsof dat ook de schuld is van de KNSB.quote:Daarmee doelt hij op een trainingskamp afgelopen september, waarvoor het Noorse schaatsteam naar Thialf kwam, schrijft het AD. "Ik moest twee weken lang om half zeven de wekker zetten om hier tussen wat kinderen rondjes 25 te rijden, hartstikke gevaarlijk. Dan denk ik: serieus? En ik werd ook nog ziek. Ik wilde graag een week langer blijven. Mocht niet. Er zit hier blijkbaar iemand achter een bureau die denkt: buitenlanders laten we niet toe.’’
Heel dubbel inderdaad. Aan de ene kant goed dat de Noren hun bek een keer open durven te trekken en een topsportklimaat eisen. Maar aan de andere kant hebben ze daar 2 overdekte ijsbanen waarvan er toch altijd 1 beschikbaar zou moeten zijn. Als de KNSB dan te hulp schiet moet je vooral dankbaar zijn.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 15:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ah oké in september, dacht dit weekend.
[..]
Tsja ik heb geen idee wie hier de waarheid verder spreekt of dat het bewust is ofzo. Die ‘en ik werd ook nog eens ziek’ komt alleen wel wat vaag over, alsof dat ook de schuld is van de KNSB.
Mag je verwachten dat ze altijd maar plek voor je hebben, zelfs op het laatste moment (even een week langer blijven). Beetje dubbel.
Half zeven de wekker moeten zetten om te trainen, volgens mij noemen zwemmers dat uitslapen @DeLuna @Pino112quote:Op dinsdag 9 januari 2024 15:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ah oké in september, dacht dit weekend.
[..]
Tsja ik heb geen idee wie hier de waarheid verder spreekt of dat het bewust is ofzo. Die ‘en ik werd ook nog eens ziek’ komt alleen wel wat vaag over, alsof dat ook de schuld is van de KNSB.
Mag je verwachten dat ze altijd maar plek voor je hebben, zelfs op het laatste moment (even een week langer blijven). Beetje dubbel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |