yes.quote:Op zondag 7 januari 2024 17:44 schreef franklop het volgende:
[..]
Schulting met een enorme jaap op haar rug ook
Probleem lijkt dat ze allebei even snel lijken en allebei net niet snel genoeg om zelfs met een lead out van de ander te winnen.quote:Op zondag 7 januari 2024 17:45 schreef hhh38 het volgende:
Mooie duosprint van de Italianen, als je 2 zulke snelle mannen hebt moet 1 de sprint aantrekken met de ander in z'n rug lijkt me
Mis ik iets?quote:
Terror Jaap?quote:Op zondag 7 januari 2024 17:44 schreef franklop het volgende:
[..]
Schulting met een enorme jaap op haar rug ook
Di Stefano is de wendbare van de 2, die wurmt zich er wel tussen als ie achter Giovannini aan de laatste bocht in kan.quote:Op zondag 7 januari 2024 17:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Probleem lijkt dat ze allebei even snel lijken en allebei net niet snel genoeg om zelfs met een lead out van de ander te winnen.
En eten!quote:Op zondag 7 januari 2024 17:50 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Daar zijn ze toch voor? Alles is speelgoed.
Ah, niet extreem, dus ik denk dat ik pas.quote:Op zondag 7 januari 2024 17:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als voetbal je interesse heeft wel.
2 goud teveel voorspeld bij de mannen, lap.quote:Op woensdag 3 januari 2024 10:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mannen
500m: De Boo in de vorm van vorige week lijkt me onklopbaar. De 34.6 van Botman en Westenbroek lijkt me ook niet zomaar haalbaar, wellicht dat Zurek iets kan.
1000m: Dit wordt een ZWIEP. Lorentzen zou er een stokje voor kunnen steken, maar anders weet ik het ook niet.
1500m: Dit kan nog wel leuk worden met Kongshaug, Eitrem, Engebraten tegen de Nederlanders.
5000m: Roest zal wel winnen, maar internationaal podium wel waarschijnlijk met Eitrem en Ghiotto.
TS: Zou NL ook moeten winnen obv individuele kwaliteiten, maar de Noren en Polen zijn goed getraind op dit onderdeel.
TP: Dit zal Noorwegen wel winnen.
MS: Een loterij natuurlijk, met goeie kansen voor Swings en Giovannini naast Hoolwerf
5x goud
Vrouwen
500m: Als Kok normaal doet wint ze dit. Een Herzog in vorm kan een bedreiging zijn maar dat is ze al het hele jaar niet.
1000m: Leerdam.
1500m: Als het zwaar is zou Wiklund een bedreiging kunnen zijn. De rest is ver weg.
3000m: Dit kan een mooie strijd worden tussen Wiklund en Schouten.
TS: Zou NL moeten winnen, zie geen concurrentie.
TP: Zelfde verhaal.
MS: Altijd even afwachten hoe de race verloopt, maar ook hier is NL zwaar favoriet. Italië heeft wel weer een sterk duo nu Lollobrigida terug is.
6 of 7x goud.
Een evenaring van 2 jaar geleden is zeer realistisch.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |