Normaal valt Groenewoud altijd minstens één keer aan en nu is er geen Canada om dat te controleren. Hopen mag.quote:
De onbevangenheid van Esmee Visser.quote:Op zondag 7 januari 2024 16:46 schreef -XOR- het volgende:
De Boo is op de hoogte gebracht van het bestaan van SLC en Calgary.
Jakkes.quote:Op zondag 7 januari 2024 16:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De onbevangenheid van Esmee Visser.
We weten allemaal hoe dat afliep
Ik heb wel hoop dat het met De Boo beter gaat aflopen.quote:Op zondag 7 januari 2024 16:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Deze jongen heeft wel meer zelfvertrouwen.quote:Op zondag 7 januari 2024 16:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er is ook wat fysiek kapot gegaan bij haar.quote:Op zondag 7 januari 2024 16:49 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Deze jongen heeft wel meer zelfvertrouwen.
Esmee ging gewoon naast I. Trump zitten.quote:Op zondag 7 januari 2024 16:49 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Deze jongen heeft wel meer zelfvertrouwen.
Klopt.quote:Op zondag 7 januari 2024 16:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Er is ook wat fysiek kapot gegaan bij haar.
Het Wilhelmus?quote:Op zondag 7 januari 2024 16:51 schreef S_E het volgende:
Iemand enig idee welk/wat voor liedje wordt gespeeld steeds in Thialf?
Juich jij nou voor een Catalaan?quote:Op zondag 7 januari 2024 16:36 schreef Strani het volgende:
Ik zou sowieso geen medaille gaan vieren tot Llop over de lijn is natuurlijk.
Jenning lijkt mij geen ultiem muurbloempje.quote:Op zondag 7 januari 2024 16:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wel juichen voor Marijke he?quote:Op zondag 7 januari 2024 16:58 schreef Cyan9 het volgende:
Nu nog even genieten van de spektakelstukken van het weekend.
In ieder geval nog een olympische medaille behaald, Frederique Ankone haakte iets eerder af met niets.quote:Op zondag 7 januari 2024 16:50 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Esmee ging gewoon naast I. Trump zitten.
Toen hadden we nog geen idee hoe het later tekeer zou gaan in haar hoofd.
(Ik bedoel maar, ik houd de moed erin.)
Als anti-nationalist juich ik natuurlijk voor Anna Molnar, wie kent haar niet.quote:
Nee ik was ook niet helemaal serieus. Sowieso zal het met het mediacircus nog wel meevallen tot de olumpische spelenquote:Op zondag 7 januari 2024 16:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jenning lijkt mij geen ultiem muurbloempje.
Als liefhebber van vrouwelijk schoon juich ik voor Lollobrigidaquote:Op zondag 7 januari 2024 17:00 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Als anti-nationalist juich ik natuurlijk voor Anna Molnar, wie kent haar niet.
Die gaf 2 jaar geleden commentaar bij de WK Junioren in Innsbruckquote:Op zondag 7 januari 2024 17:00 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Als anti-nationalist juich ik natuurlijk voor Anna Molnar, wie kent haar niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 januari 2024 17:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die gaf 2 jaar geleden commentaar bij de WK Junioren in InnsbruckKijk, voor deze feitjes doe ik het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
[..]
Die gaf 2 jaar geleden commentaar bij de WK Junioren in InnsbruckWas dat dat toernooi dat Llop won?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
[..]
Die gaf 2 jaar geleden commentaar bij de WK Junioren in InnsbruckResultaten van dat WK kan ik me niet goed meer herinneren, maar wel dat het mooie beelden waren vanaf de buitenbaan daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |