In ieder geval nog een olympische medaille behaald, Frederique Ankone haakte iets eerder af met niets.quote:Op zondag 7 januari 2024 16:50 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Esmee ging gewoon naast I. Trump zitten.
Toen hadden we nog geen idee hoe het later tekeer zou gaan in haar hoofd.
(Ik bedoel maar, ik houd de moed erin.)
Als anti-nationalist juich ik natuurlijk voor Anna Molnar, wie kent haar niet.quote:
Nee ik was ook niet helemaal serieus. Sowieso zal het met het mediacircus nog wel meevallen tot de olumpische spelenquote:Op zondag 7 januari 2024 16:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jenning lijkt mij geen ultiem muurbloempje.
Als liefhebber van vrouwelijk schoon juich ik voor Lollobrigidaquote:Op zondag 7 januari 2024 17:00 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Als anti-nationalist juich ik natuurlijk voor Anna Molnar, wie kent haar niet.
Die gaf 2 jaar geleden commentaar bij de WK Junioren in Innsbruckquote:Op zondag 7 januari 2024 17:00 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Als anti-nationalist juich ik natuurlijk voor Anna Molnar, wie kent haar niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 januari 2024 17:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die gaf 2 jaar geleden commentaar bij de WK Junioren in InnsbruckKijk, voor deze feitjes doe ik het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ongeļnteresseerd maar toch aanwezig.
[..]
Die gaf 2 jaar geleden commentaar bij de WK Junioren in InnsbruckWas dat dat toernooi dat Llop won?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
[..]
Die gaf 2 jaar geleden commentaar bij de WK Junioren in InnsbruckResultaten van dat WK kan ik me niet goed meer herinneren, maar wel dat het mooie beelden waren vanaf de buitenbaan daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Als ik om diezelfde reden ga juichen, sta ik op de banken voor Groenewoudquote:Op zondag 7 januari 2024 17:01 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als liefhebber van vrouwelijk schoon juich ik voor Lollobrigida
Was een vrij eenzijdig WK met zeer dominante Nederlanders.quote:Op zondag 7 januari 2024 17:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Resultaten van dat WK kan ik me niet goed meer herinneren, maar wel dat het mooie beelden waren vanaf de buitenbaan daar
Ja, dat was een heel erg spijtig verhaal.quote:Op zondag 7 januari 2024 17:00 schreef -XOR- het volgende:
[..]
In ieder geval nog een olympische medaille behaald, Frederique Ankone haakte iets eerder af met niets.
Ik citeerde Erik Dinges.quote:Op zondag 7 januari 2024 17:11 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hahaha. Koning Jillert natuurlijk.
Die wacht op het knikje van Jillert inderdaadquote:Op zondag 7 januari 2024 17:12 schreef hhh38 het volgende:
Schouten kijkt naar de coach of ze al mag demarreren
Je zag toch al hoe Schouten er bij zat na de 3 kilometer?quote:Op zondag 7 januari 2024 17:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen. De eerste pannenkoeken zijn voor de kinderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |