Wat goed.. dan had de slotjesgroep het echt beter moeten doen.. kees deed zomaar wat..quote:Op zondag 7 januari 2024 00:32 schreef lylastich het volgende:
is het verder niemand opgevallen dat op de zijkant van de schilderijen kleuren stonden die overeenkwamen met de kleuren van de foto met de codes? van boven naar beneden geel oranje rood paars zoiets. volgens mij moesten ze de codes uit het gele veld toepassen op de schilderijen met een gele kleur op de zijkant enz.enz.
Heerlijk! Zo zonde vd tijdquote:Op zondag 7 januari 2024 00:06 schreef TLC het volgende:
Ook opgevallen dat ze bij WIDM niet meer aan introducties doen ? in het verleden stelden de kandidaten zich in de eerste aflevering nog voor, ze zullen bij WIDM vast denken 'google het maar'![]()
Ik heb hier zelfs voor teruggespoeld. Ik zit in de Anna tunnel.quote:Op zondag 7 januari 2024 00:17 schreef Perrin het volgende:
Lijkt best wel..
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Weet niet of dat zijn leesbril was. En hij bracht (minstens) 1000 euro in de pot bij opdracht 2.quote:Op zondag 7 januari 2024 13:27 schreef golfer het volgende:
Kees was met het slotjesnummer roepen aan het mollen.
Eerst zegt ie dat hij geen bril bij zich heeft en even later staat ie, met bril op, slotjes proberen te openen.
Verder noemde hij volgens mij gewoon willekeurige getallen op, die toch niet door zijn medekandidaten konden worden gecheckt.
Hij zei duidelijk alleen dat hij geen bril bij zich had, hij had het niet specifiek over een leesbril.quote:Op zondag 7 januari 2024 15:21 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Weet niet of dat zijn leesbril was.
En zei hij ‘dat hij er toch maar z’n bril had bijgepakt’quote:Op zondag 7 januari 2024 15:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij zei duidelijk alleen dat hij geen bril bij zich had, hij had het niet specifiek over een leesbril.
En even later had ie wel een bril op.
Kijk maar eens goed naar 43:08 bij de 'subtitles' video op youtubequote:Op zondag 7 januari 2024 15:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij zei duidelijk alleen dat hij geen bril bij zich had, hij had het niet specifiek over een leesbril.
En even later had ie wel een bril op.
Binnen de hele opdracht was dat ook de beste plek als mol om je bevindenquote:Op zondag 7 januari 2024 13:27 schreef golfer het volgende:
Kees was met het slotjesnummer roepen aan het mollen.
Eerst zegt ie dat hij geen bril bij zich heeft en even later staat ie, met bril op, slotjes proberen te openen.
Verder noemde hij volgens mij gewoon willekeurige getallen op, die toch niet door zijn medekandidaten konden worden gecheckt.
Hier bedoel ik:quote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:45 schreef la_perle_rouge het volgende:
Zag ik nou in een flits een zwaargeschminkte persoon met een hoge hoed ook een kaartje om iemands nek omdraaien!
Alleen lijkt die op geen enkele kandidaat?quote:
Je moet voor de grap even de oren van Jip en die persoon vergelijken.quote:Op zondag 7 januari 2024 18:10 schreef Perrin het volgende:
[..]
Alleen lijkt die op geen enkele kandidaat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Fretwork op 07-01-2024 22:35:38 ]The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
Die mevrouw, waar jij zo oneerbiedig over schrijft heeft gewoon een naam.quote:Op zondag 7 januari 2024 23:30 schreef Hugo_Treger het volgende:
Ik heb voor het eerst een afleverinkje gezien, omdat mijn vriendin de afstandsbediening niet uit handen wilde geven. Ik weet alreeds wie de mol is: die dikke blonde. Niet omdat ze zat te kloten met die schilderijen, maar op grond van haar lichaamstaal. Klaar als een klont.
Richt je pijlen eens op een ander, flapdrol.quote:Op maandag 8 januari 2024 00:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Die mevrouw, waar jij zo oneerbiedig over schrijft heeft gewoon een naam.
Had ik het tegen jou? En waarom ga je meteen scheldenquote:Op maandag 8 januari 2024 10:50 schreef Hugo_Treger het volgende:
Richt je pijlen eens op een ander, flapdrol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |