Ik stem voorquote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:37 schreef monkyyy het volgende:
Misschien kan Ron Boszhard ook nog terugkomen
En daarna vinden we haar onthoofde hoofd gespiest op een hekwerk terug.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:37 schreef Em31 het volgende:
Wordt ergens uitgezet op een duister plekje in Mexico
Ze wordt ontvoerd en voor 6000,- uit de pot, kunnen ze haar vrijkopen.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:37 schreef Strani het volgende:
Dit was gewoon een bedreiging van het cartel.
Ik geloof dat een hoofd dan weer ontlichaamd wordt.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:38 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
En daarna vinden we haar onthoofde hoofd gespiest op een hekwerk terug.
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:38 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
En daarna vinden we haar onthoofde hoofd gespiest op een hekwerk terug.
Ik hoop op Matteo Simoniquote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:37 schreef monkyyy het volgende:
Misschien kan Ron Boszhard ook nog terugkomen
Een paar km buiten de stad dus. Want denk niet dat ze daar veel straatverlichting hebben.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:37 schreef Em31 het volgende:
Wordt ergens uitgezet op een duister plekje in Mexico
marlijn vind ik wel ok.. haat partner wisselt steeds.. nu is t splinter..quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:38 schreef NailQueen het volgende:
Kijken jullie naar Moltalk? Ik vind die Marlijn een beetje vervelend
Eerder hadden we Margriet, dus het kan erger.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:38 schreef NailQueen het volgende:
Jaquote:
Ja ik kijk meestal nog wel met een half oog en FOK! erbij hahaquote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:38 schreef NailQueen het volgende:
Moltalk kijk ik al een tijdje niet l, want drukke presentatoren en ou kandidaten die zich belangrijk vinden. Ze gaan nooit echt op hints in.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:38 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben wel al mn punten kwijt, voor wat het waard isquote:
Weet niet of mensen die op haar punten hadden ingezet in de app die nog hebben? Als die ook zijn verdubbeld is ze nog niet afgevallen iigquote:
Rop is weg, dat scheelt.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Moltalk kijk ik al een tijdje niet l, want drukke presentatoren en ou kandidaten die zich belangrijk vinden. Ze gaan nooit echt op hints in.
Degenen die ingezet hebben op Babs hebben 0 punten zie ikquote:Op zaterdag 6 januari 2024 21:38 schreef HappyCharly het volgende:
Oh toch niemand er uit.. zonde van de punten in de app.. voelt voor niks..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |