Google helpt jequote:
Stoel naast me is nog leeg, schiet opquote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Die wil ik ook nog zien! Moet ik waarschijnlijk wel opschieten, want die zal niet lang meer in de bioscoop zijn.
Miyazaki
Nee, jij bent de user die door iedereen gevreesd word door je gigantische hoektanden en je luide brulquote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Weet je hoe vet een hertengewei is?!?!?!
Echt???quote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wist dat dat karkas er lag. Een paar weken geleden kwam ik er in de buurt en vlogen er een hoop gieren weg. Maar de stank was te sterk om echt dichtbij te komen. Nog even en er zijn alleen botten over. Ik probeerde wel nog even of ik het gewei los kon trekken
Kun je morgen vroeg lekker vroeg opstaan om een heerlijk ontbijtje te maken voor je ventquote:
Vet mooi man. Dat is natuurquote:
Weet hoe natoer ook is? Met een blikje in de water!quote:
Ja goffer.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, jij bent de user die door iedereen gevreesd word door je gigantische hoektanden en je luide brul![]()
Ik vind helemaal mooi.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Weet hoe natoer ook is? Met een blikje in de water!
Ik bibber al..quote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja goffer.![]()
Dus ik maak hier sinds 2018 allemaal superbrave rijms met een pratende vogel en koe en doe m'n best om het voor iedereen allemaal zo jottem mogelijk te maken in DTS en dát is nog steeds mijn imago?!?!![]()
That's it! No more Bolkrijms! No more Jottem! No more Mr. Nice guy!
Tsja, dat is wel wat alle vrouwtjes hier denken. Die willen geen nice guy, maar een über gevaarlijke bad boyquote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja goffer.![]()
Dus ik maak hier sinds 2018 allemaal superbrave rijms met een pratende vogel en koe en doe m'n best om het voor iedereen allemaal zo jottem mogelijk te maken in DTS en dát is nog steeds mijn imago?!?!![]()
That's it! No more Bolkrijms! No more Jottem! No more Mr. Nice guy!
Snap ik, van ome Alice wordt iedereen een beetje bang.quote:
Zou je denken, maar teksten als:"Ik bijt je kop eraf, scheur de ingewanden uit je lijf met mijn klauwen en laat je karkas 2 dagen besterven in de zon voordat ik je opvreet" leverden me in het verleden alleen maar notes op.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, dat is wel wat alle vrouwtjes hier denken. Die willen geen nice guy, maar een über gevaarlijke bad boy
* niet klikken als je niet tegen fotos van dode dieren kanquote:
SPOILER: dood hert!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit beest heeft een natuurlijke dood gehad. Er is geen verkeer daar en er wordt niet gejaagd. Voor grote roofdieren is het te dicht bij de bebouwde kom.
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:34 schreef devzero het volgende:
[..]
* niet klikken als je niet tegen fotos van dode dieren kanCircle of life, mooi man.SPOILER: dood hert!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit beest heeft een natuurlijke dood gehad. Er is geen verkeer daar en er wordt niet gejaagd. Voor grote roofdieren is het te dicht bij de bebouwde kom."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Last van je sterretje?quote:
[..]
* niet klikken als je niet tegen fotos van dode dieren kanZijn dat selfies?SPOILER: dood hert!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit beest heeft een natuurlijke dood gehad. Er is geen verkeer daar en er wordt niet gejaagd. Voor grote roofdieren is het te dicht bij de bebouwde kom.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
[..]
* niet klikken als je niet tegen fotos van dode dieren kanValt mee ik had een bloederig tafereel verwachtSPOILER: dood hert!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit beest heeft een natuurlijke dood gehad. Er is geen verkeer daar en er wordt niet gejaagd. Voor grote roofdieren is het te dicht bij de bebouwde kom.
Beetje voorzichtig met onze DJMO jij hè.quote:
Dat was een paar weken geleden waarschijnlijk het geval toen er een hoop gieren mee bezig warenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:36 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Valt mee ik had een bloederig tafereel verwacht
Staat er goed op, onze dev.quote:
* DJMO naar bed gaat en geduldig afwachtquote:
shit.. fles glijmiddel leegquote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO naar bed gaat en geduldig afwacht
Onze?1? Sinds wanneer ben ik gemeenschappelijk bezit van de onz users?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Beetje voorzichtig met onze DJMO jij hè.
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
Onze?1? Sinds wanneer ben ik gemeenschappelijk bezit van de onz users?
Het is nog erger, je bent gemeenschappelijk bezit van heel fok.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
Onze?1? Sinds wanneer ben ik gemeenschappelijk bezit van de onz users?
Er staat nog wel een fles fairy Op Het aanrecht.quote:
Schuimt mij te veel en prikt op gevoelige plekkenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Er staat nog wel een fles fairy Op Het aanrecht.
Dat is @Rob niet met je eensquote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is nog erger, je bent gemeenschappelijk bezit van heel fok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |