Ik blijf nog wel even hangenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 20:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Kan wel grappig zijn? Humor helpt mensen staande houden..
Maar voor alles een tijd en plaats. Niet de bedoeling dat je geraakt werd..
Ieuw why????quote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:03 schreef devzero het volgende:
Ik vond een redelijk mooi hertengewei, niet heel groot, maar ook weinig beschadigingen er aan.
Helaas zat het nog vast een niet helemaal verteerd kopje wat ook nog vast zat aan de rest van het karkas. Over een paar weken nog maar eens daar gaan kijken.
Oe! Da's wel heel vet dev!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:03 schreef devzero het volgende:
Ik vond een redelijk mooi hertengewei, niet heel groot, maar ook weinig beschadigingen er aan.
Helaas zat het nog vast een niet helemaal verteerd kopje wat ook nog vast zat aan de rest van het karkas. Over een paar weken nog maar eens daar gaan kijken.
Weet je hoe vet een hertengewei is?!?!?!quote:
Ik wist dat dat karkas er lag. Een paar weken geleden kwam ik er in de buurt en vlogen er een hoop gieren weg. Maar de stank was te sterk om echt dichtbij te komen. Nog even en er zijn alleen botten over. Ik probeerde wel nog even of ik het gewei los kon trekkenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oe! Da's wel heel vet dev!Zou zeker nog een keer gaan kijken.
Heb je een foto?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:03 schreef devzero het volgende:
Een beetje als ditquote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Weet je hoe vet een hertengewei is?!?!?!
Even geduld nog en hopen dat er geen kapers op de kust zijnquote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wist dat dat karkas er lag. Een paar weken geleden kwam ik er in de buurt en vlogen er een hoop gieren weg. Maar de stank was te sterk om echt dichtbij te komen. Nog even en er zijn alleen botten over. Ik probeerde wel nog even of ik het gewei los kon trekken
Je hebt nog veel te lerenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zat er aan te denken, maar leek me een beetje smakeloos
In spoilerquote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zat er aan te denken, maar leek me een beetje smakeloos
Dat stuk van het bos is officieel afgesloten omdat er een aantal bomen over het pad zijn gevallen. Daarnaast ligt dat karkas niet op het pad, maar iets van 50m ervan af. Maar door heftige regen van gisteren, was het pad niet begaanbaar. Ik denk niet dat er veel mensen daar lopenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Even geduld nog en hopen dat er geen kapers op de kust zijn
Mooi zoquote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat stuk van het bos is officieel afgesloten omdat er een aantal bomen over het pad zijn gevallen. Daarnaast ligt dat karkas niet op het pad, maar iets van 50m ervan af. Maar door heftige regen van gisteren, was het pad niet begaanbaar. Ik denk niet dat er veel mensen daar lopen
Animatiefilm die nu draaitquote:
Nooit van gehoordquote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Animatiefilm die nu draait
The boy and the heron
Die wil ik ook nog zien! Moet ik waarschijnlijk wel opschieten, want die zal niet lang meer in de bioscoop zijn.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Animatiefilm die nu draait
The boy and the heron
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |