Trusten brother. Wachten op het slotje ha ha ha.quote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Trusten brother. Wachten op het slotje ha ha ha.
Keep de zool alive
JUI / Raad eens wie deze held is.
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben de laatste die aangemoedigd moet worden. Ik ben de bescheiden zelfbewuste ultieme FOK!er. Probeer me eerder te stoppen. Dan ben jij de laatste die ik op z'n plaats zet. Nu jij weer. Als het uitkomt. Ik wil wel ruimte maken in m'n schaduw. Alhoewel. FF pisvlekken
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:15 schreef Zorro het volgende:
Kleine update van een elders eerder geplaatst plaatje:
[ afbeelding ]
Hou je er buiten eikelquote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:27 schreef tong80 het volgende:
Toch wilt die kut Tong het laatste woord hebben. Alsof-ie met 80 geen grote eikel is, als lulhannes.
Ja waar staat die 80 eigenlijk voor?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:27 schreef tong80 het volgende:
Toch wilt die kut Tong het laatste woord hebben. Alsof-ie met 80 geen grote eikel is, als lulhannes.
Als briljante tekenaar, tevens geniale schilder, begon ik m'n meesterwerken in 1980 te ondertekenen met Tong80. Toen ik me om 5 uur 's nachts ladderzat registreerde op FOK!, omdat het me nuchter niet lukte, vergat ik de hoofdletter.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 07:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja waar staat die 80 eigenlijk voor?Het beste decennium ooit?
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als briljante tekenaar, tevens geniale schilder, begon ik m'n meesterwerken in 1980 te ondertekenen met Tong80. Toen ik me om 5 uur 's nachts ladderzat registreerde op FOK!, omdat het me nuchter niet lukte, vergat ik de hoofdletter.
Eeuwig leven op andermans bloed een optie?quote:Op zondag 11 februari 2024 14:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben het type niet om dood te gaan.
Het is andersom. Ik zeg dat ik je een ex-FA kan aanbevelen. Qua zuigen. Die slikte alles van me.quote:Op zondag 11 februari 2024 14:30 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Eeuwig leven op andermans bloed een optie?
quote:Op zondag 11 februari 2024 14:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is andersom. Ik zeg dat ik je een ex-FA kan aanbevelen. Qua zuigen. Die slikte alles van me.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |