Of net allesquote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:19 schreef herverwijderd het volgende:
Dan stopt je bewustzijn omdat je dood bent en je lichaam valt uiteen in atomen en wordt onderdeel van alles ons heen.
Oftewel: niks.
Zou je tijd op dezelfde manier ervaren als je dood bent?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:21 schreef heywoodu het volgende:
Als het het terugzien is van eerder overleden bekenden, dan is het toch wel erg wrang voor die eerder overleden bekenden. Stel dat je beiden 30 bent en je partner komt te overlijden, die zit dan dus mogelijk 50-60 jaar te wachten tot jij ook eens dood bent en erbij komt?
Geen hemel dus voor degene die als eerste gaat.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:21 schreef heywoodu het volgende:
Als het het terugzien is van eerder overleden bekenden, dan is het toch wel erg wrang voor die eerder overleden bekenden. Stel dat je beiden 30 bent en je partner komt te overlijden, die zit dan dus mogelijk 50-60 jaar te wachten tot jij ook eens dood bent en erbij komt?
Dat komt door onze welvaart. We denken niets en niemand nodig te hebben en weten het allemaal wel zelf. Daardoor krijg je goddelozen, maar die komen van een koude kermis thuis hoor als ze zien dat ik al die chickies straks loop te palen en zij het met een oude sok moeten doen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:18 schreef Vincent_student het volgende:
De meerderheid heeft gesproken. Er is dus gewoon niets. Ik neem dat maar aan. Ik geloofde altijd wel in iets, daar hoef ik me dus nu niet meer druk om te maken.
Ik weet het gewoon niet meer.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:24 schreef cabe0002 het volgende:
[..]
Dat komt door onze welvaart. We denken niets en niemand nodig te hebben en weten het allemaal wel zelf. Daardoor krijg je goddelozen, maar die komen van een koude kermis thuis hoor als ze zien dat ik al die chickies straks loop te palen en zij het met een oude sok moeten doen.
Dat is dus blijkbaar de waarheid, niets na de dood. Ik moet het nog even gaan verwerken.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Geen hemel dus voor degene die als eerste gaat.
Maar dat geldt dan voor bijna iedereen, want bijna iedereen laat wel iemand achter. Met als gevolg dat bijna iedereen die dood gaat, vooral mensen gaat missen. Matige hemelquote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Geen hemel dus voor degene die als eerste gaat.
Er zitten wel meer haken en ogen aan die hemel. Wat nou als er iemand doodgaat die jou heel graag wil zien wanneer jij ook doodgaat, maar jij diegene never nooit meer wil zien? Ga je dood, kom je in de hemel, kom je die figuur tegenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dat geldt dan voor bijna iedereen, want bijna iedereen laat wel iemand achter. Met als gevolg dat bijna iedereen die dood gaat, vooral mensen gaat missen. Matige hemel
er is niets, dus je kan ook niet genietenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:40 schreef Doug-Heffernan het volgende:
helemaal niks
eindelijk genieten
ik bepaal zelf wel waar ik van geniet ok?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er is niets, dus je kan ook niet genieten
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:45 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
ik bepaal zelf wel waar ik van geniet ok?
Mijn piepkleine ervaring: helemaal niets.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 18:45 schreef ToT het volgende:
Ik heb piepkleine twijfels door een aantal ervaringen enzo, maar toch is dat wel mijn grootste overtuiging.
Hartstilstand gehad?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 08:37 schreef blomke het volgende:
[..]
Mijn piepkleine ervaring: helemaal niets.
quote:
Comazuipen?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 08:39 schreef blomke het volgende:
[..]Mictie Syncope. Helemaal niets meegemaakt, werd wakker van de ambulancemedewerker die stickers op mijn lijf plakten.
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 08:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Comazuipen?
Ja door de alcohol kun je ook dingen vergeten he!
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 08:42 schreef blomke het volgende:
[..]misschien eerste even nadenken voor je iets post: https://mens-en-gezondhei(...)-na-het-plassen.html
Wat hij is terugquote:Op zaterdag 10 februari 2024 08:44 schreef ToT het volgende:
[..]Was het eerste wat ik met google gevonden heb. Tyf op met je beschuldigingen.
Hee man!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 09:00 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Wat hij is terugalles goed maat?
OT helemaal niks print dit topic uit na mijn dood zet op mijn steen #ALTIJDREADY
Gaat lekker bro met jou?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 09:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Hee man!Ja al weer een tijdje hoor!
Alles goed?
Ik dacht dat jij een kloontje had hier op het forum; een newbie heeft behoorlijk dezelfde stijl als jij, maar misschien ben je gewoon een inspiratiebron!
Gaat z'n gangetje.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 09:03 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Gaat lekker bro met jou?wie dan?
Bring back anthonie24
Kurt mag er ook nog wel bij komen zitten!quote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:25 schreef BoneThugss het volgende:
@:ToT ik en @:plompzakker gaan chillen met elvis bob marley en tupac
Ik ben het type niet om dood te gaan. Dus kan niet aanschuiven. Dus hier maar blijven typen.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Kurt mag er ook nog wel bij komen zitten!
quote:Op zondag 11 februari 2024 14:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben het type niet om dood te gaan. Dus kan niet aanschuiven. Dus hier maar blijven typen.
Vergeet de Belastingdienst niet natuurlijkquote:Op zaterdag 10 februari 2024 14:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Kurt mag er ook nog wel bij komen zitten!
En ondertussen is je partner dan ook nog eens hertrouwd. Heb je 50 jaar gewacht om er achter te komen dat het uit is. Lijkt me niet heel praktisch.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:21 schreef heywoodu het volgende:
Zou het ook lastig maken als je daarna een nog grotere liefde vind. Dan ga je dood. Wie zie je dan? Beide liefdes? En hoe zie je elkaar dan. Ik bedoel; mijn moeder overleed jaren terug al. Toen was ik in de 20. Stel, ik word 80 en ga dan dood. Ziet ze me dan als die 20 jarige, of als de 80 jarige?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:21 schreef heywoodu het volgende:
eindelijk genieten... neequote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:40 schreef Doug-Heffernan het volgende:
helemaal niks
eindelijk genieten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |