Of net allesquote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:19 schreef herverwijderd het volgende:
Dan stopt je bewustzijn omdat je dood bent en je lichaam valt uiteen in atomen en wordt onderdeel van alles ons heen.
Oftewel: niks.
Zou je tijd op dezelfde manier ervaren als je dood bent?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:21 schreef heywoodu het volgende:
Als het het terugzien is van eerder overleden bekenden, dan is het toch wel erg wrang voor die eerder overleden bekenden. Stel dat je beiden 30 bent en je partner komt te overlijden, die zit dan dus mogelijk 50-60 jaar te wachten tot jij ook eens dood bent en erbij komt?
Geen hemel dus voor degene die als eerste gaat.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 15:21 schreef heywoodu het volgende:
Als het het terugzien is van eerder overleden bekenden, dan is het toch wel erg wrang voor die eerder overleden bekenden. Stel dat je beiden 30 bent en je partner komt te overlijden, die zit dan dus mogelijk 50-60 jaar te wachten tot jij ook eens dood bent en erbij komt?
Dat komt door onze welvaart. We denken niets en niemand nodig te hebben en weten het allemaal wel zelf. Daardoor krijg je goddelozen, maar die komen van een koude kermis thuis hoor als ze zien dat ik al die chickies straks loop te palen en zij het met een oude sok moeten doen.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:18 schreef Vincent_student het volgende:
De meerderheid heeft gesproken. Er is dus gewoon niets. Ik neem dat maar aan. Ik geloofde altijd wel in iets, daar hoef ik me dus nu niet meer druk om te maken.
Ik weet het gewoon niet meer.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:24 schreef cabe0002 het volgende:
[..]
Dat komt door onze welvaart. We denken niets en niemand nodig te hebben en weten het allemaal wel zelf. Daardoor krijg je goddelozen, maar die komen van een koude kermis thuis hoor als ze zien dat ik al die chickies straks loop te palen en zij het met een oude sok moeten doen.
Dat is dus blijkbaar de waarheid, niets na de dood. Ik moet het nog even gaan verwerken.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 19:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Geen hemel dus voor degene die als eerste gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |