mijn Ibis hotel wifi ook,quote:
Hij heeft dit vaak genoeg gereden, maar als ie dit als leuk tussendoortje ziet is ie misschien niet meer op z'n topniveau van vorige weekquote:Op zaterdag 6 januari 2024 16:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch zal Roest hier niet nerveus van worden.
Dat viel nogal mee.quote:
Volgens mij is dat nu blijkbaar de manier om de spanning te verlagen, want daar had hij vroeger toch best wel vaak problemen mee.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 16:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij heeft dit vaak genoeg gereden, maar als ie dit als leuk tussendoortje ziet is ie misschien niet meer op z'n topniveau van vorige week
Ik denk dat hij met z'n basisniveau dit makkelijk moet kunnen rijden. Hij moet gewoon de CC op 29.2 zetten.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 16:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij heeft dit vaak genoeg gereden, maar als ie dit als leuk tussendoortje ziet is ie misschien niet meer op z'n topniveau van vorige week
Erhard Keller.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 15:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Ook, maar ik denk dat de ontwikkeling wel wat breder is dan dat. Vroegāh deden we als Europa amper mee als het om sprinten ging. Japan, VS en Canada, daar gingen de medailles naartoe.
Hij mag al blij zijn met top 8quote:Op zaterdag 6 januari 2024 16:15 schreef wimderon het volgende:
Bosker gaat maar weer eens weg op een schema voor plek 4/5.
Jos Valentijn zelfs. Drie valse starts anders was-ie wereldkampioen geweest. En Schenk viel op de 500 van Saporo, anders had hij waarschijnlijk 4 keer goud gewonnen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |